Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tarokorteista katsominen  (Luettu 176499 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Ametistitar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38


Profiili
« Vastaus #15 : 19.01.2007 11:24:51 »

Täällä yksi sielu, jonka tulevaisuudessa on melkein kaikki täysin auki ja muutosten pitäisi vielä tapahtua nopeasti Shocked

Olisin kovin kiitollinen, jos katsoisit miten selviää seuraavan puolen vuoden aikana  asunto- ja työasiani (lähdenkö peräti muille maille). Samaan sotkuun liittyy vielä lasteni koulunkäynnin ratkaiseminen.

Kiitos kaunsi  Cheesy
tallennettu
Saakan
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28


Profiili
« Vastaus #16 : 19.01.2007 15:01:57 »

 Tällä hetkellä tuntuu, että en saa mielenrauhaa näissä tietyissä asioissa: Rakkaus ja Raha. Mitä minulle luvataan näissä kahdessa asiassa, Annamariia? (Jos vain ehdit vastata)  Smiley

Rakastan kovasti miestäni. Raha-asiat on tällä hetkellä minulle ongelma.

terv. Saakan
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #17 : 19.01.2007 19:56:07 »

Hei!
Voisitko katsoa minullekkin, jos kerkeät. Työ ja rakkaus kiinnostaa.
Kiitos tuhannesti  smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
kerri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #18 : 20.01.2007 13:40:29 »

katsoisiko joku minullekin korteista? paljon on mielessä asioita..
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #19 : 23.01.2007 09:57:01 »

Heipä hei!
Työtä vai koulua, kumpaan suuntaan kun työelämä taas kutsuu kotiäitiyden jälkeen?
Näkisin itse tämän asetelmän myös niin että raha vai itsen kehitys. Oma valinta olisi selvä, sääli vaan ettei noihin kouluihin MENNÄ sisälle. Wink
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #20 : 25.01.2007 18:38:19 »

Kiitos Annamariia! smitten smitten
T:Nauris Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #21 : 25.01.2007 20:28:46 »

Kiitos Annamariia!
..olen kyllä sellasessa paikassa töissä, missä voin elämäni kurjiakin kokemuksia käyttää hyöty-mielessä. Ja oppisopimusta sinne juuri kyseli Cheesy
aika paha toi rakkaus kortti, tässä kun sinkkuna mennään, mutta eikös hyvää kannata odottaa.. 2funny hui, nyt jännää  Shocked Grin smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #22 : 25.01.2007 21:25:15 »

Hei Annamariia,

Voitko myös minulle katsoa mitä kortit ja tuntemuksesi näyttävät.
Kyselisin eräästä miehestä ja suhteestani häneen. Mikä tarkoitus on meidät yhteen saattanut ja onko meille yhteistä tulevaisuutta luvassa?

Kiitos kovasti, jos ehdit tätä minulle katsoa.  smitten

Abyatur
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #23 : 26.01.2007 15:00:46 »

 smitten Kiitos! Kaipa se vaan täytyy uskoa että se mitä tulee eteen, tulee. Täytyy vaan yrittää monelle eri taholle josko joskus löytäisin sen oman alani, enkä vain "hanttihommia".
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
LionQueen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #24 : 28.01.2007 07:42:16 »

Hei Annamariia..! Jos ehdit, katsoisitko minunkin tulevaani..? Toivoisin saavani jonkun selvyyden rakkaus-elämääni, tällä hetkellä pää on ihan tyhjä. Kiitos sinulle..!
tallennettu

Aurinko Leijona
Kuu Kauris
Nouseva Rapu
Tulilohikäärme
Valkoinen galaktinen koira
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #25 : 28.01.2007 15:58:53 »

Kiitos Annamariia,

Ihan kylmät väreet menivät pitkin selkäpiitä, niin totta nuo sanasi ovat. Olet todella hyvä tulkitsija.

Valoa ja iloa elämääsi,
Abyatur  smitten
tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #26 : 28.01.2007 18:42:03 »

Kiitoksia sinulle Annamariia hurjan paljon,näin juuri asiani ovat  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #27 : 29.01.2007 13:52:54 »

 smitten Hei taas! Osuit niin oikeaan tuon työ/opiskeluasiani kanssa (vaikka lopputulos jäikin avoimeksi) että tahtoisin tas kysellä... Wink Ihan tämä perhe-elämä, mies ja rakkaus, lapset, mihin pitäisi panostaa ja mistä nipistää omaa aikaa jos näin voi kysyä. Kiitos.  smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
karttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #28 : 29.01.2007 17:33:48 »

Hei!

Jos sinulla on aikaa katsoa kortteja minullekin, otan ilolla vastaan ja kiitän jo etukäteen. Työ ja rakkaus sekä lapsiasiat kiinnostavat. Aloitan uudessa työssä muutaman päivän päästä...

-Karttu-
tallennettu
karttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #29 : 03.02.2007 11:51:42 »

Kiitos kovasti! Ihana tapa tulkita sinulla, todella.

Edellinen työpaikka oli vaikea, koska roolini oli monessakin suhteessa liian ristiriitainen. Koin, että jouduin tahtomattani tähän muiden vallasta käsin ja liian kilttinä alistuinkin kaikkeen. En löytänyt omaa paikkaani ja jotenkin tapa tehdä töitä oli aina peräisin muiden odotuksista. Nyt uusi työ on alkanut ja muutama päivä on takana. Olen tiedostanut entisessä tapahtuneita mokiani, ja yritän olla toistamatta. Hyvällä fiiliksellä uuteen työhön siirryin. Koen vapautuneeni ja tiedostan, että tässä on mahdollisuus tehdä asioita toisin. Kuten myös kasvaa ihmisenä. Ilmapiiri on uudessa ainakin näin alkuun katsoen huomattavasti parempi kuin vanhassa!

Mitä tämä "päättäväisen miekkojen ritarin kortti" tarkoittaa? Olen kyllä miettinyt vakavasti onko nykyinen kumppanini seuraavan lapseni isä enää. Tässä ajatustaistossa olen kääntymässä siihen suuntaan, että jos asiat näin jatkuvat voisin mieleni kääntää. Näetkö ratkaisua tälle? Viimeisen vuoden aikana olen joutunut miettimään kovasti kaikkea ja elämäni on ollut monessa kohtaa muutoksessa.

Enkeleitä elämääsi! Tuntuu, että olet löytänyt hienosti oman tapasi tulkintaan ja teet sen sydämellä ja taidolla!  angel
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: