https://youtu.be/P9K27HvhDxA?si=f4_HZ_nS_r0B6OmQ

Astro Foorumi |
22.06.2026 11:20:39
|
|||
|
|||
Uutiset: |
|
1
: 21.06.2026 19:40:57
|
||
| Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn | ||
|
2
: 21.06.2026 17:41:06
|
||
| Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn | ||
|
Naapureilla on röökipaikalla disco
+ onneks ei kuulu omaan kämppään ++ hieno keli |
||
|
3
: 21.06.2026 00:12:47
|
||
| Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn | ||
|
Madonna on kyllä niin #goals kun osaa ja olla
Madonna - "Confessions II - The Film" https://youtu.be/yJtckcMHM2g?si=ONgjl0-rDO6JS1VY ![]() |
||
|
4
: 21.06.2026 00:07:31
|
||
| Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn | ||
|
5
: 21.06.2026 00:04:23
|
||
| Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn | ||
|
6
: 20.06.2026 17:40:19
|
||
| Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn | ||
|
Vintage best
|
||
|
7
: 19.06.2026 23:42:44
|
||
| Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn | ||
|
Charlatans ride and liberties
Run and the doll house wins DEATHSTARS - All The Devils Toys https://youtu.be/HdZlAt1IyyA?si=67R6cbgNN6MhLruw ![]() |
||
|
8
: 19.06.2026 21:58:23
|
||
| Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn | ||
|
9
: 19.06.2026 15:13:24
|
||
| Aloittaja sideman - Uusin viesti kirjoittanut sideman | ||
|
Oaxaca Schools – Mexico
In the Oaxaca state school system, more than 100,000 students have learned TM over the past 17 years. In the schools currently are 22,000 Meditators, 1,200 Sidhas and 5,000 rising Sidhas. GOAL: With the support of the Oaxaca government, we can achieve 10,000 student Sidhas doing group TM-Sidhi program at the same time in the schools of Oaxaca City. One generous person has already donated funds for all the foam that will be needed. This growing 14,000 TM-Sidhi group in Mexico could send a wave of much needed “Air Conditioning” coherence to its northern neighbor, the United States. (TM-liike kirjoittaa sanskritin sanan siddha yhdellä d-grafeemilla. En ole satavarma, miksi...) Ei ole minulla mitään tarkkaa kuvaa Suomen tilanteesta, mutta veikkaisin että alle 50 aktiivia, enimmäkseen pk-seudulla?? https://foundersofworldpeace.org/10000-groups/ |
||
|
10
: 19.06.2026 14:13:22
|
||
| Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn | ||
|
Parikkalan patsaspuisto on mahtava paikka, olen käynyt monta kertaa ja mulla on t-paita (missä on Kuolema-patsaan kuva) yms sieltä. Pitääkin laittaa se paita siliämään jotta voi käyttää.
Tämä nukketalo-aihe on mukana kulkeva teema elämässä ja se tulee esiin eri paikoissa kuten Neil Gaimanin Sandman-sarjakuvan toinen osa The Doll's house ja mummoni lempipaikka oli hänen asuinpaikkakunnallaan sijaitseva nukkekoti. Yhdessä työpaikassa pomo alkoi kerran puhumaan, että hän on miettinyt että jos ottais katon irti tästä paikasta ja katselis mitä ihmiset touhuilee omissa huoneissaan kuten nukketalossa. Men in Blackissa on maailma tavaransäilytyskaapissa joten oon mietiskellyt sitäkin tässä että oisko tässä totta toinen puoli tai joku myy nyanssi. |
||