Sivuja: 1 ... 260 261 [262] 263 264 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2102881 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ratsuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Suora puhe, epäsuora tie, ratsu alla vie


Profiili
« Vastaus #3915 : 18.08.2017 02:55:15 »


Se kämppä on kirottu, varmaan puoli taloakin. En viihtynyt siellä koskaan, vaan paremmasta tietämättä ei ollut vaihtoehtojakaan.
En ole ikinä tykännyt siellä asua, talo oli vain ulkoa kaunis, kun oli vanha. Oli todella suuri onni sieltä vihdoin päästä pois, etenkin erittäin kusipään vuokraisännän alta.
Unissa on helvettiä aina joutua tuonne takaisin.

Huh, onneksi pääsit sieltä muualle. Siellä ei vaikuta olleen kovin kepeät tunnelmat. Ehkä senkin vuoksi ajatuksesi viipyy siellä unessa ollessasi, koska raskaat energiat yrittävät vetää mukanaan. Kannattaa ehkä valvetilassa siirtää keskittymistä oikein tietoisesti nykyiseen asuntoon, kaikkiin sen hyviin puoliin ja siten osoittaa tavallaan itselleen (alitajunnalle?) että hei, aika siirtyä 100% tähän paikkaan ja hetkeen, täällä kaikki on hyvin. Mutta tosiaan, kuten Kyllikki tuossa sanoo, ei kannata kantaa kaunaa. Voit kuvitteellisesti (mielikuvaharjoituksena) koota sikin sokin olevia tavaroitasi vanhasta kämpästä ja sanoa heipat vanhoille seinille - no hard feelings, mä lähen nyt!
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3916 : 18.08.2017 11:46:21 »

Ehkä sanoisin enemmänkin tämän vanhan asunnon symboloivan henkisiä juuriani ja vinkkaavan aina siten, mihin kandeisi keskittyä ja mitenkä.
tallennettu

Kuuntele tuulta.
hamamin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3917 : 19.08.2017 15:01:29 »

Mä näin unta delfiineistä. 2 pienestä delfiineistä. Olin vanhan kouluni pihalla jossa järjestettiin jotkut markkinat tai joku vastaava iloinen tapahtuma. Hiekkakenttä oli muuttunut kauniiksi hiekkarannaksi. Yhtäkkiä vahva tuuli puhalsi niin kovaa että vesi laajeni koulun ovien eteen. Ei kuitenkaan pelottavalla tavalla, se vaan laajeni. Siinä veden reunalla ollessani näin nämä 2 delfiiniä uivat luokseni. Hassuttelivat ja olivat super söpöjä. Vieressäni oleva tuntematon nainen sanoi minulle että jos delfiini vilkuttaa pyrstöllä tarkoittaa se raskautta. No tietenkin hetken päästä toinen delfiineistä kääntyi vilkutti mulle pyrstöllä ja ui pois.
En oikein tiedä miten uneen suhtautua. Käytännössä unihan on aika selkeä jos sanoja uskoo...
tallennettu
Toteo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 197


Profiili
« Vastaus #3918 : 20.08.2017 21:16:54 »

Olin unessa kotonani kaupungissa ja ulkona oli jo pimeä syksyinen ilta. Kaihtimet olivat kuitenkin auki ja jostain pimeyden keskeltä näin pienen valon tuikkivan, neljä lyhyttä väläystä kaksi kertaa ja kun jäin odottamaan seuraavaa, sitä ei kuulunut. Seuraavaksi havahduin sohvalta hirveään helikopterin meluun, jonka yli kuului joku radio-ohjelma, jossa valmistuneille tarjottiin palkintona helikopteri lennätystä. Nousin sulkemaan kaihtimet, kopteri oli aivan parvekkeemme vieressä ja valokeilat pyyhki rakennusta. Menin takaisin sohvalle, kun muistin, että parvekkeen ovi ei ollut lukossa ja loikkasin sen vielä lukitsemaan.

Lainaus käyttäjältä: Kyllikki
Nousee vaan tähän tällainen ajatus, kun elämä on lievästi sanottuna kaoottista juuri nyt, että on vähän kuin helikopterin nostattamassa pölyssä, tekee mielä laittaa silmät kiinni ja kädet korville, mitätöidä se mitä kokee, mutta samalla tietää, ettei voi jäädä tuleen makaamaan, on pakko mennä eteenpäin, vaikka se tarkoittaa hyvin suuria muutoksia. Et ehkä ne tuikahdukset oli juuri ne, mitä kohden haluan mennä... 

C. G. Jungin mukaan numero neljä (ja sen kerrannaiset 8, 12 jne.) on täydellisyyden symboli, ja unessa se merkitsee Itseä. Jungin psykologiassa Itse edustaa psyyken kokonaisuutta, ja se on myös unien lähde. Mielestäni siihen viittaisi myös unen helikopteri, sekä radiosta kuuluva ääni (ääneen ei liity hahmoa). Jungin mukaan myös tällainen ääni on Itsen ääni. Ehkä uni viestittää, että kokemallasi elämänvaiheella on jokin syvempi tarkoitus, eli se valmistaa sinua johonkin. Muutokset ovat siis osa Itsen suunnitelmaa.

tallennettu

Aurinko-oinas | Kuu/Asc-skorpioni | Merkurius/Venus/Jupiter-Kalat
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3919 : 26.08.2017 14:05:44 »

Näin tässä taannoin unta, että olin kovasta menossa Arabiaa (Saudi-Arabia), muttei ollut lentoja tms, joten "sielunkumppani" lähti sitten heittämään meidät (?) autollaan sinne  Shocked

Viime yönä katselin sitten miten lentokone nousi melkein pystysuoraan ylös ja samalla olin myös siellä (tai jossain muussa lentokoneessa) sisällä, jutellen ystävieni kanssa.. ja taas oltiin matkalla tuonne Arabiaan (unessa se on aina pelkkä Arabia, vaikka tarkoittaa Saudi-Arabiaa) puoleksi vuodeksi ja lopussa vielä olin ex-anopin luona lapsia hakemassa kotiin, istuen jossain käytävällä (aivan vieras paikka) olevalla tuolilla ja tuijottaen kelloa, joka tuli juuri 06.00 aamulla ja mietin koska lapset herää ja pääsemme kotiin  Huh
tallennettu
Niittykellukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #3920 : 09.09.2017 12:42:04 »

Olen viime viikon aikana nähnyt jo kaksi unta Hercule Poirotista. Ensimmäisessä unessa Hercule yritti vikitellä minua ja saikin minut kirjekaverikseen. Unen lopuksi lähdin kävelemään Herculen kanssa tietä tapaamaan äitiäni. Hercule suuteli minua.

Unessa nro 2 sitten jo seurustelin Herculen kanssa. Hän vei minut illalliselle ravintolaan. Illallisen jälkeen Hercule lähti torin poikki kävelemään mutta sitten viuh vaan, hän tuli nopeasti takaisin luokseni ja pyysi minut kanssaan paitaostoksille. Löysimme miesten vaatehtimon ja Hercule sai miesmyyjän esittelemään paitojaan. Hercule laittoi monta eriväristä paitaa päällekkäin päälle, sovitteli niitä. Oikeastaan hän oli ostamassa valkoista paitaa, mutta totesin purppuran värisen sopivan hänelle parhaiten.

Osaisiko joku ystävällinen sielu tulkita, mitä tuo neropatti unessani tekee? Olen ymmälläni. Ammatiltani olen toki sihteeri, mutten mikään Miss Lemon  2funny
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 895



Profiili
« Vastaus #3921 : 24.09.2017 20:19:36 »

Mitäs nää unet sitten meinaa kun olen ajanut autolla nyt muutamana yönä. Yrittänyt ohjata autoa apukuskin paikalta ja sitten siirtynyt kuskin paikalle. Tämä oli taas viime yönä yksi teema.

Lisäksi viime yönä unessa mun lompakko varastettiin ja huomasin, että tililtä oli ollut isoja nostoja. Mietin, että miten se on mahdollista. Olin harmissani tilanteesta, mutta en mitenkään ahdistunut tai huolestunut. Katselin tilitapahtumia ja mietin mitä pitäisi tehdä. Sitten heräsin.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3922 : 27.09.2017 16:56:05 »

Olin kahvilla Pohjois-Korean Kim Jong-unin kanssa. Keskustelimme maankäytöstä.

Antoi minulle syntymäpäiväkortin ja kolikoita.

Muistan ajatelleeni että onko tämä jotain vittuilua.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3923 : 04.10.2017 06:32:08 »

Kävelin kotikaupunkini vanhalla torilla, matka oli kotiin päin, kun hirveän iso mustahaikara kierteli toria laskeutuen sille ja nokassa oli muovikassi. Katsoin miten se laski sen maahan ja toivoin mielessäni, ettei siellä olisi vauvaa, mutta kohta sieltä jo joku rääkäisi ja haikara lehahti tiehensä, minun miettiessä voinko jättää noteeraamatta tuon pussukan ja jatkaa matkaani  idiot2
« Viimeksi muokattu: 04.10.2017 09:22:54 kirjoittanut Kyllikki6 » tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3924 : 12.10.2017 21:03:30 »

Näin unta että olin laulukilpailun tuomarina. Kuuntelin hyviä ja sitten vähemmän hyviä laulajis Wink ,kuulin unessa selvästi ne laulut. Ja juuri kun oli aika julistaa voittaja niin heräsin tickedoff

Hieman otti päähän kun oli kokoyön kuunnellu myös ne huonot laulajat ja sitten ei saa edes tietää kuka voitti!!!
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #3925 : 16.10.2017 09:31:22 »

Olipa unirikas yö! Huh! crazy2

Mitähän mahtaa tarkoittaa, kun unessa olin raskaana ja selässäni/kyljessäni oli sellainen kierrekorkki, josta tilannetta tarkkailtiin. No ilmeisesti siitä korkista oli sisään livahtanut bakteeri, jonka oli määrä tappaa minut synnytykseen. Lapsi selviäisi, sillä ei ollut hätää, huolehdin, että sen saisivat adoptioon eräs tuntemani lapseton pariskunta, jotka olivat kyllä vähän hämmästyneitä tilanteesta.
Vähän huoletti myös muut lapseni, mutta onnneksi ovat jo melko isoja, ajattelin. Samoin koira on jo vanha, kyllä ne muutaman vuoden sen kanssa pärjäävät.

Sitten välissä uni, jossa lasissa oleva vesi oli mennyt ihan sameaksi. Selkisi, että siihen oli joku lorauttanut jotakin meikinalusvoidetta, jota vieläkin tursusi siitä pullosta. Pyyhkäisin loput värivoiteet sääriini ja mietin, että täytyy muistaa olla pesemättä niitä, kun aamulla käy suihkussa, kun oon sinne synnytyslääkäriin menossa, niin on ainakin nätit sääret. Säärikarvat tosin oli ajelematta, onneksi ne on ihan vaaleat, niin ei haittaa, ajattelin.

Kolmannessa unessa olin menossa uuden presidenttiparin kutsuille linnaan Duudsonien Jarnon puolisona. Lehdissä oli oikein lööppi, että tulemme molemmat korkokengissä ja kuva, missä Jarno hiihtää mun vieressä polvillaan jumppasalin lattialla.
No mennään sinne värikkäissä vaatteissa ja niis kauheissa korkkareissa, joissa kumpikaan ei pysty oikein kävelemään ja ihan sekoiluksihan se meni. Lopulta saadaan rotsit narikkaan ja ollaan sitte vihoviimesiä kättelijöitä. Pressapari on nuori ja hauskannäköinen. Jarno alkaa halailemaan pitkähiuksista rouva presidenttiä, johon, että mä kanssa! Halataankin sitten ihan tanssiaskelin ja hän sanoo mulle, että kylläpä oon tutun näköinen. Mä kerron hänen olevan täsmälleen nuoruudenystäväni Minnan kaksoisolento, että tunteekos hän Minnaa?
Sitte molemmat muistaa, että hitto täähän menee telkkariin ja koetetaan ryhdistäytyä. Herra pressa ja Jarno on sillä aikaa häipyneet, ni mekin lähdetään venaamaan kohta alkavia tansseja hihitellen, että mitähän niistä tulee. Niin ja ollaan muuten molemmat edelleen raskaina.
Järjestysmiehet kantavat alakertaan patjoja, jotka on päällystetty sillä lapsuuden sänkyvaatteista tutulla vihreällä kankaalla, jossa pieniä valkoisia sydämiä. Tunnelma on jotenkin riehakas laugh

Vieläkin naurattaa, kun mietin sitä sekoilua laugh Mitähän siitä vois tulkita?
tallennettu
Marita
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3926 : 25.10.2017 10:01:45 »

Näin viime yönä unta että olin sairaalassa ja huoneessa kuoli vanha mummo, juoksin itkien viereisen huonen vessaan itkemään jonne saapui sen huoneen henkilöt ihmettelemään miksi itkin. Palasin käytävään ja näin että se huone josta tulin. niin sairaanhoitaja laittoi juuri oven kiinni . Jäin yksin käytävään seisomaan. Ihmeellinen uni kerrassaan
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6580


Profiili WWW
« Vastaus #3927 : 26.10.2017 14:49:32 »

Ikitosi
jäi vastaamatta sulle aiemmin, mutta olin tutkaillut tuota / noita uniasi
astrologian valossa karttasi tuntien,
tr  jupiter skorpioni aspect_squ venus leijona
ja  tr kuunsolmu  aspect_con  merkurius aurinko leijona
ja vielä ap-kartan  leijona energia siihen
elikkä hulluttelua, hauskuutta,  leijona energiaa,
muuta ripaus  skorpioni :a Duudsonien muodossa (vähän niinku henkensä kaupalla,
 jupiter skorpioni vois olla ylilyöntejä, siis heidän tapansa tehdä asioita ylipäätään.
yli päätään, joo  Smiley
Elämästä nauttimista siis.

Oisko tuo säärikarva-meikkivoide yhen sortin sarkasmia,
kauneutta  venus ja  jupiter skorpioni huumoria.
Ja
sitten synnytys, äitiys, luopuminen,
tr  neptunus rx  aspect_con ceres  kalat  aspect_opp tr  kuu (uni)  aspect_con mars neitsyt
Tuosta tuli mieleen joku projekti,
jota olet mukana "synnyttämässä"
kontrolloitu,
ja johon olet tehnyt hyvät pohjatyöt, varmistukset,
vaikket ehkä saakaan työn tuloksista nauttia.
 ceres huolehtiminen, myös kotieläimistä.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3928 : 28.10.2017 03:19:07 »

Ihan super antoisaa lukea täältä n. 6-7 vuotta sitten näkemiäni unia! Lamppuja vaan syttyy päässä!
« Viimeksi muokattu: 28.10.2017 03:22:05 kirjoittanut mouru » tallennettu
jones93
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3929 : 20.11.2017 13:19:19 »

Itselläni viimeyönä 5 unta jotka lähes kaikki muistan.

Ensimmäisessä unessa ruoskin jotain joka edusti kuitenkin itseäni unessa. Ruoskinnan päätyttyä naamaani ilmestyi kaikkien elementtien kuvat. Ilma, vesi, maa ja tuli  Jollain lailla tunne elementtejen ilmestymisestä oli palkitseva. Itsekuri  ilmeisesti tuottaa tulosta. Sen verran vielä itsestäni että olen pidättäytynyt seksistä sekä muista ruumiin haluista jotka kuvaavat itseni ruoskimista.

Toinen uneni liittyi homoseksuaalisuuteen. Tunnistan itsessäni jonkun verran kyseisiä piirteitä. Kuitenkin taistelen vastaan hieman vaikka tiedänkin ettei kyse ole siitä että suuntautuisin miehiin vaan siitä etten ole täysin valmis kohtaamaan kaikkia puoliani. Unessa siis olin valmis miehen kanssa seksiin. Herätessä oli hieman häiriintynyt fiilis. Tulkitsin unen kuitenkin niin että nämä vielä kohtaamattomat omat puoleni ja kenties ajatusteni synnyttämä hämminki loivat kyseisen unen.

Kolmas uni oli oppaiden tai muiden antama opetusläksy. Uni ei jäänyt kunnolla muistiin kun oli jo kiire päästä seuraavaan uneen. Kuitenkin olen monissa unissa saanut opastusta liittyen parantamiseen ja muiden ongelmiin.

Neljännen unen kohdalla pelattiin jonkinlaisessa jalkapallo hallissa ultimatea samalla leijuen ja lentäen. Aina kun frisbeen sai kiinni piti jähmettyä leijumaan ja heittää. Kaiken kaikkiaan todella mukavaa viihdettä. Mukana oli vanhoja naamoja joiden kanssa ei ole juuri tullut oltua tekemisissä. venus

Nro 5. Olimme minulle ennestään tutulla lammella josta jälleen nousin lentoon. Kuljin uiden ilmassa ja nautiskelin olosta. Muita tuttuja istui siinä vierellä ja katseli kun innostuneena siinä temppuilin.

Joka yö muistan monia unia. Persoonani unien puolella on energisempi kuin itse olen. Päättelinkin tänään että todellinen itse olemme unien aikana. Sitä kautta voi siis itsensä löytää jos sen kanssa on yhä tekemistä kuten minulla on. Olen leikkisä ja todella villi jos näin todella on. Vaikea saada valjastettua kyseistä energiaa joka päiväiseen käyttöön.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 260 261 [262] 263 264 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: