Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2101318 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #60 : 03.10.2006 10:20:02 »

Helen
Yleensa lainaaminen, etenkin rahojen lainaaminen merkitsee etta sinuun luotetaan, mutta miten sitten on takaisin maksu-ethan vaan ole hyvauskoinen,
rahan lainaaminen symbolisoi myos erimielisyyksia.
Joten be careful!
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #61 : 03.10.2006 10:24:13 »

Jaspis
Raamit symbolisoivat elaman ulkoisia puitteita, ketka haluat sailyttaa ja olla lahipiirissasi ja kenet haluat heittaa pois-sisaista puhdistumista oman kehityksesi hyvaksi, hienoa  smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 222



Profiili
« Vastaus #62 : 03.10.2006 11:14:05 »

Jämerää, mutta on totta että muiden on helpompi tulkita toisten unia, kuin itse.. Sitä on jotenkin liian lähellä itseään  idiot2
tallennettu
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #63 : 03.10.2006 20:04:06 »

Taas näin unta samaisesta häiskästä, jonka kanssa olen unissani viimeksi rakastellut. Tällä kertaa minä juttelin hänen kanssaan messengerissä ja tuli puhetta jostain DVD:stä, joka minulla muka oli. Lupasin lainata sitä hänelle ja lähdinpä sitten viemään tätä DVDtä hänelle (hän ei asu Suomessa). Tulin hänen kämpilleen. Annoin hänelle DVD:n, jota hän alkoi heti katsomaan. Minä nukahdin hänen sohvalleen ja heräsin oikeasti siihen.

Tylsä uni. Minä jäin kaipaamaan sitä seksiä..  Grin
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #64 : 04.10.2006 16:26:33 »

Mä eilen lueskelin täällä toisten hienoja unia, silleen että witsit, miksen mä voi nähdä mitään unia, missä olis jotain selkeetä symboliikkaa/opetusta. Olen ollut niin stressaantunut, että en muista ainuttakaan unta parin kuukauden ajalta. Muutoin kuin jotain epäselviä pätkiä.

Nooh, viime yönä näin sitten selkeen unen.  Grin

Istuin jossakin kutsuilla ja yhtäkkiä Ridge Forrester tuli istumaan viereeni. Olin ihan häkeltynyt ja ujostutti, enkä edes katsonut Ridgeen päin. Mutta sitten se alkoi jutteleen kauheen tuttavallisesti ja huomasin että meillähän on samanlaiset punaset verkkarit ja aloin juttelemaan siitä ja oli oikein hauska juttutuokio... Lopuksi Ridge pussas mua poskelle...  KissShocked smitten smitten Sitten heräsin...  tickedoff

 2funny

En ole katsonut kauniita ja rohkeita moniin vuosiin, että aika kumma juttu. Toisekseen Ridge ei ole mikään mun ihannemies..*krhm* mutta siinä unessa se oli aivan ihana.. Cheesy

Nyt vähän... Nolottaa..! buck2 Grin
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 296


Profiili
« Vastaus #65 : 07.10.2006 17:41:17 »

Unessani olimme ikään kuin tällä foorumilla jutskailemassa ja joku oli aloittanut ketjun Steinertyylisestä astrologiasta (metodi ei ollut Steinerin kehittämä, vaikka pohjasikin Steinerin työhön).

Siinä tutkittiin nimenomaan sielullisia asioita astrologisen kartan perusteella ja jokainen ketjuun kirjoittanut sai tilata itselleen tulkinnan. Sitten niitä liitettiin ketjuun kuvien kera. Tämän kartan saadakseen piti ohjelmaan laittaa synnyinpaikka ja pääasiallinen paikka. Ketjun alussa keskusteltiin sitä mitä tuo pääasiallinen paikka merkitsi ja harmittelimme kun itse tämän tyylin luonut astrologi oli jo ehtinyt kuolla.

Muistan erityisesti nimimerkki valonkantajan, joka tuli kertomaan kaikille, miten värit ovat tärkeitä ja hänen kartallaan lukee, että värejä ei saa unohtaa koskaan (eikä kenkiä  Cheesy). Niinpä hän oli värittänyt henkilökohtaisen tilansa (foorumilla oli kaikilla oma henkilökohtainen  kolmiulotteinen tila, jossa saattoi käydä katsomassa kuka nimimerkin takana on ja mitä kaikkea hän jakaa ihmisille) kaikenlaisilla värikkäillä huiveilla, matoilla ja sen sellaisilla.

Jossain vaiheessa valonkantaja tanssahteli kaikkien foorumilaisten luona värihuivit käsissä ja lauleskeli jotain leijumis- ja keijukaislaulua.   Nimimerkki elämänilon muistan myös unestani, hän istui katsomaan tuota valonkantajan tanssia ja pyyhki silmäkulmiaan (onnesta).  Sitten muistan myös nimimerkki nikki:n vilahtaneen jossain.

Oli paljon enemmänkin porukkaa unessani, oikea väenpaljous smiley6600, mutta en vaan muista nyt enempää.

Ihana uni, harmi etten osaa kertoa sitä niin kauniisti kuin unessani tuli julki.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #66 : 07.10.2006 23:43:29 »

ladybird
vaan ei bluebird,pieni amerikkalainen lintu,yleisin on itäinen laji
Sialia Sialis: "Sinikka,hyvän onnen tuoja,laskeutuu maantien varren pikku tönön portaille"ONNI,ONNEKKUUS ( jousimies 24 astetta)
ja
nikkikin vilahtelee,ei viuhahtele kuitenkaan,ja sanoo vaan että
Hopi,Hopi...
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #67 : 08.10.2006 11:43:05 »

"karmin vaihto" jatkuu  Cheesy toisenlaisella unella, idea on kai sama?
Katselen tätä sivusta ja tiedän, että unessa esiintyvä tyttö on ollut sokea aina ja riippuvainen muista... tyttö heräilee vanhassa, tiilisessä huoneessa isosta sängystä miehen vierestä. Tämä mies on hänen rakkaansa ja he pelehtivät (sensuuria  knuppel2). Jostakin syystä minä, sivusta katsoja kuiskaan tytölle jotakin (?) ja sänky muuttuu vesialtaaksi, sopivaksi miliöön kuitenkin. Tyttö peseytyy (mies on hävinnyt) ja murskaa banaanin pesuveteen haaruakalla, näin vedestä tuli parantavaa ja hän alkaa nähdä. Huoneen ulkopuolta kuuluu meteliä, ihmisääniä jotka tyttö tunnistaa tutuiksi. Hän nousee, kuivaa itsensä, pukeutuu ja menee tervehtimään. Rapussa odottaakin yllätys, nämä tutut, "hyvät" ihmiset ovatkin kamalia, riekkuvia, sohlaavia apinoita ja ne sotkevat paikkoja. Paikkoja jotka on aina sotkeutumisen jälkeen laitettu tytön syyksi, koska hän on sokea ja  näin sohlaa tahattomasti. Tyttö raivostuu, ottaa luudan ja alkaa huitoon apinoita alas rappuja pitkin kolmannesta kerroksesta ulos, isosta tammisesta (rauta vahvisteisesta) ulko-ovesta. Koko lauma katsoo kummissaan tyttöä ulkona, kun tämä läjäyttää oven kiinni ja nauraa onnellisena, kun ymmärtää koko elämän jatkuneen tilanteiden alku syyt, mutta nyt hän näkee ja eikä tarvitse apinoiden "apua"."
Tuon unen jälkeen heräsin ja oloni oli keskellä yötä pökkeröinen ja typertynyt, mutta hetken päästä onnellinen, helpottunut ja teki mieli nauraa tytön mukana  angel
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #68 : 08.10.2006 12:03:42 »

Hieno uni tietoistumisen voimasta ja oman elämäntilan haltuunottamisen roimasta.

 smitten
tallennettu
Kaarina Niro
Vieras
« Vastaus #69 : 08.10.2006 12:05:03 »

Olipa, Jaspis, unesi hyvinkin kuvaava tähän ajankohtaan, jolle kuuluukin sellainen "parantuminen", että näemme totuuden siitä, kuka meitä oikeasti on ohjannut tähän hetkeen eli ne alitajuntamme "apinat". Vaikkeivat olekaan kovin olleet piilossakaan, jos oikein asiaa ajatellaan, sillä ne "toiset" ovat koko ajan kyllä yrittäneetkin tuoda sitä sisintämme tähän "pintaan" vaan emme ole sokeudeltamme sitä tajunneet. Joten sen tähden olemme tunteneet aina syyllisyyttä teoistamme, kun tiedämme sen sydämessämme, ettei olekaan ketään toisia. Vaan nehän aina ovat olleet rakkaitamme taivaasta, jotka ovat auttaneet tekojemme avuilla meidätkin tähän hetkeen, ylösnousemuksen aamua tavoittelemaan.

Eli olemmeko siten vapautuneet olemasta enää niitä, joita pitää jonkun ulkoisen taluttaa, olemaan oman elämämme sellaisia Luojia, joita oikeastikin olemme!  smitten
tallennettu
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #70 : 10.10.2006 13:05:02 »

Näin about 6 vuotta sitten unen jota en vieläkään ole voinut unohtaa...

   Uni alkoi siitä kun mitä ja 'mieheni' istuimme rekassa 3 vuotiaan poikamme kanssa. Syntyi yhtäkkiä riita ja otin poikamme ja lähdin kävelemään. Saavuin silloisen kouluni pihalle jossa seisoi paras ystäväni jonka olin tuntenut koko ikäni. Muistan vieläkin, että hänen läsnä olonsa tuntui aavemaiselta, mutta silti hyvin tukevalta. Yhtäkkiä kouluni ovista ns. pyörii(samalla tavalla kuin väiski vemmelsääressä se monsteri) mieheni joka on demoni ja haluaa tehdä minulle pahaa. Jostain olin saanut käteeni sellaiset paksut valkoiset pressukangasta olevat nauhat jolla hakkasin miestäni saadakseni hänet perääntymään. Annoin poikani ystävättärelleni ja lähdin karkuun. Juoksin koulumme nurmi kentillä jotka olivat unessa valtavat ja siellä oli käynnissä sota. Juoksin keskellä sotaa ja näin vanhan tarhatoverini olevan sotilas. Juoksin metsän laitaan missä ei sodittu ja ajattelin mennä ystäväni luokse turvaan/varoittamaan (en muista). Ystäväni asui ihan kouluni vierässä (oikeastikin) omassa yksikerroksissessa mökissä (unessa). Avasin oven ja näin, että kaikki huonekalut olivan kaadettu. Avasin oven ja näin 'mieheni' pyörivän  mökin vieressä kulkevaa hiekkatietä. Paniikissa lähdin juoksemaan karkuun mutta hän saavutti minut ja heräsin...

     Pelottavaa on se, että näin lähes tulkoon saman kaltaisen unen viikkositten, mutta kysessä ei ollut poikaystäväni vaan yksi tuttu miespuolinen henkilö. Hän ampui minua ja ystävääni (jota en tuntenut kuutta vuotta sitten) valo säteillä ja unessakin  se sattui PALJON.

   Näen muutenkin todella usein erikoisia unia lähes joka yö.  Smiley Ostin juuri unen siepparin...  :Smiley
tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #71 : 12.10.2006 16:44:40 »

Johan oli taas uni mulla. idiot2

Siinä unessa jonkin verran piti hiirellä napsauttaa aihetta mistä jutellaan ja sehän loppu luhyeenkin.

Muuten on kyllä mielessä hahmotelmia mitä muuta näin, mutta en muista. Mä luulen, että ne liittyy alitajuntaani, mitä kaikkea mulle on tapahtunut lähiaikoina.  Huh
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #72 : 13.10.2006 08:49:07 »

Näinpäs kummallisen unen juuri ennen kuin realismi herätti minut pihalta kantautuvan lehtipuhaltimen metelin muodossa.  buck2 (laitoin jo asiasta palautetta. samperi kai sen voi myöhemminkin tehdä ku ennen kahdeksaa aamulla)  tickedoff No heräs ainaki hyvin...  Grin

Mutta siis siinä yksi mies tutki jotain verilammikkoo, siinä oli jotain solumuutoksia ja niitä se selvitti. Sitten yks oli opettaja. Yks oli sulka joka söi jotain pihalta löytämäänsä makeaa...  idiot2

Jotenkin aavistin että minä olen joku noista seuraavassa elämässä tai jotain hyvin sekavaa. Yhtäkkiä en ollut enää varma nukunko vai olenko hereillä. Tuli todella kummallinen värisevä ja tärisevä olo ja kuulin kuin jonkun selkäpiitä karmivan huudon.

Sitten havahduin.  Huh

Muoks: niin oon nyt tän vuoden aikana useamman kerran havahtunu hereille mitä ihmeellisimpiin huutoihin. Mitähän se oikeen meinaa?
 Undecided
« Viimeksi muokattu: 13.10.2006 12:30:30 kirjoittanut Lilja-82 » tallennettu
MetalLady
Vieras
« Vastaus #73 : 13.10.2006 22:03:23 »

Minä olin vaihtamassa ulkomaalaisen miehen kanssa asuntoa, siis unessa. Siinä unessa oli sievä lapsi, joka istua napotti paikallaan ja hymyili. Sillä lapsella oli jotain, mutta en tiedä mitä......
tallennettu
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #74 : 17.10.2006 17:40:26 »

Näin unta, että kävellessäni huvipuistoon löysin nipun 500 euron seteleitä ja joku huusi kaukana olevasta ikkunasta, että 'ota, ota, ota vaan'. En tohtinut viisisatasia ottaa, vaan löysin rahatuposta 20 euroa joita sitten survoin taskuun.

Myöhemmin unessa tulin samaan kohtaan ja taas näin rahaa ja sama huuto kaikui kaukaa. Mietin unessa miksi tämä tuntuu niin tutulta ja tajusin olleeni aikaisemmin samassa paikassa ja osasin paikantaa mistä se 'ota, ota, ota' - huuto kuuluu, tällä kertaa jätin rahat rauhaan ja jatkoin matkaa.

Hetken kuluttua eteeni tuli poliisiauto jonka ympärillä hyöri ihmisiä ja tajusin poliisin jakavan varastettua tavaraa, ilmeisesti rosvejen rosvoomaan tavaraa joka oli poliisin hallussa. Tajusin jostain syystä poliisin tekevän oikein, ihan lain mukaan, muttei se vaan mennyt jakeluuni... En ottanut mitään. Heräsin ihmetellen..
tallennettu

kauris, nousu leijona.
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: