Sivuja: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106633 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3405 : 26.09.2014 17:49:04 »

Avoimet kengännauhat ja laastari vasemmassa nimettömässä? Tällaiset on jääneet mietityttää.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3406 : 27.09.2014 12:21:23 »

Avoimet kengännauhat ja laastari vasemmassa nimettömässä? Tällaiset on jääneet mietityttää.

Jos tämä oli kaikki unesi sisällöstä, ei siihen ole kuin summanmutikka-vastauksia.

Laitan ne kuitenkin tähän, mutta älä suuntaa elämääsi mihinkään uuteen näitten perusteella.

Odottelet sinulle sopivia 'tilaisuuksia' elämässäsi, mutta näinhän ei elämä tule sinua vastaan.
Tulee tehdä itse päätöksiä ja valintoja, jotta maailma voisi vastata sinulle. Ota siis aktiivisempi ote asioihisi.

Haluat suhdetta, mutta et uskalla sitoutua. Peität mielihalusi ja siksi ...
No niin. Itseasiassa tähänkin vihjeeseen tulee sama vastaus kuin edellä.
Joten: Ala tehdä tietoisia valintoja, jotta elämä voisi tarjota sinulle mieluisiasi valintatehtäviä.

Olet hiukan kuin lottovoittoa odotteleva, joka ei kuitenkaan satsaa minkäänlaista panosta, joten voittoa ei ole tulossa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3407 : 27.09.2014 14:33:25 »

Viime yönä näin numerosarjan, 259 unessa. Mitä tarkoittanee?
Toissayönä miesystäväni ex-vaimo oli levittänyt unessani vaatteitaan ja kenkiään lattialle. Samoja vaatteita eri kokoja. Kaikki olivat ns. vanhan roosan värisiä.


Vanha roosa kertoo kyvystä rakastaa koko maailmaa, ei omistavasti vaan hyvää tarkoittavasti.
259 = henkisyyteen herääminen kokonaisena rimpsuna. Osioina nousee tarve olla tekemisissä toisten kanssa
ajoittain ja hyvin yleisellä tasolla silloinkin, mutta auttavaisena.
Mielikuva opettavasta, kannustavasta henkilöstä nousee. Matkustelu ja maailman eri puolista kiinnostus myös esillä. Henkisyden ohella myös hengellisyys läsnä, ei mikään Raamatulla päähän paukuttaja kuitenkaan.

Kyky muuntautuvuuteen ja vähällä selviämiseen nousee rivien välistä.

Muista, että sinun unessasi kaikki henkilöt kuvaavat ensisijassa sinua ja eri aikajaksoina esiintuomiasi luonteesi puolia.

Kiitos <3
Henkisellä polulla tässä ollaankin menossa lujaa vauhtia eteenpäin. Olen ihan hurahtanut enkeleihin Wink
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3408 : 02.10.2014 11:16:44 »

FairyNight!

Taidat olla päästänyt irti arkijärjen käytöstä ja leppoisasta tunnelmasta. Siksi vanhan miehen viisaus sekä toimeliaisuus hitaalla tempolla, joita kuollut vanhus tässä edustaa, eivät varmaankaan taida toimia elämässäsi tällä hetkellä.

Heitä lisä?.llä, jos ei avaudu tekstin merkitys näin lyhyenä.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2014 16:25:17 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
siskonimun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3409 : 02.10.2014 13:10:38 »

Nähnyt monena yönä unia käärmeestä. Viime yön uni olikin jo erikoinen. Olin jossain bilepaikassa, jossa lyöty vetoa, etten uskalla tanssia stiptease esitystä ja yllytys hulluna sellaiseen ryhdyin, kunnes pakenin bilepaikalta vaatteet myttyrässä sylissäni läheisen aution päiväkodin pihaan pukeutumaan. Pihaan luikerteli valtava musta käärme, jota pelkäsin, mutta uskaltauduin pukemaan kun käärme hävisi mäen taakse. Juuri kun olin päiväkodinseinä vieressä pukeutumassa käärme hyökkäsi mäen takaa kimppuuni. Siihen heräsin. Jotain seksuaalisuuteen liittyvää???
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3410 : 02.10.2014 16:31:04 »

Nähnyt monena yönä unia käärmeestä. Viime yön uni olikin jo erikoinen. Olin jossain bilepaikassa, jossa lyöty vetoa, etten uskalla tanssia stiptease esitystä ja yllytys hulluna sellaiseen ryhdyin, kunnes pakenin bilepaikalta vaatteet myttyrässä sylissäni läheisen aution päiväkodin pihaan pukeutumaan. Pihaan luikerteli valtava musta käärme, jota pelkäsin, mutta uskaltauduin pukemaan kun käärme hävisi mäen taakse. Juuri kun olin päiväkodinseinä vieressä pukeutumassa käärme hyökkäsi mäen takaa kimppuuni. Siihen heräsin. Jotain seksuaalisuuteen liittyvää???

Seksuaalisuuteen kylläkin. Jotain häpeää tai pelkoa sisälläsi, uskalluksen puutetta päästää himot valloilleen. Järkeväähän se toki on, jollei ole luotettavaa suhdetta. Mutta kuns ellainen on, älä arkaile. Sielusi ja kehosi kaipaa kunnon rentoutumista ja mikä sitä antaa? No luottamuksen täyttämä hyvä sekstailu...

Onneksi olen jo vanha, joten en kainostele antaa tätä neuvoa.

''''mites se vanha loru meni:

Kokenut kaiken tietää, Huh??tta kaikki vaivaa. Tuosta yksi sana muistista hukassa.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #3411 : 02.10.2014 17:50:47 »

T.touhula, yksi sanonta menee näin:" Kokenut kaikki tietää, vaivainen kaiken kokee." En tiedä haitko tätä.
« Viimeksi muokattu: 02.10.2014 17:52:38 kirjoittanut Suomityttö » tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #3412 : 02.10.2014 22:35:54 »

Semmoista että prinssi (tai joku ryöväriruhtinas) ilmestyi uljaalla ratsullaan kotiportille ja vei mukanaan.
Tunsin niin jumalattoman voimakkaasti, miten tuo mies minua rakasti, ja oli onnellinen, kun lähdin messiin.

Olen nähnyt lukemattomia ennusunia, ja nyt mietin tietysti, että vähänks ois jännää, jos ja kun tää ois yks niistä, eikä vaan alitajuntani symbolinen reflektio.

Ei sen hevosella tarvis tulla. Rolls-Roycekin riittää.

.. Eikun se tunne, mikä unessa oli. Sitä minä.


tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3413 : 03.10.2014 09:41:47 »

Heitänpä tähän yhden vertauksen, jolla voit prinsiuntasi miettiä:

Eräs vuosia sitten pakinan henkilön suuhun laittamani lause (tuli jostain tuulten takaa):

Ei kiitos miestä väkevämpää, mieskin riittää!

 2funny Wink  smitten

Revi siitä.
« Viimeksi muokattu: 06.10.2014 12:44:19 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #3414 : 05.10.2014 09:00:35 »

Viimeöisestä unesta en harmikseni muista kuin sen että olin ilmeisesti Kreikassa, paikalla siellä oli kylläkin tuttuja elämäni varrelta, erikoista siinä oli se että maisema unessa oli todella kaunis. Olin jossakin veden äärellä ilmeisesti hotellissa ja ympärillä oli valtavan kauniita, värikkäitä taloja jotka kylpivät ilta-auringon valossa. Itse en ole ollut Kreikassa ollessani niin kauniissa paikassa kuin unessa oli. Ihmettelen aina joskus näitä unia kuinka niissä voi niin tarkasti nähdä esim. jonkun maiseman niin kuin minä tässä unessa näin, vaikka en ole koskaan ollut tuollaisessa maisemassa. Ihana lomakohde kyllä olisi.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3415 : 05.10.2014 11:10:57 »

t.touhula: kiitos, olen kyllä laittanut esim. laastariunen tänne koko laajuudessaan jo silloin kun sen näin (näköjään melkein vuosi sitten), mutta en saanut siihen mitään vastausta. siksi kysyin nyt vaan oleellisinta ja mieleen jäänyttä yksityiskohtaa.

Muoks! Laitan sen nyt kokonaisuudessaan vielä tähän: Viimeyön unessa menin tohon naapuriin aivan kauhuissani, sillä ihastukseni oli mennyt kihloihin ja jostain syystä mun piti mennä itse asiaa todistamaan. Näin miehen "sormuksen" vain vilaukselta, todeten sen olevan laastari! Meno oli aivan sekopäistä, ihmiset halusi silittää mun hiuksia kun ne oli kuulemma ihanan silkkiset..
« Viimeksi muokattu: 05.10.2014 11:17:53 kirjoittanut Kyllikki6 » tallennettu
sininentuuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #3416 : 09.10.2014 12:57:39 »

Viimeyönä oli täysikuu ja silloin näen usein todella värikkäitä unia. Toivoisin todella tulkintaa! Smiley

Unen ensimmäisessä puolikkaassa olin saaristossa ja pystyin kävellä saaresta toiselle kiviä pitkin. Yhtäkkiä huomasin että en pääsekään enää saarelta pois, katsahdin maahan ja näin vierelläni käärmeen. Uni katkesi. Uni jatkui siitä, että olin kotonani ja tuntematon mies tuli haastattelemaan minua uuteen työpaikkaan. Mies oli pitkä, hoikka, vaaleahiuksinen, miellyttävä ja todella komea. Tunsin yhtäkkiä itseni hyvin flunssaiseksi, silmäni ja nenäni vuotivat, voin huonosti. Nojasin tämän tuntemattoman miehen olkapäähän ja sanoin ettei töistä taida tulla mitään jos olen näin sairas. Mies katsoi minua, hymyili, suuteli suulle ja sanoi että olen aivan kunnossa tuotapikaa. Tunsin helpotuksen tunnetta ja turvallisuutta miehen lähettyvillä. Tämän jälkeen heräsin ja tunsin valtavaa lämpöä hetken aikaa hereillä ollessanikin. Mitä tämä tarkoittaa?
« Viimeksi muokattu: 09.10.2014 13:02:11 kirjoittanut sininentuuli » tallennettu

Wherever your heart is, there you will find your treasure - Paulo Coelho

Sun - Libra   
Moon - Virgo
Mercury - Scorpio
Venus - Virgo
Mars   - Scorpio
Jupiter - Libra   
Saturn - Aquarius
Uranus - Capricorn
Neptune - Capricorn
Pluto - Scorpio
AC - Gemini
MC - Capricorn
PikkuEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3417 : 09.10.2014 13:03:53 »

Mitäpäs tämä voisi tarkoittaa?
Unessa hampaassa oli pitkä piikki. Ilmeisesti se oli hampaasta irronnut palanen. Häiritsi paljon suussa ja lopulta se irtosi. Kädessäni se katkesi..
Herättyäni olin todella helpottunut, että tämä oli vain unta  idiot2
tallennettu
DeVante
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Profiili
« Vastaus #3418 : 09.10.2014 18:09:15 »

Näin noin kuukausi sitten unta että vastapäisen naapurini pihaan tuli kävellen vanha työkaverini. Näytti iloiselta, oli hyvinvoivan näköinen. Katselin talon sisältä ikkunasta ja hän katsoi minua myös. Toivoin että tulisi sitten piipahtamaan kun kerran näki minut. Mutta ei hän tullut, katsoi vain ja hymyili hieman. Sitten lähti kävellen pois. En ymmärtänyt miksi kävi naapurini pihassa, ei tietääkseni ollut tekemisissä heidän kanssaan. Ehkä siksi kävi että näkisin hänet, keittiöni ikkuna on suoraan naapuripihaan päin.

Koska tänään sain kuulla että tämä entinen työkaverini on kuollut. Vaikka aika lähellä hän asui niin ei paljon häntä näkynyt. Oltiin kuitenkin vuosia samassa yrityksessä töissä ja hyvin tultiin toimeen aina kun nähtiin. Levätköön rauhassa.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3419 : 10.10.2014 11:22:30 »

Mitäpäs tämä voisi tarkoittaa?
Unessa hampaassa oli pitkä piikki. Ilmeisesti se oli hampaasta irronnut palanen. Häiritsi paljon suussa ja lopulta se irtosi. Kädessäni se katkesi..
Herättyäni olin todella helpottunut, että tämä oli vain unta  idiot2

Merkityksellistä onkin se, mistä hampaasta se piikki irtosi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sivuja: 1 ... 226 227 [228] 229 230 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: