Sivuja: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2083216 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3720 : 25.05.2016 07:41:57 »

Unessani harjailin tyttäreni hiuksia, ihmetellen kun niiden alta löytyi lähes kokonaan kalju kohta, jossa oli vain onnettomia haituvia ja joku pienen pieni rupi. Hän oli ihan kauhuissaan, kun kerroin että häneltä "puuttuu" hiuksia  Cry
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1311



Profiili
« Vastaus #3721 : 25.05.2016 12:19:42 »

Universaalina tietona tuosta voi repäistä vastaukseksi:
viisaus tekee pesää, yksi vakava keskittymä tietopuolisesti.

Ei siis ollenkaan huono tulkintana.

Pssst! Älä hyvä ihminen kerro unta sellaisenaan lapselle
tai muullekaan herkälle persoonalle.

Tulkinta on useimmiten aivan toista, kuin unen symbolit.

Tällä vastauksella voit laannuttaa säikähdystään.

 smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3722 : 25.05.2016 15:50:34 »

Ööö... siis siinä unessa ihmettelin niitä hiusten puuttumista, en elävässä elämässä.
tallennettu
siskonimun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3723 : 25.05.2016 21:12:57 »

Auttaisiko joku tulkitsemaan, olen pähkäillyt untani reilun viikon ja en ota selkoa.
Näin siis unta, että olin äitini talossa, joka sijaitsi rinteessä ja takapihaan oli aidattu metsästyskoirille aitaus koppeineen. Äiti sanoi, että karhut alkavat herätä talviuniltaan. Katsoin oven ikkunasta ja näin vihaisen näköisen karhun kävelevän tietä poispäin talosta, se katsoi minua vihaisesti ja minä pelkäsin. Kohta samaa tietä käveli kolme vihaista karhua rinnan tuijotten minua sisään taloon. Katsoin takapihalle jossa yksi metsästyskoira haukkui ja kauhukseni huomasin, että 4 karhu oli päässyt aitaukseen, muttei se tehnyt koiralle mitään käveli vaan etelän suuntaan mihin edellisetkin menivät. Äitini oli rauhallinen ja rauhoitteli minua. Kohta hän sanoi, että mennään ulos, menimme takapihalle koira aitaukseen, luulin edessämme olevan todella suuren mättään, kunnes se mätäs alkoi kohota ja tajusin, että sieltä nousee karhu. Äitini pysyi rauhallisena ja sanoi ettei ole pelättävää, minä säntäsin sisään minkä ehdin, tuota kuudetta karhua en edes nähnyt.
Olisin kiitollinen vastauksista  smitten
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1263


Starchild


Profiili
« Vastaus #3724 : 08.06.2016 08:47:36 »

Toistuvat unet yhtäkkiä alkavista/ lähestyvistä ja lähelle kehittyvistä pyörremyrskyistä esim kaupan pihalla, jota suojaan menen ja samalla huutaen muitakin suojautumaan niin paljon kuin voin. Suojapaikka on aina löytynyt eikä koskaan ole sattunut vahinkoja ei materialle kuten ei ihnmisillekään. Ei kipua, ei pelkoa.
Unet ovat menneet sitten hurjemmiksi, eli useita lähestyviä vaarallisia myrskyjä ja kaava tuon edellisen mukaan.
Ok, jotain häikkää on nyt jossain ( terveys), mutta pyörremyrsky symbolisoi ilmaa, olen ilmaelementti ja pyörremyrsky on kumminkin itseni ulkopuolella ja minusta riippumaton.

Valaiskaa?
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3725 : 09.06.2016 08:55:27 »

Näin unta, että löysin vasemman reiteni kupeesta niitin (jolla siis nidotaan paperit yhteen) ja aloin sitä kaivamaan ulos, niin lopputulos oli kuoppa ihossa, jonne pulppusi verta..

Toinen outo uni; kotipaikkani naapuri oli kaivanut tonttien rajalle haudan, jonne hänet sitten juhlallisesti laskettiin, elävänä. Jotain piti ilmeisesti parannella, kun hän nousi tekemään uusia suunnitelmia.

Kolmaskin tuli nyt mieleen... Olin unessa lapsi, leikin riemuissani jotain ihanaa leikkiä, kun sinkouduin aikuisen kehoon, ahdistuen valtavasti sen raskaudesta ja hitaudesta..
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3726 : 11.06.2016 07:37:40 »

Olisin kiitollinen, jos joku osaisi "avata" tätä untani.

