Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: yhteensattumia  (Luettu 30789 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #30 : 20.03.2008 22:12:17 »

No minulle tuli positive yhteensattuma kummasti, eräs henkilö oli juuri meditoinut jotain bisneksiin liittyvää asiaa ja soitin, hän puhua pälätti minuuttitolkulla, piti alkaa rajoittaa puhelua, mutta samalla sain kutsun filosofiselle luennolle ilmaiseksi, kun piti minusta, muuten olisi ollut 65 euroa, ja hänen kauttaan saan tuttuja juuri siitä maasta mistä nyt pitääkin! Eli hän sai minulta jotain synergistä ja minä hänestä, samalla tuli vastaan samantyyppinen tilaisuus joka inspiroi viime syksynäkin.. kaikenlaista hassua.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2008 22:22:59 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 21.03.2008 20:23:00 »

Elämässäni on tällä hetkellä ja jo jonkin aikaa ollut mielenkiintoisia yhteensattumia. ne tietysti voi vain sivuuttaa, mutta minä nyt taidan sitten olla sen lajin höpsö että pistän ne merkille  :Smiley
Miten te muut kohtaatte yhteensattumat ja käsittelette ne?

Otat kirjan umpimähkään, kuhan on jotakin luettavaa ajatuksella ja saat kirjan joka "puhuu" sinulle.

Tapaat ihmisen joka on hyvin merkityksellinen juuri ja nyt sinun työn, elämän yms suhteen.

Aloitat yhteistyön tai saman harrastuksen tuntemattoman henkilön kanssa ja ajan kanssa huomaat kuinka teidän elämänpolut ovat hyvinkin samanlaiset, ehkä vain eri aika kohdassa.

Sattuu jokin tapahtuma, joka sykäyttää sinut ihan uusille raiteille.

Voiko näissä nähdä em. omien valintojen summan tai mahdollisuuden ja siten vaikka kääntää kelkkaa  idiot2 Onko muiden elämänkokemukset rikkaus vai haitta päätöksiä tehdessä?
Tiputteleeko sattuma tiellemme tienviittoja ihmisten yms. muodossa, jotta osaamme tehdä valinnat ja päätyä niiden osoittamiin suuntiin  Huh


Jos nyt unohdetaan arkipäivän tavalliset yhteen sattumat
ja kaivellaan syvemmälle entisiin elämiin, niin minulle on
käynyt täällä Wienissä hassuja juttuja. Smiley

Olen tavannut useita henkilöitä, jotka ovat kiinnostuneita/mukana
joissain henkisissä jutuissa/tiellä ja niin.

Kun tapasin ystäväni Peterin, hän kertoi minulle olleensa
eräässä elämässään meri kapteeni.
Mietin kovasti meidän energiaamme, enkä päässyt selville.

Härkä-mieheni on viehähtynyt Japaniin tässä elämässä
ja arvelee olleensa Japanissa jossain elämissään.
No meidän suhdettamme ja energiaamme ei tarvitse arvailla,
olemme mitä tod.näk. kaksoisliekit. Tongue

Vaaka-mieheni oli eräässä entisessä elämässään täällä Wienissä
prostitoitu, johon olin hyvin rakastunut, mutta olin ns. ylimistöä
ja suhde oli vaikea toteuttaa käytännössä
ja hän kuoli kadulle huumattuna
ja surin, että olin liian "ylpeä" auttamaan ajoissa.
Olen nähnyt tästä unia paljon.

No, niihin yhteen sattumiin, -tavallaan. Smiley

Olin energia hoidossa, jossa terapeutti kykeni näkemään
entisiä elämiä.
En puhunut mitään ja...
-hän kertoi, että olen ollut jonkinlainen merirosvo ja taistellut
erään merikapteenin kanssa ja sittemmin tehnyt sopimuksen
hänen kanssaan ja säästynyt pidätykseltä
ja olemme jaaneet saaliita.
Tuo sopimus on jäänyt voimaan henkimaailmaan
ja siksi autamme toisiamme edelleen.
Henkimaailmassa ja todellisessa maailmassa ei omisteta
mitään, joten ryöstäminenkään ei ole todellista,
joten en ole jäänyt karmavelkaa rötöksistäni. Tongue
Tosin olen ollut vankilassa tuossa elämässä, kuten parissa muussakin
ja sovittanut niiden elämien aikaisia rötöksiäni. Tongue


No... sittenpä olen ollut Japanissa ja ihka oikea Geisha
ja vieläpä ihanmuutamia elämiä!
Siksipä luonnostani "osaan" miellyttää miehiä terapeutin mukaan. Wink
Härkä-mieheni on ollut emäntäni, mutta myös vaki-asiakkaani
ja veljeni ja sisareni.
Muissa elämissämme olemme aina hiukan tavanneet
ja jopa tappaneet toisemme pari kertaa. Tongue

Jännin yhteen sattuma;
Vaaka-mieheni muistaa elämänsä prostitoituna
ja kuinka haki tukea ja rakkautta minusta. Ja minä näen unia siitä,
mutta vielä mitä, ilman kertomatta mitään,
terapeutti näki tuon elämän hyvin selvästi myöskin!

Juuri kun olin muuttanut Wieniin, niin näin ensimmäistä kertaa
tuota unta. Osasin kuvailla unen perusteella kadun ja paikan,
missä mieli-prostitoituni asui ja kas kummaa,
tuo katu on vieläkin olemassa ja se on taloineen ja katukivetyksineen
entisöity ja se on vanha kuuluisa portto-katu, n. 200 vuotta sitten,
-joskin ei enään, koska sijaitsee parhaimmalla alueella Wieniä nykyisin.

Härkä-mieheni näytti tuon paikan uneni perusteella.

Tiedän paikan tarkalleen, mihin Vaaka siinä elämässään lyhistyi
kadulle ja kuoli. Myöskin talon ja asunnon, missä hän asui.
Vaakaa ahdistaa koko katu ja sen talot, eikä halua kulkea sen läpi.
Nykyisin siellä on pari erittäin tunnelmallista ruokaravintolaa,
joissa on mielettömän hyvät menut,
mutta Vaakaa sinne ei saa kirveelläkään. Undecided

Sellaisia yhteen sattumia. Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #32 : 22.03.2008 10:40:06 »

Ympäri mennään, yhteen tullaan... mielenkiintoista todellakin  Huh Harva meistä muistaa ja osaa yhdistellä noin. Se olisi toisaalta hienoa, mutta yhtäkkiseltään voisi tuntua hämmentävältä. Ehkä sinulle, Sasha on myös annettu tieto entisistä elämistä ja niiden  vaikutuksista pikkuhiljaa?
Pistää miettimään tässäkin elämässä tehtyjä lupauksia... vannomatta paras...
 angel
Ei ne ole "yhteensattumia" vaan johdatuksia.
Kunhan pitää korvat ja silmät höröllään niitä on jokaisessa päivässä, vähemmän tai enemmän.  Cheesy
Taidat olla oikeassa, vaikka omalta kohdaltani jotkin jutut noista ovat kaavaan; minkä taaksesi jätät, sen edestäsi löydät, juttuja...  Wink ja ne ovat mielestäni  enemmän yhteensattumien summia kuin johdatusta. Tai niin... mene ja tiedä  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 22.03.2008 10:51:50 »

En puhunut mitään ja...
-hän kertoi, että olen ollut jonkinlainen merirosvo ja taistellut
erään merikapteenin kanssa ja sittemmin tehnyt sopimuksen
hänen kanssaan ja säästynyt pidätykseltä
ja olemme jaaneet saaliita.

*Tämä kapteeni olin varmaan minä.. Grin
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #34 : 22.03.2008 12:28:20 »

Minulla on myös paljon näitä menneiden elämien sattumuksia. Viimeisin taitaa olla amerikkalainen ystäväni. Hän lähetti minulle aikoinaan yksityisviestin ja kysyi, olisinko ollut halukas piirtämään hänelle synttärikuvan (tuossa vaiheessa en vielä tuntenut häntä). Hän oli ihastunut tyyliini ja toivoi kovasti, että olisin voinut piirtää jotain pyynnöstä. En yleensä suostu mihinkään tuollaiseen, koska sitten niitä pyyntöjä alkaa sadella ihan liikaa, mutta sillä kertaa tuli olo, että tuohon täytyy vastata myöntävästi, muuten minulle tulee siitä niin hirveät tunnontuskat.

Aloimme pitää pikku hiljaa enemmän ja enemmän yhteyttä kuvan miettimisen tiimoilta ja lopulta päädyimme juttelemaan enemmänkin. Meille molemmille selvisi, että olemme kiinnostuneet henkisistä asioista ja että muinainen Egypti on läheinen molemmille jumalineen kaikkineen. Hän on toiminut Egyptissä Sekhmeth-jumalattaren papittarena ja minä jonain palvelijana.

Toinen ihana sattumus tapahtui joskus lukion ensimmäisellä luokalla. Satuin vain kuvia etsiskellessäni löytämään aivan ihanan australialaisen nettisivun, jossa oli paljon erilaisia sarjakuvaskannauksia ja fanien piirtämiä töitä. Ihastuin siihen ikihyviksi ja otin yhteyttä sivujen omistajaan kysyen, saisinko lahjoittaa omia piirroksiani nettisivulle. Omistaja vastasi myöntävästi ja laitoin kuvia menemään sinne päin. Yksi oli Wild Arms-nimisestä pelistä tehty työ. Saatuaan kuvat sivujen omistaja vastasi, että hänen veljensä oli nähnyt tuon Wild Arms työn ja hämmästellyt sitä. Hän ei ollut aiemmin tavannut ketään, joka olisi pelannut tuota peliä ja pyysi siskoaan kysymään haittaisiko minua, jos hän laittaisi minulle mailia. Vastasin, että ei se haittaa, antaa tulla vaan, vaikken yleensäkään vastaa myöntävästi mihinkään minua melkein 10 vuotta vanhempien miesten viesteihin, haha Grin
Noh, nyt olemme tunteneet toisemme jo melkein 10 vuotta ja pidämme edelleen yhteyttä toisiimme. Jouluisin ja syntymäpäivisin laitamme aina lahjat toisillemme. Hänen on pakko olla jokin tuttu menneestä elämästä, sillä yleensäkään minkäänlaiset ihmissuhteet, jotka perustuvat silloin tällöin kirjoiteltuihin viesteihin (olemme niin kiireisiä molemmat!) eivät kestä, vaan kuolevat hiljalleen pois. Aion ehdottomasti pöläyttää itseni joskus Australiaan ja sopia tapaamisen ystäväni ja hänen siskonsa kanssa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #35 : 22.03.2008 13:42:39 »

No mutta Egyptistähän minä tunnen pari tyyppiä.. joista toinen näki selvänäköisesti että tunnen toisen..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #36 : 22.03.2008 17:09:19 »

En puhunut mitään ja...
-hän kertoi, että olen ollut jonkinlainen merirosvo ja taistellut
erään merikapteenin kanssa ja sittemmin tehnyt sopimuksen
hänen kanssaan ja säästynyt pidätykseltä
ja olemme jaaneet saaliita.

*Tämä kapteeni olin varmaan minä.. Grin


No et. Luepa tarkemmin tuo tekstini,
niin tuo meri kapteeni selviää sinullekin. Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #37 : 22.03.2008 21:00:10 »

No en jaksa.  Wink
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #38 : 24.03.2008 15:42:16 »

Wautsi wau, mitä "sattumuksia".  Cheesy Kiitoksia teille noista kirjoituksista smitten sillä niistä sain ajatuksen että pitää kirjoittaa eräälle ystävälleni jolle en ole vähään aikaan kirjoitellut...
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #39 : 26.03.2008 15:10:36 »

Olin katsellut tämän kesän Tuska-festareiden kotisivuja http://www.tuska-festival.fi/, jossa huomio ensikäteen kohdistuu teemakuvaan valkoisesta vuohesta vaaleanpunaista taustaa vasten...

Ironista mutta festareiden pääesiintyjinä toimii sellaisia nimiä kuten: Slayer, Carcass ja Killswitch Engage...

Yhteensattuipa sitten tällaista, että olin käymässä kaverini luona, jossa telkkarista tuli ranskalainen leffa klaustrofobisuuteen ja kasvottomuuteen ajautuneesta yhteiskunnasta, jonka betoniviidakosta annettiin sangen karua kuvausta...

Kerroin sitten kaverille tästä Tuskan imagosta, ja kun sen olin tehnyt niin elokuvassa välittömän samanhetkisesti näytettiin kuvaa teurastamolla riippuvista kylmistä raadoista.... 

Hassua kyllä, mutta tätä kirjoittaessani tietskarissani soi Piirpaukkeen version kansanlaulusta Tuku Tuku lampaitani... Antaa taas aihetta miettiä missä mennään  buck2
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #40 : 24.06.2008 18:23:02 »

Kirjoitin eräälle ystävälleni mailin, jossa kerroin myös kohtaamastani haukasta ja hän vastauksessaan kertoi että oli ihan samana päivänä (toisella paikkakunnalla siis) nähnyt myös haukan jota olivat muut linnut hätistelleet. Ja suunnilleen samaan kellonaikaankin vielä...  Shocked
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #41 : 25.06.2008 19:35:00 »

ajattelin ensin ettei ole tapahtunut yhtään näitä, mutta kun olin tosi tukalassa fiiliksessä ennen tuota kanavointi regressio sessiota ja halusin todella käväistä sellaisessa, niin samana päivänä uudella ohjaajalla oli aikaa ja vielä firmasta pääsi luikahtamaan. se oli vähän kuin kaikkeus olisi järjestänyt ajan. tämä kesä jatkuu ja jatkuu. onhan se lepoa ellei muuta.

nyt mietin mikä estää minua luomasta sitä mielentilaa että kaikki on mahdollista, tai jos luon sen, mitä siihen oikein sisällytän. yleensä alan ajatella rallikisoja tai jotain tosi maallista ja meluisaa hyvin henkisen session jälkeen, jossa kuulen tulleeni sieltä ja sieltä..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #42 : 30.06.2008 01:34:13 »

Tulin tänään Riikasta. Ystäväni soitti minulle. Ja Kas!!! Hänkin oli tullut samana aamuna Riikasta, vain eri lennolla. Samana päivänä olimme kulkeneet myös Jurmalan rantaa!

Mutta emme tavanneet! Vasta puhelimessa. Maailma on sittenkin aika suuri...
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #43 : 05.07.2008 22:45:51 »

Aika jännä Esmeralda  Shocked
Maailma on suuri... tai sitten ihminen on pieni  angel

Yhteensattumista... oletteko te, jotka aktiivisemmin seuraatte astrologiaa huomanneet tiettyjen ihmisten tulevan tai menevän taivaan mukaan?
Katselin tuossa juuri omaa karttaani ja silmiin pisti kun jokin aika sitten  aurinko tepasteli  kaksoset merkeissä ja oli niin perusteellisen "tuulen viemä" meno päässä. Mistää ei meinannu saada kunnolla otetta ja ajatukset harhaili  :Smiley Ihan väärään suuntaan...  venus kulkee  vesimies nurkissa ja kuinka kummassa huomasin tuikkeen eräissä silmissä  Cheesy ja se on  vesimies
Nyt alkaa tilanne olla taas hallussa, mutta point. Kuinka paljon vaikuttaa ystävystymisiin, ihastumisiin, rakastumisiin ja näiden vastakohtiin se mitä tuolla pään päällä tapahtuu?
Mitä on/oli kartalla kun näit "hänet"?
Sattumaako kaikki on vaan...  angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #44 : 05.08.2008 19:38:06 »

no jopas just kun haluaisin tutustua Norjaan, niin naapurithan on menossa sinne. juteltiin kauan eri maista ja nuorimies halusi kuulla missä kaikkialla olen käynyt ja haluan käydä. no maailma on rajaton, täytyy vaan seurata vaistoaan. katsellaan sitten heidän Norjan kuviaan. olivat olleet jo aiemmin siellä vaeltamassa. lisäksi sai puhuttua vähän epäilyksistä koskien tiettyjä maita, no heillä ei ikäviä kokemuksia toistaseks, paitsi rikkaista tyypeistä jossain maissa, että olivat koppavia.

tällainen on kiintoisaa, sillä on jokin merkitys..

niin ja toinenkin ystävä oli just tullut Ruotsista ja Norjasta. mikäs juttu tää on.

ajatus vetää puoleensa asiat..
« Viimeksi muokattu: 05.08.2008 19:44:17 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: