Sivuja: 1 ... 268 269 [270] 271 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083352 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
frirövardotter
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #4035 : 20.04.2019 08:53:03 »

Näin todella intensiivisen unen ja vieläkin tuntuu vaikealta herätä kunnolla. Unessa olin saanut 3 lasta, kaikki todella pieniä vielä, yksi imetysikäinen. En muistanut mitään raskaudesta, synnytyksestä, lapsien nimiä, en mitään. Olin kokonaan menettänyt muistini ja jättänyt lapset äidilleni hoivaan. Menin takaisin äidilleni ja itkin hänelle järkyttyneenä että miten minulla on 3 lasta ja en muista mitään? En myöskään tiennyt lasten isää, ja aloitin suuren operaation jossa selasin vuosien takaisia päiväkirjoja jotta saisin asioita selville.
tallennettu
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #4036 : 02.05.2019 19:06:42 »

No nyt päästään unipuolelle taasen
 En yhtään muista mitä unessa tapahtui ja unen jälkeen on olluttunne että se liittyi kuolemaan ja siinä oli todella ahdistava ja painostava tunne.
tallennettu
hopesomewhere
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #4037 : 16.05.2019 01:58:48 »

olin juoksemassa kotiini ja taistelin matkalla kolmea käärmettä vastaan,ensin punaista sitten sinistä ja viimeiseiksi vihreää jota kohti juoksin miekan kanssa ja käärme hyökkäsi päälleni ja heräsin, en tiedä puriko se minua. ennen sitä näin päiväunilla unen jossa olimme isän kanssa ensin mummon keittiössä tarkoituksena lähtä hakemaan jotain tavaroita, keittiössä oli valkoinen kissa joka puri minua erittäin todentuntuisesti. heitin kissan sylistäni ja läksimme isän kanssa hakemaan hänen vanhoja tavaroitaan pois jostakin ullakon tapaisesta paikasta. jäin tuijottamaan niitä ja muistin joka ikisen niistä tavaroista oikeasti. osaisko joku tulkita näitä? oman mietinnän mukaan ei taida hyvä heiluua tulevina päivinä
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #4038 : 06.07.2019 21:35:43 »

Olin ulkona myrskyssä ja katselin kun oman kotitaloni päälle oli kaatumassa isoja puita. Yksi puu taisi osua johonkin yläterassiin. Hirvitti koko ajan, että joku iso puu kaatuu suoraan talon päälle. Omituisinta unessa oli se, että osa kaatuvista puista kaatui niin, että niistä tuli samalla metrisiä halkoja?!? Mitä ihmettä tällainen uni voisi tarkoittaa?
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #4039 : 07.07.2019 21:16:58 »

meryem
Myrsky repii puita, taivas salamoi,
myrsky samanlainen sydämessään soi..

Janne Hurme / Kirje
Yllättävä tilanne tuntuu uhkaavalta,
mutta homma hoituu.. ( talo, minäkuva, puut, elämänpuut, sielunmaisema, mielenmyllerrys, uhka, polttopuut valmiit samantien, talo lämpiää, minäkuva säilyy sittenkin, lopputulos  omaksi parhaaksi?)
tai sitten ei?
tr  uranus harka aspect_squ proge  kuu -uni
ja transiitit progenousulle

lisäys
tuli noista metrisistä haloista mieleen oma uni,
jossa äiti ja minä oltiin keittiössä maalla, ja isä tuli just eteisestä ja minä huikkasin hälle,
jotta kun sulla on nuo kengät jalassa, niin käytkö leivinuuniin puita,
ja kohta hän tuli sylillinen puita mukanaan ja laski ne uunin eteen..
-samat transiitit  mars merkurius leijona aspect_con mun  kuunsolmu kuu leijona (isän  aurinko , molemmat jo kuolleet..)
« Viimeksi muokattu: 08.07.2019 10:39:06 kirjoittanut nikki » tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #4040 : 08.07.2019 06:04:49 »

Hevonen (taas) unessani.

Seisoin pihamaallani ja katselin metsikköön ja ihmettelin et mitä siellä on. Hiukan lähemmäs mentyäni näin hevosen joka makasi paikallaan. Mietin et ei hitto nyt on naapurista hevonen karannut ja siirryin taas hiukan lähemmäs hevosta. Se kääntyi katsomaan mua ja alkoi nousta ylös, niin samalla mietin et ei toi ookkaan naapurista, ei niillä ole tuon näköstä hevosta.
No sitten uni vaihtui siihen että olis salaattikulho edessäni ja joku valitti vieressäni et "tää kurkku on jo ihan huonoo" mihin vastasin et "niin kai kun se on siihen jo eilen laitettu"  Cheesy

tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #4041 : 08.07.2019 10:48:13 »

Domo
 kuu kulki yöllä kriittisessä  neitsyt -merkissä,
yliminä kritisoi vanhoja kurkkuja, eilispäivän juttuja, tais osua nousullesi  coolsmiley
 merkurius retroaa, oletus ei ole tiedon väärti eikä hevonen naapurista, jotain pitää tarkistaa,
 jupiter hevonenkin retroaa  jousimies :ssä, A horse with no name...
mut koita silti mennä etiäpäin,
It´s a new dawn
It´s a new day
It´s a new life
And I´m feeling good

 -aatoksella..
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #4042 : 08.07.2019 15:53:53 »

Hmm - mähän olen siis nousumerkiltäni neitsyt Cheesy

Opiskeleen olis tarkoitus lähtee syksyllä - liittyiskö sitten siihen noi tarkistukset. Pitääpä miettiä - kiitos nikki Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #4043 : 11.07.2019 10:05:55 »

Jos joku avais?
Olin unessani kotipaikassani, joka oli siinä muodossa kuin lapsuudessani eli talon vieressä oli iso kasvihuone. Itse olin kuitenkin aikuinen, kun talon ja tuon kasvihuoneen välissä olevaan isoon koivuun iski salama ja se kaatui rymisten kasvihuoneen viereen (valokuvista olen nähnyt, että tuolla paikalla on äitini lapsuudessa ollut isoja koivuja).
Pelkään ukkosta (tai ehkä enemmänkin sitä, etten voi kontrolloida sitä) etenkin maaseudulla, mutta tässä oli vain yksi salamanisku, eikä muuta. Vähän vastaava tapahtui yksi yö, kun en saanut unta, välähti ja pamahti ja koivu oli silloinkin säleinä. Tuoko kummittelee alitajunnassa?
tallennettu
veera81
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #4044 : 11.07.2019 23:32:35 »

En varmasti muista puoliakaan unista mutta oli erikoista nähdä eräästä henkilöstä unta jonka numeron poistin puhelimesta. Ja eräästä asukkaan omaisesta näin unta että hän oli aivan omituinen - joka on nyt aivan tavallista ko henkilöltä.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 884



Profiili
« Vastaus #4045 : 29.08.2019 19:28:18 »

Viime aikoina unissa ollut tulvia ja myrskyjä. Jonkinlaista stressiä tai patoutunutta kiukkua? Yhdessä unessa olin työpaikalla ja huomasin, että ihmiset juoksi kadulla ja kuului joku sireeni ja huomasin, että vettä alkaa tulvia siellä katutasolla. Olin aika korkealla työpaikalla, että siinä ei hätää, mutta mietin miten pääsen kotiin, jos katu tulvii. Osa kadulla menijöistä vain käveli rauhassa ja itsekin pakkasin jotain tavaraa ja hoidin työasioita ihan normaalisti.

Toinen uni, katselin ikkunasta kun salamoi, mutta se ei ollut uhkaava. Olin sisällä talossa ja turvassa. Samoin siinä unessa, jossa olin veneilemässä ja katselin takana, että oli tosi tummaa pilveä, mutta vene meni lujaa eikä pelottanut.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #4046 : 25.09.2019 07:34:54 »

Olipa sen verran erikoinen uni, että kysyn, jos joku tietäisi, mitä tarkoittaa tai minkä parissa korvieni väli askartelee?

Olin kirkon tornissa, siellä missä soitetaan kelloja. Vanha mies joutui siinä parin pikkupojan ryöstämäksi ja alkoi vedellä köysistä, niin että kellot moikuivat. Aluksi luulin, että mies hirttyy köysiin mutta hän hallitsi ne hyvin. Pojat pinkoivat pakoon mutta jäivät papin kynsiin nuhdeltavaksi, pappia vähän nauratti se, että mies sai pojat sillä tavalla narutetuksi. Sitten kelloja soitinkin minä vaikka taitoa oli vähänlaisesti Smiley

Hauska uni mutta herätessäni mietin, kenelle kellot soivat....?

Kiitos, jos joku ystävällisesti tulkitsee.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #4047 : 08.11.2019 08:10:03 »

Huhhuh  Shocked
Unessani oli paljon menoa ja meininkiä, mutta pääpaino oli siinä, että olimme jossain mökillä ja kiinnostukseni kohde piti jatkuvasti huolta, että minulla on kaikki hyvin. Asiat siis rullasivat hienosti, kunnes päädyimme järveen ja hän vaan alkoi vajota kohti pohjaa, katsoen minua ja ojentaen käsiään.. Heräsin tuohon paniikkiin, että hän hukkuu ja yritin nukahtaa uudestaan, pelastaakseni hänet, mutten saanut unen päästä kiinni ainakaan tuntiin  buck2
Mitähän tahtoo sanoa?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #4048 : 01.12.2019 11:08:55 »

Näin unta, että olin synnyinkodissani, takakamarissa ikkunan ääressä.
Taivaalla lensi yksivärinen vaaleanharmaa pieni lentokone, joka lensi matalalla ja tuli kohti.
Se pudotti pommin ihan seinän viereen.
Kauhistuin ja juoksin toiseen päähän taloa tupaan,
jossa edesmenneet äitini ja veljeni istuivat sängyllä.
Varoitin pommista ja äkkiä karkuun ja matalaksi jonnekin. He eivät liikahtaneet minnekään.
Pommi ei kuitenkaan räjähtänyt. Edesmennyt isäni joidenkin muiden miesten kanssa sai pommin purettua.
Sitten pihakalliolle aivan oven eteen ajoi kaksi autoa,
tavallinen henkilöauto ja pitkä musta limusiini mustilla laseilla.
Sieltä astui ulos kaksi miestä, joista toinen puhui suomea ja toinen venäjää.
Olin varuillani ja pelkäsin. Heillä oli asiaa minulle, enkä muista mitä he sanoivat.
Käsitin, että heillä oli aikomus ottaa minut mukaan.
Jotenkin se liittyi räjähtämättömään pommiin.

---
Lapsena pelkäsin lentokoneita. Yhdistin ne sotaan ja juoksin piiloon.
Joskus sotaharjoituskoneita lensi hyvinkin matalalla maatilamme yläpuolella.
En tiedä mistä pelko oli juurtunut minuun, ehkä tunnemuistina vanhemmilta, 30-luvulla syntyneiltä, lapsena sodan nähneiltä.

Yön transiitit,
tr  kuu (uni)  aspect_con Alasolmu  saturnus vesimies
tr  merkurius aspect_con merkurius skorpioni eli kolmas Merkuriuksen paluu
tr  uranus (lentokone)  aspect_squ  kuunsolmu kuu leijona

lisäys
Löysin ykköshuoneen kautta Pandoran, joka on  aspect_con askendentti jousimies
ja  Pandoran löytökartalla Pandora on rx 12  oinas
ja se on saabisesti An Unexploded Bomb Reveals An Unsuccessful Protest
« Viimeksi muokattu: 01.12.2019 12:16:13 kirjoittanut nikki » tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #4049 : 27.12.2019 11:01:35 »

Näin viime yönä unta linnusta, joka istui puun oksalla. Se näytti huuhkajalta, mutta sen höyhenpeite oli valkoinen jossa mustia pilkkuja.
Mitä tarkoittanee?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 268 269 [270] 271 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: