Sivuja: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2100781 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3675 : 07.12.2015 19:01:58 »

Tämä ehkä jatkumona tuohon edelliseen...

Olin unessa hyvin viaton ja utelias, sekä täydessä luottamuksessa kanssani häärivää poikaa/miestä kohtaan. Ilmeisesti hyväilimme toisiamme, en ihan tarkkaan muista muuta kuin sen, miten valtavan orgasmin sain ja jotenkin unen läpikin tajusin, että enpäs tällaistakaan unta ole aikoihin nähnyt  Shocked

t.touhula; oliko tuossa jotenkin erityisen symbolisia asioita (siis tuossa aiemmassa unessa)?
tallennettu
Minttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12



Profiili
« Vastaus #3676 : 12.12.2015 10:48:27 »

Näin viimeyönä unta että olin meidän kotipihassa järjestetyissä juhlissa ja pihalla istui humalaista porukkaa. Laitoin koirat muistaakseni sisälle odottamaan ja lähdin hakemaan postia, kun pääsin laatikolle oli se aivan täynnä kirjeitä ja useita paketteja. Kun aloin tarkemmin katsoa niin nämä paketit eivät olleetkaan osoitettu minulle?

Saisiko tähän vähän tulkinta-apua?  :Smiley
tallennettu

Rohkea se, joka uskaltaa olla totta itselleen. Vahva se, joka uskaltaa tuntea. Peloton se, joka ymmärtää nöyrtyä. Suuri se, jolle totuus on rakkaus.
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3677 : 12.12.2015 11:02:31 »

Lämmin kiitos T. Touhulalle  smitten Täytyy nyt vähän märehtiä  Wink tulkintaasi. On siinä kyllä tilanteeseeni soveltuvaa ohjausta  smitten




Yhdellä lauseella:

Mitä itsenäisemmin ajattelet ja/tai toimit, sitä tuottoisampi sekä tyytyväisempi olet - vapailla, vihreillä laitumilla = intuition ohjaamana, tunnemaailma tasapainossa.
>>> Sitä kohti siis olet menossa.
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3678 : 21.12.2015 11:29:12 »

Joulupähkinää pukkaa, tässä sekoittuu unet ja todellisuus. Muutettiin tuossa kuun vaihteessa ja apuna ollut ystävä irroitti hyllynkannattimet ja ihan selvästi muistan, miten hän katsoi, että näen mihin ne laitan. En kuitenkaan löydä niitä mistään, kaikki laatikot on jo purettu ja suurin osa tavaroista paikoillaan.

Viimeyönä näin sitten unta, että minulla oli vielä jokin kori ja muutama laatikko purkamatta ja kun katsoin tuon korin pohjalle, kannattimet olivat siellä ja jotenkin ajattelin, että no nyt tiedän missä ne on, eikä tarvitse miettiä.

Todellisuudessa edelleen yhtä pihalla, kuin lumiukko  Grin

Onko täällä muuten kellään kokemusta Pyhistä unista (jouluyöstä 12 yötä eteenpäin)?
tallennettu
anmate
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3679 : 21.12.2015 13:15:29 »

Hei!
Näin unta, että olin teltassa sadetta pitämässä ja mieheni sanoi, että tuo vanha koneen osa on saatava takaisin hinnalla millä hyvänsä. Kävin katsomassa ja se maksoi 330 euroa. Minun mielestäni liian kallis ostettavaksi takaisin. Sitten yhtäkkiä olin menossa tapaamaan  vanhoja koulukavereita klo 14.00  ja nimet oli ihan eri, kuin todellisuudessa. Mulla oli koulureppu ja siellä jotain kouluun liittyvää.
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #3680 : 21.12.2015 22:48:47 »


Kyllikki6.
Minä olen parina vuotena niitä Pyhiä unia tarkkaillut ja kirjoittanut ylöskin. Ovat olleet aika erikoisia selkounia.  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
supikas
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #3681 : 21.12.2015 22:56:06 »

Minä olen myös katselut Pyhiä unia, kirjoittanut ylös ja tsekkaillut vuoden varrella miten unet kertova ajasta. Aika lennokkaita ja symbolisia unia olen nähnyt, nuo 12 yötä ovat kyllä unimaailmaltaan niin vilkkaita, että heikottaa. Täytyypä aattona käydä päiväkirjan viereen nukkumaan ☺.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3682 : 21.12.2015 22:57:36 »

Suomityttö; Oletko pystynyt "hyödyntämään" niitä tai ovatko ajallisesti osuneet kohdalleen? Mulla alkaa yleensä vasta kesällä tulemaan niitä teemoja elämään, kuin niissä ja mietinkin, olisko mahdollista että tälle vuodelle kirjoitetut unet tulisi vasta ensi vuoden alkuun.. En tiedä, mutta mielenkiinnolla odotan joulua  angel
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #3683 : 22.12.2015 11:44:26 »


No, enpä juuri ole hyödyntänyt tietoisesti. Ne tahtovat unohtua, kun oikea ajankohta tulee pitkin vuotta, tai ties milloin.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3684 : 23.12.2015 19:24:20 »

Noniin.. Nythän näin unta että olin raskaana ja oli joulu. Tiedän tutun odottavan kaksosia nyt, joten unessa olin siellä käymässä. En voinut vielä kertoa vauvasta kellekään. Hmm..

Ja sitä edeltävänä yönä näin unta että olin sairaalassa hoidettavana ja muhun koski ihan tosi paljon. Tosi kova kipu. Lähdin sieltä käymään vessassa ja tulinkin kaverin luo. Kaverin kämppä oli sekasin ja ihmettelin miksi, kun siellä on aina niin siistiä. Siellä sitten kävelin ne sairaalavaatteet päällä ja ihmettelin kun kirjahyllyssä oli maksamakkarapötkö!

Siinä pari viimeistä unta. Nää unet on niin selkeitä että pystyn vieläkin "näkemään" neja muistamaan ne. 
En oo ikinä kuullutkaan noista pyhistä unista?  Eli suomeksi aatosta 12yötä eteenpäin? Pitääpäs kirjata ylös jos tahti jatkuu tämmösenä.
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3685 : 23.12.2015 19:52:26 »

Mä näin viimeyönä unta, kuinka tyttäreni (oikeasti 9v) alkoi synnyttää ja koetin passittaa sitä sairaalaan, mutta kun pää oli jo ulkona, niin eipä auttanut muu kuin alkaa kätilöksi. Synnytys itsessään meni hienosti, mutta vauva jäi heti minun vastuulleni ja mietin siinä, pystyisinkö imettämään. Huhhuh  idiot2
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3686 : 24.12.2015 11:00:49 »

Näin unta, että asuin jollain aivan uudella alueella, jossa kulki "sanfranciscomainen" ratikka, muttei edes muita autoja kuin meidän. Mieheni oli kovasti exäni oloinen olematta kuitenkaan hän ja kun tyhjensin kauppakassista lenkkimakkaraa jääkaappiin, hämmästelin samalla maisemia ikkunasta.. Ne oli henkeäsalpaavan upeat, niittyjä silmänkantamattomiin ja hevosia siellä laiduntamassa. Lähdimme ulos patiolle, joka oli myös jonkun toisen talon yhteinen ja samalla huomasin talon lasiseinän takana jonkun kakkuvadin, jolla oli kaksi kakkulapiota ristissä.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3687 : 25.12.2015 21:50:58 »

Pyhistä unista puheen ollen... angel

Näin viime yönä, siis jouluyönä unen, että olin jonkin ns. vapaan kristillisen srk:n jumalanpalveluksessa evankelistan roolissa. Olin nykyistä hoikempi, pukeutunut punaiseen jakkupukuun ja sen päällä valkea viitta. Puhuin salin edessä mikrofoniin. Mietin, mitä sanoisin, toivotin hyvää iltaa siskoille ja veljille ja aloin puhua siitä, kuinka olin kokenut Jumalan huolenpitoa elämässäni. Srk:laiset metelöivät niin, ettei ääneni oikein kuulunut ja pyysin hiljaisuutta. Srk:n pastori tuli lipereissään sisään ja srk nousi seisomaan kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. Jatkoin puhettani mutta kyllästyin meteliin ja laitoin pillit pussiin ja lähdin ulos kirkosta.

Olen uskova kristitty, en erityisen "palava". Osaisiko joku taitava sielu tulkita ihmeellisen uneni? Olisin kiitollinen  Smiley smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3688 : 25.12.2015 21:58:27 »

Omat kokemukseni noista Pyhistä Unista on olleet jotain sellaista hiljaista ymmärrystä siitä, etten ymmärrä yhtään mitään  smitten Niitä ei oikein pysty tulkitsemaan, eikä kannata rajata sitä, miten ne ilmentävät itseään... Ei meidän käsityskyky kuitenkaan riitä  angel
tallennettu
Ee
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #3689 : 30.12.2015 15:41:03 »

 Jaahas, unimaailma on siis vilkasta..

  viime yönä näin unta että olin mäkihyppäämässä ( korkeanpaikankammoisena ihmisenä aika epätodennäköistä), ensin oli joku helpohko mäki ja sitten joku superhurja. Samalla kerroin tätä mäkihyppy tarinaa jollekin työkaverille. Olin töissä englannissa? kai ? ja siellä oli joku uusi projektijuttu. siellä mäessä oli älyttömän kaunista ja talvista ja lumista ja se työkin tuntui tosi kivalta vaikka olin ihan uusi siellä firmassa. joku vielä kehui minua, kun osasin johonkin uuteen laitteeseen laittaa ohjeidenmukaisesti varavirran.  Tämä varavirta tuntui olevan tärkeä, koska yhteys laitteeseen tuli jostain muualta ja firmassa haluttiin,ettei yhteys katkea.  Sitten olikin jonkun tutun ja hänen lastensa kanssa pihalla ja kerroin hänelle tarinaa tuosta mäkihypystä.
 
 Sekavaa mutta aika kiva uni, olin ihan tohkeissani unessa että osasin jotain ja että pääsisin kohta taas hyppäämään mäkeen.

  unikirjojeni mukaan : korkealta paikalta hyppääminen merkitsee pysyvää meneestystä, vaarojen voittamista..hmm..
tallennettu

aurinko oinas, kiinalainen kukko.
Sivuja: 1 ... 244 245 [246] 247 248 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: