Sivuja: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : tänään kello 00:19:47 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Mietin tänään neljää Matti-nimistä jo manan majoille mennyttä henkilöä jotka olen elämäni aikana tuntenut tai tiennyt ja joiden tarina pitäisi koettaa muistaa (kuten aika monen muunkin).  Yksi näistä oli papan kaveri ja se keräsi pulloja, ajeli pappatunturilla sekä kasvatti kanoja. Sen lisäksi oli kenkiä torilla myynyt englanninopettaja, ja kaksi muuta joilla kummallakin aika kova elämä.

On paljon porukkaa joilla on hyvin värikäs elämäntarina, mutta ei ne missään somessa sitä esittele.

 kuujousimies

 2 
 : tänään kello 00:07:59 
Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Nightlife best life
+ mitä meistä jää jäljelle

 3 
 : 25.06.2026 21:51:32 
Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Päivän look Pikku Myy pilotilla ja AF1:llä
+ boxi donitseja
++ kiitos työkaverille kuvasta mistä tämä look kävi hienosti ilmi

 4 
 : 24.06.2026 23:51:57 
Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Tää oli tajuttoman hyvä livenä

W.A.S.P. - The Idol

https://youtu.be/5DECOxH0y_Y?si=rEfA6rd10T_QVG46

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

 5 
 : 23.06.2026 23:13:11 
Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Tämä on varmasti yksi hienoimpia ellei hienoin Loirin levytyksistä

Vesa-Matti Loiri - Lapin kesä

https://youtu.be/T2EMSBg2ifc?si=erQqA6FdnBEIFzyg

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

 6 
 : 23.06.2026 21:44:57 
Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Piti tsekkailla Allsång på Skansen kun Kärtsä on siellä heittämässä Lapin kesän tms Basshunterin kanssa (olis kova), ja muistuu sopivasti mieleen ruottalaisten skewed huumorintaju näistä kaikista esityksistä
+ vois sitä kyllä muuttaa taas uusiksi Ruotsiin, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi tms jos ei muuta ja jonnekin etelään tällä kertaa
++ Viroonkin vois taas lähtee tai oikeastaan vois vaan lähtee jonnekin
+++ tuli aika nostalginen fiilis tuosta Lapin kesästä

 7 
 : 23.06.2026 21:08:56 
Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Madonna - Frozen

https://youtu.be/XS088Opj9o0?si=QASrRn4Ud_O2cqiS

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

 8 
 : 22.06.2026 23:01:54 
Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Opiumin tuoksu ilmassa
+ upea auringonlasku

 9 
 : 21.06.2026 19:40:57 
Aloittaja kaulakoru - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Dire Straits - Private Investigations

https://youtu.be/P9K27HvhDxA?si=f4_HZ_nS_r0B6OmQ

 smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten smitten

 10 
 : 21.06.2026 17:41:06 
Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Naapureilla on röökipaikalla disco
+ onneks ei kuulu omaan kämppään
++ hieno keli

Sivuja: [1] 2 3 ... 10