Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10
 11 
 : 19.06.2026 14:13:22 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Parikkalan patsaspuisto on mahtava paikka, olen käynyt monta kertaa ja mulla on t-paita (missä on Kuolema-patsaan kuva) yms sieltä. Pitääkin laittaa se paita siliämään jotta voi käyttää.

Tämä nukketalo-aihe on mukana kulkeva teema elämässä ja se tulee esiin eri paikoissa kuten Neil Gaimanin Sandman-sarjakuvan toinen osa The Doll's house ja mummoni lempipaikka oli hänen asuinpaikkakunnallaan sijaitseva nukkekoti. Yhdessä työpaikassa pomo alkoi kerran puhumaan, että hän on miettinyt että jos ottais katon irti tästä paikasta ja katselis mitä ihmiset touhuilee omissa huoneissaan kuten nukketalossa.

Men in Blackissa on maailma tavaransäilytyskaapissa joten oon mietiskellyt sitäkin tässä että oisko tässä totta toinen puoli tai joku myy nyanssi.

 12 
 : 19.06.2026 14:01:27 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut nikki
Niinpä, nähdä ja nimenomaan pysähtyä katsomaan, joskus äimistelemäänkin,
niinku tuolla Espoon seutuvilla muistan poikaa nukuttaessani,
kuinka hieraisin silmiäni, minä hevostelijan tytär, kuinka hienossa uudessa talossa,
keskellä olohuonetta, seinän kokoisen ikkunan takana, seisoi oikean kokoinen musta hevonen.
Jäin miettimään liekö oikein täytetty vai mikä, olihan ilmestys.
Isän ihan elävä nuori hevonen kävi kerran tuvassa, mielen muistikuva,
mutta että tuommonen... Shocked hyväthyssärät..
Patsaista tulee mieleen vierailu Parikkalan patsaspuistossa ( Veikko Rönkkönen, itetaiteilija),
kokemus sekin. Puutarha kukkineenkin jo näkemisen arvoinen,
mutta että ne pyllistelevät, joogaavat, hyppelehtivät jne patsaat angel.
En oo puutarhatonttuimmeinen, mutta oon aatellut, että linnuille ois ihan kiva joku patsasallas.
Sain keväällä lahjaksi ikikukan, posliinisen metallivarrella ja tykästyin vähitellen, luonnonkukkien ja istutuksien keskellä.

Äänimaailmasta,
luulenpa, että ite kukin voipi herkistyä kuulemaan ja näkemään kaikenlaista
tuon kosmisen  pluto  vesimies  aspect_sex  neptunus  oinas  aspect_sex  uranus  kaksoset myötä.

 uranus hermojärjestelmä, selväkuuloa?
 neptunus mystikko ja herkkyys vaiko illuusio?
 pluto kollektiivitajunta, selvänäkö, henkiparannus
ilman merkki on abstraktisin ja tuli aktiivinen.
Chakroissa, energiakeskukset, nämä yhdistetään seuraavasti:
 pluto päälakikeskus, violetti väri
 uranus ristiluukeskus, väri oranssi
 pluto selkärangan tyvikeskus, väri punainen
lainaus Lars Johanssonin kirjasta, Alice Baileyn esoteerista astrologiaa aluntein.
Mietin tuota, chakroista tietämättömänä,
jotta oisko tuo päälakikeskus kuitenkin  neptunus..?
Ja nyt tuli ikävä matevea ja tietotaitoa...löytyy varmaan haulla keskustelua noistakin..
ja joo,
ehkä pitäiskin tuon myötä perehtyä enämpi esoteeriseen astrologiaan ja niihin "hallitsijoihin" siellä...

Kuulosta ja äänistä,
yks outo tuolla maalla,
rupikonna heinikossa omituisine kurnutuksineen.
Kasvimaalla sitä kuuntelin, että mikä ihme..
Kerran yhtenä kesänä sen nähnyt livenäkin.
Isokokonen ja ruma ku mikä, omalaatunen otus.

joopati,
sinne mieli halajaa
ja eiku menoks.
Nauttikaa valon voimasta.
Ulkomaalaiset sitä täällä äimistelevät.
Auringon pesäpäivät kesällä et talvella.

 kuu kasvaa  neitsyt :n merkkiin
pitäkää suolistosta huolta juhannusherkutteluissanne;
se on meijän toiset aivot angel


 13 
 : 19.06.2026 13:28:02 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Puutarha-asioita: katsoin äsken musiikkivideota jossa kuvanveistäjä veisti erilaisia ja erikokoisia ihmisen päitä ja tuli mieleen kun olen nähnyt keraamisia/betonisia naamioita, jalkoja, satuhahmoja ja erilaisia lehtiä yms mitä ihmiset tekevät ja laittavat puutarhaan. Minulla olisi varmasti koko piha täynnä erilaisia kasvoja jos olisi puutarha ja varmaan se valaistu hyvin groteski vapaudenpatsas myös minkä näin kerran rautakaupassa Grin

Asuin Virossa vanhalla alueella ja siellä on yksi vanha omakotitalo missä istuu talon ikkunalaudoilla, puutarhassa ja taloa ympäröivällä aidalla erilaisia nukkeja. Iso osa on siellä ikkunoiden sisäpuolella ikkunalaudoilla ja ne katsovat kaikki kadun suuntaan. Se on pimeällä hiukan creepy paikka, mutta hieno ja herättää ajatuksia suuntaan jos toiseen. Ajattelin aina siitä ohi mennessä, että on sitä kyllä onnekas kun saa nähdä kaikenlaista.

 kuu 27 leijona

 14 
 : 19.06.2026 13:01:39 
Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Jorma Kääriäinen&Agents - Luonasi

https://youtu.be/LkpO4NtDu4I?si=1K_muFMOSpIbPZ1m

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

 15 
 : 19.06.2026 12:07:00 
Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Juhannus
+ Radio Suomen juhannustanssit 2026. Syvälahden lava on hienolla paikalla, ja oon itse käynyt siellä tsekkaamassa sellaista kokoonpanoa kuin Jorma Kääriäinen&Agents
++ tyylikäs Carmina Burana-momentum Kake Randelinin keikalla
+++ upea elokuva, mutta näköjään erittäin kyseenalaisilla metodeilla tehty: Maa on syntinen laulu

 16 
 : 19.06.2026 07:09:50 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut ikiviuh
Minä nukun yleensä illalla ja alkuyön, ennen aamuyötä saatan herätä ja jäädä hereille, etenkin nyt kun ei ole herätyskelloa sotkemassa luonnollista unirytmiä. mietin aivoaaltoja ja astrologiaa, tr uranus aspect_opp merkurius muistan että joskus pohdimme täällä välittäjäaineita ja tähtimerkkejä.
liekö se sitä pinkkiä kohinaa, mutta tuo läheinen koski vetää mua puoleensa kesäisin, ei sillä tavalla kuin leijona miestä perhokalastajana, vaan äänimaailman osalta, sehän peittää kaiken muun äänen alleen, tuo kohina. siihen pauhuun voi mennä kuin piiloon.
siellä me istumme rannassa, minä, väinönputket mesimarjat ja matarat.
tässä hiljan mun tähtikartta vaihtoi huoneitaan, kalojen kuunsolmu PF ceres lipui neloseen, jokivarren piiloon.

olen kohta kolme viikkoa ollut lomalla ja mun pää alkaa olla taas kunnossa.
sen lisäksi että pystyn uupumaan työstä salaa muiden huomaamatta, sairastan jaksottain kovaksi äityvää migreeniä, ja se vaikuttaa myös mun ajatteluun. nyt on kuitenkin kaikki hyvin.

ainiin, mun auton keulassa on nykyään  mars Cool

 17 
 : 19.06.2026 00:24:20 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut nikki
 kuu kasvaa 19  leijona kohti yötöntä yötä.
Tässä olikin uudenkuun aikoihin yks yötön uneton yö.
Tais olla liian pitkät päiväunet ja liian jännä dekkari luettavana, kun ei uni tullut, ennenku  aurinko oli jo noussut.
Levotonta unta valitti kyllä ystäväkin, ja kummallisia unia, edesmenneet seikkailevat tinnetänne.
No lomalla ei oo aikatauluja, onneksi, nukkuu kun nukuttaa.

Viime viikonloppu meni ihanasti pienten kanssa järvimaisemissa, entisillä kotikonnuilla.
Tyyni järvi meloa ja nauttia, katella poikain virvelöintiä ja savusauna sitten illan viimeks.
Että tekee hyvää irtautua ympyröistään välillä.
Ehkä se oli sitä  jupiter venus rapu nautiskelua.
Tuo  venus yhytti sitten  kuunsolmu kuu leijona :n, ettäkö kiitollinen olla voisin.
Joku sanoi muuten, etteivät suomalaiset ole onnellisin kansa, vaan tyytyväisin.
Että ei ole väärin tyytyä siihen mitä on.
 
---
Taivahalla on katedraalin pommitus yhtymä,
tai sattu vaan samoihin aikoihin, kun tutkailin tuota  :saturnus:13  vesta nyt 14  oinas yhtymää.
Kun siitä sanottiin, jotta  saturnus vaatii kestävää rakentamista,
ja  vesta vaatii merkityksellisyyttä ja että yhdessä nämä rakentavat katedraaleja.
Siis symbolisestikin, että niinku jälkipolvillekin, ja että siihen pitää uhrata aikaa,
rakentaa kuin Iisakin kirkkoa, mutta että ei pidä kuitenkaan olla liian kriittinen tekemisessään.
Siinä onkin haastetta, kun yhtymä on  oinas :ssa, joka kyllä innostuu ja aloittaa,
mutta joku muu saa sitten jatkaa.
Katedraaleja, hiljentymisen  saturnus pyhiä  vesta paikkoja.
Laatiiko  pallas 15  oinas suunnitelman, visioi, jatkaa isien töitä?

Yks ystävä,  aurinko harka muuten istu muuttolaatikoitten keskellä kun häntä tavottelin,
 vesta ja muutto, svenska talande folk ja niillä vaan on omat piirinsä, pois, suomen kieltä kuulemaan, sanoi hän.
Ja itellä on yhet  vesta avaimet hukassa tai jossain taskussa, jossain..

tr  uranus siellä mun DC:llä..jos ja kun  uranus liittyy sähköön ja sähkölaitteisiin,
niin justika kun iski innostus ommella, niin johan sippas viimein ikivanha Singerikin..en ala.
Huoltoon, korjuuseen, en huoli muovisia pilipalakoneita, metallia sen olla pittää, ettei hypi ja pompi... crazy2

tr  merkurius 21  rapu  aspect_con oma  pallas
ja ehkä mä siirryn harmonisesti kangaspuitten ääreen angel

--
Yöttömän yön juhlaa ite kelleen siellä.
öitä

 18 
 : 18.06.2026 23:53:24 
Aloittaja Lizzy - Uusin viesti kirjoittanut nikki
Juhannusviikko ja kohta  ite mittumaaria.
Tanhua peräänkuulutti kiitollisuutta ja että ois tyytyväinen siihen mitä on.
Lykkäsin kartalle 40 Harmonia asteroidin, Areksen ja Afroditen tyttären.
Nyt 10  leijona ja liekö sitten  venus leijona sitä tyytyväisyyttä sitä kohti mennen.
 kuu leijona yhytti tuon kulkiessaan, kesäöitten harmoniaa?
Harmonia  aspect_opp  juno rx 10  vesimies yhteenkuuluvuus vai kaikista kasvoista, etsin sinua sinua vain

Juhannussiivoustakin tehty, tuumasta toimeen, ikkunat pesty, kesäverhot ripustettu,
ja kuistin laatat puunattu männyn siitepölystä, pikkuhiljaa.
10 Hygiea 20  rapu  aspect_con  merkurius 21  rapu
toisaalta terveysalan immeiset puhua pälpättivät keskenään alan asiaa,
kuuntelin puolella korvalla ja mietin siivousurakoitani  angel.
Molempi parempi, Hygiea asialla.

Sitten taas maailmalla vaan soditaan,
roomalaisten sodan jumalatar 28 Bellona rx 6  jousimies
siinähän tuo on Suomen  jupiter rx  kaksoset vastapäätä.
Sanasotaako ilmassa? Puheita piisaa, kalustoa tehtaillaan.

Mutta joo,
Harmonia edetköön onnenpisteelleni  leijona :ssa.

 19 
 : 18.06.2026 21:43:02 
Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Seven Lions (feat. FORS) - Dreams

https://youtu.be/uWoQ0oilcfQ?is=yxtzLhx8nYSZqHN_

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

 20 
 : 18.06.2026 18:05:28 
Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Hopeiset python-tennarit
+ disco balls in da house. Virossa on parhautta, että kaikki on vähän enemmän tai ainakin siellä minkä itse tiedän
++ dyykkaus

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 10