Sivuja: 1 ... 270 271 [272] 273
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 1163959 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4065 : 03.02.2019 21:14:57 »

Domo
Oisko linnun viesti, että ruusukvartsilta vaikuttavan kiven ja viattoman lapsen sydämen myötä
sun ois löydettävä itsestäsi ja osoitettava pyyteetöntä rakkautta.
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4066 : 04.02.2019 07:24:07 »

Kiitos Nikki - pitääpä pohtia asiaa tuoltakin kantilta Smiley
tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4067 : 08.02.2019 13:02:24 »

Osaisiko joku avata?
Olen nähnyt paljon unia kotikaupungistani, mutta ajalta jolloin en ole syntynyt.. Arvioni menee johonkin 1900-40 luvun tietämiin enkä ole erityisemmin perehtynyt historiaan, vasta kun näiden unien näkemisen jälkeen.
tallennettu
'|E
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4068 : 08.02.2019 23:55:12 »

Osaisiko joku avata?
Olen nähnyt paljon unia kotikaupungistani, mutta ajalta jolloin en ole syntynyt.. Arvioni menee johonkin 1900-40 luvun tietämiin enkä ole erityisemmin perehtynyt historiaan, vasta kun näiden unien näkemisen jälkeen.

Samankaltaisia unia toistuvasti. Jotenkin tuntuu että kyseiset unet liittyy vastausten etsimiseen tietyssä paikassa ja ajassa, se mitä edellinen tarkoittaa löytyy vain omista ajatuksista / tunteista... luota intuitioosi.
tallennettu

Maya: Sininen magneetinen käsi
nikki
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4069 : 15.02.2019 20:27:20 »

Viime yön unesta jäi mieleen rekassa alas suistuminen.
Jäin liftikyydistä pois kirkonkylällä ja matkaa ois ollut vielä parisen kilometriä määränpäähän,
ja aattelin että sen vois kävelläkin,
mutta sitten siihen hiljensi yhen perän rekka
ja otti kyytiin.
Nuori kuski puhui jotain raveista ja eväistä
ja oli matkalla Jyväskylään.
Sitten me oltiinkin sillä rekalla yhen rakennuksen seinäluiskalla,
semmonen kun on ikkunoiden alla muurattu levennys,
ja siinä oli renkaiden raiteet
ja se kuski huomas, ettei se leveys riitä autolle, nurkkakin oli näkyvissä,
ja käänsi sen rekan putoamaan alas.
Pudotusta oli yhen omakotitalon korkeudelta
ja aattelin, että nyt se on sitten menoa..
Rekka putosi vaaterissa, ei siis nuppi edellä,
ja tömähti jonkin lumi-roska kasaan, upoten syvemmälle,
ja just kun tunsin vettä ympärilläni
kello soi ja herätti..
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4070 : 21.03.2019 07:24:52 »

Avaisko joku..?

Unessani näin hahmoni heräävän ja ihmettelevän maailman sumeutta, kunnes meni peilin eteen ja huomasi ettei oikea silmämuna ollut oikein päin.. aikansa sitä renkkasi, kunnes lopulta sekin suostui "heräämään".
tallennettu
veera81
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4071 : 09.04.2019 20:25:47 »

Tämä ei ole enää unta, koska koin sen hereillä ollessani. Ajoin autoa viime keskiviikkona ja koin hyvin vahvana isäni läsnäolon. Viimeisimmän tiedon mukaan hän on elossa mutta en tiedä nyt sitten tuon tunteen jälkeen mitä pitäisi ajatella...
tallennettu
frirövardotter
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4072 : 20.04.2019 08:53:03 »

Näin todella intensiivisen unen ja vieläkin tuntuu vaikealta herätä kunnolla. Unessa olin saanut 3 lasta, kaikki todella pieniä vielä, yksi imetysikäinen. En muistanut mitään raskaudesta, synnytyksestä, lapsien nimiä, en mitään. Olin kokonaan menettänyt muistini ja jättänyt lapset äidilleni hoivaan. Menin takaisin äidilleni ja itkin hänelle järkyttyneenä että miten minulla on 3 lasta ja en muista mitään? En myöskään tiennyt lasten isää, ja aloitin suuren operaation jossa selasin vuosien takaisia päiväkirjoja jotta saisin asioita selville.
tallennettu
veera81
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4073 : 02.05.2019 19:06:42 »

No nyt päästään unipuolelle taasen
 En yhtään muista mitä unessa tapahtui ja unen jälkeen on olluttunne että se liittyi kuolemaan ja siinä oli todella ahdistava ja painostava tunne.
tallennettu
hopesomewhere
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4074 : 16.05.2019 01:58:48 »

olin juoksemassa kotiini ja taistelin matkalla kolmea käärmettä vastaan,ensin punaista sitten sinistä ja viimeiseiksi vihreää jota kohti juoksin miekan kanssa ja käärme hyökkäsi päälleni ja heräsin, en tiedä puriko se minua. ennen sitä näin päiväunilla unen jossa olimme isän kanssa ensin mummon keittiössä tarkoituksena lähtä hakemaan jotain tavaroita, keittiössä oli valkoinen kissa joka puri minua erittäin todentuntuisesti. heitin kissan sylistäni ja läksimme isän kanssa hakemaan hänen vanhoja tavaroitaan pois jostakin ullakon tapaisesta paikasta. jäin tuijottamaan niitä ja muistin joka ikisen niistä tavaroista oikeasti. osaisko joku tulkita näitä? oman mietinnän mukaan ei taida hyvä heiluua tulevina päivinä
tallennettu
meryem
Moderaattori
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4075 : 06.07.2019 21:35:43 »

Olin ulkona myrskyssä ja katselin kun oman kotitaloni päälle oli kaatumassa isoja puita. Yksi puu taisi osua johonkin yläterassiin. Hirvitti koko ajan, että joku iso puu kaatuu suoraan talon päälle. Omituisinta unessa oli se, että osa kaatuvista puista kaatui niin, että niistä tuli samalla metrisiä halkoja?!? Mitä ihmettä tällainen uni voisi tarkoittaa?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4076 : 07.07.2019 21:16:58 »

meryem
Myrsky repii puita, taivas salamoi,
myrsky samanlainen sydämessään soi..

Janne Hurme / Kirje
Yllättävä tilanne tuntuu uhkaavalta,
mutta homma hoituu.. ( talo, minäkuva, puut, elämänpuut, sielunmaisema, mielenmyllerrys, uhka, polttopuut valmiit samantien, talo lämpiää, minäkuva säilyy sittenkin, lopputulos  omaksi parhaaksi?)
tai sitten ei?
tr  uranus harka aspect_squ proge  kuu -uni
ja transiitit progenousulle

lisäys
tuli noista metrisistä haloista mieleen oma uni,
jossa äiti ja minä oltiin keittiössä maalla, ja isä tuli just eteisestä ja minä huikkasin hälle,
jotta kun sulla on nuo kengät jalassa, niin käytkö leivinuuniin puita,
ja kohta hän tuli sylillinen puita mukanaan ja laski ne uunin eteen..
-samat transiitit  mars merkurius leijona aspect_con mun  kuunsolmu kuu leijona (isän  aurinko , molemmat jo kuolleet..)
« Viimeksi muokattu: 08.07.2019 10:39:06 kirjoittanut nikki » tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4077 : 08.07.2019 06:04:49 »

Hevonen (taas) unessani.

Seisoin pihamaallani ja katselin metsikköön ja ihmettelin et mitä siellä on. Hiukan lähemmäs mentyäni näin hevosen joka makasi paikallaan. Mietin et ei hitto nyt on naapurista hevonen karannut ja siirryin taas hiukan lähemmäs hevosta. Se kääntyi katsomaan mua ja alkoi nousta ylös, niin samalla mietin et ei toi ookkaan naapurista, ei niillä ole tuon näköstä hevosta.
No sitten uni vaihtui siihen että olis salaattikulho edessäni ja joku valitti vieressäni et "tää kurkku on jo ihan huonoo" mihin vastasin et "niin kai kun se on siihen jo eilen laitettu"  Cheesy

tallennettu

"Koska ihminen on viisas, vain viisaan ihmisen seurassa on suoranainen ihme, että maan päällä koskaan on esiintynyt älyllistä ajattelua."
-Risto Ahti-
nikki
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4078 : 08.07.2019 10:48:13 »

Domo
 kuu kulki yöllä kriittisessä  neitsyt -merkissä,
yliminä kritisoi vanhoja kurkkuja, eilispäivän juttuja, tais osua nousullesi  coolsmiley
 merkurius retroaa, oletus ei ole tiedon väärti eikä hevonen naapurista, jotain pitää tarkistaa,
 jupiter hevonenkin retroaa  jousimies :ssä, A horse with no name...
mut koita silti mennä etiäpäin,
It´s a new dawn
It´s a new day
It´s a new life
And I´m feeling good

-aatoksella..
tallennettu
Domo
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4079 : 08.07.2019 15:53:53 »

Hmm - mähän olen siis nousumerkiltäni neitsyt Cheesy

Opiskeleen olis tarkoitus lähtee syksyllä - liittyiskö sitten siihen noi tarkistukset. Pitääpä miettiä - kiitos nikki Smiley
tallennettu

-Risto Ahti-
Sivuja: 1 ... 270 271 [272] 273
  Tulostusversio  

Siirry: