Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Solmu entisessä elämässä  (Luettu 66049 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #75 : 29.02.2008 17:56:33 »

 Huh
Ups , ei tuo kommenttini ollut itseasiassa sinulle kohdistettu Atomi, vaan omaa pohdintaani....   Embarrassed
Olisiko kokonaan uudelle ketjulle kiinnostusta?

Huomasin että liitteestä jäi sinun Plutosi 10. huoneessa vahingossa pois. Tässä se siis tulee:

Pluto 10. huoneessa tai Kauriissa piirteitä

ajoittaista vetäytymistä tunteissa, tarve sosiaaliseen tunnustukseen ja valtaan, hyvä organisaattori kunnes muut jutut häiritsevät, luontaisia johtajia, syvä ja tunkeutuva ymmärrys kuinka "systeemit" toimivat, kunnianhimoinen, vakava, asiantunteva/ perehtynyt, ahdistukseen taipuvainen, ajoittaista masennusta, yksinvaltainen ja ylikriittinen.

Tunnettuja ihmisiä joilla Pluto 10. huoneessa tai Kauriissa:
Paramahansa Yogananda
Ernest Hemingway
Jawaharlal Nehru
Albert Camus
Englannin Prinsessa Anne
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #76 : 29.02.2008 18:51:32 »

Tässä tulee nyt sitten liitteenä muistiinpanoni tästä aiheesta....
tallennettu

taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #77 : 29.02.2008 20:28:20 »

KIITOS ihan hirveästi Emelia ja iso halaus sinulle  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #78 : 29.02.2008 21:55:38 »

Kiitos Emelia!  smitten
Ajattelin tuon Pluto + laskusolmu jne. olevan liian yksinkertainen ollakseen totta.  laugh
Hyvä näin helpottaa asian tutkimista ja pohdintaa. Ehkä minäkin uglystupid2 saan sitten jotain tolkkua. Eli nyt pitäisi ainakin opetella uskomaan ja luottamaan intuitioon järkeistämisen sijaan ja yrittää antaa muiden elää murehtimatta heidän "kohtaloaan". Nyt vielä opiskelemaan noita huoneiden piiteitä, niin eiköhän tämä tästä.

Vielä kerran... Tuhannet kiitokset!
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #79 : 20.08.2010 22:13:19 »

Mulla on noususolmu  skorpioni 4. huoneessa & laskusolmu  harka 10. huoneessa. Skorpparissa 4. huoneessa on myös  pluto yhtymässä siis noususolmuuni (orbi 3 astetta). Pluto taasen on tarkassa (orbi 0 astetta) oppisitiossa Marsiin  mars .

   keskitaivas , laskusolmun  &  mars lisäksi Härästä löytyy myös Lilith (0 asteen tarkassa yhtymässä MC)  idiot2

Ärsyttäää kepeästi vaan kun en osaa itse muodostaa ajatuksia kunnolla että saisin setvittyä mitä tämä tarkottaa Cheesy
   
tallennettu
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #80 : 21.08.2010 17:16:52 »

Mä oon näitä muutaman vuoden antaumuksella tutkinut, ja hankkinut suunnilleen kaikki kirjatkin. Amazonista saa esim Schulmania käytettynä muutamalla kolikolla.
laskusolmu  leijona ja 10 huone  aspect_con leijona kuu, nousu siis toisella puolella  vesimies
Aiemmin on jo tietooni tullut edellinen elämä, ja sitä kartan kanssa selvitellyt ym. Kyllä se vain niin on että aateliset löytyy laskujellonasta ja kympistä.Tänä kesänä tuli suuri läpimurto, kun sukunimi selvisi ja jotain muuta. Parhaiten aatelisto ym selviääkin koska yleensä heidän syntymä ja kuolematiedot löytyy jostain.
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #81 : 08.09.2010 21:05:30 »

Minulla kuun noususolmu vesimies huone 1 ja laskusolmu leijona huone 7.

Luettuani teidän tekstejä aloin ymmärtää miksi minua luullaan ylpeäksi ja kun sitten tutustutaan paremmin samat ihmiset ihmettelevät saamaansa ensivaikutelmaa. Uskaltaakohan ekaluokkalainen tulkita asian niin, että olen jo kehittynyt vesimiehen suuntaan, kun toisaalta minut hyvin tuntevat ihmiset pitävät minua idealistisena ja uudistusmielisenä vieläpä tuulimyllyjä vastaan taistelevana yhteisten asioiden parantamiseksi Huh

Jälleen hukkui langanpää, kaikki asiat ovat minulle vielä niin uusia.
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
ancelica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 294



Profiili
« Vastaus #82 : 25.09.2010 14:45:38 »

Minulla kuun noususolmu vesimies huone 1 ja laskusolmu leijona huone 7.

Luettuani teidän tekstejä aloin ymmärtää miksi minua luullaan ylpeäksi ja kun sitten tutustutaan paremmin samat ihmiset ihmettelevät saamaansa ensivaikutelmaa. Uskaltaakohan ekaluokkalainen tulkita asian niin, että olen jo kehittynyt vesimiehen suuntaan, kun toisaalta minut hyvin tuntevat ihmiset pitävät minua idealistisena ja uudistusmielisenä vieläpä tuulimyllyjä vastaan taistelevana yhteisten asioiden parantamiseksi Huh

Jälleen hukkui langanpää, kaikki asiat ovat minulle vielä niin uusia.
Juuri näin. Kehittymässä oleva  vesimies ajattelee olevansa  vesimies, mutta ne parhaat  leijona piirteet täytyisi pitää, mutta ne huonommatkin ovat niin sisäsyntyisiä että niitä ei edes tajua. Musta voi myös saada ylimielisen ensivaikutelman, se on se vanha leijona ja henkisen astrologian mukaan  askendentti/Mc tulee  leijona ihmiselle jolla on huono itsetunto, ja se peittää epävarmuutta ja ujoutta. Mulla Mc leijona. Kun ei vaan ole sellainen sosiaalinen ilopilleri että haluais olla muka kaikkien tapaamiensa ihmisten kanssa heti halipusua.
tallennettu
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #83 : 25.09.2010 19:05:20 »

Tässä ketjussa on erittäin paljon hyvää asiaa, joten saapa nähdä miten tämän oman kartan analysoiminen menee. Eli itselläni on  kuunsolmu kalat 2.huoneessa, eli laskusolmu silloin  neitsyt 8. huoneessa. Pluto 10. huoneessa eli vastapiste siis härässä 5. huoneessa.

Itse olen kyllä kokenut tuon noususolmuni vähän hankalaksi. Kuten emeliakin sanoi, niin kun on aurinko  aurinko yhdistettynä näihin solmuihin, niin siihen kalamaiseen ajatteluun ja maailmaan on vähän vaikea päästä käsiksi. Olen luonnostani ihminen, joka ei oikein usko mihinkään ja haluan analysoida jokaisen asian mitä eteeni heitetään, niin kalamainen intuitio tuntuu vieraalta.

Olette varmaan täällä foorumillakin huomanneet sen, että välillä koen luontevaksi keskustella vaikkapa edellisistä elämistä ja intuitiosta ja välillä on vain pakko kyseenalaistaa itseni. Usein ajattelee, että mitä ihmettä oikein edes mietin tälläisiä asioita, kun järki potkii vastaan. Ehkä minun sitten oikeasti täytyisi päästä eroon neitsyen liian kriittisestä ja analysoivasta asenteesta ja kuunnella itseäni ja intuitiotani.

Tuo 2. huone minua vähän mietittää. Turvallisuus, taloudellinen ja henkinen? Ehkä koen, että minun olisi tärkeää oppia kokemaan oloni rauhalliseksi ja luottavaiseksi, vaikka rahaa ei aina olisikaan niin paljon. Olen aika helposti rahasta stressaava ja jos en tiedä milloin saan rahaa seuraavan kerran, niin en pysty nukkumaan. Joten henkinen turvallisuus sitten luultavasti oppiläksynä.

Ainoa noususolmuni aspekti on  aspect_tri pluto ja se kaiketi on tärkeä, kun plutokin liittyi tähän karmalliseen asiaan ilmeisesti. Eli siis pluton vastapiste oli se millä osa-alueella tulisi päästä hyödyntämään näitä noususolmun asioita? Eli siis taiteiljaelämää?  Cheesy Tai siis kaloista ensimmäinen mielikuva on luovahulluus, intuitio jne. ja 5. huone se nautintojen huone ja vielä härässä. Joten siis kosteita taitelijabileitä, paljon aistinautintoja? =D Eli siis seuraan virran mukana näihin meidän koulun taidehihhuli bileisiin niin olen oikeilla jäljillä?  Grin
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5933



Profiili
« Vastaus #84 : 30.11.2011 00:23:00 »

Selkälokille!

joskus olen lukenut, että nykyisen karttasi Mc on seuraavan elämäsi aurinko ja nykyinen  aurinko on tulevasi Asc- merkki. Kuusta ei ole takuita, sen sielu valitsee itse ennen laskeutumistaan seuraavaan elämään.

t. Aglaia

Hahaa. Eli olisin  aurinko vaaka, ja  askendentti vesimies...aika ilmava tyyppi Smiley
Mullahan olis  ollu sitten Mc vesimies ja aurinko jouskari...ei se kovin paljon riitelisi tuon kuunsolmu asetelman kanssa  Undecided


Mulla on laskusolmu ravussa ja seiskahuoneessa, ja noususolmu tulee  kauris ykköshuoneeseen.

Aika selvä asetelma...olen ollut omaan itseeni keskittyvä, melko tunnekylmä tyyppi, joka olen pääasiassa ajatellut itseäni, enkä ole piitannut mitä muille itseni kustannuksella teen.
Nyt olenkin sitten opettelemassa hoivaamista ja hellyyttä, ja nimen omaan läheisissä ihmissuhteissa yh-äidin roolissa.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #85 : 30.11.2011 08:59:40 »

Onkohan tämä linkki ollut täällä jo?

Englanniksi hyvä linkki, solmut ja laskusolmut merkeittäin ja huoneittain

http://astrofix.net/category/north-node-south-node-series/

tallennettu
trius
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308


Kauneimmat kukat kukkivat juuri nyt liian lähellä.


Profiili
« Vastaus #86 : 30.11.2011 15:57:17 »

Herran Jestas sentään!

Löysin niin paljon itsestäni samaa kuin Emeliassa. Minulla myös  aurinko neitsyessä, kuten nousumerkkikin ja noususolmu  kalat eli siis laskusolmu  neitsyt eikö? Ja noususolmu tasan 7 ja 8 huoneiden rajalla ja lasku 2 huoneessa. Noista huonejaoista en oikein ole perillä, kuitenkin vielä laskusolmulla ymmärtääkseni  aspect_con  aurinko ja noususolmulla  aspect_opp  aurinko. Hoitoalalla minäkin ja jo kerran rikkonut itseni "korvaamattomuus syndroomaan". En vaan pääse eroon tuosta asenteesta asettaa omat tarpeet aina viimeiseksi. Tai palveleehan tuo "uhrautuminen" jotakin minussa epäilemättä, vaan ei ole hyväksi, kun menee liiallisuuksiin. Kommentoikaa pliis, miten näiden solmujen kanssa nyt on ja mitä niistä pitäisi päätellä?


Hui, täällä kanssa aur-neitsyt, noususolmu kaloissa 8.huoneessa. Siis aivan samat on täälläkin! Minäkin omalla tavallani hoitoalalla... Voin luvata, että kyllä tulen töihin ja siirrän vapaita ja sitten puran kiukkuni perheeseen, että miksi, MIKSI, minä taas lupasin. Ja sitten kun teen sen, etten lupaakaan, olen se paha ihminen, jolle työnantajakin suuttuu  Huh
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #87 : 06.12.2011 20:39:41 »

Selkälokille!

joskus olen lukenut, että nykyisen karttasi Mc on seuraavan elämäsi aurinko ja nykyinen  aurinko on tulevasi Asc- merkki. Kuusta ei ole takuita, sen sielu valitsee itse ennen laskeutumistaan seuraavaan elämään.

t. Aglaia

Eli tällä taktiikalla voitaisiin selvittää myös entisen elämän aurinko- ja MC-merkki?
Ja jos tasahuoneilla sitten katotaan niin ainakin edellisen elämän kartan huoneet voi kuvitella.
Mulla olis tällöin ollut entisessä elämässä 1. huone ravussa ja nyt tässä elämässä on kuu ravussa.
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #88 : 09.12.2011 19:59:01 »

Minulla on noususolmu 7.huoneessa vesimiehen merkissä ja laskusolmu 1.huoneessa leijonassa..mitähän nämä tarkoittaa?

Onko planeettoja mukana akselilla? Mulla on myös veskari noususolmu ja jellona laskusolmu.  Smiley Musta tuntuu että oon kertonu tämän sulle tai ainakin jollekkin tyypille, aiemminkin.. mutta siis, itselläni tuo veskari noususolmu näkyy ainakin kiinnostuksessa astrologiaan sekä muihin vaihtoehtoisiin tieteenaloihin ja hoitomuotoihin.
tallennettu
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse


Profiili
« Vastaus #89 : 13.12.2011 13:38:16 »

Minulla on solmu  vesimies 7h ja  leijona siis 1h, pluto suoraan vastapäätä solmua idiot2
tallennettu

Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies
Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: