Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: karmiva tunne  (Luettu 22905 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« : 07.10.2006 08:53:53 »


Tervehdys kaikille!

Valvoin tuossa yön ja mietiskelin  idiot2

Olen yrittänyt saada miestäni puhumaan kaksi kuukautta, enkä ole onnistunut  Angry Olen tästä jutusta välillä tänne kirjoitellutkin...
Olisi pitänyt yhdessä pystyä sopimaan lapsen elatus-avusta ja yhteisen omaisuuden jakamisesta  tickedoff
Varasin ajan lakimiehelle ja kävin siellä eilen  Cry
Päätös oli vaikea ja surullinen, mutta näinkään ei voi jatkaa  Cry
Lakimies lupasi ottaa mieheeni yhteyttä ensiviikolla  knuppel2

Nyt vaan tuli sellainen selkää karmiva tunne, että olenkohan nyt "vienyt dynamiittipötkön sinne, mihin sitä ei olisi pitänyt viedä", niinkuin meillä skorppareilla on joskus tapana ... alkoi jotenkin tuntua siltä, että tästä ei nyt hyvää seuraa...
Jos skorppari ahdistaa toisen skorpparin seinää vasten, niin sen melkein tietää, mitä siitä seuraa  knuppel2
Mutta kun tuntui, ettei muitakaan vaihtoehtoja enää ollut  Sad



Miten te muut olisitte toimineet vastaavassa tilanteessa?

Mitkähän merkit kartallani mahtavat tällähetkellä vaikuttaa voimakkaimmin? - Pistää tällaisia loppuelämään vaikuttavia päätösiä tekemään? idiot2





tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Maiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #1 : 07.10.2006 09:25:44 »

Huomenta!Valittetavasti en tiedä taustojatästä asiasta mutta Itse koen että asiat pitää saattaa loppuun vaikka päitä putoaisi.Kysymys on oman elämän jatkumisesta.Ja se ei voi jatkua jos on keskeneräisiä asioita.Tietysti tunnet puolisosiparhaiten ja toisena skorpparina varmasti pystyt vain kuvittelemaan mitä tuleman pitää.Vaikeaa varmasti on koska aina sitä pohtii onko tehnyt oikeita ratkaisuja vai ei.Voimia itsellesi ja luota vaistoihisi,se on skorppareiden sisäänrakennettu vakiomoduli.
tallennettu
Holly Fruit Cake
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 138


Profiili
« Vastaus #2 : 07.10.2006 10:39:15 »

Hei

Itselläni ei ole kokemusta skorppareista, mutta eroasioista kyllä. Asiat on hyvä saattaa pääätökseen, sitten kumpikin voi jatkaa omaa elämäänsä. Itse pyysin ulkopuolista apua välien selvittelyyn ja tulokset olivat hyviä; sopimukset pitää eikä turhaan riitelyyn kulu energiaa, ja mikä parasta, ei tarvi pitää yhteyttä niin paljon  Grin
Uskon että ensijärkytyksen jälkeen miehesikin on valmis sopimaan asioista. Pidät vaan pään kylmänä kun hän purkaa kiukkuaan ja suojaat itsesi ja lapsesi.
Skorpparit on kuitenkin järkeviä tyyppejä, kyllä asiat järjestyy  smitten
tallennettu

Nouseva Vaaka
Aurinko Neitsyessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Vaa'assa
Venus Neitsyessä
Mars Leijonassa
Keltainen resonoiva tähti
Tuli-hevonen
Oliivipuu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 07.10.2006 11:28:40 »

Onhan niitä tilanteita missä toinen luistaisi viimeiseen asti ja pitää pyytää ulkopuolista apua.  Cool Mykkäkoulu ja välien rikkoontuminen vain taitaa olla edessä, mutta itse ja lapsi pääsette eteenpäin.  coolsmiley Jos käy niin ettei mies maksa, valtio maksaa. Siunausta.
« Viimeksi muokattu: 07.10.2006 11:31:44 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
sawotar
Vieras
« Vastaus #4 : 07.10.2006 12:32:37 »

Hei kultainen sulka Smiley minusta sinun täytyy katsoa lasten edun mukaisesti ja toimit ihan oikein, koska jos olet jäämässä lasten kanssa niin sinä ajat niiden oikeutta aina erotilanteessa täytyy katsoa lasten edut ensimmäiseksi ja oltava tarpeen tiukka ajamassa asiassa, ehkä sinulle tuli''säälittää'' fiilis tulevaa ex:ää kohti Lips Sealed joka on ihan normaali tapa tuntea, mutta ne asiat mitkä päätät ajaa lasten eduksi niin teet oikein ja varmistat sen että saat ostettua sen mitä lapsille kuuluu ja valitettavasti spoua ei aina synny ilman oikeusapua Embarrassed
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #5 : 07.10.2006 17:50:46 »

Rukoile, pyydä enkelien voimia. Ja suojausta.  Kiss Pitäisikö nyt jo muuttaa pois?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 07.10.2006 18:11:12 »

Ravut ja kalat odottavat..  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #7 : 07.10.2006 18:23:29 »



Niinkö   Cheesy ?

Sitten joskus aikojen kuluttua - ehkä  Wink

Tässä on vielä ihan vähän hommia...



tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
enska
Vieras
« Vastaus #8 : 07.10.2006 18:32:40 »

Miksi ihmeessä hänellä on avain kämppääsi?

Kuulostaa kyllä tutulta tuo avautumattomuus ns. asioiden lakaisu maton alle noissa skorppimiehissä, sanoinkin hänelle että luuleeko minua ajatustenlukijaksi..Juu-u, tässä tapauksessa vain tuo jätetty osapuoli on skorppi, vaikka vettä se miekin edustan..

Itsekin lähdin lätkimään, kun skorpista ei ollut apua päätöstenteossa tai yhtään missään..samalta tuo homman loppuvaihe tuntui kuin yksikseen olisi ollut, joku vaan haahoili samassa asunnossa omaa p*sk*-energiaansa ja harmaita pilviään levittelemässä..

Skorppi-skorppi-ero voi olla aika jännittävä joten toivottelen sinulle rohkeutta ja pidähän itsesi ja lastesi puolta!!


tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #9 : 07.10.2006 18:46:13 »

Hei Kultainen Sulka!

Mielestäni täysin oikea ratkaisu. Kuten täällä jo muussa topicissa ollaankin vähän juteltu noista skorpparimiehistä...niin voin vaan todeta oppineeni omani kautta,että ketään ei voi pakottaa puhumaan. Se on ollut ainakin mulle kova läksy, ja yhä vaikea hyväksyä.

Mutta tuo ratkaisu on aivan oikea. Ei hän voi olettaa, että sinä vaan odotat ja kärvistelet ja siedät  sietämätöntä (?) olotilaa sen takia, että toinen ei pysty puhumaan ja sitä kautta edistämään asioiden kulkua johonkin suuntaan. Tuo oli ehkä ääriratkaisu, mutta oikea.

Tutulta kuulostaa myös Lemniskatan kokemukset asioiden lakaisusta maton alle jne...   ja ajatusten lukeminen olisi kyllä taito paikallaan!  Wink

Mutta ilman muuta asioita ei voi vaan vetkuttaa ikuisesti ja antaa olla pysyvässä käymistilassa. Rohkeasti olet mielestäni vienyt asioita eteenpäin. Varmasti tulee päivä, jolloin voit huokaista helpotuksesta, että hyvin teit, ja tokaista että onneksi se on nyt takanapäin.

Voimia!  smitten

tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #10 : 07.10.2006 18:47:32 »



No ihan  vaan siksi, että on joskus tämän kuudentoista vuoden aikana tullut annettua (silloin kun rakastaa...)

Noi harmaat pilvet on tuttuja viime kesältä, vaikka aurinko paistoi...

Kiitos kaikille smitten Aion takuulla pitää lasteni puolia ja heittäytyä minäkin itsekkääksi, kunhan sen opettelen  Wink

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 07.10.2006 21:00:58 »

En osaa kuvitella 16v yhdessäoloa minkään merkin kanssa.. vaikka mielessäni haluankin selvittää, miksi jonkun kanssa oleminen olisi kivempaa kuin olla yksin.. siitä pitää olla hyvin selvillä, ennenkuin kutsuu jonkun leikkiin taas. Ole vain rauhassa itseksesi tarpeeksi aikaa sitten ja nauti siitä, kun ongelmat ovat tiessään.  angel Tyhjästä ne syntyvät, tyhjään avaruuteen haihtuvat ja olet taas kuin ei ketään probleemia elämässäsi olisi ollutkaan. Hetken on outo olo!  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.10.2006 21:22:47 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #12 : 07.10.2006 21:53:31 »


 smitten


Kuulostaa niin helpolta, mutta tiedän polkuni vaikeaksi ja kivikkoiseksi.

 Tarvitsen oikeasti paljon aikaa, ilmaa ja tilaa, vasta sitten kun  vaaka :ni on tasapainossa, voin ehkä löytää rauhan.

Jännä miten totta se on, että tyhjästä ne syntyvät...siitähän tämäkin alkoi..tyhjästä...ja lopputulos on se selässä tuntuva tunne...karseeta ...


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #13 : 07.10.2006 22:19:33 »

Visualisoi että se on poissa, niin se on.  angel Voit pyytää myös arkkienkeleitä katkomaan siteet.. Mikael muistaakseni hommailee sellaista.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Jasca
Vieras
« Vastaus #14 : 09.10.2006 12:37:24 »

Sulla on muutoksen aika ja siis paljon järjesteltävää. Itse tiedät parhaiten mikä on oikea ratkaisu milloinkin. Oli mukavaa lukea tätä ketjua siinä mielessä, että olet pystynyt tekemään valintoja. Mielestäni rankinta olisi hankalassa tilanteessa roikkuminen kykenemättä tekemään päätöksiä.  Smiley

Ajattelin kuitenkin tuota, ettet ole sanut miestäsi puhumaan. Meillä täällä kahden jästipään liitossa ollaan toimittu sillai, että mykkyyden iskiessä kirjoitamme kirjeitä. Itse ainakin koen tärkeäksi, että saan asian hoidettua loppuun omalta osaltani ja siksi laitan viestin vaikka lehtiöön pöydälle. Ukko vastaa kyllä joka kerta ja monet kiistat loppuvat nopeammin kuin mykkäkoulussa. Jos haluat voisit kokeilla kirjoittamista miehellesi. Ainakin voisit tuntea itse selvittäneesi asiat omalta puoleltasi. Kirjoittamisen etuja on sekin, että silloin ennättää ajatella mitä todella haluaa sanoa. Sitten on hänen valintansa vastaako hän. Kaikki eivät tykkää kirjoittamisesta, mutta tämä olisi yksi vaihtoehto muiden joukossa.  Cool
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: