Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lasten lukumäärä  (Luettu 55554 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 17.08.2010 00:55:54 »

Katselen muuten paljon ihmisten käsiä ja sellaisen oman huomion olen tehnyt,
että jos miehellä on pienet kädet, siis se kämmen + sormet, niin niillä taipumusta
olla hyvin helposti kärsimättömiä ja jännittyneitä ihmisiä, jotka eivät relaa oikein koskaan,
vaan hakevat/kehittelevät aina jonkun uuden ongelman.

Kun miehellä on pitkät ja luiset sormet ja niissä taltta/vasaramainen pää,
niin tyypillä on taipumusta syyttää muita ja vierittää vastuu/syyt toisen niskoille
omistakin virheistään ja pyrkymys olla aina oikeassa, vaikka ei olisikaan.

Käsillään paljon puhuvat ilmaisevat muuten paljon todellisesta persoonastaan
-olen huomannut.
Ihmisillä, joilla on tapana puhuessaan tuoda esiin etusormeaan, mielellään näkevät
virheitä muissa, mutta ei itsessään. Jotkin ihmiset jopa osoittelevat etusormellaan
puhuessaan ja se puhuu paitsi huonoista käytöstavoista, niin myös voimakkaasta
tavasta syyttää muita omista ongelmista ja marttyyrimaisesta käytöksestä.

Muutamia esimerkkejä mainitakseni. Smiley

tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #46 : 31.08.2010 13:07:45 »

Elamanviiva vasemmassa kadessa ja joka on katkennut jostain syysta, etta olet entisessa elassasi menehtynyt noin "puolessavalissa elamaa" ja oikeassa kadessa olevat kertovat tata elamaa.
...
Lapsista voin sanoa, etta ainahan lapset ovat omia vaikka olisi montakin suhdetta. Pikkurillin  ulkoreunassa olevat vaakatasoon menevat viivat kertovat suhteista ja suhteiden poikkiviivat kertovat raskauksista, suhteenviivan ylittava poikkiviiva kertoo pojasta ja juuri suhdeviivaan yltyva poikkiviiva kertoo tytosta-pienet poikkiviivat voivat olla keskenmenoja-nain minua ainakin on opetettu lansimaisen Holzmanin koulukunnan mukaan....

Kuinka sitten se kun minulla on vasemmassa kädessä kaksi vahvaa suhdeviivaa, eikä yhtään lasta, ja oikeassa taas yksi vahva ja pitkä suhdeviiva, muutama lyhyempi ja heikompi suhdeviiva ja oikea sillisalaatti lapsiviivoja(paljon ja ylittelevät eri suhdeviivoja)? Kumpaa kättä tulkitsen? Kauheaa, tämä oikea käsi todistaisi että olisin aikamoinen pettäjä enkä edes tietäisi kenen lapsen saan.  Tongue Grin


Muok. muistan muuten että minulla oli joskus oikeassakin kädessä kaksi vahvaa suhdeviivaa, mutta se toinen on ajan myötä heikentynyt ja enää on yksi vahva.. Kyllähän sitä viivatkin muuttuvat, sillä ei kohtalokaan ole muuttumaton.  Smiley


Vielä muok. Oikeassa kädessä tuon vahvimman suhteen viivan leikkaa alkupäässä (etusormesta katsottuna) kaksi aivan vieri vieressä olevaa poikaviivaa, voisiko kuvata jopa kaksosia eikä vain heti perään uutta raskautta? Noiden viivojen perään kun tulee etäämmällä tyttöviiva, ja siitä etäämmällä taas toinen tyttöviiva. Miten kaksoset muuten näkyvät kädessä?
« Viimeksi muokattu: 31.08.2010 13:40:38 kirjoittanut Ave^^ » tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #47 : 03.09.2010 18:10:56 »

Yleensa kaden viivat muuttuvat-paitsi on muutamia viivoja jotka ovat syntymasta kuolemaan.
Jos olet oikeakatinen niin tulkkaus tapahtuu oikeasta kadesta ja vasenkatisilla se tapahtuu vasemmasta kadesta-kaksoslapset yleensa ovat vierakkain.
Itsellani oli monta vuotta sitten suhde ja minulle ilmestyi ns. venuksenvyo ja suhteen paattyessa tama viiva havisi.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #48 : 04.09.2010 13:19:05 »

Minä katsoin neulalla ja langalla tuota lapsimäärää,kaikki näyttää ihan oikein, kuopuksen jälkeen alkaa neula välittömästi viuhtoa tyttöä ja poikaa yhtaikaa eli vissiin kaksosia :)Ja pian vielä...
Kädestäni en ota mitään selvää, on sellaista viivojen melskaa että...
Ja olen muuten joka kerta ennustanut oikein mahan päältä heilurilla,kumpi on ollut tulossa Smiley
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #49 : 05.09.2010 23:10:52 »

Ja olen muuten joka kerta ennustanut oikein mahan päältä heilurilla,kumpi on ollut tulossa Smiley

Minulla se on näkynyt ihan mahan muodossa. Vanhan kansan sanojen mukaan poikamaha menee vaan eteenpäin ja tyttö leviää tasaisesti jokapuolelle. Näinpä kävi mullakin...

Alkoi vaan kovasti kiinnostamaan tuo heilurilla kokeilu... tarvii kaivaa jostain lankaa ja sormus ja alkaa koikelemaan.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Veijo35
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #50 : 15.12.2010 22:01:53 »

Voiskohan joku viisas ennustaa mulle lapset ja elämänkumppanit tuosta kuvasta? Smiley
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #51 : 15.12.2010 23:17:18 »



 Heilurilla (sormus tai neula ja lanka),--olen ennustanut monesti ja oikein,-myös itselleni.

 ja kertoohan se myös lasten lukumäärän,--pysähtyy kun ne loppuu.
tallennettu
Mii-[A]
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #52 : 30.07.2012 22:47:37 »

Heippa!

Kirjoitan ensimmäistä kertaa ja tiedän, ettei tähän keskusteluun ole pitkään aikaan kirjoiteltu, mutta toivon, että joku löytäisi kysymykseni ja vastaisi minulle, sillä minulla on myös jotakin todella mielenkiintoista tapahtunut kumpaankin käteeni.

Minun ei pitäisi lääkäreiden mukaan olla mahdollista saada lapsia ja syön sen takia hormonikorvaushoitolääkkeitä. Aiemmin kummassakin kädessä ei ole ollut viivoja, mutta nyt huomaan, että kummasakin kädessäni on todella on yhdet, todella pitkät ja vahvat/syvät viivat. Aloin ihmetellä tätä.

Olemme tietenkin avopuolisoni kanssa miettineet, että ehkä joskus vielä adoptoisimme, olemme kolme vuotta seurustelleet kolme vuotta ja itse täytän pian 27-v ja avopuolisoni on 31-v. En myöskään syö pillereitä tai mitään, koska näen sen turhaksi, kun en kerta voi saada lapsia. Minun piti saada Kela-korttiin B-merkintä, jotta saisin lääkkeet kokonaan kelan korvaamana, mutta sieltä tuli lopulta päätös, että asia pitää tutkia vielä uudestaan, toisen kerran, mikä oli myös outo juttu. En ole vielä uskaltanut tutkituttaa tätä uudestaan, vaikka muuten olenkin täysin terve ja lääkärin visiiteillä käynyt. Olen epäillyt 18-vuotiaasta asti, että en voi saada lapsia ja 23/24-vuotiaana sain vahvistuksen, erilaisten lääkkeiden ja testien jälkeen.

Kiitos ja kumarrus!

-peace & love, and respect to you all-
Onko kellään sanoa mitään 
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: