Sivuja: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2104105 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #3690 : 02.01.2016 19:28:20 »

Mä olin työmatkalla (ehkä englannissa)meidän henkilöstöjohtajan kanssa. Keskusteltiin mun viikon takaisista potkuista.

Potkut tuli kulusäästöjen vuoksi ja englanti ei liity millään tavalla (entiseen) työhöni.

Mitäköhän Freud tästä sanoisi?  Grin

Nyt olisi yksi työmahdollisuus => esimies olisi englannissa
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #3691 : 07.01.2016 02:28:10 »

Viimepäivien aikana olen matkustanut unissani jos jonkinlaisilla kulkuneuvoilla ja ollut välillä asemalla ja välillä liikkeellä. Jossain unessa myös uimassa. Voiko näistä päätellä jotain?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3692 : 07.01.2016 13:55:34 »

Pyhistä unista puheen ollen... angel

Näin viime yönä, siis jouluyönä unen, että olin jonkin ns. vapaan kristillisen srk:n jumalanpalveluksessa evankelistan roolissa. Olin nykyistä hoikempi, pukeutunut punaiseen jakkupukuun ja sen päällä valkea viitta. Puhuin salin edessä mikrofoniin. Mietin, mitä sanoisin, toivotin hyvää iltaa siskoille ja veljille ja aloin puhua siitä, kuinka olin kokenut Jumalan huolenpitoa elämässäni. Srk:laiset metelöivät niin, ettei ääneni oikein kuulunut ja pyysin hiljaisuutta. Srk:n pastori tuli lipereissään sisään ja srk nousi seisomaan kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. Jatkoin puhettani mutta kyllästyin meteliin ja laitoin pillit pussiin ja lähdin ulos kirkosta.

Olen uskova kristitty, en erityisen "palava". Osaisiko joku taitava sielu tulkita ihmeellisen uneni? Olisin kiitollinen  Smiley smitten


Tiedä nyt tuota, olenko taitava sielu, mutta unestasi tuli heti esiin srk.n  usko pappiin - ei joulun sanomaan, jota olit jouluisessa asussasi tuomassa.
Tuo sinulle tahdottiin unessa näyttää. Pohdi tykönäsi, ketkä eivät kuuntele sinua tosielämässä
 ja tee siitä johtopäätöksesi eli käännä heille selkäsi.

Jatkan vielä pe 08.01.16
Mietin untasi vielä iltalenkillä ja totesin, että mokoma kun ei tullut heti mieleeni:

Eristäydytkö muusta ihmismassasta pukeutumisen tai ulkoisen esiintymisen kautta?
Vai onko sanomasi sellaista, ettei ns. tavan kansa ymmärrä sanomiasi sanoja tai esiintymistäsi mielellään?
Asiasihan on hyvä, eli sinulla on kansalle tärkeää sanottavaa.

Pohdi näitä puolia itsessäsi ja elämässäsi. Älä kuitenkaan jätä kynttilääsi vakan alle, vaan puhu juuri niille,
jotka sanomaasi tarvitsevat!
« Viimeksi muokattu: 08.01.2016 14:28:50 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Aquarius
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119


Profiili
« Vastaus #3693 : 07.01.2016 22:12:53 »

Tai pitäiskö sun Lemmikki hakeutua sisarien ja veljien pariin?
tallennettu

aurinko askendentti vesimies
kuu kauris
merkurius kalat
venus oinas
mars neitsyt

Keltainen Resonoiva Soturi
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3694 : 12.01.2016 09:59:53 »

Synnytin taas, ihan tosta vaan, omin avuin ilman kätilöitä tai sairaalaa, kotisohvalla Smiley Jollain tavalla tajusin, että olin unessa tai jossain vaiheessa menettänyt poikani ja hän syntyi minulle uudestaan, kasvoi ihan silmissä  smitten
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3695 : 13.01.2016 14:59:47 »

Mitä silmät unessa tarkoittavat? Hämmentävän paljon näkynyt erilaisissa tilanteissa ja useammassa vielä niin, että on ollut piilarit päässä, joko minulla tai jollain toisella, mutta asia on tullut unessa ilmi. Menenkö aivan metsään, jos ajattelen "näkeväni oikein", lopultakin?
tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3696 : 19.01.2016 11:48:53 »

Noniin , nyt olen päässyt niistä vesiunista, mutta tilalle on tullut lapset.
 viime yönä näin unta että sain kaksoset, synnytin ne ja sitten yhden ystävän kanssa mietittiin nimiä.

Kaksoset olivat tyttö ja poika ja tytön nimi oli jotenkin helpompi ja siihen oli hirveästi vaihtoehtoja, pojalle taas mikään ei tuntuntu rimmaavan nätisti. Heräsin tähän nimien miettimiseen Cheesy
 Mitähän Freud sanois tähän  Grin
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3697 : 21.01.2016 11:10:41 »

Noniin , nyt olen päässyt niistä vesiunista, mutta tilalle on tullut lapset.
 viime yönä näin unta että sain kaksoset, synnytin ne ja sitten yhden ystävän kanssa mietittiin nimiä.

Kaksoset olivat tyttö ja poika ja tytön nimi oli jotenkin helpompi ja siihen oli hirveästi vaihtoehtoja, pojalle taas mikään ei tuntuntu rimmaavan nätisti. Heräsin tähän nimien miettimiseen Cheesy
 Mitähän Freud sanois tähän  Grin

Freud'ista en tiedä, mutta nousi ajatus, ettei sinun ole kovin helppo päättää arjessakaan, miellytätkö toisia vai toimitko omien tarkoitusperiesi pohjalta.

Tunnepuoli tuntuu varsinkin ajavan sinut sumppuun... jaa.a ... tulipa esiin tällainen:
mietit tekemisiäsi sen pohjalta minkä tuloksen kustakin tekemisestäsi  saat.
Intuitioon luottaminen olisi poikaa. Älä mieti tulosta, mieti vain sitä mikä sinua miellyttää.
Unetkinhan ovat vain sinun oman elämäsi eri aihioita.

Päällimmäiseksi siis jää pohdinnassani:
päättämättömyys...

Jokainen päätös tai päättämätön asia johtavat aina uuteen tilanteeseen, jossa on tehtävä taas uusi päätös.
Elämäsi lähtee sujumaan paljon jouhevammin, kun luotat itseesi.
Eli: tee juuri niin kuin ensimmäinen oivallus sinulle tolkuttaa. Mikäli päätös johtaa vaikeuksiin, tee uusi päätös.
Kuitenkin elämäsi sujuu.

Liian pitkälle pyrkivät johtopäätökset lukitsevat sinut kulloiseenkin tilanteeseen pitkäksi aikaa,
jolloin jotain todella tärkeää livahtaa selkäsi takaa ohi.

Päättäväisyyttä. Oranssi väri auttaa. Pue sitä päällesi tai ota torkut oranssia sisältävän peiton alla.
Jonkin ajan kuluttua, siis viikon tai kahden, huomaat kuinka paljon helpompi sinun on tehdä päätöksiä,
luottaa niihin ja pysyä niissä.

Lycka till!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #3698 : 24.01.2016 23:30:33 »

Tämän unen näin viime vuonna ja tarkkaa aikaa en muista, mutta koska uni oli niin elävä ja toden tuntuinen, kerron sen teille. Minä näen todella harvoin unia joita muistaisin, mutta tätä unta en unohda koskaan Smiley.
Minähän olen siis todellinen koira ihminen ja minulla on 3 koiraa. No heidän rodustaan ihastuin yhden koirani kaukaiseen sukulaiseen ja aloin seurata sen jälkeläisiä ja etenemistä nykypäiviin. Tutkin ja seurasin, kunnes eräänä yönä näin unta jossa seisoin pihallamme aidan vieressä ja katsoin ihaillen, kun tämä komeus juoksi minua kohti. Otin jo askeleen, että pääsen silittämään sitä, niin silloin munkki ilmestyi ja esti sen , painoi minut aitaa vasten, oikein heristi keppiään ja sanoi :" Anna sen mennä !" Niin minä sitten vain ihaillen katsoin, kun se juoksi minun ohitseni onnellisen näköisenä.
Tuo uni ei unohdu ja tajusin sen viestin Wink. En ole sen koommin enää tutkimuksiani tehnyt Cheesy. Minusta se oli erityisen jännä, koska todella harvoin uniani muistan, mutta tämä oli niin elävä, että on kuin olisin oikeasti sen elänyt.
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3699 : 28.01.2016 23:41:13 »

Kiitos T.Touhula ja Aquarius tulkinnoistanne siihen "pyhään uneeni".

Hauska T.Touhula näkemyksesi jouluisesta asustani Smiley Sitähän se varmaan tarkoitti tosiaan. Pukeutumisen tai ulkoisen esiintymisen osalta en käsittääkseni poikkea taviksesta. Se mitä joskus sanon, ei varmaan kaikkiin uppoa, se on toki totta, oon kai sitten vähän outo...  idiot2

Ja Aquarius, toden totta, pitäisi olla enemmän sisarien ja veljien kanssa tekemisissä.

Kiitos, hyviä tulkitsijoita olette molemmat  smitten smitten
 
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #3700 : 02.02.2016 15:07:03 »

Näin viime yönä todella oudon unen ja mietinkin, mitä se voisi tarkoittaa:

Olin suihkutilassa kahden alastoman miehen kanssa. Riisuuduin heidän edessään eikä se ollu minusta mitenkään ahdistavaa. Muistan että minulle sanottiin jotain sen tapaista etteivät nämä miehet ole koskaan nähneet naisia. Tarkkaa sanamuotoa en saa enää millään päähäni. Olin ihan alasti heidän edessään ja menin suihkuun ja venyttelin oikein makeasti.

Tämä on ainoa, mitä unestani muistan. Voisko joku vähä aukaista minulle sitä Cheesy

Kiitos kaunis!!  smitten

-SSMoonSS-
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3701 : 03.02.2016 11:56:20 »

Taas hyvin hämärä uni.. Näin jonkun kuolevan. En ole varma oliko se jo edesmennyt pappani vai elossa oleva veljeni.
Ruumis oli arkussa jossain paikassa x ja siellä oli info? Tiski, jossa työskenteli extyökaverin vaimo. Pyysin jotakuta kysymään häneltä neuvoa kun en itse tiennyt. Jossain vaiheessa näin itsekin ruumiin.

Hyvin sekava ja pelottava, lähes painajainen. Huh!
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3702 : 18.02.2016 06:29:40 »

Aikamoista uni-ilotulitusta ollut taas viime aikoina, mut just ennen heräämistä olin vankilassa (vierailulla?) lasteni kanssa ja jostain myymälästä haettiin evästä ja rahoja laskettiin jollain luukulla, missä oli ihan oikeita vankeja. Sit oli jotain esittelyä, jossa tajusin et mua tähdätään aseella ja maastouduin välittömästi, "asiantuntijoiden" vain vertaillessa eri aseita ja poikani karatessa omille teilleen.. Olipas säätöä  Smiley
tallennettu
siskonimun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3703 : 25.02.2016 23:28:19 »

Mitä tarkoittaa??? Näin unessa, että molempiin kämmeniini ilmestyi kovia patteja, jotka puhkesivat, yhdestä valui puhdasta verta ja toisista märkää ja verta. En olisi kehdannut mennä niitä lääkäriin näyttämään, kun hävetti niin kun en ole ottanut infulenssa rokotusta.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3704 : 03.03.2016 15:32:40 »

Taas hyvin hämärä uni.. Näin jonkun kuolevan. En ole varma oliko se jo edesmennyt pappani vai elossa oleva veljeni.
Ruumis oli arkussa jossain paikassa x ja siellä oli info? Tiski, jossa työskenteli extyökaverin vaimo. Pyysin jotakuta kysymään häneltä neuvoa kun en itse tiennyt. Jossain vaiheessa näin itsekin ruumiin.

Hyvin sekava ja pelottava, lähes painajainen. Huh!

Miehen kuolema unessa:
Omaehtoinen toimintasi estyy tai hidastuu.
Jos jo kuollut kuolee unessa, hänen arvomaailmansa
ei  enää toimi sinun tosielämässäsi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 245 246 [247] 248 249 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: