Sivuja: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5648147 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #3465 : 28.08.2008 15:48:46 »

Puhelinlasku 122,33 €  :Smiley Kyllä iskä nyt tykkää! ....

Juu ja mulla 200€..... On aina.  Tongue Joskus enemmänkin....

Hei "Lionheart" ja "Tigris~miau"

Kui ihmeessä saatte tollasia puhelinlaskuja  Shocked
- mun laskuni on alle 20,00 € kk:ssa.
- suurin laskuni ikinä on ollut ehkä 27,00 € kk:ssa,
joka oli mielestäni hirmu iso  :Smiley

Itse käytän paljon hotmail:in messingeriä
+ kuulokkeet ja mikrofoni = soitto ei maksa mitään
- kirjoittamiseen ei tartte edes kuulokkeita/mikkiä.



smitten Elämänilo

Se on helppoa kun sen taitaa!  Grin Noei. On tuo yks poika jolle pitää soitella ja sillee  :Smiley Tuo summa on mullekin ihan jättiläismäinen!  Shocked Mese on aina päällä kun oon koneella.  Smiley

Aaaahh.. Eilen alko BB (=elämä Grin Tongue). Illalla lähti lempeetä viestiä  rapu  :Smiley Söin eilen vähän, tänään hieman enemmän. Kävin terkkarilla, joka paasas vaan raskauden oireista. Ei tuntunu uskovan, ettei mun sisällä mitään kasva  idiot2 Lekuriin taas maanantaina. Liikunta on kielletty, paino on pudonnu huimasti (pistän pian lisää siihen syömishäiriö-ketjuun).

Koulusta en lintsaa huomenna. Sen päätin. Sitten illalla onkin lähtö, sunnuntaina takas. Ah, pääsen pois täältä!  :Smiley

Tigriksen listaamista sisäisen rauhan merkeistä tunnistan itsestäni 2, 3, 5, 8, 9 ja 10 -kohdat. Vois pistää tavoitteeksi harjoitella tai edes yrittää oppia nuo kaikki  Wink

Kahvia mullekin!  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3466 : 28.08.2008 16:34:46 »

Huoh kun väsyttää   
Isä hermoili taas koirieni takia ja paiskoi ovia niin että lähti lista irti ovesta...  tickedoff
Vois syödä jotain ja sit nukkumaan kun ei kouluunkaan jaksa lähtee.

Mullakin on aika isot puhelinlaskut,jotain 50e oli viimeks ja se on mun mielestä jo aivan liian
paljon  Lips Sealed
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3467 : 28.08.2008 16:43:55 »

Hahaa.. Oon ylpeä itsestäni...

Söin päivälliseksi 1dl mung-pavun ituja, yhden porkkanan,
6cm palan kurkkua ja puolikkaan avocadon..
Ja tuli kylläinen olo!

Vaikka muutenkin syön suht terveellisesti, niin päätin nyt vähentää vielä maito- ja viljatuotteita entisestään..
Jotenkin vaan tuntuu että elimistöni ei enää siedä niitä.  idiot2
Maitotuotteista tulee raskas olo ja limaneritys kurkussa lisääntyy...
Viljatuotteista taas tulee pökerryttävän täyteen ja maha menee sekaisin...
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3468 : 28.08.2008 19:38:27 »

 
  Cheesy

 Voi että!!!!  Cheesy Nyt olen kyllä niin innoissani ja toisaalta hieman huolissanikin (turha juttu,ei tarvitse enää).

Poljin sinne torille ja nyt se meidän kaupungissa asuva Egyptiläismies oli maansa esineitten lisäksi tuonut myös Indoneesialaista käsityötä. Cheesy smitten
Kilpikonnia,kilpikonnia ja kilpikonnia oli vaikka ja kuinka ja minätilasinniitäkaikkiajamenenensiviikollahakemaan! Cheesy buck2
Lisäksi listaan tuli lentävä punainen lohikäärme (UPEA!),unisieppari,joka ei perinteinen,vaan siinä oli kristallikiteitä,muitikirja,jonka kannet olivat lehdistä ja ne oli upeat!Rannekoru,kaulakoru ja papyrystyön jätin sitten valittavaksi heidän kotonaan kun vaimo osaa kommunikoida hieman paremmin.Kyllä miehen kanssa hyvin juttuun tultiin,vaan ei muistanut kaikkia nimiä suomeksi.Kahvikutsu siis edessä ja tämän ihanan perheen kotiin. smitten
Nyt vaan sitten herää kysymys,että mikä pitää minut sieltä vast edes pois? buck2
Ainakin tiedän mistä saan yksilöllisiä lahjoja ystävilleni!

Sainpa tuta hieman esimakua rasismistakin! knuppel2
Mutta siitä taidan kirjoittaa sille topikille.Ärsyttävää virnuilua vanhemmalta suomalaiselta mieheltä kun vaihdoimme puhelinnumeroja.Oispa tiennyt miten suuret kaupat mies teki! Wink Grin
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3469 : 28.08.2008 20:56:49 »

Vai et kilpikonnia Chandralle... Cool Kuulostaa... HYVÄLTÄ!  Cheesy smitten

Lallaallaa....  neitsyt neitsyt neitsyt neitsyt neitsyt .... coolsmiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3470 : 28.08.2008 21:07:05 »

Musta tuntuu että alan taas vaipumaan jonokin masennuksen partaalle  Cry
Tuntuu ettei oo voimavaroja enää mihinkään,kun kaikki menee metsään.
Miks kaikki menee AINA lopulta päin h*lvettiä,onko mun tarkoitus elää tällaista elämää aina?
Vai onko mun tarkoitus palaa loppuun jo nuorena?
Oon nähnyt niin paljon paskaa että sitä ei usko kukaan.
Lapsena/nuorena ensin mua hakataan ja huudetaan,ja jo pienenä oon nähnyt kuinka isi hakkaa äitiä,
juo ja riehuu,tulee verisenä kännissä kotiin yms... Sijaisperheen vanhemmat on mulle paljon rakkaampia kuin omani,mutta niitä en enää näe kuin joskus sattumalta jossain. Cry
sit kiusataan koulussa,
no sit en päässy opiskelemaan sinne mihin haluaisin,
sit ku pääsin,en tykännytkään ja lähdin pois, no sit oli enää lukio vaihtoehtona kun mikään
ei kiinnostanut joten samakai se missä sitä aikaa kuluttaa.Sit "rakastuin" ihmiseen,
joka lopulta käytti vaan mun tunteita hyväks,enkä tajunnut sitä,koska olin 15v,
vaikka se mies oli mua 20vuotta vanhempi.Hain vaan turvaa jostain/joltain.ja isähahmoa jota mulla ei oo koskaan ollut.Sain itselleni siitä jutusta niin pysyvät arvet etten pysty ääneen puhua koko
jutusta.Kirjoittaa pystyn tänne kun tiedän että teitä mun ei tartte nähdä kasvokkain
ettekä voi alkaa selittää mulle kuinka typerä olinkaan.
Ja eihän siitä mitään tuu että yrittää väkisin käydä jotain koulua mikä ei kiinnosta,
no sit päätin ostaa toisen koiran että kivaa kun saan uuden kämpän niin koirat tottuu sinne sit kun
niillä on seuraa toisistaan,mutta ei,nyt mulla on kaks koiraa jotka ei kumpikaan osaa olla
yksin vaan rikkoo paikkoja,ja mulla on vanhemmat,
jotka jaksaa muistuttaa joka päivä mua siitä että kuinka surkeasti teen kaiken.
Mulla on poikakaveri jonka luulin olevan kivaa,mutta saan siitäkin lisää stressiä elämääni
kun se kiristää tapaamisia sillä että jos en mee vaikka sen luo niin se menee juomaan muuten
tms.. ja muutenkin kännissä saan kuulla kuinka törkeästi se mulle puhuu,EIKÖ SEKÄÄN TAJUA
ETTEN MÄ OO MIKÄÄN ROSKAKORI MIHIN SAA HEITTÄÄ KAIKEN PASKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rajansa kaikella ja mä voin sanoa ihan suoraan että olin niin lähellä
etten vetäny purkillista yhtiä lääkkeitä joita mulla on,
tuskin henki olis lähtenyt mutta ainaki olisin pyörtynyt ja päässyt sairaalaan.
Eikö ihmiset todellakaan TAJUA kuinka loppu oon ennenkuin tapahtuu jotain ikävää? Cry
Ja nyt itken kirjoittaessani tätä,
kuinka säälittävää tääkin on.

En vaan jaksa enää esittää että kyllä tää tästä,ei tässä mitään......
En tiedä miten kaikki taas tuntuu kaatuvan niskaan oikeen ryminällä,
montako kertaa saan nousta ylös aina uudestaan,montako kertaa jaksan yrittää
elämää normaalisti,
jos aina tulee romahdus.

Pyydän anteeksi tätä vuodatusta  Undecided

Enkelit on onneks tukena sentään,näin tänään taas kaks höyhentä maassa.
Kumpa pääsis niiden enkeleiden luokse.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3471 : 28.08.2008 21:18:44 »

KULTA PIENI RAKAS KENGU......

Sinusta tuntuu nyt pahalta, mutta me ollaan täällä ja ymmärretään sua...
En tiedä mitä sanoisin lohduttaakseni...  Cry .. Ehkä sanat eivät autakaan.
Joten olen ihan hiljaa tässä sinun vierelläsi ja pyydän sinua katsomaan itseäsi hetken aikaa minun silmin.

Tiedätkö mitä minun silmät näkevät?

Kauniin nuoren herkän naisen, jolla on kultainen sydän ja edessä vielä tasaisempia aikoja elettävänä.
Miksi olisit tähänkään asti elänyt, jos elämällä ei olisi sinua varten vielä jotain kaunista ja turvallista.  Smiley Smiley

Sinä OLET vahva! Ja sinä saat kokea vielä kaikkea ihanaa.  Smiley
Elämä kasvattaa toisia meistä rankalla kädellä. Se vain menee niin.  Undecided

Mutta tätä minä toivon sinulle ja paljon:
  smitten smitten smitten

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3472 : 28.08.2008 21:27:56 »

Kuule kengu, olen aina ollut sinusta sitä mieltä, että olet harvinaisen herkkä sielu.
Elämän alkutaipaleella se tuottaa monesti kärsimyksiä, mutta kun olet jo noin monista
asioista selvinnyt ja selviät tästäkin tilanteesta, niin sinä löydät oman paikkasi elämästä..

..Ja kaiken tuon kokeneena sinulla on suuri lahja, jota ei ole niillä ketkä ovat saaneet kaiken helpolla..
Sinä näet elämän niin herkästi, että osaat silmilläsi, sydämelläsi ja sielullasi poimia itsellesi kaiken kauneuden, mitä maailmasta näet, koska sinulla on TAITO ja HERKKYYS siihen.  angel Sinä tulet myös kokemaan hyvin suurta onnea ja kiitollisuutta, kunhan pääset tuosta tilanteesta hieman "väljemmille vesille"..
Se tulee olemaan palkintosi siitä, että jaksat nyt sinnitellä eteenpäin.

Mikä minä olen sanomaan? En ole elänyt elämääsi, en kokenut kokemuksiasi,
enkä yhtään vertaa niitä omiini, tai sano että olisin kohdannut mitään
puoliksikaan niin "rankkaa" kuin sinä..


En yhtään VÄHÄTTELE sinun ahdistustasi... Sad

Toivon vain niin kovin paljon, että pääsisit sieltä ahdingosta pois.....


Edit.. painovirhe paholainen oli päässyt iskemään, piti käyttää korjauslakkaa  Cool
« Viimeksi muokattu: 28.08.2008 23:08:24 kirjoittanut Tigris~miau » tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #3473 : 28.08.2008 22:26:27 »

Kiitos Tigris,et uskokaan kuinka paljon sanasi auttavat  Cry smitten
Siinä oot ihan oikeassa että todella herkkä olen,enkä voi aina ymmärtää tätä kaikkea.
Ja Elwyn ja Ardith  smitten Olette niin ihania ihmisiä kaikki täällä,täällä
saa olla oma itsensä ja kertoa mitä oikeasti tuntee syvällä sisimmässään.
Tuli taas itkettyä ja tiedän että koko yö menee itkiessä,purkaessa tunteita...
se ei yhtään helpottanut että isi alkoi äsken taas huutaa mulle kaikesta että kun en ota
vastuuta mistään yms,ja käski mun lähteä menemään! omasta "kodista" .
Lähdenkin varmasti huomenna,enkä takas tuu,enkä halua nähdä koko ihmistä enää.

Mutta nyt yrittämään nukkumista,
hyvää yötä rakkaat tupalaiset,teidän sanat lohduttavat ja tiedän että ainakin te välitätte  smitten
ja mä välitän teistä  smitten

Nyt pyydän enkeleitä suojelemaan minua ja yritän saada nukuttua,
ei tässä auta kuin taas kerätä voimia ja alkaa laittaa asioita järjestykseen yks juttu
kerrallaan.
Vaan voimat pitää ensin saada jostain kokoon.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3474 : 28.08.2008 22:41:14 »

Itke vain, se puhdistaa! Päästä kaikki ulos..!
Ja muistahan sitten, että olemme aina kanssasi ja tukenasi.. smitten

Tänne on itse kukin (ainakin minä) vuodatellut ties mitä..
Onneksi se on mahdollista..
Samassa verkossa me kaikki ollaan. Ei hätää.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3475 : 28.08.2008 22:44:07 »

 
 Kenguseni!  angel smitten

Vastaanpa minäkin vielä sinulle.Ardith kirjoitti asiaa tuon terapian suhteen.Muistanet varmaan että olen itse myös kärsinyt pitkistä rankoista masennuskausista.Olen myös vapaaehtoisesti ollut avo-osastolla kun päädyin tuohon epätoivoiseen ratkaisuun.Katsos silloin kuin mennään niin syvälle,ei ihminen ole enää oma itsensä.Asiat näyttävät vain niin mustilta ja ongelmat tuhat kertaa suuremmilta kuin ovatkaan.
Yhdyn edellisiin herkkyydestäsi ja siitä,että joskus käännät vielä nuo kovat kokemuksesi voimaksesi.
Ne kääntyvät niin,että voit auttaa toisia samassa tilanteessa olevia,koska tiedät mistä puhut ja tunnet nuo asiat.
Kukaan ei varmaan naura sinulle,jos noin paljon vanhempi mies käyttää sinua hyväkseen.Kyllä silloin on syytä katsoa miehen motiiveihin.
Ja kaikki me täällä sen varmaan ymmärrämme.
Myös tuosta kalamiehestasi alkoivat kyllä hälytyskelloni heti soimaan,kun hänestä kirjoitit.Noita juttuja olen niin paljon nähnyt ja jopa seurustellut hetken narkomaanin kanssa.
Kaksi vuotta meni hyvin.Se johtui siitä että oli vankilassa.
Kun tuli sieltä pois,tapasimme kaksi kertaa ja näin heti piikin jäljet kyynärtaipeessa.
Kaikki mitä olet kirjoittanut tuosta miehestä,on vain kertonut minulle samaa,mitä olen kymmeniä kertoja katsellut sivusta.
Enkä nyt ole edes yhtään vakuuttunut että olisi päässyt edes irti aineista.

Jos koet sijaisvanhemmat rakkaiksi,niin miksi et soita heille ja ole enemmän yhteydessä? Smiley
Itse olen aina iloinen kun sijaistyttöni soittaa.Hän on aivan samassa asemassa kuin muutkin lapseni ja yhtä rakas. smitten
Kovia kokenut tyttö hänkin on,mutta nyt hyvin kiireinen työnsä ja opiskelujen kanssa ja siksi tapaamme harvoin.
Asioita käytiin monta vuotta läpi nuorisopsykiatrilla ja tytön elämä on raiteillaan.Hänkin etsi turvaa milloin kenestäkin.Poikaystävät kohtelivat huonosti,vaan eipä kohtele enää,koska tyttö on oppinut ettei hänen tarvitse hyväksyä mitä tahansa ja keneltä tahansa.

Perusta vain se oma koti ja kuten Elwyn tuolla neuvoi,keskity kouluttamaan sitten koiriasi ja etsi seuraa,jotka tukevat sinun kehitystäsi positiivisin asioin.
Olen itsekin mudassa möyrinyt ja kyllä,vaikkei sitä itse aina ymmärrä,niin osa on ollut ihan omaa syytäni.
Paljon tullut myös ulkoa päin.

Vaan ei enää.En suostu enää sellaiseen elämään.Niin minulla kuin sinullakin on oikeus odottaa saavamme vain parasta mahdollista kohtelua ja kohdella toisia samoin.
Älä ota tätä saarnana,vaikka vanhemmalta rouvalta tuleekin. Grin
Rakkaudella sinulle kirjoitan ja toivon että etsit nyt pikaisesti apua itsellesi.Soita nyt heti huomenaamulla nuorisopsykiatriselle polille,tai MTT:oon.Jos ei paikkakunnallasi ole,niin vaikka päivystykseen ja kerro REHELLISESTI noista ajatuksistasi.Siitä se lähtee rullaamaan.

Ja on hyvä että muistat vielä enkelit.Sinulla on aina suuri joukko tukijoita mukanasi,vaikket heitä näe ja joskus tuntuisi,että ovat poissa.Eivät ole!
Luota vaan että elämä kantaa kun ottaa ohjakset käsiin. angel smitten

             Rakkain halauksin:Chandra  angel smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3476 : 28.08.2008 22:50:01 »

 
 Tigrulle vielä!  angel smitten

Mikä valtavan ihana muutos sinua on kohdannut viime aikoina? Shocked angel smitten
Sinä olet niin ihanan herkkä ja positiivinen,kannustava ja näet syvälle.
Kiitos sinulle monista kauniista kirjoituksistasi! angel
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #3477 : 28.08.2008 23:02:43 »

Chandra... Kiitos itsellesi kaikesta.  smitten

Muutoksen juju piilee siinä,
että katsoo sisään päin.  Smiley

Sieltä löytyy niin syyt, seuraukset kuin ratkaisut.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3478 : 29.08.2008 06:47:44 »

Kengulle voimia ! On sellaisia ihania henkisiä tahoja, jotka voi myös auttaa ja tukea, www.harmoniahuone.com ja www.elamankeha.com, varmaan myös tämän palstan auttajalista. Koeta olla paljon luonnossa ja hyvässä seurassa.. tutustua mukaviin ihmisiin (heitä on).

Isälläni oli aika vaikea vaihe myös, mutta vanhempana olen oppinut unohtamaan ja antamaan anteeksi. Hänessä on kuitenkin paljon hyvää. Moni mies on pihalla itsensä kanssa, kun heidän pitäisi puolustaa perhettä ulkoisilta uhkilta (vanha miehen rooli) ja sitten uhkaakin omaa perhettä. Tällaistakin on suvussa, eikä ole siitä kiinni että rahaa puuttuisi. Hän on muuten kalamies tämä isäni, tai kaksi aika vaikeaa miestä. Siksi olen varonut   kalat kanssa nyt ainakin (kalaystävämieskin petti aikanaan). Väkivalta kun ei lisää kunnioitusta perheissä eikä kansojen välillä.. en voi kunnioittaa tiettyjä miehiä ollenkaan, kalasukulaisenkin kanssa (ulkomailla) jos tavattaisiin niin hoh, hoh. Hänellä oli muka joku syy esiintyä muita parempana, olisiko syy raha? Mutta nyt tietää nolanneensa itsensä, jos käytöksestä vaikka sanottaisiin julkisuudessa..

Tuosta tuli mieleen, että olen nähnyt ääripäitä  rapu miehissäkin, erittäin ahne tyyppi ja sitten sellainen joka ei välitä rahasta.. mutta mitä se jälkimmäinen voi tarjota.. tasapaino olisi hyvä juttu. Olisko muuten niin, että herkilläkin tähtimerkeillä on kovat puolensa, esim kala määräilee, rapu menee kuoreen tai saksii muille tunteetta, skorppari piikittelee.. jousimies hyökkää heh.. tai siis, herkkä voisi olla lujakin.. voimakas. Usein vain kiusaavat heikkouttaan, ihmiset.

No en lisää muuta, kuuntele noita muita tässä ketjussa..
« Viimeksi muokattu: 29.08.2008 07:31:52 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #3479 : 29.08.2008 09:22:16 »


 Huomenta kaikille!  angel smitten

Niin Tigrusein!  smitten
Se on se RAKKAUS ja ILO,LUOTTAMUS ja MYÖTÄTUNTO kaikkea olevaista kohtaan ja itseään. smitten
Itsensä kun tuppaa välillä unohtamaan,kun minun ikäiseni opetettiin siihen,että se on itsekkyyttä.
Siksi meillä on ehkä ollut vaikeampi sisäistää että saa toivoa itselleen rakkautta,runsautta ja iloa mielin määrin.Ja se annetaan. angel smitten

Tuo minun  kalat mies kyllä yllätti minut täysin eilen. Shocked
Sanoin että nyt en jaksa edes oluen tuoksua,vaan ymmärrän hyvin jos hän haluaa mennä tuulettumaan.
Että nähdään sitten vaikka viikolla.
Sieltä tuli puhelu,että ei,kyllä hän mieluummin nyt on ilman olutta ja viettää illan sinun kanssasi.Olin varannut ajan yhdelle tarot tulkinnalle ja minulla menee siinä aika paljon aikaa,kun yhdistän myös reikilähetyksen siihen.
Se on tapani ja pyydän kyllä luvan aina vierailtakin.
Illalla tuli vielä akuutti pyyntö.Joten puoli kahteen yöllä kökötin tekemässä tulkintaa. Grin

No,kyllä se huomenna viimeistään jo saapi mennä kun tykkään yksinäisistä rauhallisista lauant
ai illoista.Päivällä ulos jos kelit sallii ja sen tulkinnan saan mahtumaan johonkin.

Tänään varasinkin meille sitten saunan kahdeksi tunniksi ja miesystävä lupasi valmistaa jotain hyvää. laugh
Ihan kiva,koska itse en tykkää kokata ja syön siksi vähän sitä ja tätä.
Rauhallinen ilta siis luvassa.Ja romanttinenkin,,, smitten

En edelleenkään halua yleistää horo-merkkien alle tiettyjä luonteenpiirteitä.Katsos nyt GS,miten monen alle sait jo paljon negatiivisia puolia. Grin
Ja leijonat on täynnä itseään,kauriit itsekkäitä työmyyriä,kaksoset häälyviä sinne tänne tyyppejä jne,,,
Ei!Kyllä kaikissa on hyvää ja sitten niitä piirteitä,jotka vaan pitää hyväksyä kuuluvaksi hänelle.En usko että on sellaista ihmistä,joka täydellisesti vastaa kaikessa sitä mitä me itse ajattelemme.Ja jos on,niin mitä opittavaa siitä olisi? Huh
Ja löytyy suuresti poikkeavuuksia samojen merkkien alla.Tuo merkkien pelko estää tutustumasta kaikkiin niihin ihaniin ihmisiin,jotka muuten voisivat olla ehkä juuri niitä oikeita. Wink Cheesy
Mutta tokihan sinä elät niin kun olet hyväksi havainnut ja itse taas menen soitellen sotaan. Grin
Kummassakaan tavassa ei ole mitään väärää.

Nyt töihin ja äkkiä!
Kahvit teille töräytin valmiiksi!
tallennettu

Sivuja: 1 ... 230 231 [232] 233 234 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: