Sivuja: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2104884 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3705 : 05.03.2016 09:36:04 »

Olin unessani kotipaikkani tuvassa ja katselin telkasta aamu-uutisia, isoäitini kiiruhtaessa omiin askareihinsa. Uutisissa kerrottiin, että edellisenä yönä oli havaittu valtava henkien ylösnousemus, mutta siitä puhuttaisiin lisää myöhemmin. Kammarin ovi, joka oli siihen asti ollut raollaan, pamahti tiukasti kiinni ja tuijotin sitä, miettien halusiko (edesmennyt) pappani nukkua pitkään vai oliko hän jo noussut, enkä ollut huomannut häntä. Hyvin epätodellinen olo, tasojen sekoittamista kunnolla  coolsmiley
tallennettu
kiusattu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3706 : 06.03.2016 16:14:24 »

Muutama yö sitten näin unta jossa tumma nainen mustissa vaatteissaan etsiytyi seuraani ja alkoi lähentelemään minua, pian suutelimme kiihkeästi ja nainen kiemurteli ja hinkkasi itseään minua vasten ja kuiskasi että tehdäänkö illaksi treffit? Vastasin ettei minulle viellä sovi. Oliko tuo unen nainen "se" nainen tummissaan? Ja oliko hän tullut minua noutamaan?  Huh
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3707 : 09.03.2016 18:15:38 »

Viime yönä näin unta että olin lapsuuteni kotitalossani missä nykyään serkkuni asuu. Ulkorakennuksen seinä on punainen. Maassa oli iso risti mikä piti maalata myös punaiseksi ja kiinnittää seinään.

Olin maalannut ristin viisi kertaa ja aina vain tuntui että maalauksen laatu ei kelvannut. Risti piti viedä tikkailla korkealle ylös seinään, oli painava ja lisäksi minulla on korkeanpaikankammo joka alkaa jo tikkailla. Sitten monta vuotta sitten kuollut enoni tuli katsomaan työtä.

Alkoi jo suututtaa kun maalaus ei kelvannut ja huusin enovainaalle että eikö jo kelpaa, viisi kertaa on maalattu jo. Eno oli jotenkin kauhean sovinnollisella päällä ja lupasi että kyllä sen voi kiinnittää, on se hyvä. Kun aloin kuljettamaan ristiä ylöspäin niin näin taas kohtia jotka oli huonoja, taas aloin maalaamaan.......

Tuntuisi että tuolla punaisella ja numero viidellä voisi olla joku syy-yhteys mutta en tiedä mikä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3708 : 10.03.2016 14:53:59 »

Viime yönä näin unta että olin lapsuuteni kotitalossani missä nykyään serkkuni asuu. Ulkorakennuksen seinä on punainen. Maassa oli iso risti mikä piti maalata myös punaiseksi ja kiinnittää seinään.

Olin maalannut ristin viisi kertaa ja aina vain tuntui että maalauksen laatu ei kelvannut. Risti piti viedä tikkailla korkealle ylös seinään, oli painava ja lisäksi minulla on korkeanpaikankammo joka alkaa jo tikkailla. Sitten monta vuotta sitten kuollut enoni tuli katsomaan työtä.

Alkoi jo suututtaa kun maalaus ei kelvannut ja huusin enovainaalle että eikö jo kelpaa, viisi kertaa on maalattu jo. Eno oli jotenkin kauhean sovinnollisella päällä ja lupasi että kyllä sen voi kiinnittää, on se hyvä. Kun aloin kuljettamaan ristiä ylöspäin niin näin taas kohtia jotka oli huonoja, taas aloin maalaamaan.......

Tuntuisi että tuolla punaisella ja numero viidellä voisi olla joku syy-yhteys mutta en tiedä mikä.


Uni selvästi kehottaa sinua maadoittamaan itsesi. Eiku energiahoitoon tai ostamaan kivikorut, joilla asia hoituu - esim nk. verikivi.

Lisäksi viittaa kehon energiasi tasojen olevan turhan matalalla.

Voit helpottaa oloasi ihan tavallisella kävelyllä, rauhallisesti hengitellen. Pudota vaativat ajatukset aivokopastasi kokonaan.

Kaikkea hyvää!  angel
« Viimeksi muokattu: 11.03.2016 14:33:38 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3709 : 10.03.2016 20:18:51 »

Kiitos paljon sinulle t.touhula vastauksestasi.

Todellakin energiat tuntuu olevan vähissä ja on solmukohtia mitä en vain tahdo saada millään ratkaistua.

Mutta yritän parhaani.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3710 : 11.03.2016 14:36:40 »

Kiitos paljon sinulle t.touhula vastauksestasi.

Todellakin energiat tuntuu olevan vähissä ja on solmukohtia mitä en vain tahdo saada millään ratkaistua.

Mutta yritän parhaani.


Ne solmut aukeavat ajallaan. Niitten aika on tuskin nyt, vaikka kuinka hartiavoimin puskisit.
 Omat energiasi menevät hukkaan, jos tahdollasi niitä auki yrität.
Langastakaan ei solmu aukea väkisin, menee sykeröön ja herättää ärräpäät.

Malttia DeVante, malttia!
 
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3711 : 20.03.2016 14:29:17 »

Mesimuurahaiset tappoivat unessani kissanpentuja. Lopulta pentuja oli enää yksi ja ne ötökät söivät siltä turkin, osan korvista ja nahasta. Ne muurahaiset olivat siis sellaista lajia mikä varastoi mettä takaruumiiseensa kellomaisiksi säiliöiksi.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3712 : 21.03.2016 14:07:34 »

Mesimuurahaiset tappoivat unessani kissanpentuja. Lopulta pentuja oli enää yksi ja ne ötökät söivät siltä turkin, osan korvista ja nahasta. Ne muurahaiset olivat siis sellaista lajia mikä varastoi mettä takaruumiiseensa kellomaisiksi säiliöiksi.


Mikä sinun elämänvoimaasi syö? Tutkaile ihan omassa rauhassasi ja sulje energiasi,
kunnes on hiki päänahassa. Loppuu kisumirrien uhraus unistakin.
Se parempi siivu unessasi on, että olet täysin uuden vaiheen edessä,
eikä vanhasta energiasta jää kuin hapate (=nostaa taikinan)
uuteen elämääsi. Sillai tunnet juuresi eivätkä toiset pääse tonkimaan elämääsi.

Pelottava ehkä unesi oli nähtynä, mutta ei enää tulkittuna.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3713 : 21.03.2016 19:59:58 »


Mikä sinun elämänvoimaasi syö? Tutkaile ihan omassa rauhassasi ja sulje energiasi,
kunnes on hiki päänahassa. Loppuu kisumirrien uhraus unistakin.
Se parempi siivu unessasi on, että olet täysin uuden vaiheen edessä,
eikä vanhasta energiasta jää kuin hapate (=nostaa taikinan)
uuteen elämääsi. Sillai tunnet juuresi eivätkä toiset pääse tonkimaan elämääsi.

Pelottava ehkä unesi oli nähtynä, mutta ei enää tulkittuna.

Kiitos vastauksesta. Fundeerasin tuossa että minua on vuosikaudet syönyt sellainen fiilis, että kaverini ovat oikeasti vain "kavereita" joiden todellinen motivaatio on vain pummata palveluksia. Esim. tyyppi jota olen suunnilleen koko ikäni pitänyt bestiksenä, ottaa yhteyttä tyyliin vain jos omaa ongelmia tietokoneensa kanssa tai haluaa eroon vanhasta huonekalusta. On koko joukko joiden motiivia "ystävyyden" ylläpitämiselle olen viime aikoina kyseenalaistanut. Koska olen sellainen tyyppi että minua ei kiinnosta huonot selitykset, ratkaisin asian monen kohdalla vaihtamalla puhelinnumeron.

Jos luulevat kuolleeksi niin sopii mulle. :Smiley
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3714 : 22.03.2016 14:37:52 »

Kato Vega!

Ongelmasi ei ratkea tuolla. Ne 'ystävät' vievät energioitasi ajattelemalla sinua.
Tai sinä vuodat energioitasi ajattelemalla heitä.
Maadoita itsesi ja sano suoraan niille, jotka tahdot tiputtaa viestilistaltasi.
Hekin oppivat olemaan toisin. Jos vielä ottavat yhteyttä, sano sitten että
vaihdat numeron, jos vielä yrittävät käyttää hyväksi.
Päätöksen tekemättömyys on myös päätös. Vain materialisoimalla (= tuomalla
asian heidänkin tietoon, joita päätös koskee) päätöksesi saat säilytettyä
energiasi omaan käyttöösi tai muuhun todelliseen tarpeeseen.
Tällainen toiminta johtaa sinun kasvuusi.

Onnea kasvun matkaan!  smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3715 : 22.03.2016 19:26:37 »

Kato Vega!

Ongelmasi ei ratkea tuolla. Ne 'ystävät' vievät energioitasi ajattelemalla sinua.
Tai sinä vuodat energioitasi ajattelemalla heitä.
Maadoita itsesi ja sano suoraan niille, jotka tahdot tiputtaa viestilistaltasi.
Hekin oppivat olemaan toisin. Jos vielä ottavat yhteyttä, sano sitten että
vaihdat numeron, jos vielä yrittävät käyttää hyväksi.
Päätöksen tekemättömyys on myös päätös. Vain materialisoimalla (= tuomalla
asian heidänkin tietoon, joita päätös koskee) päätöksesi saat säilytettyä
energiasi omaan käyttöösi tai muuhun todelliseen tarpeeseen.
Tällainen toiminta johtaa sinun kasvuusi.

Onnea kasvun matkaan!  smitten


En minä jaksa käydä tuollaista läpi kymmenen ihmisen kanssa putkeen ellei kyse ole jostain yt-neuvotteluista, ja siinä tapauksessa minullehan ihan maksettaisiin ikävien uutisten kertomisesta. Sitäpaitsi numero on jo vaihdettu, tehty mikä tehty eikä kaduta. Olen enemmän sillä linjalla, että "poissa silmistä, poissa mielestä", hyvin toimii.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3716 : 25.04.2016 15:44:45 »

Eläimiä unissa: parina viime yönä unissani on ollut käärme (ei tehnyt mitään pahaa), sammakko (vedessä ja äitini otti siitä otteen) ja viime yönä mäyrä, joka oli lemmikkinä. Se oli hassun näköinen, sihisi ja tykkäsi nukkua vieressä. Sammakolle ja käärmeelle olen löytänyt selitykset täältä, mutta mikäs se tämä mäyrä sitten olisi? Voisiko joku tulkita? Olisin kiitollinen  smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3717 : 26.04.2016 11:12:15 »

 Mä jatkan tätä vesiuni linjaa taas ! nyt olin jossain meressä, en edes enää muista keiden kanssa. Meressä lillui jotain mustia möykkyjä, jotka osoittautuivat hylkeiden kaltaisiksi eläimiksi. Niitä oli siis monta ja ne uiskentelivat siellä, mitään pahaa ne ei tehnyt, mutta tuo musta väritys ja otusten ällöttävyys jäi nyt mietittyttämään.   sitten nämä mustat möykyt lähtivät liikkeelle ja menivät kauemmas. Ihmiset ui niitten seassa ja mä vaan mietin, että miten ne voi olla tuolla noitten ällöttävien ötököiden kanssa.

heh!
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
IbelieveinAngels
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #3718 : 04.05.2016 07:43:43 »

Näin unta, että olimme isolla porukalla lähdössä mökille jossa perheeni ja mieheni oli. Yhtäkkiä uneen ilmestyi ex- mieheni, joka unessa vei minulta jalat alta, suutelimme nykyisen mieheni nähden ja exä halusi ulos lähteä juttelemaan kanssani. Juttelimme ulkona kaikkea ja hän sanoi haluavansa jatkaa elämää kanssani. Tunsin kuinka sydämeni repi kahteen suuntaan. Olimme jutelleet koko yön ja hädissäni lähdin etsimään nykyistä miestäni joka olikin lähtenyt, koska olin pettänyt häntä suutelemalla exääni.

Olemne nykyisen mieheni kanssa muuttamassa yhteen ja exäni on ollut poissa kuvioista jo kolme vuotta olematta sen kummemmin yhteydessä. Kauhea tunne sydämessä herätessä. Embarrassed
Mitä uni voisi tarkoittaa?
« Viimeksi muokattu: 04.05.2016 11:23:50 kirjoittanut IbelieveinAngels » tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3719 : 11.05.2016 13:10:29 »

Mahdollisia kumppaneita tarjolla sulle:
Yksi on tosi niljakas ja puhuu mitä sylki suuhun tuo,
toisen voi laittaa nimikkeen "ei koiraa karvoihin katsomista" alle.
Kolmas on niin seksy, että pöksyt kastuu jo ajattelemisesta.

Siinä sulla miettimistä.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 246 247 [248] 249 250 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: