Sivuja: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 1161
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 8542647 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #3330 : 26.08.2008 21:17:21 »

ELÄMÄNILO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jos satut lukemaan,niin mitä kilpikonna taas symboloikaan Feng Shuissa?
Kiinnitin huomioni sellaiseen kaulariipukseen jo viikkoja sitten,mutta jostain syystä mietin,että pitänee ottaa selvää sen merkityksestä.Jotta en vaan enää laiskemmaksi ja hitaammaksi tulisi. Shocked Grin
Kotona en viitsi millään siivota,mutta sunnuntaina siivosin lähimetsän kallion.
Joku oli tehnyt sen kerran ennen minua ja voi että kun ilahduin! Cheesy

Hei "Chandra"

Kurkkasimpa myös tänne kahvitupaan.
- vastauksen laitoin tuonne Feng Shuin ABC-topikkiin

Tämän löysin äsken googlettamalla

http://www.jalokivigalleria.com/html/TEKSTIT_FS_Kilpikonna.htm

Kilpikonna on vertauskuva pitkälle iälle.

Kilpikonnalla oleva lohikäärmeen pää on vertauskuva rohkeudelle ja kärsivällisyydelle.

Kilpikonna seisoo kiinalaisten rahojen päällä, jotka ovat vertauskuva hyvinvoinnille.

Yhdessä kilpikonna ja lohikäärme muodostavat vahvan vertauskuvan.

Hyvää yötä teill kaikille.

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Neela
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3331 : 26.08.2008 21:32:42 »

Olen änkyttänyt ihan lapsesta asti.. Riippuu ihan fiiliksestä. Jos on tosi stressaantunut, väsynyt, jännittynyt tai ahdistunut niin varmasti ei osaa puhua kellekään Lips Sealed Töissä aiheuttaa joskus hankaluuksia jos joutuu puhumaan paljon. Puhelimessa puhuminen on muutenkin ärsyttävää ja änkytys pahentaa tilannetta. Epäilen tuota perinnölliseksi kun mutsi änkyttää myös. Itsellä se on onneksi vain tuollaista satunnaista mutta esim. eräs ystävä joutuu pitämään pitkiä taukoja puhuessaan kun ei yksinkertaisesti saa sanaa suustaan. Käsittääkseni änkytys on ihan virallinen puhehäiriö johon saa myös puheterapiaa.

Ei se kai lähde sillä että puhuu paljon.. Olen äänessä kaikki työpäivät ja puhun kotona itsekseni 2funny mutta jos sanat ovat mennäkseen sekaisin niin sitten ne menee ja kunnolla Cool

Mutta on sitä pahempiakin juttuja maailmassa angel

Kylläpä täällä tosiaan tapahtuu! Iltaa vaan, minulle tuli halu vastata tähän.  Smiley

Kyllä vaan änkytys on virallinen puhehäiriö, johon on mahdollisuus saada puheterapiaa. Muistaakseni syitä voi olla elimellinen, neurologinen tai psyykkinen. Oli syy mikä tahansa väsymys, stressi ja kiire lisää änkytystä. Toisilla jännitys (esim. julkinen puhuminen) ja skarppaaminen vähentää, toisilla lisää sekin.

Ja Elwyn, tosiaan paljon huonomminkin voisi olla! Tuohan tuo sinulle vain lisää yksilöllistä karismaa.  smitten
« Viimeksi muokattu: 26.08.2008 21:34:14 kirjoittanut Neela » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #3332 : 27.08.2008 00:57:15 »

Tuli tuosta mieleen, että itsekin hieman änkytän jos pitää äkkiä sanoa jotain tosi.. öö sutjakkaasti tjsp., esimerkiksi kun olin töissä iltapäiväkerhossa keväällä ja jos niitä lapsosia piti käskeä niin monesti meni senat sakasin, jäin toistamaan jotain sanaa tai jäi sana kurkkuun tai unohtui. Yleensä olen vaan niin ujo ja hiljainen, ja kun tulee tämmöinen tilanne joka on sitä luonnetta vastaan niin menee tyystin sekaisin. Ja vielä kun nolostun siinä... ja pelkään tämmöisiä tilanteita ja ahdistun. En ole mikään puhenainen. Paitsi humalassa, onneksi en harrasta juomistakaan enää... Grin
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Cheuphaet
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #3333 : 27.08.2008 01:04:19 »

Haha, täällä minä vaan avaudun foorumilla, keskellä yötä... 2funny

Huomenna, tai siis tänään, palaa ukkoni Jyväskylän retkeltään. Yöpyi siinä meidän tulevassa kämpässä, joka näyttää kyllä mukavalta, voispa jo muuttaa!!

Niin, ja vois mennä unten maille, tosin ei kyllä väsytä. Eilenkin heräsin jo seitsemältä mutta valvoin silti kolmeen... ja nukuin neljään. Grin Oli muuten parhaat nukkumiset pitkään aikaan. Tuntui kovin erilaiselta kuin yleensä, paremmalta. Oli joskus ikävä olo kun ajattelin unirytmiäni, mutta nyt olen hyväksynyt sen että tämmönen on mulle luonnollisinta. Ja minä niin rakastan aamuyötä smitten
tallennettu

aurinko mars venus merkurius leijona
kuu chiron kaksoset askendentti pallas pluto skorpioni jupiter kuunsolmu oinas saturnus uranus ceres jousimies
Cheesy
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #3334 : 27.08.2008 07:07:14 »

Mää lintsaan tänään  Wink

Ei vaa. Ei jaksa yksinkertaisesti vaan nousta. Dataan tän päivän sängystä käsin ja pakolliselle retkelle jääkaapille ja takaisin aion mennä pian ja pakotan itseni syömään edes porkkanan.

Laiskaa päivää kaikille  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #3335 : 27.08.2008 10:08:47 »

Hyvä.

Minä vain RV haluan tietää nuo luokitukset nykyisin että kuka on ketä, vaikkei koskaan varmasti tiedä kuka on mitä kategoriaa. (sielukumpp, kaksoisliekki jne) Onhan se teoria hauska, nyt vois alkaa tulla käytäntöä. Ja jos ei enää rakasta käytännössä, niin sitten ei.

Ja eiku firmaa hoitamaan taas ja toista illalla. Muka helppoa? En pyörittäisi erään alan firmaa, vaikka sitä kerran vielä kaupattais, en. Ei ole sama meno kuin muussa touhussa.

Yksi juttu, en tosiaan enää jaksa sanoa ihmisille mikä olisi tie sinne ja tänne jos eivät kuitenkaan.. 
« Viimeksi muokattu: 27.08.2008 10:15:08 kirjoittanut ***Gem Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astro-nauttija

Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!

Profiili WWW
« Vastaus #3336 : 27.08.2008 10:39:49 »

Puhelinlasku 122,33 €  :Smiley Kyllä iskä nyt tykkää! Ehkä olis parempi lopettaa tää  smiley6600

Mut rahaahan se vaan on ja kerran täällä eletään! Eiks oo vaan hienoo et mul on sosiaalisia suhteita joita hoidan hyvin, kun tuota laskua katsotaan?  :Smiley

Hih.. Joo  Lips Sealed
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3337 : 27.08.2008 10:49:17 »

Smiley

Kiitos TIGRU ja ELÄMÄNILO! smitten
Käyn lukasemassa vielä tuolta toisesta ketjusta,mutta oikeinhan tuo intuitioni kertoi kun kehoitti ostamaan.

ELWYN! Cheesy
Mistä kaupasta niitä ostelit,suitsukkeita meinaten?
On vielä kauhea valikoima,mutta pelkään alati että loppuvat kesken.Olen suurkuluttaja.
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #3338 : 27.08.2008 11:03:59 »

...
Huomenna, tai siis tänään, palaa ukkoni Jyväskylän retkeltään. Yöpyi siinä meidän tulevassa kämpässä, joka näyttää kyllä mukavalta, voispa jo muuttaa!!

Hei "Cheuphaet"

Toivottavasti uusi kotinne on kivalla paikalla.
- olette muuttamassa minun kotikaupunkiini.  Smiley
- koska muutto tapahtuu?

Minä olen muuttamassa juuri sinne,
mistä sinä olet muuttamassa tänne.  Grin
- uusi tuleva kotini on vielä hakusalla

Käytetäänkö samaa muuttoautoa?

smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3339 : 27.08.2008 11:21:13 »

Smiley

Elwyn. smitten
Mielenkiinnosta lähdin katsastamaan änkytystä reikin perusteella.Kirjasessa "Mitä sairaudet meille viestittävät" kerrotaan änkytyksestä seuraavaa:

Kun ihminen änkyttää,ei hänen puheensa.kommunikoinnin väline pääse virtaamaan vapaasti.Jos änkytät,on se merkki,että omat ajatuksesi,tunteesi ja vaistomaiset toiveesi aiheuttavat sinussa epävarmuutta ja että tietämättäsi haluat kontrolloida mitä siitä tulee ulos.
Avaudu ajatuksillesi,tunteillesi ja toiveillesi,hyväksy ne tuomitsematta mitään niistä.Silloin tarvittava itseluottamus kasvaa sinussa.Sen avulla pystyt avautumaan toisia kohtaan.

Tunnistitko tuosta itseäsi?Ei tarvitse vastata julkisesti,mutta itse voit miettiä asiaa. Smiley smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3340 : 27.08.2008 15:13:59 »

Tein juuri kasvissosekeittoa, missä on porkkanaa, punajuurta, mausteita, nokare sulatejuustoa, loraus 3 juustoa-ruokakermaa....

Saas nähdä miltä maistuu, ihan vaan sävelsin niistä aineksista mitä kaapista löytyi.....

Ainakin se on mukavan punaista!  smitten
Taitaa olla jokin punainen kausi, kun naureskelin näin jälkeen päin ruokaostoksiani: punajuuria, tomaatteja, punaisia omenoita, karpalomehua......

PUNAINEN on ihan kiva väri...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3341 : 27.08.2008 15:50:51 »

Puhelinlasku 122,33 €  :Smiley Kyllä iskä nyt tykkää! Ehkä olis parempi lopettaa tää  smiley6600

Juu ja mulla 200€..... On aina.  Tongue Joskus enemmänkin....
Mä oon oikeesti ajatellut siirtyä morsettamiseen tai savumerkkeihin, koska toi kännykkä varmaan kohta kasvaa kiinni mun korvaan tai käteen.....

Nykyajan kännyköissä on se paha kun pystyy lähettään niin pitkiä viestejä... En ikinä lähetä "yhden viestin viestejä" vaan niistä tulee romaaneja....... crazy2

tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3342 : 27.08.2008 15:55:02 »

Grin

Taidatpa Tigru olla energinen taikka sen tarpeessa kun punainen noin kiehtoo. Cheesy

Tilasin Sepolta syyskuun näkymiä ja niin nappiin meni heti alku,jossa osa tätä kuuta vielä. smitten
Jos nyt hoitelen hommani kotiin ja kuuntelen tikkana,elikäs tarkkana intuitioni ääntä,niin pitäisi olla
mahtavan hyvä kuukausi edessä! Cheesy
Toki on haasteitakin,vaan uskon jo hieman vähemmälläkin kuin ennen. Grin
Kaikesta mikä vähänkin tökkii pitää nyt muistaa kieltäytyä,vaikka luvassa olisi kultaa ja mammonaa.
Tein sen kyllä tänään jo ennen tulkinnan tilausta,kun keho vietitti,jotta älä mene! knuppel2

Ja sun soppasi TIGRUSEIN kuullosti ihan hyvältä. Tongue
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3343 : 27.08.2008 16:03:13 »

Undecided

Liityn teihin kännykkäfirmojen pystyssä pitäjiin. Smiley
Viime lasku 228. buck2
Tehtiin ja äkisti uusi paketti,niin nyt pitäisi jäädä hieman alle 100 ja siihen jo olisin tyytyväinen.
Ja sama homma,romaaneja lähtee viesteinä ja nyt kun olen tullut laiskaksi viestien suhteen,niin pölpötän sen edestä ja arvatkaas vaan,kumpi on vielä kalliimpaa. Undecided
Mutta tuopi se iloa ja onneakin ja rakkautta! smitten
Lemmenlurituksia hieman tavallista enemmän ja rakastuneen ystäväni kanssa ollaan myös puitu hänen rakkauskiemuroitaan.
Ja tietty poikani,joka soittaa "killerin" aina,että soitas tänne suuntaan kun puheaika loppu. Grin
Nyh se koohaa avioliittoa,,, Smiley
Nooh,rakastunut on ainakin,niin mitäpä se minulle kuuluu jos avioituvat.Toivottelin onnea vaan kovasti etukäteen. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3344 : 27.08.2008 16:07:52 »

Sinä nyt vaan ARDITH tunnet myötätuntoa toisen puolesta. Kiss smitten
Mutta toki pitää itse saada päättää ja kuunnella mitä se intuitio kertoo.
Äläs nyt sure suotta,kun ette tuon pidemmällä olleet ja rehellinen olit!
Kyllä se kaveri sitten löytää uuden sieltä ja sinä myös!
tallennettu

Sivuja: 1 ... 221 222 [223] 224 225 ... 1161
  Tulostusversio  

Siirry: