Sivuja: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106759 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
PikkuEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3420 : 11.10.2014 09:12:44 »

Mitäpäs tämä voisi tarkoittaa?
Unessa hampaassa oli pitkä piikki. Ilmeisesti se oli hampaasta irronnut palanen. Häiritsi paljon suussa ja lopulta se irtosi. Kädessäni se katkesi..
Herättyäni olin todella helpottunut, että tämä oli vain unta  idiot2

Merkityksellistä onkin se, mistä hampaasta se piikki irtosi.

Piikki irtosi ylähampaista, oisko ollut tuo "kulmahammas" tai sitä seuraava..
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3421 : 11.10.2014 10:59:36 »

Mitäpäs tämä voisi tarkoittaa?
Unessa hampaassa oli pitkä piikki. Ilmeisesti se oli hampaasta irronnut palanen. Häiritsi paljon suussa ja lopulta se irtosi. Kädessäni se katkesi..
Herättyäni olin todella helpottunut, että tämä oli vain unta  idiot2

Merkityksellistä onkin se, mistä hampaasta se piikki irtosi.

Piikki irtosi ylähampaista, oisko ollut tuo "kulmahammas" tai sitä seuraava..

Suht läheistä sukulaista koskeva viesti tulossa. Jos oikean puolen hammas- koskee miestä, mutta ei ihan omassa lapsuusperheessä, jos vasemman puolen hammas ylhäältä, koskee läheistä sukua, mutta ei kotiperheessä.
Teidän välisenne kiista tai haitta poistuu, ja varsinkin tämän aiheuttajan elämä ratkaisevasti helpottuu. Tottakai sinunkin, mutta jää varautuneisuutta, kunnes henkilön käytös sinua kohtaan muuttuu.
Jostain nousee, ettätämä ilkeily tuon piikkihammasta edustavan henkilön taholta sai alkunsa sinun käytöksestäsi muutama kuukausi -korkeintaan vuosi- sitten. Kiukuttelija ei hyväksy käytöstäsi, vaikka vaistoan, että se on ollut täysin oikeutettua ja vain sinun päätösvallassasi. Uskoisimpa melkein, että kyseessä on sukupolvien erilaiset käytös- ja tapamallit jotka tässsä nyt ovat tiuskineet keskenään. Ei siis ole ollut varsinaisesti henkilökohtainen kiista.
Liittyneekö itsenäistymiseesi, joka pitäisi ilkkujan mielestä tapahtua hänen ajatuksiaan nooudattaen.

Paranee tilanne, mutta vapauden olet jo saanut.
 angel
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3422 : 11.10.2014 19:31:49 »

Näin jotain unta jääkarhuista. Eivät ne mitään erityistä siinä tehneet, mutta niitä oli useita ja kuljeksivat ympäriinsä jäälohkareiden seassa. :Smiley
tallennettu
siskonimun
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


Profiili
« Vastaus #3423 : 12.10.2014 01:21:40 »

Heh viimeyönä olikin niin mielenkiintoinen unikokemus jälleen: Nukuin juuri samassa asennossa kun luultavasti nukuinkin, ensimmäisenä tunsin hajun, voimakkaan tupakanrouheen hajun, vähän imelän, joka tuoksui mielestäni hyvältä. Kun kysyin kuka oli tullut viereeni mies ääni esitteli itsensä Ketuksi. Muutapa en sitten muistakkaan, edes kasvoja en nähnyt.
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #3424 : 12.10.2014 15:51:40 »

PikkuEnkula ja t.touhula, hampaat voivat myös symboloida inkarnaatioiden ketjua mutta jokainen tulkitkoon niinkuin oma alitajunta antaa ymmärtää  Smiley
tallennettu
PikkuEnkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3425 : 13.10.2014 17:56:15 »

Kiitos t.touhula ja Hamal  smitten en aivan ainakaan tällä hetkellä saa kiinni, kenen kanssa olisi ollut väleissä erimielisyyttä tai haittaa. Ehkä sen sitten huomaa, kun siihen on tarve.
Kerrotko Hamal enemmän? Tässä on ollut paljonkin työskentelyä inkarnaatioiden suhteen, joten siksi kiinnostaa  Smiley
Vielä jokunen aika sitten en muistanut aamulla unia. Tämä on monesti tarkoittanut johonkin asiaan valmistautumista tai maapalloon liittyviä tehtäviä, mutta tämä "musta" jakso ei ole vieläkään valjennut  uglystupid2 ja nyt unet liittyvät uuden sielun syntymän suunnitteluun ja myös syntymän aikoihin  :Smiley
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 374



Profiili
« Vastaus #3426 : 13.10.2014 20:07:45 »

 Grin "Hammasteoria" Hamalin mukaan:

Yksi hammas kuvaa aina yhtä inkarnaatiota pitkässä ketjussa. Tuo piikikäs hammas olisi tämän teorian mukaan jokin inkarnaatio josta on ollut jonkinnäköistä kipua tai haittaa tässä elämässä mutta koska tuo on nyt irronnut, tämä sinua kiusannut asia on ns. käsitelty.  Smiley

Jos tuo hammas oli lähellä etuhampaita, tuo inkarnaatio ei välttämättä ole missään kaukana menneisyydessä tai sillä on jotain merkitystä nykyiseenkin inkarnaatioon. Tuo elämä voi olla ajallisesti kylläkin missä vain, milloin vain, sillä sielu periaatteessa elää kaikkia elämiä simultaanisesti.

Jokainen tulkitsee symbolit omalla tavallaan. Itse olen käynyt läpi edellisiä inkarnaatioita unissa ja yksi inkarnaatio on aina symboloitunut johonkin hampaaseen joten siitä tämä idea.

Katso mitä htthttp://dreammoods.com/ kertoo asiasta!
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3427 : 15.10.2014 18:04:28 »

Näin jotain unta jääkarhuista. Eivät ne mitään erityistä siinä tehneet, mutta niitä oli useita ja kuljeksivat ympäriinsä jäälohkareiden seassa. :Smiley

Eli  ...
Onko sinussa adrenaliinia enemmän, kuin todella tarvitset. Koska muut symbolit unessa kertovat vahvasta selviytymisen jaksosta omin voimin, tosin voimia enemmän kuin tarpeeksi - joten on pakko uiskennella jäitten seassa, ettei Etna alkaisi purkautua. Noin symbolisesti.  2funny
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
fairytiger
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #3428 : 17.10.2014 13:11:13 »

Unessa ystäväni, joka on oikeasti nyt toisella puolella maailmaa, oli vasta lähdössä matkalle ja pakkasi tavaroitansa minun kotonani. Jostain syystä hän olikin lähdössä lentokoneen sijasta junalla. Juna-asema olisi merenpohjassa ja sinne piti sukeltaa sukellusvarusteet yllä. Etsittiin hänelle pakastimesta jotain matkaevästä (siis jäisiä Huh). Pakastimia olikin yllättäen kaksi. (Oikeasti minulla on vain jääpakastinkaappi. )

Kaappipakastimeni lisäksi unessa oli arkkupakastin, enkä muistanut mitä siellä on. Pakastimen päällä oli paljon tavaraa ja siirsin niitä vähän, että sain raotettua kantta. Kansi oli kaksiosainen ja raotin sellaista pienempää luukkua. Ja ajattelin, ettei tarvitse avata enempää, kun tiedän kyllä tarkkaan mitä siellä on. Sitten otettiin jäisiä pakasteita ulos, ja huomasin siellä kaikkea minkä olin unohtanut. Ja olin pakastanut kaikkea outoa. Kuten bileistä jääneitä voileipäkeksejä, joissa on päällä valkohomejuustoa.  idiot2 Sopivia eväitä löytyi hakemisen jälkeen ja pakattiin niitä sitten huolellisesti muovipussiin etteivät kelluisi. Ystäväni sanoi, että "Jos ei nämä mene pohjaan, niin en minäkään." Minä olin kiireinen ja hoputin ystävääni, ettei myöhästyisi. Hän vähän ärtyi kiirehtimisestäni. Kello oli unessa 12.15

Sen verran etsin äsken symboleita, että olisiko nuo pakasteet jotain unohdettuja tai tukahdutettuja tunteita? Mutta mitä tarkoittaa sukeltaminen ja sukellusvarusteet?
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3429 : 19.10.2014 15:26:54 »

Viime öinen uni, jossa olin vieraana isossa talossa, jossa paljon huoneita. Kävin wc:ssä tarpeillani ja wc:n ovi oli aidan ovi, joka oli metrin korkuinen. Kolme miestä katseli ja odotti minua vessan ulkopuolella. Olin hämmentynyt.
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #3430 : 19.10.2014 16:48:50 »

Kohtasin demonin unessa. Se ilmestyi eteeni taloni nurkalla. En uskaltanut katsoa sitä silmiin. Ympäröin itseni rakkauden kentällä joka laajeni laajenemistaan vieden demonin voimat pois. Se ei kadonnut kokonaan mutta pieneni ja heikkeni
Mites tällaisen tulkitsisi?
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3431 : 19.10.2014 18:35:26 »

Jasoo july! Pelkäätkö että elämästäsi paljastuu jotakin muille ihmisille?

En pelkää Smiley Ei ole salaisuuksia. Mitäköhän muuta tuo kaikki voisi tarkoittaa?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #3432 : 19.10.2014 19:23:27 »

Kohtasin demonin unessa. Se ilmestyi eteeni taloni nurkalla. En uskaltanut katsoa sitä silmiin. Ympäröin itseni rakkauden kentällä joka laajeni laajenemistaan vieden demonin voimat pois. Se ei kadonnut kokonaan mutta pieneni ja heikkeni
Mites tällaisen tulkitsisi?
Mun mielestä hyväluontoisen oloinen uni, olet vahva ja voitat pahan Smiley itsellä unien "jahtikuvio" pahisten kanssa muuttui mielenkiintoisesti kun nousin masennuksesta hypomaniaan. Ennen piileskelin unissa joltain, välttelin ikkunoita yms. mutta pian aloin olemaan samalla tasolla unien pahisten kanssa ja taistelin vastaan ja lopulta läksytin niitä kunnolla. Sitten ne unet loppuivat. Eli mun itsetunnon nousemisen myötä voitin unen pahikset. Kerroin tämän niin voit verrata vähän omaan tilanteeseesi jos se avaisi unesi merkitystä sulle.  smitten
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3433 : 23.10.2014 11:42:03 »

Mä näin taas yöllä madoista unta. Ne olivat ruuassa. Näillä madoilla taitaa vissiin olla jotain asiaa minulle, uni haluaa kertoa jotain.

Saat vanhoja salaisuuksia tietoosi, siis universaalia tietoa. Voit käyttää sitä oman elämäsi parantamiseen ja maksaa tiedon auttamalla muita ilmaiseksi, silloin kun tunnet sen tulevan sydämestä.
« Viimeksi muokattu: 30.10.2014 17:54:00 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Shield
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #3434 : 24.10.2014 11:24:17 »

Näin unta, että olin mieheni kanssa patikoimassa / retkellä. Olimme paikassa, joka oli tien ja vesistön lähellä. Paikalla oli grillikota ja jonkinlainen suuri pressukatos, ja siellä oli paljon muitakin retkeilijöitä sen alla pöytien ääressä levähtämässä. Grillikota oli sotkuinen, siellä oli patja penkillä ja matot lattialla, likaisia ja rutussa. Metsään oli joku leiriytynyt suuren teltan kanssa. Me emme aikoneet yöpyä tuolla paikalla. Olimme ohikulkumatkalla.
Outoa unessa oli se, että seisoimme leiripaikan lähellä kivetyllä alueella tien vieressä. Tieltä erkani toinen tie, joka oli erotettu köydellä, sinne ei saanut mennä. Paikalla näytti olevan hienon uimarannan tyyppinen paikka, oli kaunis kesäpäivä ja ihmettelimme erittäin kovasti, miksi meiltä oli sinne pääsy kielletty. Joitakin siellä kuitenkin oli, sillä siellä oli autoja. Muut eivät näyttäneet välittävän siitä, ettei sinne päässyt.

En yleensä muista unia, ainakaan näin pitkästi, mutta tämä jäi jostain syystä mieleen. Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 227 228 [229] 230 231 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: