Pyhistä unista puheen ollen...

Näin viime yönä, siis jouluyönä unen, että olin jonkin ns. vapaan kristillisen srk:n jumalanpalveluksessa evankelistan roolissa. Olin nykyistä hoikempi, pukeutunut punaiseen jakkupukuun ja sen päällä valkea viitta. Puhuin salin edessä mikrofoniin. Mietin, mitä sanoisin, toivotin hyvää iltaa siskoille ja veljille ja aloin puhua siitä, kuinka olin kokenut Jumalan huolenpitoa elämässäni. Srk:laiset metelöivät niin, ettei ääneni oikein kuulunut ja pyysin hiljaisuutta. Srk:n pastori tuli lipereissään sisään ja srk nousi seisomaan kuin minua ei olisi ollut olemassakaan. Jatkoin puhettani mutta kyllästyin meteliin ja laitoin pillit pussiin ja lähdin ulos kirkosta.
Olen uskova kristitty, en erityisen "palava". Osaisiko joku taitava sielu tulkita ihmeellisen uneni? Olisin kiitollinen

Tiedä nyt tuota, olenko taitava sielu, mutta unestasi tuli heti esiin srk.n usko pappiin - ei joulun sanomaan, jota olit jouluisessa asussasi tuomassa.
Tuo sinulle tahdottiin unessa näyttää. Pohdi tykönäsi, ketkä eivät kuuntele sinua tosielämässä
ja tee siitä johtopäätöksesi eli käännä heille selkäsi.
Jatkan vielä pe 08.01.16
Mietin untasi vielä iltalenkillä ja totesin, että mokoma kun ei tullut heti mieleeni:
Eristäydytkö muusta ihmismassasta pukeutumisen tai ulkoisen esiintymisen kautta?
Vai onko sanomasi sellaista, ettei ns. tavan kansa ymmärrä sanomiasi sanoja tai esiintymistäsi mielellään?
Asiasihan on hyvä, eli sinulla on kansalle tärkeää sanottavaa.
Pohdi näitä puolia itsessäsi ja elämässäsi. Älä kuitenkaan jätä kynttilääsi vakan alle, vaan puhu juuri niille,
jotka sanomaasi tarvitsevat!