Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103781 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #75 : 21.10.2006 13:13:59 »

Mielenkiintoinen nukkumis yritys kokemus. Monta kertaa kävi niin että juuri kun olin vaipumassa uneen näin jonkin tosinopean välähdyksen ja vähän säikähdinkin näkemääni, kun tavallaan luulin olevani hereillä koko ajan.

Jotkin kuvat olivat mustavalkoisia jotkut värilisiä. Näin miehen, tupakoivan miehen, tajuttoman kirkkaan välähdyksen, nainen vierelläni käsi vatsani päällä, paperikoneen ja miehen joka huusi: Ei nämä paperikoneet ennen.... tjs.,kirkas välähdys, sitten taisi olla vielä muuan kuva, ja kolminkertainen nopea välähdys.

Ihan kummallista, enkä muista tuollaisia välähdyksia ennen nähneeni Smiley
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Fiona
Vieras
« Vastaus #76 : 21.10.2006 19:56:22 »

Lainaus
Näinpäs kummallisen unen juuri ennen kuin realismi herätti minut pihalta kantautuvan lehtipuhaltimen metelin muodossa.  buck2 (laitoin jo asiasta palautetta. samperi kai sen voi myöhemminkin tehdä ku ennen kahdeksaa aamulla)

Aivan. Tuo lehtipuhallin taisi olla Suomen luonto (vai mikä sen lehden nimi nyt on) lehden äänestyksessä jonkun vuoden turhake. Todella ärsyttävä ja typerä vehje!!!! tickedoff
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #77 : 21.10.2006 20:01:24 »

Lainaus
Näin miehen, tupakoivan miehen, tajuttoman kirkkaan välähdyksen, nainen vierelläni käsi vatsani päällä, paperikoneen ja miehen joka huusi: Ei nämä paperikoneet ennen.... tjs.,kirkas välähdys, sitten taisi olla vielä muuan kuva, ja kolminkertainen nopea välähdys.

Isäni tupakoi joskus. Hän on nykyäänkin paperitehtaassa töissä... Huh Smiley
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #78 : 21.10.2006 20:16:44 »

Näin viime yönä unta, että olin menossa työharjoitteluun lapsuuteni kotipaikkakunnan kirjastoon. Siellä minulle esitteli paikkoja nykyisen kotipaikkakunnan kaupan täti. Hän siirteli pöytiä ja ikään kuin jotain portteja auki ja siisti paikkoja, sanoen että "näin aamuisin on aina aika paljon näitä järjestelyhommia ennen kuin kirjasto aukeaa". Ajattelin että eihän nyt edes ole aamu vaan päivä ja mietin koko ajan että pitäisköhän mun kertoa tuolle tädille että mulla on jo työpaikka... jätin kuitenkin kertomatta. Vilkaisin mielenkiinnosta sitä hyllyä, josta nuorena tuli eniten lainattua kirjoja, ja siinä oli tosi paksuja opuksia. Lopussa täti osoitti minulle tyhjiä työpöytiä (jotka oli rivissä ja niiden välissä seinäkkeet) ja tuumasi että "kyllä täällä töitä riittää!"

Sitten menimme mummoni kanssa lehtisaliin ja katsoin että ihan surkeita lehtiä täällä, vaikka en edes tiennyt mitä ne oli. Mummo tutki innoissaan lehtilokeroita ja kun kysyin, mitä hän oikein etsii, niin tuumasi vain että "äläpäs ole niin utelias!"  Wink

Että näin... Kirjastolla on vissiin jotain tekemistä tiedon kanssa, mutta mitenköhän tätä nyt sitten tulkitsisi..?  Huh
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Ozzette
Vieras
« Vastaus #79 : 21.10.2006 23:22:55 »

Toissa- ja viimeyönä näin itsestäni tällaiset unet. Molemmat tosi lyhyitä, joihin heräsin...
Ensimmäisessä olin yhtäkkiä lihonut hirveästi ja sekä minä itse, että muut ääneen kauhistelivat, että huh-huh, olenpa lihonut !
Katsoin itseäni peilistä inhon vallassa.
Toisessa unessani oli toinen puoli kasvoistani ihmeellisesti mennyt ihan muodottomaksi. Siinä oli jokin möhkäle ja näytti, kuin koko toinen puolisko kasvoistani, poski ja leuka olisivat ikäänkuin valahtaneet alaspäin tuon möykyn lisäksi. Minä ja muut olimme vakuuttuneita, että minussa on jokin kasvain tms.
OUTOJA UNIA ! Ja tosi epämiellyttäviä. En käsitä...  idiot2
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #80 : 22.10.2006 16:10:05 »

Mun unessa oli ihme kohtaus eli, jotku oli pistäneet juoruja minusta sellasta, että "luuleeko se olevansa nuori, kun se leikkauttaa hiukset aina lyhyeksi"  mä koin sen ikävänä asiana. :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #81 : 23.10.2006 09:22:37 »

Muoks: niin oon nyt tän vuoden aikana useamman kerran havahtunu hereille mitä ihmeellisimpiin huutoihin. Mitähän se oikeen meinaa?
 Undecided

Oletkohan kenties itse tietämättäsi huutanut herätessäsi? Itse olen ainakin joskus havahtunut hereille siten, että huudan jotakin...
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #82 : 23.10.2006 14:02:37 »

 tickedoff Olin taas unissani joko alasti tai erittäin vähissä vaatteissa, vaikka tapahtumapaikat olivat julkisia. Mietinkin unessani vähän närkästyneenä, että miksi ihmeessä minun pitää nykyisin olla melkein joka unessa ilman vaatteita. Noh, päätin sitten, että olkoon niin kun eihän sillä unimaailmassa loppujen lopuksi ole väliä onko vaatteita vai ei. Siitä huolimatta ei minusta ole kivaa olla joka unessa alasti. Taidan kyllä seuraavaan uneen ottaa vaatteita mukaan.  crazy2
tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #83 : 02.11.2006 16:34:51 »

Olipa mielenkiintoinen uni Cheesy
 
Oikea elämä) Yli 20v sitten tapasin erään miehen, joka olis voinut olla mun se "oikea", mutta toisin kävi.

Uni) Tämä mies tuli mun uneen alotaakseen kiinnostuksensa minuun. No en tietenkään voinut, kun hänellä oli vaimo siinä vierella, vaimo vaan tokas "ei se mitään, meillä menee muutenkin huonosti tää liitto" olin ihan äimänä.
Jossain vaiheessa olin tän miehen kanssa saman peiton alla, mutta ei me tehty mitään sen ihmeellistä. Ihme juttu oli se, että mulla oli naisten kerrasto päällä siinä unessa, vaikka yleensä oikeassa elämässä nukun alasti.
Sitten ilmeisesti tän miehen nuori poika alkoi mulle antaan pusuja, olin hieman vaivautunut, sitten en muista mitä siinä unessa sitten tapahtui, kun se meni niin sekavaksi.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #84 : 02.11.2006 16:46:51 »

Ne unet joita mä muistan on yleensä lento, myrsky tai pyörrytys unia. Viimeksi tuli kyllä myrskyn sijasta Tsunami uni... Älytöntä. No, koko uni oli sitä että kaverin kanssa (en muista kuka) valmistaudutaan koko aja tulevaan. pyristellään ja pyristellään asioiden kanssa. Ja vaikka kaikki on kunnossa kun aalto tulee, on ainut keino pelastua hyppäämällä aaltoon.... Siinä se.

Myrsy unissa on aina pyörremyrsky, jolta yritän suojella pienempiä. esim vanhaa koiraani(on jo kuollut) työntämällä kaninkoloo ja sit koitan tunkea itseni perässä.

Ai juu. Onhan niitä pako ja panttivanki unia. Ne on ärsyttäviä kun en ikiknä pääse lopullisesti bkarkuun aina ne saa mut kiinni, vaikka kuinka yritän olla ovela. Kerran hermostuin niin unessa että rupesin kunnolla räyhäämään ja kiljumaan että miksi ne mua koko ajan ajaa takaa ja mitä h---ttiä ne musta haluaa. Vastausta en muista mutta tais tilanne siihen rauhoittua.

Heh, onhan noita kaikenlaisia. Lapsen aoli paljon etsimis unia. Ja aina menin samaan taloon, samat ovet avasin ja samat eläimet löysin mutta en koskaan mitä oikeasti etsin. Kaikenlaista.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
PPK
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #85 : 02.11.2006 20:31:32 »

Todella monena yönä nähny unta jossa olen havumetsässä.Aina siellä karhu/karhuja jotka on hyvin uhkaavia ja pelottavia, yleensä ne karhut puhuu mulle jotain ja mun tarkoptuksena olis joko tappaa tai vangita ne karhut.Jossa en onnistu.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #86 : 02.11.2006 20:39:50 »

Marsini
Tiedathan piilotajunnassa alastomuus tarkoittaa etta joku piirteesi jota olet yrittanyt pitaa salassa tulee ilmi.
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #87 : 02.11.2006 20:45:52 »

PPK   Metsa tai havumetsa on alitajuntaamme-karhut merkitsevat omia viettajasi ja miksi haluat tappaa tai vangita ne?
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #88 : 03.11.2006 11:01:28 »

Mä näin yks yö unta että olin raskaana aika pitkällä jo enkä ollut muka tiennyt. Kävin ultrassa ja lääkäri sanoi että "nyt kyllä kerron sulle kumpi se on kun sen näkee niin selvästi" ja mä samaan hengenvetoon sanoin "poika se on, oon aina tiennyt vielä saavani pojan" Ja katseltiin siinä monitorista kuvaa Shocked

No johan oli uni. En kyllä oikeassa elämässä tuollaisia ole ajatellut.
Mihinkähän tämä liittyy...?
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #89 : 03.11.2006 15:24:37 »

Heräsin viiden maissa ja sitten yritin uudelleen nukuttautua  Smiley

Näin sellaisia ihmeellisiä muutaman sekunnin välähdyksiä vaikka mistä, lähes tunnin ajan. Kopiokone, sulakekaappi, ohjauspaneeli jne... viimeinen näkemäni kohde oli hirveä määrä pehmeitä suuria arpakuutioita. Hetken mietin että onko tosiaan arpakuutioita ja katseestani tuli sellainen tarkentava "putki" ja näin yhden arpakuution kohoavan selvästi ja kuutio näkyi hyvin kolmiulotteisena. Nro 6 suurinpana ja reinoilla 3:nen ja 2:nen.
Puhahahaa ei mitään tolkkua missään  Shocked
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: