Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keskinkertaisuus  (Luettu 10463 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Topaasi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 248


Because you never saw your eyes like I did...


Profiili
« Vastaus #15 : 27.09.2006 00:47:55 »

"Olet todella kaunis elät vain yhden kerran, olet todella viisas, elät vain hetken verran...me pystyisimme toisillemme ihmeen tekemään jos sinä pystyt niin kuin minä pystyn näkemään" Zen Cafe-Todella kaunis

Elämä on tässä ja nyt, olemme kaikki kauniita ja ainutlaatuisia, mutta viisain on se, joka huomaa tämän sekä muissa että itsessään. Kuka tyytyisi olemaan koko elämän ajan vain keskinkertainen, jos jokaisessa meissä asuu ainutkertaisuuden siemen siellä jossain, vielä löytämättömässä metsässä sielusi sopukoissa? Wink

Kuka sinut saa hehkumaan, jos et itse näe omaa kauneuttasi ja ainutlaatuisuuttasi? Keskiverto-käsite on vain silmänlumetta, jokaisella on oikeus olla enemmän, sanoivat nämä maailmanomistajana tunnetut "paremmuudet" mitä tahansa.

Missä SINä olet hyvä? Aloita listan tekeminen jo tänään. Kyllä niitä asioita on enemmän kuin yksi, olen varma siitä Wink Cheesy

...jos sinä pystyt niin kuin minä pystyn näkemään...
tallennettu

Paina elämään kädenjälkesi, istuta Sieluusi siemen, joka ei Kuolemassakaan katoa. Tee matka Itseesi ja löydä kotiin. Hymy kasvoillasi kuole, Universumi syliin ota. Kuuhun ja tähtiin sukella. Kuiskaa syvin toiveesi, jos uskallat sylissäsi pitää vastausta.
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #16 : 27.09.2006 11:57:36 »

Hyvin sanottu Topaasi... smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #17 : 27.09.2006 13:02:45 »

Kylla keskinkertaisuus ilmentaa tunnetta, etta ruuasta puuttuu suola ja pippuri
tai ihminen itse on variton.
Mutta jos meidat on luotu niin miksi siita ei voisi tehda paras mahdollinen kokemus, ainutlaatuisen tuntee ei itse siita hopottamalla vaan tekemalla.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #18 : 27.09.2006 14:35:36 »

Minä luulin hyvin pitkään olevani keskinkertainen, kunnes tajusin että keskinkertaisia emme ole kukaan!  Cheesy smitten angel Valonkantajan tavoin olen sitä mieltä, että keskinkertaisuus on harhaa, jota meille on opetettu ja suorastaan tuputettu, jottemme vain kasvaisi "täyteen mittaamme".  Huh

Kaikki olemme erilaisia, mutta samanarvoisia.  angel
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #19 : 28.09.2006 13:17:22 »

MUTTA MITÄ IHMETTÄ SE KESKINKERTAINEN TARKOITTAA?? KAIKKI SIITÄ PUHUU MUTTEI KUKAAN ANNA SISÄLTÖÄ.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #20 : 28.09.2006 13:21:42 »

Tasapainoinen?  Grin
Eikö kukaan halua olla?  Cheesy
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #21 : 28.09.2006 13:23:14 »

Valonkantajan tavoin olen sitä mieltä, että keskinkertaisuus on harhaa, jota meille on opetettu ja suorastaan tuputettu, jottemme vain kasvaisi "täyteen mittaamme".  Huh

hyvin totta. mutta kuka tuputtaa: me itse. lopetetaan tuputtaminen...NYT.

en kyllä ikinä ymmärtänyt tätä käsitettä ja tiedostin aina että kaikki olemme ainutlaatuisia ja paljon enemmän kuin uskommekaan.

ongelma tuli enemmän niiden suunnalta jotka eivät tätä olleet ymmärtäneet itsestään...vaan luulivat olevansa "keskinkertaisia".
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #22 : 28.09.2006 13:57:26 »

Tasapainoinen?  Grin
Eikö kukaan halua olla?  Cheesy

Hyvä kysymys, sillä sinäkin aina olet "laittanut hanttiin"  Wink :Smiley sille teoillemme, joka sen toisi jokaiselle tasapuolisesti eli kokonaisuus tarkoittaa JUURI SITÄ!  coolsmiley

Tämä päivä kuitenkin on siitä erilainen kuin esim. eilinen, ettei ole enää tarpeen tehdäkään, kuten ennen eli odotella, että kukin vapaaehtoisesti osallistuisi sen keskinkertaisuutensa ohittamiseen siten, että näkisi sen kokonaisuuden vaan jokainen voi tehdä sen lopunkin itse.  smitten

Sillä olemme löytäneet uudenlaisen tavan olla se "Minä itse", jolla näkee sekä sen vanhan että sen uuden tapamme OLLA täällä kehoissamme. Ja sen tähden tämänkin vain niille kerroin, jotka ihmettelevät, että mitenkäs tämä päiväni näin alkoi, kun eilinen olikin niin "erilainen".  Wink Smiley

tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: