Viime yönä riitti vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Ajoin johonkin autolla, kun kännykkä soi ja aloin sitä räpläämään, koittaen selittää soittajalle etten voi nyt puhua. Motarilla olin aluksi, mutta siellä oli tietöitä ja poliiseja, joten päädyin johonkin pikkutielle. Mutkassa tuli tukkirekka luisussa vastaan ja tajusin, että ainoa keino selvitä, on ajaa hankeen. Sinne se rekan nuppikin tuli, perä jäi tiele ja me kuskin kanssa rupateltiin mukavia. Jonkun tutun luokse kai olin matkalla, jatkoin kävellen ja peräännyin, kun talossa ei näyttänyt olevan ketää kotona. Kävellessäni takaisin mua tuli vastaan ihan toinen ystävä ja olin todella yllättynyt. Aukeeko mitään?
Kasvusi tiellä kohtaat mitättömän tuntuisia ihmisisä ja asioita, mutta ne oivalluttavat sinut aukaisemaan uusia ovia elämässäsi.
Rekan koko kertoo, että pikkutielläkin kannattaa pitää silmät auki.
Saan vaiktuelman, että aiemmin sinun kysymykseesi kun vastasin sinun olevan kouulutuksessa selvänäkijäksi tms, tämä uni on sille jatkoa. Nyt ei siis ole aika katsoa karvoihin vastaantulevia, vaan kuunnella mitä heiltä voit oppia. Onneksi ei rekka ajanut päälle, sillä silloin et saisi vapaasti toimia sisäisen kehotuksen mukaan, vaan tulisi kuunnella jotain sinua 'raskaampaa' ja toteuttaat toisten toive.
Ole onnellinen, että keskellä ei mitään sinulle myöskin kerrotaan painavaa asiaa.
Lisäksi tapasit jonkun toisen, kuin mitä ajattelit. Tämä vahvistaa, että elämääsi ohjataan uusille urille, mutta myös kerrotaan miksi.