Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 18
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: tarokorteista katsominen  (Luettu 176484 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #30 : 03.02.2007 12:49:29 »

Hei, Annamariia smitten
Katselit minulle tuossa vuoden alussa hiukan.muutosten vuosi on todella käynnissä..jos sinulta aikaa liikenee, voisitko katsastaa hieman lisää..? olen ajatuksissani melko vahvasti päätynyt muuttamaan paikkakuntaa.ja tuo mies siellä toivoo minua elämäänsä.mutta. ajatukset harhautuvat myös toiseenkin vaihtoehtoon ja en enää tiedä, johtuuko se pelkästään peloistani....jos jaksat, olisin kiitollinen avustasi. Undecided
tallennettu
orose
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #31 : 03.02.2007 13:41:17 »

Hei Annamariia

Ehtisitkö minullekin vilkaista korttejasi. Kovin on ollut tuulinen taival ja pimeä polkuni viime aikoina.

Kiitos etukäteen! Smiley
tallennettu
karttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #32 : 03.02.2007 16:48:21 »

Kiitos jälleen!  Wink

Olen joutunut venymään ja miettimään ja kärsimäänkin kovasti. Tämä kaikki on saanut kuitenkin aikaiseksi sen, että olen saanut itseeni paremman yhteyden kuin ennen. Olen kasvanut ja joutunutkin pakosta miettimään omaa osuuttani asioihin. Päätökseni on ollut jo pitkään, että ratkaisuni tapahtuu sitten kun aika on kypsä ja merkit selvät. Suhde ei ole ollut koskaan ns. varmalla pohjalla. Tuntuu, että on ollut pitkälti vain tahdon asia. Haluan asiat päätökseen ja kaikki tasapainoon, tässä on tekemistä... Tätä kohti ollaan menossa ja vuoropuhelua tehty. Valmista vastausta en haluakkaan, kyseinen kortti vain kiinnosti. Uskallan hakea nyt muutosta jos tilanne siltä näyttää. Aikaisemmin en ole kokenut olevani siihen valmis. Tämä aiheuttaa tietysti paineita koko suhteelle. Mutta kaikki ajallaan. Lapsen hankinta ei ole nyt elämässä ykkössijalla, vaikka kaveri olisi mukava toiselle saada.  angel
tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #33 : 03.02.2007 16:57:47 »

kiitos sinulle...ehkä tämä epävarmuuteni kumpuaa siitä, että pelkää, että en pysty enää olemaan onnellinen.vaikka tälläkin hetkellä siihen on täysi mahdollisuus.kärsimystä tuottaa se, että asumme niin kaukana toisistamme..hoh hoijaa..ahistaa.ja lupumaan joutuisin tietysti paljosta.mutta jos ei ole rohkeutta, ei koskaan mitään toiveitaan saa toteutettuakaan..siinäpä pulma!
kiitos. Huh
tallennettu
orose
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20



Profiili
« Vastaus #34 : 04.02.2007 12:38:10 »

Kiitos Annamariia smitten

Tiukkoja tilanteita on ollut ja monta prosessia tosiaan vielä pahasti kesken. Sanasi kuitenkin antoivat uskoa siihen, mitä olen itsekin aavistellut. Parempaan päin olen pikku hiljaa kääntymässä.  Smiley
Kiitos myös neuvoistasi. Ne ovat minulle enemmän kuin tarpeellisia, sillä olen joskus tuon virheen tehnyt, että yritin olla vahvaakin vahvempi. Ajattelin, että pärjään yksikseni. Koville otti silloin oppia taas päästämään muita lähelleni. Nyt näiden viimeaikaisten tapahtumien jälkeen se voisi olla vieläkin vaikeampaa, mutta jotenkin näen asiat nyt eri tavalla. Voi olla yhtä aikaa sekä vahva että avoin. Itsehän me nämä elämäntilanteet luodaan, jotta jotakin opittaisiin.  Wink

Iloa ja valoa,
orose
tallennettu
Laura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #35 : 04.02.2007 14:52:45 »

Hei Annamariia!
Voisitko katsoa minullekin korteistasi suuntaa tulevaan? Olen sairastanut koko syksyn ja talven (henkisesti), ja nyt alkaa viimeinkin helpottaa. Työtä ei ole, ja myös perheenlisäys antaa odottaa tuloaan. Näkisitkö minulle näihin asioihin jotain muutoksia?
 smitten
tallennettu

Ken tietä käy, se tien on vanki...

aurinkoleijona 7.huone
kuuskorpioni 8.huone
askendentti kauris
mammamma
Vieras
« Vastaus #36 : 04.02.2007 18:44:27 »

Voisitko auttaa minuakin - tuonne pistin oman aloituksen, jossa oli kortit, mitä "käteen jäi", mutta luulen, että katson niitä jo liian "puolueellisesti" enkä siis näe metsää puilta.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #37 : 04.02.2007 20:28:57 »

Tervehdys Annamariia

eikun jonon jatkoksi vaan; mitähän ne kortit sanoisivat suhdepuolesta elämässäni? Onko yhtä pitkä vai pidempikin paussi tarpeen kuin 90-luvun lopussa? Odottelua jees, mutta missä merkeissä jotain uutta alkua?

Työasiat ok.

Hauskaa kevään jatkoa sinulle ja kaikille!
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #38 : 05.02.2007 11:39:15 »

Ahaa, kiinnostavaa! Odota palaan vielä!  Cheesy Kiss Kiittämään. Jos se alkaisi toisen vahvasta yksinolon tarpeesta mutta olisi avoin tunteille, niin alkaisin suunnilleen samasta pisteestä mihin viimeksi loppui.  Wink Ja osaisin antaa tilaa, kunhan tilan antaminen ei merkitse saman tien loppua. Ja niin, oppihan sitä haluamaan itsekin tilaa olla, elää, ajatella, toimia kuten haluaa.  coolsmiley  smitten Kun vielä osaa itse rakastaa; tosin luulin olevani aika hyvä k.o asiassa?

 angel smitten
« Viimeksi muokattu: 05.02.2007 12:54:22 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #39 : 05.02.2007 12:37:42 »

Heippa, ihan vienosti ja kainosti, jäinköhän välistä, tosin olen kysellyt jo aiemminkin eli toki ensikertalaisilla on etuoikeus.  Smiley
Kiitos kuitenkin jos jossain välissä Annamariia katsastat minunkin kysymykseni.  smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
mammamma
Vieras
« Vastaus #40 : 05.02.2007 17:17:54 »

Voisitko auttaa minuakin - tuonne pistin oman aloituksen, jossa oli kortit, mitä "käteen jäi", mutta luulen, että katson niitä jo liian "puolueellisesti" enkä siis näe metsää puilta.

mammamma,

En nyt katsonut tuonne muualle, mitä siellä kysyt, mutta tähän nousee kehoitus rohkeuteen ja oman puolesi pitämiseen. Onko jonkin tilanne vielä kesken vai joko olet toiminut, mutta joka tapauksessa sinulla on ihan hyvät syyt toimia omantuntosi ja arvojesi mukaan - ei niitä vastaan. Sinussa itsessäsi on tämä mittari, sitä eivät muut voi arvottaa sinulle, sinun on tämä tehtävä. Samoin vielä kehoitetaan oman elämän herraksi, sillä sinä todella pystyt siihen. Älä anna itseäsi alistavan (millä tasolla se sitten onkaan) äläkä vievän suuntaan, joka selvästi "tökkii" sinua. Ihan hyvin kaikki on, kun rohkeana ja luottavaisena omaa tietäsi kuljet.

rakkaudella,
Annamariia

Kiitos - tässä vaan omatunto, arvot ja oma polku ovat aika rajulla törmäyskurssilla  Undecided Jospa tuota lähtisi kuitenkin kehittämään omantunnon pohjalta.
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #41 : 08.02.2007 14:17:06 »

  Ihan tämä perhe-elämä, mies ja rakkaus, lapset, mihin pitäisi panostaa ja mistä nipistää omaa aikaa jos näin voi kysyä. Kiitos.  smitten

Auringonkukka,

Ihan vahingossa kadotin ko. kysymyksen; hyvä, että muistutit.

Ihan kuin teillä ei olisi aina siloista latua homma kulkenut... painaako jokin asia vielä jompaa kumpaa vai onko sitä selvitetty jo liikaa. Mikään väkisinvääntö ja tiukkapipoisuus ei nyt ole homman oikea nimi, vaan mieluummin rauhanomaiset ja harkitut sanat. Rakkaus lapsiin on teille suurin yhteinen nimittäjä ja parisuhtenne tarkoituskin se lienee. Näe kaikki rakkauden ja hyvän silmin, niin se tarttuu myös toisiinkin. Rikka hiertää aina koko perheen silmää, jos yksikään niitä alkaa näkemään ja korostamaan. Vinkkinä siis näkökulmaksi vaaleanpunaiset aurinkolasit - sekin asenne leviää. smitten

Annamariia

Kiitos!  smitten
Onhan noita suhteen rösöisiä reunoja jouduttu joskus hiomaan alkuaikoina, nyt mennään aika tasaista tahtia 150% lasten ehdoilla ja sen kyllä huomaa... Wink
Minä se kai välillä unohdun miettimään menneitä, tosin olen oppinut nykyään tekemään sen itsekseni jos sille tielle eksyn.
Vähän tämä arki tylsistyttää, joten vaaleanpunaisia laseja voisi kokeillakin!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #42 : 09.02.2007 13:53:24 »

Annamariia, katsoisitko minullekin rakkausasioita?
Erosin vasta monen vuoden suhteesta. Yksi menneisyyden mies kummittelee mielessä, mutta on tällä hetkellä todella kaukana. Sitten on eräs, kenen kanssa olen silmäpeliä pelannut.
Kertoisivatko kortit, mihin suuntaan jatkaa ja kuuluuko jompikumpi noista mainituista miehistä vielä elämääni?  smitten
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #43 : 13.02.2007 14:21:49 »

Kiitos vastauksesta. Muutama hyvänä pitämäni selvännäkijä jaksaa uskollisesti puhua tämän menneisyyden miehen paluusta, näkevät kaikki asioiden menevän samalla tavalla. Mielenkiinnolla odottelenkin tulevaa, ja mitä tapahtuu. Cheesy
Silmäpelityypin kanssa olisi todella hyvät kemiat ja uskon, että välillämme olisi voinut ollakin jotain mutta paljastui kuitenkin varatuksi mieheksi  Angry
Jokatapauksessa innolla keväätä odottelen, ja sitä mahdollista uutta rakkauttakin  smitten
tallennettu
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #44 : 13.02.2007 14:43:06 »

Hei, Annamariia ! smitten

Katsoisitko mitä kortit sanovat
1. Muutosta (ulkomaa vai kotimaa)?
2. Matkasta jota olen suunnitellut hartaasti?
3. Tulevista työkuvioistani?
4. Puolisoni työstä?
5. Tarvitsisin apua organisointiin, eli löytyisikö jonkinlaista bisneskumppania lähiaikoina?

Kiitos! :Smiley :Smiley :Smiley :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 18
  Tulostusversio  
 
Siirry: