Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasten lukumäärä  (Luettu 55050 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Saakan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« : 09.06.2006 14:17:16 »


 Hei! En tiedä kuuluuko tämä aihe tänne, mutta kumminkin haluan teiltä kysyä  Wink Jossain täällä on jo ennemmin on puhuttu, että lasten lukumäärän voi laskea pikkurillin juuresta (niistä rypyistä?)... Minulle yksi kansanparantaja kertoi, että tulen saamaan neljä lasta. (Yhden tytön ja kolme poikaa!) Olin itse vähän, että  Shocked Shocked Shocked Pikkurillini juuressa on kuin onkin neljä ryppyä, yksi vähän heikompi (meinaako tyttöä?? Tietää ei voi)

 Kuinka sitten nämä vastakkaisen sukupuolen edustajat? Hehän eivät synnytä, eli siis onko heidän sormenviivat merkitykselliset? Äitini, joka on hieman perehtynyt asiaan sanoi, että miehen viivat eivät ole luotettavat, koska he eivät synnytä.. Nyt kysyn teiltä, mitä mieltä olette, vai olette sitä mieltä, että tämä koko aihe on aivan huuhaata? Mielipiteitä saa ja pitääkin kertoa!  Smiley
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 108



Profiili
« Vastaus #1 : 09.06.2006 22:30:26 »

Minusta olet varmaankin oikeassa. Mies ei synnytä, vaikka ovathan toki lapset puoliksi hänen. Kuka tietää, syntyvätkö kaikki miehen lapset.. jos hän ei itse voi synnyttää. Voin olla myös väärässä. Sillä, lapset ovat myös miehen lapsia.. menipäs vaikeaksi.

Lasten määrän voi kuulemma myös ennustaa laittamalla neulan (joka roikkuu langasta) vasemman käden ylle. Jos neula pyörii ympyrää on tulossa tyttö, jos neula pyörii edestaas ilman ympyrää on tulos poika, niin monta lasta kuin on neulan liikesarjaa.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #2 : 11.06.2006 18:01:59 »

Tässä on jotain kirologia asiaa Smiley

http://www.kolumbus.fi/vienopuustjarvi/kirologia.htm
tallennettu
Saakan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #3 : 14.06.2006 07:28:42 »

 Kiitoksia teille  smitten

 Pitääpä vielä koittaa tuota neula-lanka juttua  Smiley

 terv. Saara
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 15.06.2006 12:54:44 »

Minulla kolme lasta tiedossa ja yksi enkelilapsi, jonka voi nähdä vasemman käden vastaavasta pikku sormen alta, joka kuvaa menneisyyttä.

Minua on askarruttanut, että kolmesta tulevasta lapsestani yhden viiva on alkanut heiketä viime aikoina.  idiot2
Se on ollut paljon voimakkaampi viiva aikaisemmin.

Tokihan nuo viivat muuttuvan ajan kanssa, mutta mitä tuo voisi merkitä?
Aika ajanut ohi tuon lapsen vai tulossa piankin?
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #5 : 15.06.2006 13:21:50 »

Olen joskus nuorena tehnyt tuon neula-lanka jutun ja sen mukaan mulle syntyisi kuusi lasta  :Smiley pikkurillin reunaan tulee neljä vahvaa viivaa ja yksi vähän heikompi Undecided.
Minulla on viisi lasta, kaksi tyttöä ja kolme poikaa. Eräs ennustaja on sanonut minulle pariin kertaan että tulen vielä kuudennen lapsen saamaan  Wink Mutta ei ainakaan pikkurillin mukaan  Grin

Keskenmenojakin on ollut kolme mutta en kyllä itse niitä näe/osaa katsoa.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2006 14:21:20 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #6 : 15.06.2006 13:56:29 »

Heippa
Yleensa poikaviivat ovat pidempia ja tyttoviivat lyhyempia, joskus on ns. patkaviivoja jotka tarkoittavat keskenmenoja tai abortteja.
Suhdeviivat ovat vaakatasossa ja poikkiviivat suhdeviivoissa ovat lapsia.
Terveisin Diamond
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #7 : 17.06.2006 11:30:55 »

Enpäs tiedä miten tätä nyt tulkitsisi oikein... tänään löydän enemmän viivoja kuin eilen! Yksi, ylin viiva on selvästi vahvempi, ja sen ympärillä hajanaisia pikkuviivoja... Poika? Joku ennusti, että ensimmäinen lapseni olisi poika...  Wink Sitten on selvästi kaksi samankokoista heikkoa viivaa, joista toinen kaksipäinen. Ja vielä yksi heikko katkonainen niiden alapuolella... hmmm. Neulan mukaan vissiin kaksi poikaa ja kolme tyttöä tai jotain, oli vähän vaikeuksia laskemisessa... 

Olipas hassua, kun jo eilen illalla näitä lueskelin niin äitini soitti ja alkoi yhtäkkiä puhumaan, että tuleekohan niitä lapsenlapsiakaan hänelle ollenkaan... Lupasin sitten että tulee isoveli ja kaksostytöt (olen aina väittänyt että saan kaksoset)!  smitten Siihen voi mennä kyllä aikaa ja pianhan se biologinen kellokin alkaa tikittää...  2funny Äiti oli hieman epäileväinen näitä viivoja kohtaan, kunnes katsoi omasta kädestään, että yksi vahva ja yksi heikoimpi: siis veljeni ja minä!

Perhonen! Näkyisköhän ne keskenmenot vasemmasta kädestä (villi veikkaus viitaten Asterixin viestiin)...  Cry angel smitten 
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #8 : 17.06.2006 13:37:06 »

Hei Hannuli
Tarkista oikean kaden viivoista ainoastaan ja menneella olevan suhdeviivan poikittain olevista viivoista ja viivathan kehittyy ajan kanssa, eli milloin asia on ajankohtainen viivat ovat selkeimpia-joten onnea.
Diamond
ps: viimeinen suhde on alimmainen poikkiviiva Holzman'in teorian mukaan jota pidetaan Euroopassa kiromatian luojana.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #9 : 17.06.2006 14:06:29 »

Tuosta piti vielä kysyä eräs asia.

Lapsi viivoistani pikku sormen alapuolella viimeisestä lapsesta, tytöstä lähtee päästä toinen tosi pitkä viiva kohti peukaloni alaosaa juuri ranteen yläpuolelle, poikkileikaten kaikki sydämen, pään, kohtalon ja elämän viivat ja muut pitkät viivat, jotka kämmenessäni ovat. Minullahan on molemmissa kämmenissä arabialaiset kahdeksikot, eli M-kirjaimet, joka tosi harvinainen.

Ko. oleva viiva on siis täysin yksittäinen erillinen viiva ja se läpi leikkaa tuon tytön viivan loppupään ja kaikki nämä edellämainitut viivat.

Osaisiko joku kertoa, mitä tuo merkitsee? idiot2
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #10 : 17.06.2006 15:47:22 »

mulla on myös kamalasti viivoja... vasemmassa varmaan 50 ja oikeassa 3 selvää ja kymmenen epäselvää...  Shocked

ASTERIX: se saattaa olla terveyden viiva... joskus sain sellaisen käsityksen että se on huono viiva, että terveillä ihmisillä ei sellaista ole... Muhun se kyllä sopii heh.  buck2
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #11 : 17.06.2006 16:40:51 »

Heh..!  Cheesy
Kyllä tässä vielä toistaiseksi on terveen papereilla matkassa (koputtaa puuta), mutta jotenkin minusta itsestäni tuntuu, että se liittyy tuohon lapseen, koska miksi se muuten leikkaisi hänen viivansa läpi?  idiot2

Viiva ei sinällänsä ole kovin voimakas.
Se on syvempi ja näkyvämpi tuon lapsen viivan kohdalla ja heikkenee voimakkaasti alas päin mentäessä.
tallennettu
Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #12 : 17.06.2006 19:58:16 »

Asterix, mitäs se sitten tarkottaa jos molemmat kädet sanoo M?  :Smiley

Nimim. kaks kissaa, kaks tyttöä ja PIITKÄ poika (vain siittäjä puuttuu!  Grin)


tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Asterix
Vieras
« Vastaus #13 : 17.06.2006 21:44:33 »

Asterix, mitäs se sitten tarkottaa jos molemmat kädet sanoo M?  :Smiley

Nimim. kaks kissaa, kaks tyttöä ja PIITKÄ poika (vain siittäjä puuttuu!  Grin)


Hyvä Nimim. kaks kissaa, kaks tyttöä ja PIITKÄ poika (vain siittäjä puuttuu),

Jos kyseiset arabialainen 8:kot, eli M todella löytyy molemmista käsistäsi, niin sinun ei tarvitse sitä itse asiassa edes kysyä.
Elämäsi on todenäköisesti jo osoittanut sen erityisen merkityksen niin hyvässä kuin pahassakin. Wink

Länsimaisen M-kirjainta muistuttava kuvio muodostuu kahdesta arabialaisesta numero 8 muistuttavasta merkistä, joka muistuttaa ylösalaisin olevaa V/Y-kirjainta.

Kahdeksikko symboloi ikuisuutta.

Sydämen ja kohtalon viivat yhtyvät yläpäästään toisiinsa yhdeksi viivaksi (molempien viivojen yhteinen pää alkaa keskisormen ja etusormen välistä useinmiten) ja pään ja elämän viivat yhtyvät yläpäästään yhdeksi viivaksi.
Pään ja kohtalon viivat leikkaavat keskellä toisensa.

Kaikki viivat ovat pitkiä ja levittäytyvät koko kämmenelle.

Mitä syvemmät ja selkeämmät ja mitä vähemmän muita viivoja, sen voimakkaampi merkitys.

Kannattaa huomioida, yhtyykö kohtalon ja elämän viivat loppupäässään, kohti rannetta mentäessä toisiinsa.

Tässä piirrettynä suurinpiirtein kuvio varsin karkeasti vaaleanpunaisella.
Wink

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/kasiselite-ab8M.jpg)
« Viimeksi muokattu: 17.06.2006 23:08:29 kirjoittanut ~*Asterix*~ » tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #14 : 17.06.2006 22:15:00 »

Asterix! Olipa ihanaa, kun laitoit tuon kuvan!  smitten Katselin jostain noita viivoja ja ehdin jo ajatella, että mitäköhän minussa on vikana, kun kohtalon viiva alkaa ihan väärästä paikasta...

Minullakin löytyy nuo "ämmät" molemmista käsistä. Kaikki viivat ovat erittäin selkeitä, kohtalon ja elämän viivat yhtyvät loppupäistään, molemmat haarautuvat, ja muodostavat oikeassa kädessä ikäänkuin toisen ämmän, ja tavallaan X:n. Vasemmassa sekavampi kuvio. Muut viivat ovat pitkiä, mutta pään viiva vain nimettömän ja pikkurillin väliin asti. Mitäköhän se meinaa..? Pää taitaa kyllä olla vähän pehmeä...  :Smiley Grin
« Viimeksi muokattu: 17.06.2006 22:20:25 kirjoittanut hannuli » tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: