Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasten lukumäärä  (Luettu 55541 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #30 : 19.06.2006 17:48:30 »

Mulla nuo viivat lähtevät yhtenäisinä. Joskin oikeassa kädessä on päässä eräänlainen haarukka (tai atrain  Tongue) siinä liittymäkohdassa.

Mutta kuten sanottua nuo kädet on sellainen sillsallad utan sill, että ei niistä ota selvää setäni erkkikään (tai kaikki nuo hörsellyksethän itseasiassa lupaa kaikkea huonoa ja kauheaa, mutta kun ei niin ei!)
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #31 : 13.08.2010 23:37:41 »

Jatkanpa nyt tätä sitten. Itsellä noita suhdeviivoja on kaksi ja yksi selkeä lapsiviiva. Olen tosin vain itsekseni naureskellut, että se lapsen viiva tosin jatkuu kummankin suhdeviivan läpi, joten tarkoittaako tämä nyt sitten sitä, että en tiedä kumpiko on lapseni isä?  Grin

Kiinnostaisi kyllä käydä kirologilla, sillä itseäni on jo pidempään ihmetyttänyt nuo minun elämänviivat.
Vasemmassa kädessä se selkeä elämänviiva katkeaa puoleenväliin kättä, mutta on tosin syvä. Vasemmassa kädessä näkyy kaksi kohtalonviivalta näyttävää viivaa, joista ensimmäinen mukailee sitä elämänviivaa. Oikeassa kädessä taas elämänviiva on erittäin pitkä ja vahva, mutta selkeitä kohtalonviivoja ei ole. Kiinnostaisi tietää mitä nämäkin tarkoittavat. Ehkä minun olisi pitänyt kuolla nuorena kohtaloni mukaan, mutta enpäs kuollutkaan.  crazy2 Baah, en kyllä tiedä, tulipahan vain mieleen, kun läheltäpiti tilanteita tuli pari vastaan nuorempana.
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #32 : 15.08.2010 10:42:44 »

Minulla molemmissa käsissä todella vahvat M kirjaimet,kohtalonviiva ilmeisesti puuttuu tai en ainakaan mokomaa löydä.Elämänviiva on kanssa todella vahva ja pitkä.Mistä siis näkee ne lapset katsoa kädestä ja kummasta kädestä?
Neulalla olen ennustanut jo pikku tytöstä lähtien ja kaikille olen saanut oikein noi lapset katsottua. Ja itselleni kanssa näyttää ihan oikein ja vielä kaksosia lupaa näiden neljän elämänilon lisäksi,saas nähdä pitääkö paikkansa Smiley
tallennettu
Titania.
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 399


haahuilija


Profiili
« Vastaus #33 : 15.08.2010 12:04:36 »

Hmmm, mielenkiinotinen aihe. Aloin heti tutkia omaani ja miehen kättä Smiley Mulla on vaan aika paha ihottuma oikeessa kädessä tällä hetkellä, leviää nimettömästä kämmenen puolelle kohti pikkurilliä ja on myös näiden sormien välissä.. Kertookohan tää ihottumakin jostain tän hetkisestä Huh Ainakin se estää aika tehokkaasti ton alueen viivojen havaitsemisen.
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #34 : 15.08.2010 22:46:03 »

Hei ratkaisu
Elamanviiva vasemmassa kadessa ja joka on katkennut jostain syysta, etta olet entisessa elassasi menehtynyt noin "puolessavalissa elamaa" ja oikeassa kadessa olevat kertovat tata elamaa.
Kohtalonviivathan kertovat tyosta, opiskelusta tai harrastuksesta ja kohtalonviivahan voi olla patkittainen joten sita on vaikeampi huomata.
Lapsista voin sanoa, etta ainahan lapset ovat omia vaikka olisi montakin suhdetta. Pikkurillin  ulkoreunassa olevat vaakatasoon menevat viivat kertovat suhteista ja suhteiden poikkiviivat kertovat raskauksista, suhteenviivan ylittava poikkiviiva kertoo pojasta ja juuri suhdeviivaan yltyva poikkiviiva kertoo tytosta-pienet poikkiviivat voivat olla keskenmenoja-nain minua ainakin on opetettu lansimaisen Holzmanin koulukunnan mukaan....
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #35 : 16.08.2010 10:31:03 »

 Cheesy Minulla on niin viivaiset kädet, että sen mukaan minulla pitäisi olla lauma lapsia. Tähän mennessä ei ole kuin 2, eikä mahdollisuuttakaan ole enää kuin yhteen biologiseen lapseen.

Minulla on myös molemmissa käsissä vahva M-kirjaimet, mutta myös elämän- sekä kohtalon viivojen välissä rastit lähellä rannetta. Oikeassa kädessä tämä rasti näkyy selkeämmin. Olen itse nimennyt ne "ristiinnaulitsemisrasteiksi", koska en tiedä mitä ne tarkoittavat, mutta ovat suurin piirtein niillä main, mihin alttaritauluissa Jeesuksen käsiin on maalattu ne tapit.

Osaako kukaan kertoa näistä, vai menenkö huhuilemaan muualle?  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Asterix
Vieras
« Vastaus #36 : 16.08.2010 11:20:35 »



Minulla on myös molemmissa käsissä vahva M-kirjaimet, mutta myös elämän- sekä kohtalon viivojen välissä rastit lähellä rannetta. Oikeassa kädessä tämä rasti näkyy selkeämmin. Olen itse nimennyt ne "ristiinnaulitsemisrasteiksi", koska en tiedä mitä ne tarkoittavat, mutta ovat suurin piirtein niillä main, mihin alttaritauluissa Jeesuksen käsiin on maalattu ne tapit.

Osaako kukaan kertoa näistä, vai menenkö huhuilemaan muualle?  Smiley

Niin, mulla on kanssa tuo arabi 8, eli M-kirjaimet molemmissa käsissä,
mutta sitä hehkuttanut mulle vain arabit.
Ristiksihän ne mullakin menee, mutta en ole koskaan tullut mitään jeesusteluja miettineeksi
-mulle kun se nyt on.. hmm, yksi lysti koko uskonto, kuten muutkin uskonnot. Smiley

Odottelen myös mielenkiinnolla, jos jollain on ideaa asiasta. Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #37 : 16.08.2010 12:37:54 »

Eihan ne suhde ja lapsiviivat kammenella ole vaan kammenen ulkoreunalla, siis pikkurillin juurinivelen ulkoreunalla ja se varmasti pitaa paikkansa.
Entinen sahsa-ristit kammenella ei todella ole mitaan jeesustelua vaan mystiikan risteja tai rasteja ja nehan vain kertovat hyvasta intuutiosta-ei sen kummempaa, mutta tarkeimmat ovat juuri sydammenviivan ja paanviivan valilla tai kuunkukkulalla olevat.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #38 : 16.08.2010 12:47:42 »

Juu olen tietoinen, missä nämä lapsi- ja suhdeviivat ovat. Tässä elämässä minulla on käteni mukaan 2 merkittävää suhdetta (oikeassa kädessä pikkurillin alapuolella kämmenen ulkosyrjässä 2 vahvaa uurretta), mutta niitä "lapsiviivoja" näiden suhdeviivojen välissä ja ylimeneviä on useita. Niistä ei siis ota selvää, että kuinka monta lasta on tai pitäisi tulla. Pitäisi vissiin katsoa sitten heilurilla.

En mä halunnut näitä rastejani mihinkään uskontoon liittää, mutta minulle tuli mieleen (henk.koht. mielleyhtymä, kirj. huom.) se mitä kirjoitin rististä jne.  Olen vaan ihmetellyt niitä itse. Ne todella ovat tässä kämmenen pohjassa ihan peukalolihaksen (kukkulan) juurella. Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Asterix
Vieras
« Vastaus #39 : 16.08.2010 12:55:23 »

Eihan ne suhde ja lapsiviivat kammenella ole vaan kammenen ulkoreunalla, siis pikkurillin juurinivelen ulkoreunalla ja se varmasti pitaa paikkansa.

Juu, suhde viivoistani yhtä halkaisee yksi pieni heikompi viiva -ei lapsia ja tuskin tuleekaan.  Smiley

Entinen sahsa-ristit kammenella ei todella ole mitaan jeesustelua vaan mystiikan risteja tai rasteja ja nehan vain kertovat hyvasta intuutiosta-ei sen kummempaa, mutta tarkeimmat ovat juuri sydammenviivan ja paanviivan valilla tai kuunkukkulalla olevat.

Ok, merci. Smiley Kuullostaa luontevalle.  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 16.08.2010 15:27:23 »

Entinen sahsa-ristit kammenella ei todella ole mitaan jeesustelua vaan mystiikan risteja tai rasteja ja nehan vain kertovat hyvasta intuutiosta-ei sen kummempaa, mutta tarkeimmat ovat juuri sydammenviivan ja paanviivan valilla tai kuunkukkulalla olevat.

Itselläni on tuossa sydämen ja päänviivan välissä varmaan 6 kpl X:iä. Ovatko ne juuri näitä vai pitäisikö olla enemmän sitten T-mallisia ollakseen intuitioviivoja? Itse kyllä koen, että minulla on erityisen hyvä intuitio.

Minulla olisi suhdeviivalla ainakin yksi vahva lapsiviiva, joka oikein halkaisee sen suhdeviivan pidemmälle alas asti. Sitten on yksi heikompi.

Sitten olen miettinyt kun minulla on tuossa kämmenen puolella, suhdeviivan kohdalla, mutta ei osu siihen ja enemmän kämmenen puolella, 4kpl tuollaisia suoria viivoja. Aluksi luulin, että ne ovat lapsiviivoja, mutta eivät kai voi olla, kun eivät suhdeviivasta lähde eivätkä ole kämmensyrjällä.  idiot2 Nuo viivat melkein koskettavat sydämenviivaa, mutta eivät ihan. Mitähän voisivat olla?
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #41 : 16.08.2010 18:50:58 »

Ebenia-ei tarvitse olla t-mallisia,ihan risteja tai rukseja.
Naista lapsiviivoista viela, etta jos tulee uusi suhde niin silloinhan nama kuviot muuttuvat-eivat ne ole syntymasta etukateen maarattyja.
Sinulle lahivuosina voi olla mahdollista poikalapsi ja toinenkin lapsi voi olla mahdollista myohemmin jos seuraat sillointalloin viivojen muuttumista.
Naita kammen sisapuolella olevia pikkurillin alapuolella olevia viivoja kutsutaan ns. tiedotusviivoiksi-oletko jotenkin yhteydessa mediaan?
Jos nama poikkiviivat halkaisevat sydammenviivan-se yleensa symbolisoi suhteen estetta, mutta laskeminen oikeasta iasta aloitetaan etusormesta aloittaen-karkeasti laskettuna 1cm ja noin 10 vuotta.
Jos kammenen syrjalla pikkurillin alapuolella on vaakaviivoja-se taas kertoo suhdeviivoista, mutta sekin voi olla montaakin erilaista suhdetta esim. pomo ja tyontekia, yht.yritys, ei valttamatta mies ja nainen, mutta siinakin taytyy katsoa kaikki kuviot, aivan kuin astrologiassa-koska kaikki liittyy kaikkeen.
Muuten kaikkien viivojen(sydan, paa ja elamanviivat)aloitetaan peukalon suunnasta laskeminen.
Jannittavin kuvio on tahti-silloin yleensa tapahtuu ihania yllatyksia ja ne yleensa symbolisoivat myonteisia muutoksia ja menestysta-tahdet ovat ihan pienia ja ne menevat ja tulevat muutosten aikana.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #42 : 16.08.2010 19:50:55 »

Itselläni on oikean käden pikkurillin alla/kämmenen syrjässä kolme viivaa, ja minulla myös kolme lasta.
Kaksi viivoista on pidempiä, yksi lyhyempi, ja minulla onkin kaksi poikaa ja yksi tyttö.
Jännästi nämä viivat menevät siten, että ensimmäinen, poikaviiva, on hailakampi ja vähän erillään kahdesta muusta. Esikoispoikani onkin selkeästi vanhempi kuin kaksi nuorimmaista ja hänellä on eri isä.
Kaksi muuta viivaa ovat vahvempia ja lähellä toisiaan - nykyisen mieheni lapsia ja pienellä ikäerolla.
Tämä siis ihan omaa logiikkaa toi ikäero ja eri isät, mutta miksei. Smiley

Jaa, ylhäällä eri infoa että ei merkitsis lapsia nuo viivat. Tulkintoja taitaa olla eri sortteja tässäkin tieteenlajissa. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #43 : 16.08.2010 21:59:23 »

Metsankeiju-olet laskenut aivan oikein myos tuon ikaeron.
On toinenkin koulukunta, joka opettaa juuri pikkurillin alla olevista pienista pystyviivoista lasten lukumaaran, mutta tassakin opetetaan suhdeviivojen halkaisusysteemin kanssa+lapset.
Itse olen kayttanyt tata Holzmanin systeemia ja omasta kokemuksesta sen kanssa en ole erehtynyt-mutta jos kaikilla ei ole siina tavallisessa paikassa naita viivoja niin silloin kaytetaan tata toista systeemia
Practical Palmistry nimettya koulukuntaa.
On joitakin yhteisia hyvaksyttyja asioita, esim. kun nimeton(oikea) sormi kaantyy ylaosassa keskisormeen pain-tama edustaa patalogista valehteliaa.
Itse olin kerran verotoimistossa ja huomasin siella tyontekian jolla todella nimeton sormi meni keskisormeen pain-sain kuulla myohemmin, etta tama tyontekia jai lahjuksenotosta kiinni.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #44 : 17.08.2010 00:11:55 »


On joitakin yhteisia hyvaksyttyja asioita, esim. kun nimeton(oikea) sormi kaantyy ylaosassa keskisormeen pain-tama edustaa patalogista valehteliaa.
Itse olin kerran verotoimistossa ja huomasin siella tyontekian jolla todella nimeton sormi meni keskisormeen pain-sain kuulla myohemmin, etta tama tyontekia jai lahjuksenotosta kiinni.

 Huh

Mulla on ihan suora,  Shocked vaikka olen patologinen valehtelija ja milloin tahansa
lahjottavissa ja valmis puukottamaan selkään vaikka parasta ystävääni,
etenkin rahaa vastaan!  angel

Mites tämä nyt oikein menee? Huh
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: