Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: yhteensattumia  (Luettu 31191 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 11.02.2008 10:12:03 »

Elämässäni on tällä hetkellä ja jo jonkin aikaa ollut mielenkiintoisia yhteensattumia. ne tietysti voi vain sivuuttaa, mutta minä nyt taidan sitten olla sen lajin höpsö että pistän ne merkille  :Smiley
Miten te muut kohtaatte yhteensattumat ja käsittelette ne?

Otat kirjan umpimähkään, kuhan on jotakin luettavaa ajatuksella ja saat kirjan joka "puhuu" sinulle.

Tapaat ihmisen joka on hyvin merkityksellinen juuri ja nyt sinun työn, elämän yms suhteen.

Aloitat yhteistyön tai saman harrastuksen tuntemattoman henkilön kanssa ja ajan kanssa huomaat kuinka teidän elämänpolut ovat hyvinkin samanlaiset, ehkä vain eri aika kohdassa.

Sattuu jokin tapahtuma, joka sykäyttää sinut ihan uusille raiteille.

Voiko näissä nähdä em. omien valintojen summan tai mahdollisuuden ja siten vaikka kääntää kelkkaa  idiot2 Onko muiden elämänkokemukset rikkaus vai haitta päätöksiä tehdessä?
Tiputteleeko sattuma tiellemme tienviittoja ihmisten yms. muodossa, jotta osaamme tehdä valinnat ja päätyä niiden osoittamiin suuntiin  Huh
Vaikka riskit ovat aina... yksittäinen päätös ei ehkä käännä koko kelkkaa, koska siihen vaikuttaa edelliset ja tulevat myös. Unohtamatta muiden ihmisten päätöksiä ... tämä on kuin suuri seittien verkosto, jossa mennä pyristellään. Kun heilautat seittiä, vaikutus saattaa tuntuu kaukanakin  angel

Taas vaihteeksi tuntuu ja kourii eräiden tapaamisten ja yhden kirjan vuoksi, että elämä on ihanaa ja jännää  smitten
(...vaikka jurppii julmetusti vieläkin byrokratian rattaa  tickedoff...) 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 11.02.2008 11:21:49 »

Minulle tapahtui sellainen, juuri kun sielukumppanuus suhteeni meinas mennä jäähylle suunnaltani, sain viestin että voisin mennä tutustumaan projektiin, jossa kumppani on ollut mukana. Se sai meidät molemmat nauramaan ja minulle ainakin tuli ajatus, että jos emme me, niin kaikkeus heittää meitä lähelle toisiamme. No en tiedä miksi olen taas vesimerkin kanssa, ehkä pelkkä ilma-tuli kokemus olisi yksipuolinen. Mutta tuo oli jännä yhteensattuma pitkästä aikaa.

Nuohan tarkoittavat että olet oikealla tiellä, kenties korkeammat voimat fixailevat asioita näin. Odottelen samaa sitten kun vaihdan päivätyötä taas. Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 11.02.2008 12:42:28 »

Yhteensattumathan ovat tärkeitä. Niitä tuntuu tulevan eteen erityisesti silloin, kun elämä on jonkinlaisessa muutoskohdassa. Itse muistan esim. päivän, kun päätös erota eksästä syntyi. Soitin kaverille ja kerroin tilanteesta, jolloin hänen silloinen poikaystävänsä huuteli taustalta, että hänen entinen tyttöystävänsä etsii vuokralaista. Asunto siis oli valmiina kuin kosmisesta tilauksesta.

Sittemmin nykyisen kanssa seurustelun alkaessa sattui esim., että luimme samaan aikaan samaa runoa samasta kirjasta - asia kävi ilmi, kun tekstiviestittelimme. Kerran myös kuulin aivan varmasti ja jopa kaverikin kuuli, että puhelimeni soi (soittoääni oli vieläpä aivan tietty kappale, ettei oikein voinut kuulua muualtakaan kuin samasta asunnosta). Ihmettelin suuresti, kun puhelimessa ei näkynytkään mitään merkkiä tulleesta puhelusta, mutta kohta siihen sen sijaan tupsahti viesti tältä nykyiseltä mieheltäni. Smiley

Kavereillekin on sattunut usein tällaisia. Eräs "mutkan kautta" kuulemani tositarina on myös jäänyt mieleen: suomalainen nainen oli ulkomailla ollessaan laittanut tekstaria ystävälleen, mutta viesti olikin mennyt väärään numeroon. Hänelle vastasi mies, ja selvisi että numero oli väärä. Paljon myöhemmin he kuitenkin kohtasivat tämän miehen kanssa kasvokkain ja alkoivat seurustella, taisivat peräti mennä naimisiinkin. Mikä on realistinen todennäköisyys tällaiselle kohtaamiselle? Smiley

Kirjat ovat ihan klassinen juttu, niitähän on tipahdellut eteen aina tarvittaessa. Joskus tuntuu, että nuo jotkut kohtaamisetkin ovat vaan lähinnä hassuja sattumia, mutta ei niiden merkitystä välttämättä kokonaan sillä hetkellä ymmärrä. Ne saattavat olla osa suurempaa oivallusketjua, vähän niin kuin transiitit/progressiot/direktiot astrologiassa. Ja voihan olla, että kohtaamisen merkitys onkin joskus ollut todella suuri vain sille toiselle osapuolelle, kuka tietää. Näitä "yhteensattumiahan" kutsutaan synkroniteetiksi, siitä kirjoitti jo Carl Jung aikanaan. Löysin googlettamalla myös yhden Kryonin kanavoinnin aiheesta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #3 : 11.02.2008 13:21:38 »

Tai, se mies. Siis kenties uudistaa suhdetta?

Minusta tuo viesti (työprojekti) oli nimenomaan hänelle, koska miehet miettii paljon töitä, ei tuota sielua vaikka hänen loppuelämänsä on tosi psyykkis- henkinen.. että siis, kantsuis keskittyä tähän juttuumme tällä hetkellä.. nyt on oikea aika..

oliko yhteensattuma, että lapsen kaveri otti yhteyttä 6kk jälkeen ja sain yön aikaa..

en tiedä oliko yhteensattuma, mutta perj kun tapasin vanhan tuttuni ja businekset edistyi, tuntuu että alkaa mennä aika kovaa ja henkisestikin selvisi eräs asia, ilman että tarvitsi maksaa. Samalle päivälle regressio ja bisnesmiitti ex tempore!

Tai kun serkku voitti Päivä Miljonäärinä kokemuksen, niin minäkin olin osallistunut huvikseni ja hän sanoi, jos ei sitten uskalla ajaa sitä Ferraria, ajanko minä heh heh..  2funny  2funny
« Viimeksi muokattu: 11.02.2008 13:26:44 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 11.02.2008 13:30:20 »

Minullahan on näitä ollut valtavan paljon. Joillakin yhteensattumilla on paljonkin merkitystä, kun taas toiset ovat lähinnä huvittavia. Otetaan tähän nyt suhteellisen tuoreita tapauksia:

Hieman yli vuosi sitten olin sinkkuna, mutta sosiaalista elämää oli ihan mukavasti. Tapasin kavereita ja tutustuin uusiin ihmisiin. Joulukuussa tapasin erään kreikkalaisen, jonka kanssa olen ystävystynyt ja käynyt jopa pari kertaa kylässä. Mistään romanssista ei ole kuitenkaan kyse. Samoihin aikoihin tapasin ystäväni kautta erään miehen, jonka kanssa oli vähän vipinöitäkin ilmassa. Kävin hänenkin luonaan kylässä, aluksi ihan platonisissa merkeissä. No, ilmeni että nämä kaksi herraa asuivat käytännössä naapureina (kulmittaiset talot, näkevät toistensa asuntoihin ja tietävät toisensa) ja että kumpikin oli syntynyt tammikuun 1. päivä. Kumpainenkin utelee toistensa asioista minun kauttani.  2funny

Tuohon aikaan kun tapasin uusia ihmisiä, kaikkien nimet olivat Ari, Jari, Kari tai Sari.

Viime vuoden alkupuolella myös eräs entinen poikaystävä palaili kuvioihin ja tapailimme muutaman viikon tiiviisti. Hänellä oli tapana käyttää kotihousuja, joiden takamuksessa luki "Isäntä". Kun tämä suhde loppui, aloin tapailla tuota alussa mainittua, suomalaista Kauris-miestä. Hänellä on tapana pitää puseroa, jonka rinnuksissa lukee "Isäntä". Kummallakin näistä miehistä oli vielä jotenkin epäselvä tilanne ex-vaimon/tyttöystävän kanssa, ja näillä exillä oli vielä sattumoisin sama nimi.

Tuohon aikaan sain myös tietää, että eräs tuttavani oli tehnyt itsemurhan. Kyseisestä tapauksesta oli ollut jo yli vuosi aikaa, mutta tapauksesta uutisoitiin aika näyttävästi. Tuore miesystäväni ja tämä tuttava olivat sattumoisin samalta paikkakunnalta kotoisin ja kysäisin, ovatko he mahdollisesti tunteneet toisiaan tai toistensa perheitä. Juu, olivat asuneet naapureina.

Nämäkin yhteensattumat ovat olleet sinänsä merkityksettömiä ja huvittavia, mutta minä kyllä kiinnitän niihin huomiota. Näin eräässä astrologisessa kirjassa, että Kaksosten elämässä luku 2 näkyy joskus aika selkeästikin. Näin minulla ainakin tuntuu olevan. Kaikki tapahtuu minulle tuplana.  2funny Olen mm. saatellut kaksi Oinas-avomiestä velkasaneeraukseen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #5 : 11.02.2008 13:37:39 »

jotenkin jäänyt käsitys että jokaisella on "sielun suunnitelma"..kaipa siihen voi mennä pitkäkin aika että joku tapahtuma saa alkunsa..monet tapahtumat ainakin mulla menee niin että jos vuosia sitten en olisi tehny ratkaisua X niin tätä tapahtumaa Y ei olisi tapahtunut  idiot2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #6 : 11.02.2008 15:30:43 »

Noista asuinpaikoista tuli myös mieleen, että olimme avomiehen kanssa aikanaan jo ennen seurusteluvaihetta vaihdelleet meilejä ahkerasti ja tiesin millä paikkakunnalla hän asui, muttemme olleet vielä koskaan tavanneet livenä. No, sitten satuin vapun viettoon tuonne samalle paikkakunnalle kaverini kaverin luo. Kun kävelimme tuolle asunnolle, tajusin että se sijaitsi täsmälleen kadun toisella puolella kuin mieheni asunto. Shocked Olin sen verran yllättynyt että kaivoin numeropalvelusta hänen kännykkänumeronsa ja laitoin tekstiviestiä asiasta. Sillä kertaa tosin ei tapaaminen järjestynyt, koska hän oli matkoilla, mutta jonkinlainen sysäys tuokin yhteydenotto lienee suhteelle ollut. Smiley Ainakin sen verran, että tulimme siinä yhteydessä vaihtaneeksi puhelinnumeroita...

Tämäkään ei ollut ainut sattuma tuolla reissulla, vaan siskolleni viestaillessa ilmeni, että hänkin oli käymässä paikkakunnalla samaan aikaan, myöskin kaverinsa kaverin luona. No, osoitteen kuultuani pyysin häntä tulemaan ikkunaan ja heiluttamaan - hekin olivat saman kadun varrella vain hiukan edempänä. Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 15.02.2008 00:34:17 »

Minäkin ennen ajattelin, että 'onpa hauska yhteensattuma'. Ja siihen se jäi. Otin vain vastaan sen kummempia ajattelematta.

Nyt 'kypsempänä', kun ajatteluni on muuttunut, kaikki syvenee kummasti.

Nimittäin, kun ajattelen, että tässä on varmaankin jokin tarkoitus, niin annan sille asialle paljon enemmän tilaa, valpastun ja aistin jotenkin enemmän. Ja se tapahtuma ikään kuin laajenee sekä syvenee.

Luommeko elämäämme myös valpastumalla asioihin? :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 15.02.2008 15:19:07 »

Minulle ei ole sattumia, ei edes yhteensattumia vaan tarkoitus.  angel Kaikella on tarkoituksensa.  Wink
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #9 : 15.02.2008 19:13:26 »

Yhteensattumista tulee mieleen se kuinka on kaksi tai useampikin asiaa, jotka kohdatessaan liittyvät yhteen kuin palapelimainen kuvajainen  Cheesy

Näitä kuvamaisia symboleita, jotka kertovat luomisen tarinoita onkin sitten ripoteltu yltympäriinsä kuhan vain niiden tarkoituksia osaisi lukea....

Täten sanoittuu ja sovittuu elämän laulu, jonka esityksessä olemme mukana  smitten
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 15.02.2008 19:24:56 »

Tästä tarkoituksesta puhui minulle eräs yhteistyökumppani ja samoin kun tänään menin yhteen firmaan, siellä olikin jo eräs henkilö hakemassa uusia mahdollisuuksia. "Törmäsin" myös uuteen toimitusjohtajaan, kun en tavannut kolmatta henkilöä ja samantien sovittiin ens viikoksi tapaamisia.

Ei sen kummempaa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 15.02.2008 20:29:33 »

Katsopa tarkkaan seuraava uni! Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta, Tigrinum!  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #12 : 16.02.2008 18:28:23 »

SYNKRONISUUS

Universumissa ei ole sattumaa.
Yhteensattumat ja synkronisuudet ovat
oppaittesi ja enkeleittesi huolellisesti organisoimat.
Iloitse niistä kun ne huomaat. Ne ovat enkeleittesi viestejä sinulle, kertoen että olet oikealla polulla. Ala odottamaan niitä.
Synkronisuus on myös muistutus siitä, että
kaikki asiat tapahtuvat oikeaan aikaan.


Taas tapasin "sattumalta" henkilön joka piti tavata ja näemme ensi viikolla! Muistin että tässä lähdetään pienelle tripillekin ja maaliskuussakin pääsis.. nyt pitäis saada synkroniin vielä erään kans..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #13 : 16.02.2008 18:33:28 »

Katsopa tarkkaan seuraava uni! Kuulostaa tosi mielenkiintoiselta, Tigrinum!  Shocked

Seuraavista unista mitään tolkkua, kuumehoureista unta jossa ei päätä eikä häntää.. Ikävä alkoi kalvaa kun ei voi tehdä mitään. Nyt pitäis vaan olla peiton alla ja joku vois passata mua....
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 16.02.2008 18:35:42 »

Taitaa olla meillä samat virukset kimpussa, Tigrinum!

Nyt pitää levätä. Mutta samaa olen ajatellut, kun viikon olen tuossa yrittänyt itse paranta itseäni, että 'olisipa vielä lapsi ja äiti siinä häärimässä ja hoitamassa'. Kyllä se tuntui hyvältä silloin.  smitten

Muistellaan sitä, sekin auttaa.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: