Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: yhteensattumia  (Luettu 31190 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #15 : 16.02.2008 18:54:53 »

Minulla on taas naiden syntymapaivien kanssa yhteensattumia, poikani tyttoystavan aiti on saman niminen kanssani ja han on syntynyt myos 14.05-vuosi vain heittaa, sitten isani ja tyttareni kuolin-ja syntymapaiva on sama ja lisaksi tyttareni entisen miehen ja poikani syntymapaiva on sama.

ps:koittakaahan parantua siella te kaksi kallista ystavaa-lahetan hiukan aurinkoa
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #16 : 16.02.2008 19:52:55 »

Tänään sattui pieni, mukava yhteensattuma. Laittelin viikolla Kuopion Taiji Quan-seuran johtajalle viestiä ja ilmoittauduin alustavasti syksyn taiji-kurssille. Näin tänään kummienoani, joka toimii Kuopiossa karateohjaajana. Eno kertoi olleensa itsekin Kuopion Taiji Quanin johtajan opissa, sekä taijissa että karatessa ja oli juuri tänään nähnyt häntä Grin Maailma on niin pieni!
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 16.02.2008 19:57:12 »

Kiitos heprealaisesta lämpimästä auringosta, Diamond!

Minun hyvä sattuma oli se kun nuorempi poika yhtäkkiä päättikin tulla käymään kotona. Kuin enkeli hän astui sisään, hyväntuulisena ja energisenä, haki puita, sytytti pesiä, laittoi ruokaa ja lähti viemään isäänsä päivystykseen kun tuli huonoon kuntoon. En olisi jaksanut!  smitten

Kiitos ihanien sattumien teillekin siellä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 18.02.2008 21:22:34 »

Kyllä se alkaa olla niin että kun ajattelen eräitä ihmisiä, he alkavat ilmaantua. Elämä on erikoista, välillä voi olla hieman kade tai suruinen jostain, sitten asiat ovatkin minun edukseni. Muutoksia on ainakin koko ajan. Hämmästyttää tuo miten exä tulee nyt niin lähelle oltuaan ihan erilainen silloin kesällä 2006. Ja siis ihan toinen mies oli tänään kuvassa, liiketuttava, kun olin ajatellut heitä. Huii..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #19 : 18.02.2008 22:18:41 »

Omassa elämässäni koen yhteensattumien olevan hyvin vahvoja merkkejä, neuvoja. Ette uskokaan, miten kummallisia niitä onkaan ollut (tosin suurimman osan olen tajunnut merkiksi vasta jälkikäteen).  smitten

Tässä ihan viimeisin "sattuma":
1½ vuotta sitten tutustuin netissä mukavaan ihmiseen; olemme jutelleet enemmän tai vähemmän säännöllisesti koko ajan. Kerroin hänelle tekeväni gradua juuri nyt, hän kysyi graduni aihetta. Kävi ilmi, että hänen puolisonsa on graduaiheeni "vannoutunut harrastaja", ja sain heiltä paljon lisäaineistoa graduuni!! *pomppii ilosta*
Oli kyllä hetken aikaa  Shocked olo!
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #20 : 20.02.2008 13:58:44 »

Luen tata juuri toissa:
Lincoln’s Secretary was named Kennedy.
Kennedy’s Secretary was named Lincoln.

Both Presidents were assassinated by Southerners.
Both Presidents were succeeded by Southerners.

Both successors were named Johnson.
Andrew Johnson, who succeeded Lincoln, was born in 1808.
Lyndon Johnson, who succeeded Kennedy, was born in 1908.

John Wilkes Booth, who assassinated Lincoln, was born in 1839.
Lee Harvey Oswald, who assassinated Kennedy, was born in 1939.

Both assassins:
Were known by their three names.
Have fifteen letters in their names.
Were murdered by men who pleaded insanity.
Were thought to be involved in a conspiracy
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #21 : 21.02.2008 08:55:48 »

 Shocked
Hurjaa...
Pientä ovat omat sattumat, mutta jospa se perhosen siiven läpsäys saa aikaan oikeastis en hurrikaani...  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 07.03.2008 21:52:33 »

erään piti mennä urheiluhalliin tänään, minä olin

eräs oli kellarissa, minäkin kävin (ja siellä instrumentti joka tuotu hänen maastaan, hänen serkkunsa on muusikko)

eräs futaa, erään lehden kannessa futari
« Viimeksi muokattu: 08.03.2008 07:11:23 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #23 : 07.03.2008 22:13:40 »

erään piti mennä urheiluhalliin tänään, minä olin

eräs oli kellarissa, minäkin kävin

eräs futaa, erään lehden kannessa futari


Tsadaa "yhteensattumia " nyt minäkin "heräsin"  Wink Cool coolsmiley eli hokasin
sehän oot sie smitten Ammaa ajatellessa jo  Shocked
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #24 : 14.03.2008 11:42:14 »

Elämässäni juuri nyt monia asia sanoo "loks, loks" ja huomaan yhteensattumia. Moni juttu on summa selvästi jostakin ja joka kerta, kun kuulen "loks", tajuan olevani oikealla tiellä... se ei ole helppo, eikä ruusuinen, mutta oikea  angel
Näen myös juttuja edessäni, jotka tuottavat minulle suurta voimain ponnistusta jotta selviän ja muutamia sellaisia, jotka olin luullut taakseni jättäneeni. Taas tiedän kuulevani "loks", kun niistä selviydyn voittaja. Nuokin ovat yhteensattumia, mielestäni  :Smiley Ne eivät ole suotta eteeni tulleet, eikä ilman niitä aukene tieni sinne minne kuuluu...  angel
Monet itkut ja hampaanpaikan pureskelut, tarkaan harkitut sanakäänteet odottavat minua ja hieman pelottaa... mutta se ei pelaa, joka pelkää! Tulta päin  police
tallennettu
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #25 : 14.03.2008 18:46:25 »

Ei ne ole "yhteensattumia" vaan johdatuksia.
Kunhan pitää korvat ja silmät höröllään niitä on jokaisessa päivässä, vähemmän tai enemmän.  Cheesy


 smitten

tallennettu

Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #26 : 14.03.2008 20:35:21 »

Luen juuri Paulo Coelhon kirjaa Portobellon noita. Siinä törmäsin sanaan/käsitteeseen Vertex (en nyt viitti alkaa selittämään, ettei mene muilta lukunautinto  Wink). Vähän aikaa olin  Shocked ja mietin, että pitäisiköhän mun alkaa harrastamaan tanssia...
Kissani nimi on nimittäin Vertex.  Cheesy
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #27 : 15.03.2008 01:16:33 »

No jopas jotain, meinaan luin juuri tuon saman kirjan-minulla ei kyllakaan ole kissaa,
mutta toi Vertex on kohta oppositiossa...
tallennettu
aine
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #28 : 18.03.2008 08:55:52 »

Sain juuri kuulla appeni vakavasta sairaudesta. Seuraavalla viikolla jouduin työni puolesta tekemisiin ihmisen kanssa, jonka isällä oli sama vaiva juuri todettu kun apellani ja heillä on vielä samat harrastukset.
Lasten kuumelääke on pitkään ollut vähissä ja sain vain päähäni mennä sitä lisää ostamaan. Seuraavana päivänä tyttöni sairastui.
Näitä aina välillä on. Mutta tämä sairaus asia jotenkin nyt pysähdytti.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #29 : 20.03.2008 22:12:17 »

No minulle tuli positive yhteensattuma kummasti, eräs henkilö oli juuri meditoinut jotain bisneksiin liittyvää asiaa ja soitin, hän puhua pälätti minuuttitolkulla, piti alkaa rajoittaa puhelua, mutta samalla sain kutsun filosofiselle luennolle ilmaiseksi, kun piti minusta, muuten olisi ollut 65 euroa, ja hänen kauttaan saan tuttuja juuri siitä maasta mistä nyt pitääkin! Eli hän sai minulta jotain synergistä ja minä hänestä, samalla tuli vastaan samantyyppinen tilaisuus joka inspiroi viime syksynäkin.. kaikenlaista hassua.
« Viimeksi muokattu: 20.03.2008 22:22:59 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: