Sivuja: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2105892 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3735 : 23.06.2016 09:20:15 »

Olin unessani jossain sekavassa laitoksessa, jossa käytäviä risteili sinne sun tänne ja lopulta juoksin jonkun lääkärin perässä synnytyssaliin. Siellä oli vastasyntyneet kaksos-pojat, jotka joku oli tuonut ja häipynyt enempiä selittelemättä. Ne olivat verisinä sairaalan vadeissa ja ryhdyin antamaan niille tuttia, heikolla menestyksellä.
tallennettu
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #3736 : 23.06.2016 15:15:44 »

Olen viime aikoina myöhästellyt unissani urakalla lentokoneista. Yhdessä unessa oltiin kaverin kanssa menossa lennolle, mutta olin vanhempieni luona ja he olivat koko ajan tyyliin kyllä te nyt ehditte vielä syödä yms. ja sitten kaverini oli tosi vihainen kun tajusin, että kello oli jo liian paljon.

Toisella kerralla olin menossa pitkälle lennolle, mutta tuli jotain ongelmaa minkä takia en päässyt sille lennolle.

Yhden kerren lensin (liitelin) unessa Kiinasta Suomeen itse kun olin myöhästynyt koneesta. Oli ihan hienot maisemat Tundralla Pohjois-Venäjällä ja kun näkyi metsää niin tiesin, että nyt olen Suomessa.  uglystupid2 Grin
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
devil666
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #3737 : 24.06.2016 02:11:09 »

Juuri tänne kirjautunut, antakaa anteeksi, jos teen jotain väärin...
Näin viime yönä unta, ja laitan unen tänne "kuvina" koska se oli tavallaan sellaista, ei mikään kertomus.
Unessani näin vasemman käteni, nimettömässä oli luultavasti nykyinen vihkisormukseni (kultaa reunoilla ja valkokultaa timanteiksi leikattuna), keskisormessa oli samantapainen sormus, sain joltain (eräältä) mieheltä sormuksen, samantapaisen, mutta liian ison, keskisormeeni (kai). Minua harmitti sormuksen koko ja siirsin sen nimettömään vihkisormuksen taakse, se pysyy siinä niin kauan kuin toinen sormus on siinä eessä.

Jos vaan millään joku haluisi tätä mulle valaista, yleensä en muista unia (paitsi mummoni kuolemasta sain viestin), mutta lie loma tehnyt herkemmäksi, kiitos!
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3738 : 02.07.2016 22:34:22 »

Viime yönä merkillistä unta pitkästä aikaa.

Ajoin jollakin auton tapaisella, ikään kun olisin vain istunut mutta ympärillä ei ollut mitään. Tie oli pitkä ja viivasuora, reunoilla oli niin upeaa maisemaa mitä ei kyllä maan päältä löydy, se värien uskomaton kylläisyys teki vaikutuksen.

Maisema oli jostain unesta ennestään tuttua, mutta oli outo olo silti. Jokin turvallinen tunne tuli siitä, kun pääni sisälle tuli tieto että taskussasi on kartta ja olet oikealla tiellä, väärin ei voi mennä.

Sitten tuli silta ja ääretön meri ympärillä, kauan kestäneen ylityksen jälkeen olin pienen kahvilan tapaisen luona. Kahvia tarjottiin, ja suorastaan käskettiin ottaa jokin leivos, sanottiin että parempaa et maan päällä ikinä saa.

Sitten heräsin. Pikku omituisuutena minä, joka herään herkästi pieneenkin risahdukseen, olin nukkunut niin sikeästi että puhelin jossa äänet päällä ja oli ihan vierellä, olin saanut ystävältä lukuisan määrän viestejä, en ollut kuullut ollenkaan. Siellä unen maailmassa oli vain niin hyvä olla, aivan koko päivän olen vaalinut sen maiseman muistoa, siellä oli niin ihanan rauhallista.

Myönnetään, en ole ollut kovin iloisin mielin kiinni elämässä viime aikoina, nyt taas tuntuu toistaiseksi paremmalta.
 
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3739 : 04.07.2016 12:57:47 »

DeVante!

Sinulle alkaa sadella noita 'oikean tien'  unia ja muuta huomautusta -näin uskon-
samoin kuin muillekin elämän suunnasta epävarmoille, joilla kuitenkin on varma tahto
itsellä 'miten olla kuin eleä', mutta varmuus tiestä jota seurata ei ole vielä kehittynyt.
 smitten  smiley6600
Puhelinkin oli yksi tärkeä tässä, vaikka olikin todellisuutta. Pyrki häiritsemään
varmistusta ja vahvistusta, jota sinulle muista sfääreistä annettiin.
'Auto', jolla liikuit oli itseasiassa lentounen eräs symboli. Jaa-a. Nyt päsähti.
Olitkin matkustamassa ns. madonreiässä, kun vauhti ja maisemat olivat niin
sokaisevan huikeita. Marveless!  angel


Itselleni tuli noita vahvistuksia 'oikeasta tiestä' nuorempana ihan valvenäkyinäkin,
kun olin epävarma elämäni suunnasta.
Unissa myös kerrottiin niihin aikoihin, mikä tilanne on - tuli siis myös varoittavia unia,
joissa asiat olivat yks yhteen tosielämän kanssa.

Viime vuosi/na /-kymmeninä, kun olen kuunnellut sisintäni aktiivisti, ei kehoituksia,
varmistuksia, varoituksia jne tule kuin aniharvoin. Eivät taida olla tarpeen, kun
seuraan 'polkuani' muutenkin.
Ihaninta elämässä 'polkua seuratessa' on, että pystyy keskittymään ihan vain siihen,
mikä on itselle ja senhetkiselle seurapiirille tarpeen.
Pilailen usein, että olen niiiin laiska, että jätän kaiken tarpeettoman tekemättä!
 Grin  Cheesy  :Smiley

DeVante!

Lue tää uusiks, korjaukset (lyön 10-sormijärjestelmällä sokkona ja sormet on ihan suomalaiset).
Nykykoneet taas näppäimineen tehty aasialaisille pikku kätösille! Menee välillä viereisille näpyköille,
eikä hidas kone ehdi 'syödä' kaikkia näppäyksiä!

Voihan voi tätä mini-ihmisten invaasiota!
« Viimeksi muokattu: 07.07.2016 12:13:43 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3740 : 04.07.2016 13:01:32 »

Olen viime aikoina myöhästellyt unissani urakalla lentokoneista. Yhdessä unessa oltiin kaverin kanssa menossa lennolle, mutta olin vanhempieni luona ja he olivat koko ajan tyyliin kyllä te nyt ehditte vielä syödä yms. ja sitten kaverini oli tosi vihainen kun tajusin, että kello oli jo liian paljon.

Toisella kerralla olin menossa pitkälle lennolle, mutta tuli jotain ongelmaa minkä takia en päässyt sille lennolle.

Yhden kerren lensin (liitelin) unessa Kiinasta Suomeen itse kun olin myöhästynyt koneesta. Oli ihan hienot maisemat Tundralla Pohjois-Venäjällä ja kun näkyi metsää niin tiesin, että nyt olen Suomessa.  uglystupid2 Grin


Unesi (lennot ja kiire) taitavat olla sekä varoitus
vääristä ihanteista
sekä
kehoitus keskittyä
ihan vain oman itsen elämään ja kehitykseen.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3741 : 04.07.2016 13:06:07 »

Kiitos T. Touhula, jos tämä tulkinta oli minulle. Ei oo kyllä kumppaneita ollut enkä niitä ole etsinytkään Smiley On tauko niissä asioissa.

t. Lemmikki

Mahdollisia kumppaneita tarjolla sulle:
Yksi on tosi niljakas ja puhuu mitä sylki suuhun tuo,
toisen voi laittaa nimikkeen "ei koiraa karvoihin katsomista" alle.
Kolmas on niin seksy, että pöksyt kastuu jo ajattelemisesta.

Siinä sulla miettimistä.


Joo. Oli se sulle. Ällös kiirehdi, ystäväin.
Kyll ne tulloo ku o niitte aika!



tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3742 : 04.07.2016 20:44:15 »

Suurkiitos jälleen t.touhula!

Nyt ymmärrän itsekin paremmin unen merkitystä kun selitit asioita.

Mitään mieleenpainuvaa unta en ole aikoihin nähnyt mutta tuo oli niin kummallinen ja jäi mieleen niin oli aivan pakko kirjoittaa se sanoiksi.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3743 : 06.07.2016 21:45:19 »

Näin viime yönä unta, kuinka odotin jossain aulassa pääsyä työpaikan johtoryhmän puheille ja olin aika kauhuissani. Pomoni (joka eräässä aiemmassa unessa tunki kielensä suuhuni) yritti rauhoitella ja selitti, että johonkin muuhun mokaan verrattuna tämä oli ihan naurettava ja oli kovin optimistinen tilanteen vakavuudesta huolimatta. Pääsimme kokoustilaan ja minulla oli Ihmeiden Oppikurssi mukana, tukena ja turvana  angel En tiedä jatkuiko uni suoraan, mutta tuota pikaa olin jälleen aulassa ja sylissäni oli musta kissa, jota pidin omanani ja joku mies tuli jonkun ison kissaeläimen (pantteri tai tiikeri) kanssa siihen, kissat haistoivat toistensa kirsuja ja minun kissani irivisti. Mies meni kissapetonsa kanssa huoneeseen ja jotenkin tiesin, että hän jättää oven raolleen ja tuo kissapeto tulee sieltä ulos. Ja tuota pikaa se jahtasi omaa kissaani, sen ollessa aivan hätää kärsimässä, kun ei ollut mitään pakopaikkaa ja otin sen syliini, ison kissan noustessa minua vasten ja minun herätessä paniikissa siihen..  buck2
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3744 : 07.07.2016 12:07:40 »

Näin viime yönä unta, kuinka odotin jossain aulassa pääsyä työpaikan johtoryhmän puheille ja olin aika kauhuissani. Pomoni (joka eräässä aiemmassa unessa tunki kielensä suuhuni) yritti rauhoitella ja selitti, että johonkin muuhun mokaan verrattuna tämä oli ihan naurettava ja oli kovin optimistinen tilanteen vakavuudesta huolimatta. Pääsimme kokoustilaan ja minulla oli Ihmeiden Oppikurssi mukana, tukena ja turvana  angel En tiedä jatkuiko uni suoraan, mutta tuota pikaa olin jälleen aulassa ja sylissäni oli musta kissa, jota pidin omanani ja joku mies tuli jonkun ison kissaeläimen (pantteri tai tiikeri) kanssa siihen, kissat haistoivat toistensa kirsuja ja minun kissani irivisti. Mies meni kissapetonsa kanssa huoneeseen ja jotenkin tiesin, että hän jättää oven raolleen ja tuo kissapeto tulee sieltä ulos. Ja tuota pikaa se jahtasi omaa kissaani, sen ollessa aivan hätää kärsimässä, kun ei ollut mitään pakopaikkaa ja otin sen syliini, ison kissan noustessa minua vasten ja minun herätessä paniikissa siihen..  buck2

Unesi kuvaa pelkoa, että toiset ovat sinua voimakkaampia ja henkisestikin vahvempia.
Muista aina...
Kun sinut luotiin, sait kaiken sen voiman ja aihiot kehittää itseäsi kaikkeen siihen,
mitä elämässäsi tarvitset.

Nyt on vain kysymys, milloin  alat tehdä tämän korjauksen oman itsesi osalle.
Kaikki on ihan Sinun omissa käsissä Sinun elämässä.
LUOTA SIIHEN, että pärjäät, vaikka vastassasi olisi kokonainen armeija
-muka- sinua vahvempia!!!   smitten  angel
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #3745 : 09.07.2016 23:58:26 »

Viime yönä merkillistä unta pitkästä aikaa.

Ajoin jollakin auton tapaisella, ikään kun olisin vain istunut mutta ympärillä ei ollut mitään. Tie oli pitkä ja viivasuora, reunoilla oli niin upeaa maisemaa mitä ei kyllä maan päältä löydy, se värien uskomaton kylläisyys teki vaikutuksen.

Maisema oli jostain unesta ennestään tuttua, mutta oli outo olo silti. Jokin turvallinen tunne tuli siitä, kun pääni sisälle tuli tieto että taskussasi on kartta ja olet oikealla tiellä, väärin ei voi mennä.

Sitten tuli silta ja ääretön meri ympärillä, kauan kestäneen ylityksen jälkeen olin pienen kahvilan tapaisen luona. Kahvia tarjottiin, ja suorastaan käskettiin ottaa jokin leivos, sanottiin että parempaa et maan päällä ikinä saa.

Sitten heräsin. Pikku omituisuutena minä, joka herään herkästi pieneenkin risahdukseen, olin nukkunut niin sikeästi että puhelin jossa äänet päällä ja oli ihan vierellä, olin saanut ystävältä lukuisan määrän viestejä, en ollut kuullut ollenkaan. Siellä unen maailmassa oli vain niin hyvä olla, aivan koko päivän olen vaalinut sen maiseman muistoa, siellä oli niin ihanan rauhallista.

Myönnetään, en ole ollut kovin iloisin mielin kiinni elämässä viime aikoina, nyt taas tuntuu toistaiseksi paremmalta.
 

Hei DeVante, minusta tuo unesi kuulostaa niin kutsutulta vastakohtaunelta. Muistan kun olin itse yhdessä vaiheessa elämää todella masentunut niin näin jatkuvasti mitä ihanimpia unia. Unien jälkeen olin jotenkin niin hyvällä mielellä, vaikka tosielämä masensi. Minusta siis tuntuu, että tuo uni halusi valaa sinuun elämänvoimaa. Yritä nähdä valveillakin kauniita asioita ja hyvä, jos tuntuu jo paremmalta.  Smiley
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
meryem
Moderaattori
Astro-nauttija
*****
Viestejä: 898



Profiili
« Vastaus #3746 : 10.07.2016 00:03:56 »

Olen viime aikoina myöhästellyt unissani urakalla lentokoneista. Yhdessä unessa oltiin kaverin kanssa menossa lennolle, mutta olin vanhempieni luona ja he olivat koko ajan tyyliin kyllä te nyt ehditte vielä syödä yms. ja sitten kaverini oli tosi vihainen kun tajusin, että kello oli jo liian paljon.

Toisella kerralla olin menossa pitkälle lennolle, mutta tuli jotain ongelmaa minkä takia en päässyt sille lennolle.

Yhden kerren lensin (liitelin) unessa Kiinasta Suomeen itse kun olin myöhästynyt koneesta. Oli ihan hienot maisemat Tundralla Pohjois-Venäjällä ja kun näkyi metsää niin tiesin, että nyt olen Suomessa.  uglystupid2 Grin


Unesi (lennot ja kiire) taitavat olla sekä varoitus
vääristä ihanteista
sekä
kehoitus keskittyä
ihan vain oman itsen elämään ja kehitykseen.

Kiitos! Minulla selkeästi teema vaihtunut unissa, nyt se on ero. En ole eronnut, mutta jotenkin se on ollut unissa teemana. Liittyisikö sekin noihin vääriin ihanteisiin? Eroa niistä? En osaa liittää suoraan parisuhteeseen, koska suhteessa on asiat hyvin. Näen usein myös vastakohtaunia, joissa riidellään miehen kanssa jatkuvasti, vaikka oikeasti emme riitele juuri koskaan. Viime yönä unessa oli lunta kauheasti. Muistan, että näen joskus kesäisin lumisia unia ja talvella taas kesäisiä peltoja ja niittyjä.
tallennettu

"Dance the Neon Noir with me"
Suvi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3747 : 14.07.2016 14:32:50 »

Näin unta jossa menin jääkaapille joka oli melko vanha ja avasin sen. Sisällä vuosi vettä ihan hulluna enkä tiennyt mitä tehdä, laskin jääkaapin lämpötilaa ja yritin pyyhkiä vettä, muttei veden tulo loppunut millään.
Toinen uni oli sellainen, jossa olin läheisissä väleissä ihmisen kanssa jota todellisuudessa vihaan (molemminpuoleista), meillä on erittäin pitkä historia, emmekä tule ollenkaan toimeen. Samassa unessa kuitenkin hän (tahtomattaan ?) nolasi minut toisten edessä.
Mitä nää voisi tarkottaa  Huh idiot2 ?
tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3748 : 15.07.2016 13:57:11 »

nyt näin ...vesilinjasta poiketen ihan kamalaa painajaista...
 Olin autossa lapseni kanssa, autossa oli myös 2 miestä joista toinen ajoin. En tuntenut heitä. auto pysähtyi ja joku tyttö ? oli pulassa, yritettiin vissiin siepata tai jotain.... se tyttö huuti että ei mua vaan tuo toinen ja tarkoitti mun lastani. mun tytön piti kiivetä auton katolle seisomaan, eikä se tajunnut mistä oli kyse. Ite havahduin että mulla olip uhelin kädessä ja hakkasin auton peltejä takaikkunan kautta ja huusin lapselleni että kato tänne, ja yritin saada kontaktia. sitten kun tyttö vihdoin katsoi mua, se havahtui kuin jostain horroksesta... käskin juosta karkuun. Nää miehet oli nukahtanu autoon ja lähdin vaan juoksemaan lapseni kanssa karkuun käsi kädessä..
Oltiin ilmeisesti tallinnassa yms. koska käskin juosta kohti laivaa ja muistin samalla että mulla on laivan tiketit mukana. Jotenkin ajattelin unessa että paljon ihmisiä ympärillä on parempi ja laiva lähti kohta että siellä olisi turvallisempaa ja pääsisi kotiin !

 ja sitten heräsin enkä saanu enää unta.
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
raspberrry
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #3749 : 16.07.2016 00:55:17 »

Unessa minulle tärkeä mies asui pikkuruisessa mummonmökissä, eli yksiön kokoisessa talossa keskellä valoisaa niittyä. Niitty oli kaunis ja täynnä punaisia neilikoita. Talo oli täynnä auringonvaloa, kaikki oli kirkasta ja rakkaudentäyttämää.  smitten

Mies kutsui minut sisälle ja esitteli taloa. Istuin keittiön pöydän ääreen ja join kahvia kupista, mutta pääasiassa oli miehen into, innostuneisuus ja iloisuus. Hän kertoi kuinka mahtava talo oli, "keskellä ei mitään mutta lähellä keskustaa". Seurasin vain hänen innostuneisuuttaan ja innostuin itsekin, tunsin suurta iloa hänen puolestaan ja hänen kanssaan. Hänen kuvailemansa sijainti olikin totta, katsoimme ulos ikkunasta ja talon vieressä meni tie, muistan ajatelleeni että talo oli hyvien kulkuyhteyksien päässä, ja lähellä kaupungin keskustaa, koska se oli jotenkin ihan muutaman metrin päässä keskustasta, mutta kuitenkin kaikki oli rauhallista ja tyyntä, ei melua missään.  :Smiley

Seuraavassa hetkessä mies nosti minut syliinsä ja kantoi minua niityllä neilikoiden seassa. Nauroin ja hehkuin onnea, olin kaunis ja mies oli kuin unelmien prinssi. Toki hän on oikeastikin..mutta hän näytti vähän erilaiselta kuin oikeassa elämässä.

Minulla menee tällä hetkellä aika huonosti omassa elämässä, tämä mies on vain ystävä..siksi mietinkin onko tämä toiveunta vai joku enne paremmasta huomisesta, jolloin asiat alkaa näyttää valoisammilta..oli mies sitten kuka hyvänsä, sillä en ole varma tarkoittiko tämä uni juuri sitä tiettyä miestä vai oliko se symboliikkaa...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 248 249 [250] 251 252 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: