Minulla on myös paljon näitä menneiden elämien sattumuksia. Viimeisin taitaa olla amerikkalainen ystäväni. Hän lähetti minulle aikoinaan yksityisviestin ja kysyi, olisinko ollut halukas piirtämään hänelle synttärikuvan (tuossa vaiheessa en vielä tuntenut häntä). Hän oli ihastunut tyyliini ja toivoi kovasti, että olisin voinut piirtää jotain pyynnöstä. En yleensä suostu mihinkään tuollaiseen, koska sitten niitä pyyntöjä alkaa sadella ihan liikaa, mutta sillä kertaa tuli olo, että tuohon täytyy vastata myöntävästi, muuten minulle tulee siitä niin hirveät tunnontuskat.
Aloimme pitää pikku hiljaa enemmän ja enemmän yhteyttä kuvan miettimisen tiimoilta ja lopulta päädyimme juttelemaan enemmänkin. Meille molemmille selvisi, että olemme kiinnostuneet henkisistä asioista ja että muinainen Egypti on läheinen molemmille jumalineen kaikkineen. Hän on toiminut Egyptissä Sekhmeth-jumalattaren papittarena ja minä jonain palvelijana.
Toinen ihana sattumus tapahtui joskus lukion ensimmäisellä luokalla. Satuin vain kuvia etsiskellessäni löytämään aivan ihanan australialaisen nettisivun, jossa oli paljon erilaisia sarjakuvaskannauksia ja fanien piirtämiä töitä. Ihastuin siihen ikihyviksi ja otin yhteyttä sivujen omistajaan kysyen, saisinko lahjoittaa omia piirroksiani nettisivulle. Omistaja vastasi myöntävästi ja laitoin kuvia menemään sinne päin. Yksi oli Wild Arms-nimisestä pelistä tehty työ. Saatuaan kuvat sivujen omistaja vastasi, että hänen veljensä oli nähnyt tuon Wild Arms työn ja hämmästellyt sitä. Hän ei ollut aiemmin tavannut ketään, joka olisi pelannut tuota peliä ja pyysi siskoaan kysymään haittaisiko minua, jos hän laittaisi minulle mailia. Vastasin, että ei se haittaa, antaa tulla vaan, vaikken yleensäkään vastaa myöntävästi mihinkään minua melkein 10 vuotta vanhempien miesten viesteihin, haha

Noh, nyt olemme tunteneet toisemme jo melkein 10 vuotta ja pidämme edelleen yhteyttä toisiimme. Jouluisin ja syntymäpäivisin laitamme aina lahjat toisillemme. Hänen on pakko olla jokin tuttu menneestä elämästä, sillä yleensäkään minkäänlaiset ihmissuhteet, jotka perustuvat silloin tällöin kirjoiteltuihin viesteihin (olemme niin kiireisiä molemmat!) eivät kestä, vaan kuolevat hiljalleen pois. Aion ehdottomasti pöläyttää itseni joskus Australiaan ja sopia tapaamisen ystäväni ja hänen siskonsa kanssa.