Olin sisällä uudessa isossa ok-talossa, jota edesmennyt isäni rakennutti. Sisällä oli muutama työmies.
Katsoin läpi yläkerran huoneet, joista mieleen jäivät vanhempieni iso makuuhuone, keittiö, oma huoneeni (vanhempieni vieressä; mistä en pitänyt), ylimääräinen makuuhuone sekä kirjastohuone. Verhot olivat lattiasta kattoon ja niiden väreinä olivat musta ja viininpunainen (jälkimmäisestä en pitänyt, sillä se muistutti meidän vanhasta talostamme). Jossain vaiheessa yksi verho putosi tangosta.

Talo kuvastaa ilmeisesti minua itseäni...?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3727 : 11.06.2016 09:08:44 »

Joo, talo kuvastaa sinua itseäsi.
Se on uusi, haluat tai olet aloittamassa jotain uutta,
muodostamassa jotain omaa,
mutta taustalla ( ajatuksissa / yläkerta) kummittelee isäsi,
ja hänen rakennuttamansa ajatusmallit,
oisko yksi niistä työhön liittyvä, ensin työ sitten huvi, keittiö ja makuuhuone?
Kirjastohuone vois viitata opiskeluun tai minkä hyvänsä aiheen syventämiseen,
omaan aikaan, lukemiseen, ns.  viisastumiseen, omien mielipiteiden muodostamiseen.
En tiedä missä huoneessa verhot olivat,
mutta verhon putoaminen vois kuvata näköalan laajentamista,
verhohan peittää ikkunan ja ikkuna kuvastaa meidän suhdetta ulkomaailmaan,
näköalaa tai -alattomuutta.

Astrologisesti kysyisin onko sulla perääntyvän Saturnuksen transiittia meneillään,
tai kuulle tulevaa transiittia, tai MC - IC -akselille?
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3728 : 11.06.2016 16:32:09 »

Nikki, kiitokset ihan mielettömän paljon osuvasta tulkinnastasi smitten
Isäni muuten nimenomaan sanoi aina, että "ensin työ sitten huvi" Grin
Minulla on aikomus opiskella tiettyä alaa, mutta jouduin harmikseni jättämään aloituksen tuonnemmaksi.
Yrittäjyys kiinnostaa ja isäni oli myös yrittäjä.
Olen kanavoinnin kautta saanut häneltä viestiä näihin asioihin liittyen.

Unen putoavat verhot olivat muistaakseni kirjastohuoneessa.

Valitettavasti en osaa vastata tuohon viimeiseen kysymykseesi Sad Haluaisitko katsoa kartastani kyseisen asian,
jos lähetän sinulle tarkan syntymäajankohtani kaikkine tietoineen yksityisviestitse?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3729 : 11.06.2016 16:55:02 »

Ollos hyvä,
ja ei tartte niitä karttatietoja sinänsä,
se on sellasta jokaisen  yksityistä tietoa,
paitsi julkkiksilla ilmeisesti  :Smiley
ja ihan vaan mielenkiinnosta kysyin
kun useinkin unen energiat, kun ovat vapaata energiaa,
vastaavat taivahan vapaata energiaa, planeettojen liikkeitä,
 kuu uneen liittyen varsinkin.
Tuota Saturnusta mietin edesmenneeseen isään liittyen..
se on nyt 12 astetta Jousimiestä,  saturnus jousimies
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3730 : 11.06.2016 17:11:26 »

Ollos hyvä,
ja ei tartte niitä karttatietoja sinänsä,
se on sellasta jokaisen  yksityistä tietoa,
paitsi julkkiksilla ilmeisesti  :Smiley
ja ihan vaan mielenkiinnosta kysyin
kun useinkin unen energiat, kun ovat vapaata energiaa,
vastaavat taivahan vapaata energiaa, planeettojen liikkeitä,
 kuu uneen liittyen varsinkin.
Tuota Saturnusta mietin edesmenneeseen isään liittyen..
se on nyt 12 astetta Jousimiestä,  saturnus jousimies

Laitan sinulle yv:n Smiley
tallennettu
kristallisielu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #3731 : 14.06.2016 09:28:23 »

Moi. Tässäpä tapahtumarikasta unta:
Isoisälläni oli jonkun sortin juhlat. Terassilla oli pirttipöytä jonka ympärille vieraiden piti kerääntyä. Kävin hakemassa sisältä jotain, ja kun aloin avaamaan ovea oli isoisäni oven toisella puolella ja pamautin oven niin, että säikähdin että hän menee rikki. Silloin isäni ärähti, että on se kumma kun kaikki vieraat eivät voi kokoontua yhtäaikaa pihalle. Pappani jäi oven taakse ja odotti, että tulen ulos.
Kun istuimme pöydän äärelle, oli pöytä täynnä lääkkeitä, jotka oli siis ymmärtääkseni isoisälle ja hänen seuranaan istuttiin kun niitä hänelle jaettiin.
Jossain välissä raahasivat isoisän varastosta pianon, sellaisen vanhan ajan ison pianon jossa oli "tietokoneen näppäimet" ja alkoivat sitä soittamaan.
Lähtiessämme lähti äitini toiseen suuntaan ja minä pyrin isän kyytiin kun tällä oli moottoripyörä. Sähläsimme kuitenkin kypärien kanssa ettei löytynyt sopivaa vaan toinen olisi joutunut menemään ilman. Juoksin sitten äitini perään joka kiipesi jonkun sortin portaita.
Sitten vaihtui unen tyyli ja istuin outojen auton kyydissä. Siinä oli nainen minun ikäluokkaani ja sitten muut miehiä. Ihmettelin ikkunasta näkyvää luontoa. Pistin käden ulos ja nautin tuulenvireestä sekä yritin koskettaa puiden oksia. Joku autossa olevista kysyi, että alieneitako ja virnuili. Kysyi, että olenko järjestelmällinen ja kerroin (ehkä hieman valehtelinkin) että joo todella järjestelmällinen. Olin innoissani uusista "ystävistä".. Me menimme suunnistamaan ja ymmärtääkseni he olivat ammattilaisia siinä mutta olin innoissani uudesta asiasta, että mäkiä kiivetessäkin tein treeniliikkeitä. He olivat aika hiljaisia. Sitten saavuimme johonkin testipisteeseen missä meni puulautoja joen yli. Minä suoraan spurttasin ja ne alkoivat tippua altani, juoksin toisen puolen alkuun. Tämä suunnistaja tyttö selvisi toiselle puolelle. Minua tulivat hakemaan jotkun ei niin kiltin näköiset metsänhenget ja pyrein heitä pakoon.

Eli siis uni jossa ei ole päätä eikä häntää, sen takia kiinnostaakin, mitä se voisi merkitä? idiot2
« Viimeksi muokattu: 14.06.2016 17:42:11 kirjoittanut sinpu » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6576


Profiili WWW
« Vastaus #3732 : 17.06.2016 22:22:32 »

sinikiviuhko
Ootko lukenu sellasta kirjaa kuin Fraktaaliaika? ( Gregg Braden)
Tuli hankittua sillon 2012 maailmanlopun enteiden aikaan,
luettua jonkun verran, sisäistettyä ehkä vähän..
Siellä on hyvä runolainaus Blakelta fraktaalista maailmankaikkeutta kuvaamaan:

Nähdäksesi maailman hiekanjyvässä
ja taivaan kedon kukkasessa
pidä äärettömyys (tiskiharja) kämmenellä
ja ikuisuus yhdessä hetkessä.


Sitten
tuleva  aurinko pimennys 1.9.  coolsmiley


tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3733 : 20.06.2016 15:05:39 »

Kiitos T. Touhula, jos tämä tulkinta oli minulle. Ei oo kyllä kumppaneita ollut enkä niitä ole etsinytkään Smiley On tauko niissä asioissa.

t. Lemmikki

Mahdollisia kumppaneita tarjolla sulle:
Yksi on tosi niljakas ja puhuu mitä sylki suuhun tuo,
toisen voi laittaa nimikkeen "ei koiraa karvoihin katsomista" alle.
Kolmas on niin seksy, että pöksyt kastuu jo ajattelemisesta.

Siinä sulla miettimistä.
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3734 : 20.06.2016 15:11:47 »

Viime yönä huristelin moottoripyörällä New Yorkissa. Ensin ajelin epävarmasti jonkun miehen kanssa, kummallakin oma pyörä ja kypärät ja tarvittavat vermeet ajamiseen. Kyselin häneltä, missä tässä on vaihteet yms. Sitten istuin hänen takanaan hänen pyöränsä päällä ja sitten taas olin ajelemassa yksin omalla pyörällä. Johonkin aulaan tultiin ja oltiin lähdössä pois New Yorkista. Mentiin junalla vähän matkaa, junan ulkopuolella ja pidettiin kiinni viimeisen vaunun sillasta. Unessa oli todella hyvä ja menevä tunnelma. Lopuksi oltiin Suomessa maaseudulla. Halasin miestä kiitokseksi ja hän oli minua paljon pitempi hoikka tyyppi.

Olin myös jossakin juhlassa ja siellä minua palkittiin jostakin tekemästäni työstä, työpaikan juhla siis. Juhlavaatteetkin oli ja kävin vaihtamassa ne päälleni, mutta tunikan lisäksi en löytänyt pitkiä housuja mistään, katsoin peilistä, etten kehtaa mennä juhliin ilman pitkiksiä.

Oli vauhtia molemmissa unissa. Voisiko joku ystävällisesti tulkita?  smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Sivuja: 1 ... 247 248 [249] 250 251 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: