Sivuja: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2105956 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3555 : 20.05.2015 18:10:30 »

Mitä voisi tarkoittaa, jos unessa huomaa omassa parrassaan toisia partakarvoja paljon paljon pitempiä noin 5-10cm pituisia karvoja, joita sitten revin pois. Muualla sänkeä. Aina kun revin unessa sellaisen pois sormien välissä sitä pidellen, lähti mukana jokin punertava lanka myös, jota ei aluksi näkynyt.

Tulee mieleen Simsonin tukka, vertaus Raamatussa puhuu, että hänen voimansa ovat hiuksissa, ettei niitä saa leikata.
Unessasi punainen lanka = fyysinen voima lähtee mukana.
Kysymys itsellesi: Mihin menetän voimaani?
« Viimeksi muokattu: 23.05.2015 13:29:14 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3556 : 20.05.2015 18:29:23 »

Ajattelin tulla kertomaan ettå lentämisunet ovat ilmeisesti palanneet Cheesy Lapsena näin niitä paljon ja olivat joskus ahistavia kun nousin ja nousin vaan korkeuksiin ja pelkäsin etten pääse alas... Tässä viikon sisään molemmissa unissa lento olikin hallittua Cheesy ei käsiä levittämällä kuin aiemmin, vaan ajatuksella lentelin. Ekassa unessa opetin sitä taitoa veljelleni (lapsuuden kodissa, sisätilat) toisessa olin seikkailussa ja nousin maasta erään talon parvekkeelle (ulkona, siellä partsilla oli myös mun mies, oltiin lohikäärmeitä mutta näytettiin alastomilta ihmisiltä). Cheesy Tosi hyvä olo herätessä molemmilla kerroilla ja erittäin kiitollinen näistä  smitten smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 20.05.2015 18:30:56 kirjoittanut mouru » tallennettu
Shopia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48



Profiili
« Vastaus #3557 : 21.05.2015 14:47:55 »

Näin unta, että pääni oli auki siten, että aivot näkyivät. Ei kuitenkaan sattunut tai haitannut ko asia unessani   idiot2
Kertonee jotain tämän hetkisestä tilanteestani mitä käyn läpi, aivot ylikierroksilla tms.. että välillä voisi tuulettaakin niitä ajatuksia  Smiley
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3558 : 21.05.2015 16:33:12 »

Näin unta, että pääni oli auki siten, että aivot näkyivät. Ei kuitenkaan sattunut tai haitannut ko asia unessani   idiot2
Kertonee jotain tämän hetkisestä tilanteestani mitä käyn läpi, aivot ylikierroksilla tms.. että välillä voisi tuulettaakin niitä ajatuksia  Smiley
Todennäkösesti juuri noin kuin itse tulkitsit Cheesy itse näin unta aukinaisista jalkapohjista joku aika sitten. Lilluttelin jalkoja kylmässä järvessä kunnes jalkapohjat pehmeni ja iho irtosi. Jänteet yms näkyi. Maalle palatessa kävelin soralla ja tunsin miten tunto palasi ja sitä myötä kipu kasvoi.. Sitten kaveri vielä hankasi ne "puhtaaksi" kuivalla karhealla paperilla... Mulla tää uni johtui selvästi siitä että jalat oli peiton ulkopuolella nukkuessa ja jossain vaiheessa taas peition alla. Mulla unessa koettu fyysinen voimakas tunne esim. Kipu juontuu yleensä ruumiin ihan kevyistäkin tuntemuksista nukkumisen aikana. Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3559 : 23.05.2015 13:33:11 »

Kyllikki 6!

Tämä uusin kirjaamasi uni kertoo selvästi oman päätösvallan ottamista omiin käsiin sekä tästä päätöksestä voimistuvaa elämänvoimaa sekä itsetuntoa.
Prosessointisi näköjään etenee voimallisesti sekä persoonasi kasvua tukevasti.

'Lycka till' vaan edelleen!  Wink


« Viimeksi muokattu: 04.06.2015 14:22:13 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3560 : 23.05.2015 15:08:10 »

He!

Näin niin ihmeellistä unta, että yritin netistäkin hakea tulkintaa. En kuitenkaan löytänyt mitään järkevää, niinpä kysyn teiltä apua  Smiley

Olin omassa kodissani, olohuoneessa. Yllättäen olohuoneen lattia tärisi ja seinään tuli halkeama, lattiasta nousi paksu puulevy siihen halkeaman tueksi. Menin katsomaan lähempää, niin kohdasta josta nousi se puulevy, oli myös parkettia irronnut ja siinä oli multaa alla. Vähän koskin siihen multaan, niin siitä lähti kasvamaan nopeasti vihreitä kasveja ja näin ainakin yhden valkoisen kukan. En ollut mitenkään peloissani, vaan hain kännykkääni soittaakseni huoltomiehelle. Jostain syystä yritin myös katsoa sängylleni uutta paikkaa, vaikka kyse oli olohuoneesta  idiot2

Jäi mietityttämään, toivottavasti joku saa tosta jotain selkoa Smiley

Hmmm.. Jos oma koti kuvastaisi sinua itseä,niin mikä osa sinua olisi tuo olohuone? Ystävät, perhe? Hankaluuksia (halkeama, tärinä jne) noilla osa-aluella jonkun toisen henkilön kanssa (puulevy, jos se jakaa olkkarin)? Toisen ihmisen "pinnassa naarmu" (parketti) josta pääset sen "sisälle" käsiksi? Oliko sulla mitää motivaatioita sen mullan koskemisen suhteen? Cheesy Saattoi silti ollla riidan (?) "parantava kosketus" kun kasveja alkoi kasvaa ja puhkesi kukkakin. Mutta mites se huoltomies tähän liittynee Cheesy Ihan vaan villiajatus nousi pintaan ettei vaan kolmiodraamasta kertooisi tämä uni... Sängyn siirtäminenkin hmm...
« Viimeksi muokattu: 23.05.2015 15:13:00 kirjoittanut mouru » tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3561 : 02.06.2015 16:46:17 »

Pitkiä, punaisia tulppaaneja vedessä (järvi?) ison vanhan talon edustalla.
Mtä tarkoittanee?
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3562 : 04.06.2015 14:21:45 »

Pitkiä, punaisia tulppaaneja vedessä (järvi?) ison vanhan talon edustalla.
Mtä tarkoittanee?

Ajatusmaailmasi jotenkin salpaa voimiesi tuloksen pääsyn todellisuuteen, toisten näkyville. Onko sisäinen kontrollisi tai unelmat estämässä?
« Viimeksi muokattu: 11.06.2015 12:44:12 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3563 : 05.06.2015 09:03:34 »

Olin taas menossa naimisiin, kuljin sulhaseni rinnalla kohti alttaria, kun tajusin olevani väärällä puolella  (hän siis vasemmalla, minä oikealla). Ennen alttaria vaihdettiin puolet nopeasti. Hääjuhlallisuudet olivat kirkon seurakuntasalissa ja koostuivat lähinnä papin porinoiden kuuntelusta  buck2 
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3564 : 06.06.2015 10:07:49 »

Pitkiä, punaisia tulppaaneja vedessä (järvi?) ison vanhan talon edustalla.
Mtä tarkoittanee?

Ajatusmaailmasi jotenkin salpaa voimiesi tuloksen pääsyn todellisuuteen, toisten näkyville. Onko sisäinen kontrollisi tai unelmat estämäsää?

Kiitos, T <3
Haaveita on tällä hetkellä paljon. Ovat yhtäkkiä pulpahtaneet pintaan. En vain tiedä mihin suuntaan lähteä. Olen jumissa. Kaipaan valtavasti jtn uutta elämääni.


tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3565 : 11.06.2015 12:43:37 »

Pitkiä, punaisia tulppaaneja vedessä (järvi?) ison vanhan talon edustalla.
Mtä tarkoittanee?

Ajatusmaailmasi jotenkin salpaa voimiesi tuloksen pääsyn todellisuuteen, toisten näkyville. Onko sisäinen kontrollisi tai unelmat estämäsää?

Kiitos, T <3
Haaveita on tällä hetkellä paljon. Ovat yhtäkkiä pulpahtaneet pintaan. En vain tiedä mihin suuntaan lähteä. Olen jumissa. Kaipaan valtavasti jtn uutta elämääni.

Oisko July11 sun syytä kuunnella vain sitä mikä eniten sisälläsi huutaa. Tyydytä se tarve ja kohteeton kaipuu kohtuullistuu toteutettavaksi.


tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3566 : 11.06.2015 12:47:54 »

Näen toistuvasti unta talosta, jonka omistan. En tiedä tarkkaan, missä se on, mutta tiedän omistavani sen, ja se ei ole käytössä. Viime unessa sanoin tosi päättäväisesti miehelle, että meidän täytyy muuttaa sinne. Hän kysyi, olenko varma, että minulla on sellainen ja omistanko sen kokonaan. Sanoin, että kyllä omistan sen kokonaan yksin, ja äitinikin tietää sen. Hyvin selkeä uni. Lähellä merta, maaseudulla, sen olen jo nähnyt.

Toteutat ilmeisesti toisten vaatimuksia, koska talo (=sinä itse) on tyhjä. Meri vahvistaa oman minän ja alitajuntasi kuuntelun tarvetta. Mies unessa tarkoittaa, että sinun on otettava ohjat omiin käsiisi elämässäsi, jotta voit olla todellinen sinä. Maaseutu kuvaa oman rauhan tarvetta.
Unesi symbolit vahvistavat tuota kirjoittamani ensimmäisen lauseen sanomaa.


>>>>> HAKEUDU ITSEESI !<<<<<<<<<   smitten
« Viimeksi muokattu: 15.06.2015 14:32:20 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
minsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 476



Profiili
« Vastaus #3567 : 12.06.2015 18:28:16 »

sainpas minäkin tuosta jotain kun selkeytit erästä untani jossa komea mies piteli poikavauvaa, kaikki oli puhtaan valkoisissa sekä vieressä vauvankoppa valkoisella pitsillä tyhjänä Smiley

Mitäs mieltä olet kun näin vauvan konttaavan lattialla matolla kauheella vauhdilla, hereillä klo 00:00 tasan näkyi..
(edellisenä päivänä kävelyllä jalkakyykkyjen kera 2.5 h niin voisi kuvata et innostuin vähän liikaa mikä sit kostautui)

Tuon jälkeen 00:54 tuli sitten vähän ikävämpi.. katolla näytettiin jotain ilmanvaihtojärjestelmiä ja sit näytettiin alaspäin katolta, näkyi räjähdys ja sitten lensi muutama lauta. (tätä en ymmärrä, mutta kun näytettiin peräkkäin tunnin välein niin skorpioni minussa mieltää niin et rauhoittumista tällä myös kehoitetaan mutta mitäs t touhula sanoisi)

Muutama viikko sitten havahduin aamuyöllä pimeässä ratsastavaan lännenmieheen joka näytti jahtaavan jotakuta pyssy kädessä niin en oikein ota tolkkua näistä mutta jollain lailla minua koskee kun pari vuotta opetellut lepäämistä mikä on hyvin vaikea skorpioni stelliumille 4h/kauriskuu 6h..  knuppel2 ja kun nämä on tulleet kun olen apuja vähän niinku pyydellyt et mitä tässä pitäis tehdä jotta palaset menis paikoilleen  :Smiley

 angel
tallennettu
Miljua.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3568 : 15.06.2015 12:49:52 »

Hei. Osaisiko joku tulkita tällaista unta:

Oli puhveli tai härkä, joka yrittää päästä ovesta sisään ja joudun kaikin voimin pitelemään ovea kiinni. Härkä ei tainnut päästä sisään, onnistuin pitelemään ovea kiinni vaikka jouduin käyttämään paljon voimaa..

Tunnelma ei ollut oikeastaan pelottava vaan sain jotenkin tyydytystä siitä ettei härkä päässyt sisään ja tunsin itseni voimakkaaksi..
« Viimeksi muokattu: 15.06.2015 12:55:42 kirjoittanut Miljua. » tallennettu
Miljua.
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #3569 : 15.06.2015 13:53:02 »

Olet estänyt onnistuneesti seksuaalisen tunkeutumisen?

Tarkemmin kun luen tota omaa untani niin sehän kuulosti aika seksuaalissävytteiseltä ja tuo tulkintasi on aika suora ja simppeli.

Härkähän on aika voimakas.. Mä en tiedä tulkitako tätä omaa untani positiivisesti vai negatiivisesti. Onko siis kyse tukahduttamisesta vai voitosta.. Ja mun on vaikea yhdistää tätä härkää oikein mihinkään mun elämässä. Siis se voisi tietty olla jokin voima minun luonteessani tai persoonassani, jota väen väkisin koitan estää, koska pelkään sitä.... Siis kamppailen itseni kanssa, sellaista on ollut havaittavissa jo pitemään aikaa. En oikein tiedä että mitä vastaan kamppailen ja miksi.

Seksuaalisuuttani en ole pahemmin tutkinut, oikeastaan en pidä sitä niin merkittävänä, koska minulle seksi ja seksuaalisuus on melkein sama kuin syöminen, siis perustarve, tosin ilman sitä voi elää paljon helpommin kuin ilman ruokaa. Oikeastaan himojen "tukahduttaminen" tai siis hillitseminen tuottaa enemmän nautintoa kuin niiden tyydyttäminen.

..

Kirjoitin joku vuosi sitten tänne uneni ja siihen sain tulkinnan liittyen kanssa seksuaalisuuteen. Ja jäi mieleen joku lause, että "et ruoki maskuuliinisuuttasi." Siis mitä tämä tarkoittaa käytännössä?
« Viimeksi muokattu: 15.06.2015 13:59:36 kirjoittanut Miljua. » tallennettu
Sivuja: 1 ... 236 237 [238] 239 240 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: