Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: karmiva tunne  (Luettu 22669 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #15 : 31.12.2006 11:15:42 »

Tuttuja juttuja...
Olen tuon myös kokenut aikanaan osituksia tehdessä, että minulle on ehdotettu osan omaisuudesta siirrettävän lasten nimiin, ikäänkuin ennakkoperintönä  buck2
Itse olisin sen kokenut taakaksi lapsille. Ja miten olisi käynyt kyseisen paikan hoito? yms yms minusta se olisi ollut erittäin huono ratkaisu monessa suhteessa, ainoa etu tosiaan olisi ollut miehelleni, että hän ei joudu ostamaan minua siitä ulos.

Ja nuo "uhkailut", että jotain "pahaa voi tapahtua", ne ovat julmaa vallankäyttöä. Sen taas olen kokenut, joskus aiemmin, erään toisen ihmissuhteen päättyttyä... jotain "pahaa" kyllä tapahtui... mutta, että sillä uhkaaminen, se on julmaa...

Toivottavasti saatte asiat jotenkin kuntoon mahdollisimman vähin "vaurioin". Smiley Voimia sinulle!  smitten
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #16 : 02.01.2007 00:00:27 »

Juridisesti omaisuuden siirtäminen lapsen nimiin vaatii lapselle ihan oman edunvalvojan (holhooja, uskottu mies) määräämistä. Vanhemmat eivät sitä voi olla. Edunvalvojan rooli on astua kuvaan, jos lapsen omaisuutta aiotaan esim myydä tai jos siihen kohdistetaan muita oikeustoimia, jolloin virallinen lupa täytyy silloin hänen kauttaan anoa maistraatilta. Käytännössä lupaa on vaikea saada.
Edunvalvojalla on myös oikeus esim sijoittaa valvomaansa omaisuutta, lapsen edun nimissä toki.
Asia on juridisesti moniuloitteisen vaikea, sillä sopimusta laadittaessa on pidettävä silmällä tulevaisuudessa tapahtuvia kaikkia mahdollisia muutoksia.

Oma juristini suositteli ennemmin mitä tahansa muuta ratkaisua.

Monesti erotilanteessa kokeillaan uhkailua ja kiristystä. Onneksi se yleensä jää vain uhkailuksi.
Oikeusopillista apua saat esim. paikkakuntasi Oikeusaputoimistosta.
Mitä pikemmin saatte asiat hoidettua, sen parempi kaikille.

Voimia  smitten
tallennettu
heguli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 175



Profiili
« Vastaus #17 : 02.01.2007 22:59:15 »

Tämä kuullostaa varmasti kauhealta, mutta kukanekin vastaa itse tekosistaan, joten...

Anna exäsi itse valita. Hän maksaa joka tapauksessa, tavalla tai toisella.

Älä anna periksi. Pidä kiinni siitä mikä sinulle kuuluu ja huolehdi samalla ettei lapsesi joudu "maksumieheksi"

Ota yhteyttä sosiaalitoimistoon/ oikeusaputoimistoon (lakimies), jos tilanne käy liian tukalaksi ja anna miehesi tietää että muutkin tahot tietävät.

Kova kovaa vasten!

Voimia Sinulle  smitten smitten smitten

tallennettu

Aurinko,Venus: Kauris
Kuu,Jupiter,Neptunus: Skorpioni
Sideerinen Jousimies
Valkoinen maailmojen sillanrakentaja
Maa-kukko
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #18 : 02.01.2007 23:11:02 »

ex-aviomieheni (virallisesti puolen vuoden kuluttua) on myös skorpioni.  :Smiley
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 03.01.2007 10:05:09 »

Tsemiä! Kunpa pääsisit matkalle ottamaan etäisyyttä!" Nimim eräs jolta tärkeät ja läheiset muuttaa maailmalle. Yksi tullut Espanjasta tänne lomalle, pitäis tavata, toinen menee sinne töihin jne..  :Smiley tulin itse mahtavista maisemista ja koetan unohtaa kaikki menneet sotkut ja pettymykset, eikä ole kenenkään kanssa mitään sotkuja menossakaan.

Yksi leffa Break up muuten kuvaa asunnonmyynti ym juttuja, siinä just mies alkaa hommailla omiaan ja juo ja riitelee kaikesta, ihan kuin loppu exän kanssa. Kyllä siinä oli rakkautta mutta miehen kaverikin sanoo, että mies on hauska mutta tekee kaiken just kuten itse haluaalaugh Hän vähän taipui leffan lopussa ja vuosien kuluttua he pystyvät tapaamaan kavereina, omalla kohdalla en tiedä kun ne anteeksipyynnötkään ei tuntuneet tarkoittavan mitään ja poikivan kunnon ystävyyttä. Mutta sehän oli vain minun tulkintani, eikö.. aurinkoa kaikille!
« Viimeksi muokattu: 03.01.2007 10:11:09 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #20 : 03.01.2007 10:18:40 »


Älä anna periksi. Pidä kiinni siitä mikä sinulle kuuluu ja huolehdi samalla ettei lapsesi joudu "maksumieheksi"


Kova kovaa vasten!



Kiitos!

Siispä  knuppel2

Tsemiä! Kunpa pääsisit matkalle ottamaan etäisyyttä!" Nimim eräs jolta tärkeät ja läheiset muuttaa maailmalle. Yksi tullut Espanjasta tänne lomalle, pitäis tavata, toinen menee sinne töihin jne..  :Smiley tulin itse mahtavista maisemista ja koetan unohtaa kaikki menneet sotkut ja pettymykset.

Tervetuloa  Smiley Täällä ei olekkaan (ainakaan eteläisessä Suomessa) kovinkaan kauniit maisemat. Vettä sataa ja on harmaata.
Ehkä joskus keväämmällä kun kaikki on selvitetty, pääsen jonnekkin irtautumaan  Wink

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 03.01.2007 13:28:39 »

Suosittelen! Se irrottaa todella, kun on eri maisemissa ja vaikka katsoo korttia, jossa kävelee pariskunta, jolla ei mitään huolia (tai näkee ihmisiä, komeitakin miehiä jotka eivät toistaiseksi ainakaan ole koheltaneet kanssasi) .. mutta oli huvittavaa palata siitä puhdistautumisesta kattomaan leffaa, jossa parilla meni suhde just täysin päin seiniä - mutta näyttelijäthän selviää kaikesta huumorilla. He vain lukee käsiksen ja päättää näytteleekö sen. Sen leffan mies vaan oli todella paljon exäni näköinen ja oloinen ilkeyksineen ja karismoineen ja profiileineen! Edellisvuonna pidin siihen yhteyttä matkalta, nyt ei vaan huvita, kerron muille mieluummin.

Mitä jos olet kirjoittanut tän käsiksen itsellesi tälle hetkelle?  Wink  Wink  Wink

Löytyi uusi paikka: www.JardindelaVida.com

January 3, 2007
Remember that there is a divine force out there in the universe that always loves you. No matter what you do, there is always a shoulder to cry on, even if it is not a tangible one. Even in your darkest moments, you are never alone. Let this knowledge carry you through your day today, and feel free to share it with those who seem like they could use a lift.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2007 14:05:02 kirjoittanut ^^Golden Sphinx^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #22 : 17.01.2007 12:46:39 »

Kuulostaapa ikävältä käytökseltä lasta kohtaan.  Sad
Koitappa lähettää miehelle rauhan, sovun ja anteeksiannon energioita.
Luultavasti hän on itse niin pihalla kaikesta, ettei osaa enää ajatella selkeästi.

Rakkautta ja jaksamista sinulle ja tyttärellesi!  Smiley smitten
Luota siihen, että elämä järjestää asiat aina parhain päin.
tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #23 : 17.01.2007 13:07:53 »


 Cry
Kiitos Irish!

Pihalla tuntuu tosiaan olevan, ei osaa käsitellä tunteitaan eikä tätä eroa millään tavalla.
Kostaa koko maailmalle ja lapselleen  uglystupid2

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #24 : 17.01.2007 17:29:48 »

Tuo on julmaa. Koeta tosiaan pyytää korkeampia voimia suojaamaan teitä, vaikken kaikkea tiedä, niin ainakin enkelit voisivat auttaa ja siloittaa riitaista mieltä ja tilannetta?

Ja yritä löytää jotain luotettavia ihmisiä muitakin kuin lakimies siihen tilanteeseen avuksi. Voimia!  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #25 : 17.01.2007 17:43:59 »

KS
Suurta eron tuskaa tuo mies tuntee, sinusta ja lapsistaan. Mutta ikävä kyllä kanavoi sen tuonkaltaiseen lapselliseen ilkeyteen ja julmuuteen.  knuppel2 (ei varmaan pohjimmiltaan ilkeyttään...?)
Jossei hän itse itselleen ymmärrä apua ja tukea hakea surunprosessiinsa, tuskanprosessiinsa, ei kai voi muuta tehdä kuin parhaakseen estää käyttämästä lapsia välikapulana, päättäväisesti ja määrätietoisesti ja lujasti. Kaipa sitten löytää muut väylät tuskalleen, kun koitat estää tuon lasten kautta toimimisen.
Voimia sinulle ja lapsellesi!!!  smitten

tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #26 : 17.01.2007 21:46:06 »


Kiitos SA ja *Inanna* 
sanoistanne  angel


tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 17.01.2007 22:15:28 »

Voi että Kultainen sulka...  Sad Tuohon verrattuna oma eroni on ollut "lasten leikkiä"...  Huh Rakkauden voimaa ja valoa sinulle ja lapsillesi!  smitten angel
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #28 : 18.01.2007 09:13:36 »




Kiitos  smitten

Rakkauden valo, olen iloinen, että olet selvinnyt "helpommalla", vaikkei se koskaan helppoa ole.
 En tosiaankaan toivoisi tällaista eroa kenellekkään.

Voimia myös sinulle ja lapsille  angel

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 18.01.2007 17:25:16 »

Mitäs ajattelet KS lauseesta "jumaluus sinussa tietää kaiken"?

Silloinhan sinulle ei pitäisi olla mikään ongelma selviytyä ties mistä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: