|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #3435 : 01.09.2008 09:13:02 » |
|
Olen tullut siihen tulokseen, että työ ja raha. Niin ei-romanttiselta kuin se kuulostaakin. Koetan jotenkin vetää johtopäätöksiä kaikesta koetusta. Esim tämä viimeinen. Vaikka näin hänen puutteensa huhti-toukokuussa, siis nuoruus ja rahattomuus.. enkä täysin luottanut, niin eipä ole kukaan muukaan kiinnostanut. Jos kiinnostaisi, pitäisin varani. Eli aika outo olo.
Siksi sen oinaan voisi ottaa, että olisi seksiä, mutta mitä väliä silläkään on?
Jos ei ole olemassa puhdasta rakkautta.. koska näinhän se on että 2/5 tyypeistäni petti oman suhteemme aikana ja loput tai ainakin 2/5 löysi naisen hyvin nopeasti sitten. Ainakin luulen että rapu löysi. Siinä vaiheessa ollaan tunteettomia sitä kohtaan, jonka tunsi lähes vuoden. Tämä rumba riittää. Enkä tiedä mitä heille sitten, mutta sama se..
Näin se on egon tasolla vaikka mitä sielukumppania oltaisi.
Eli miksi ihmeessä tavata ketään? Miten se voisi mennä eri tavalla? RV siis antoi anteeksi, tuntuu etten halua olla yhtään lähellä noita, ei henkisesti eikä fyysisesti. Kansallisuudesta riippumatta. No tällainen tunne on nyt tälle viikolle. Eli jos ei ole ketään, onko se suurikin puute. Siis ne muka rakasti vielä kun petti? Tai sitten ei välittäneet enää kun?? nolottaa että kutsuin ravun enää yhteenkään tilaisuuteen.. siis jos törmättäisi, mitä sanoisin?
Aivan muut ihmiset, siis naiset, tuovat jotain iloa.. ja se liittyy töihin ja rahaan. Näin se nyt vaan on.
Ärsyttää että olin edes ystävällinen ravulle silloin viimeisellä kerralla, sanoin jotain että VOISIN olla välittämättä kun hän on nuorempi jne. No hän ainakin on ollut välittämättä. En voisi kuvitella että toimisin kuin hän.. vai pitäiskö? Siihen välille jää kuitenkin jotain, mikä jossain selvitetään.
Jos nuo oli sielukumppaneita ja kaksoisliekkejä, mitä siis oikeen opin? Siis mitä todella puuttuu, jos vaan toimisi ja meditoisi.. ainoa mikä ehkä puuttuisi on se fyysinen / tai ystävyys (jota voi olla naisten kanssa) tai sitten ehkä juuri se, että on nämä kaksoisliekit jne. Jotka ei välttämättä ole miehiä. Mutta jos ne sattuu olemaan miehiä. Niin pitääkö heidän kanssaan olla.. aina niitä on toisaalta tullut?!
Suomeksi, on hyvin vaikea jonkun aloittaa kanssani enää mitään.. ja kaikkea voisi kuitenkin olla. Jaa-a! No varoitan lastani pojista, ehkä se on mennyt perille ehkä ei, onhan hänellä jo erinäistä poikaystävää. Heh.
En tiedä tosiaan, joillain oli eilen hääpäivä jne.. Ei ei.. ja taas piti puhua jollekin miehelle töissä, mutta onpa nyt karvat pystyssä.. ajattelin että ei olisi, että jotenkin kaikki olisi ok vaikka aika moni on ollut raukkamainen.. siis onhan ne ? en tiedä onko kukaan noista lopulta osoittanut henkistä tasoa? ehkä vuosien jälkeen onnistuu edes puhevälit. Mitä minä ymmärrän henkisellä tasolla on ei vain se, että ei pettäisi (siis ei ainakaan ollut sovittu mitään "avointa") mutta että ystävänä välittäisi. Onko kaikki tosiaan aina lyhytkestoista? Jos olisi ollut tasoa, olisi joku voinut sanoa, nyt löysin toisen, mutta meidänhän piti olla ystävät ja mitä sinulle kuuluu. Ei niin että muut eivät välittäisi, mutta juuri nuo tyypit!
En jotenkin usko että minun ja kaikkien noiden välillä oli pahaa karmaa jostain elämästä, muutenhan rakkaudessa ei olisi mitään järkeä. Toki lopussa voi tulla loukkaavat riidat, jolloin ystävyys on teeskentelyä, mutta jos kerrankin ei tule riitoja, eikö silloinkaan olla ystäviä. Millainen olisi sitten henkisesti tasokas ihminen - aika näyttää onko näitä?
Siis olen tyytyväinen kun toimin itsekseni ja naisten kanssa, miehet voi olla statisteja mutta heitä miellyttääkseni en ainakaan tee mitään, teen itseni ja lähipiirini eteen. Oikeasti, jos ei etsi tunnesidettä, miten se tulisi.
No wau, tässäkö tämä sitten oli.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 10:06:21 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #3437 : 01.09.2008 11:51:33 » |
|
 Huomenta päivää!  Juu Ardith!Kyllä vain tuo seksuaalisuus nousee esiin vasta kun kauris kokee olevansa turvallisella maaperällä. Tai ainakin omalla kohdallani olen huomannut,että silläkin puolella pitää ensin tutustua,jotta miten tämän kanssa,,,  Siksi nuo yhden illan jutut eivät sovi,eivätkä ole koskaan sopineet minulle. Olen toki jossain elämäni vaiheessa muutaman kerran lähtenyt,mutta jää niin paha maku suuhun ja jotenkin ällö olo koko touhusta,eikä oikein mikään miltään tunnukkaan. Tuo kolahti myös,että  vanhetessaan muuttuu. Ehkä etsimme itseämme laajalti ja pitkään.Kauriit ovat oman tiensä kulkijoita ja monessa mukana,mutta kuten parisuhteessakin,kun oikea löytyy,niin pinna venyy kyllä.Niin on ollut myös koko elämän laita. Olen koko aikuisikäni etsinyt omaa juttuani ja niin monista paikoista.Vasta vanhemmalla iällä sen löysin ja siihen sitouduin voimakkaasti.Tuntui kuin olisi tullut kotiin. Taroteista paholaisen kortti kuvaa kaurista. :  Seksuaalinen,huumorintajuinen oman tiensä kulkija.Meidän huumorintajuamme on vain varsin vaikea käsittää niitten,jotka ovat kovin tosikkoja. Ja hyvin usein se kohdistuu itseen,itselle nauramiseen,vaikka jotkut saattavat ottaa sen heihin kohdistuvaksi. Paholaisen kortti on myös sangen väärin ymmärretty.Jos kortteja tuntematon näkee sen pöydässä,on poikkeuksetta reaktio pelästys. Minulle se merkitsee kahleista vapautumista,tai siis kulloinkin huolta tuottavan asian poistuvan kuvioista. Tästä taisi tulla aika sekava,kun puhuin puhelimessa samalla.Ehkä saatte jotain tolkkua. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #3438 : 01.09.2008 12:02:36 » |
|
oinaan kanssa saisi sen mitä ravun kanssa jäi uupumaan, se on ainakin varma, ja muuten jos sielukumppaneista piti olla kyse, niin on hänellä ja minulla varmaan enemmän yhteistä.. ehkä jopa ikä.. tausta, se vesiurheilujuttu joka on hieman kiinnostanut (ainakin enemmän kuin pari muuta lajia).. ja viestintää on ollut erikoisen paljon.
eli mitä hyötyä on tunteista ja sielusta jos joku muu asia ei toimi, tiedän bisneksistä ja pankkitilistä.. no heh, tekee mieli vähän pilailla kaiken vakavuuden keskellä.
erityisesti sielusta, jonka olemassaolosta voidaan olla eri mieltä. se olisikin huipentuma henkisille pyrinnöilleni, että "playboyn" kanssa suhde ja sitten siirryn nunnaksi, tai joogaajiin, joiden energia kohdennetaan.. hmm..
tai ei nyt sentään.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 01.09.2008 12:13:01 kirjoittanut ***Gem Star*** »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #3439 : 01.09.2008 12:26:17 » |
|
muistin juuri yhden sanonnan. "kiinnostava ihminen on sellainen, joka on kiinnostunut sinusta."
eli esitä ainakin olevasi kiinnostunut, niin olet kiinnostava.
ei-kiinnostava on tämän logiikan mukaan se, joka ei anna huomiotaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #3440 : 01.09.2008 12:33:39 » |
|
ilmeisesti menee psykologiaksi, sillä itse en halua niitä jotka eivät ole sopivasti kiinnostuneet. miten asia voisi toimia yksipuolisesti?
useimmat haluavat kertoa itsestään ja kiinnostunut kuulija tai oppilas on kiinnostava, täten.
varmaan ei ole kohta ravuista mitään sanottavaa kun ei ole enää kauriistakaan.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #3441 : 01.09.2008 12:35:51 » |
|
ahh mutta ajattele miten tulista on kun kaksi tuli-ihmistä haluaa valloittaa ja olla vapaita. ehkä se on ainoa mikä toimisi..
enkä tarkoittanut vain lovesuhteita, vaan yleisesti suhdetta toisiin olentoihin.. sankari ja seuraajat tms.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #3442 : 01.09.2008 12:38:05 » |
|
miksi pitää olla? no jos niin koet, minusta ei.. koska olen tuli-ilma.. oikeasti kauriin kanssa meni kamalan raskassoutuiseksi ja kai sitten ravun kanssa liian oikullista..
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
|
Tiigris
|
 |
« Vastaus #3444 : 01.09.2008 13:32:39 » |
|
Hei rakkaat ystävät. Minä kokosin itseni. 
Tuossa äsken oli joku tunnin mittainen "hermoromahdus". Kaikki ajatukset, pelot, epäilykset, turhautumiset, ärsytykset, syytökset yms kulminoituivat tuohon ajanjaksoon sinkoillen päässäni hurjaa vauhtia.  Meinasin jo perustaa topicin siitä, miten ärsyttävää kaikki on. Varsinkin kun on itse ärsyttävä hermoromahdus-altis kaksonen. (taas meni merkin piikkiin... )
Sitten vain sanoin itselleni, että nyt; pysähdy! Ja aloin leikkimään leikkiä, jonka muistin kehittäneeni itselleni vastaavien tilanteiden ensiavuksi. Se on ylipositivismi-kiitollisuus-tyytyväisyys-leikki ja kun sitä leikkii tarpeeksi kauan, se muuttuu todeksi!
Eli puhaan mitä tahansa, keskityn siihen mitä teen ja kehun ja kiitän kaikkea. Esim. vessassa "onpa ihanaa pissata!" "voi Jumala, kiitos tästä vessapaperista, onpa se mahtavaa, lisää tällaista minun elämääni!" "voi kylläpä vesi on mukavaa ja saippua on ihmeellistä, se puhdistaa niin hyvin käteni - kiitos tästä!" ... 
Kokeilkaa.. Ihan mitä teettekin, tuo toimii.. Ainakin se alkaa naurattaa ja nauraminen rentouttaa ja lisää tyytyväisyyttä. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Chandra
|
 |
« Vastaus #3445 : 01.09.2008 14:32:28 » |
|
 Ardith!Saitpa minut innostumaan tutkailemaan noita tarottien valttikortteja ihan uusin silmin.  Äkisti kurkkaamaan mikä horoskooppimerkeistä on skorpparin juttuja.Itselläni kuu  .  Toinen yhtä pelottava ja väärinymmärretty.  Se on KUOLEMA! Avainsanat;Skorpioni;kuolema ja ylösnousemus;transformaatio;skorpiooni,käärme,kotka;vanhoista pauloista vapautuminen;ulkoiset muutokset. Tuota transformaatioita on jo niin monesti läpi käyty,että koskakohan alkaa tulla valmista.  DAWNCHILDIN kanssa just samaa mieltä tuosta liian kiinnostumisen näyttämisestä.Lisään siihen vielä,että alituiset soitot tai puhelut ja tapaamispyynnöt.  Juu,ahdistaa ja lujaa. Mies on kiinnostava ja pysyy kiinnostavana just niin kauan,kuin käyttää Camelbootseja,eli kulkee omia teitään eikä talutuspannassa. Ja saman olen huomannut kyllä,että ripustautuva nainen on suurimmalle osalle miehistä kauhistus! Ja onhan se itsestään selvää tavallaan.Ei kukaan halua narun päähän talutettavaksi heti kun tutustutaan.Jos haluaa,on se ehkä jo läheisriippuvuutta. GS Noin varovasti kuiskaan oman mielipiteeni,että kun olen lukenut noita sinun ajatuksiasi miehistä ja millainen pitäisi olla,niin aikamoiset vaatimukset.  Ihmisiä vaan nuo miehetkin ja muuttuviakin.Eikä henkisyys ole aina tae onneen.Ja tämä ei ole negatiivinen ilmaisu,vaan ehkä yksi syy,miksi ei tule kommentoitua.En halua loukata ja arastelen hieman sitä,miten otat tämän vastaan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Tiigris