Sivuja: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2103453 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
har.za
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 114



Profiili
« Vastaus #3240 : 22.02.2014 20:20:59 »

Hei!

Näin viime yönä unta, jossa minä istuin mummoni kanssa mummolan mökin edessä olevalla punaisella keinulla.
Mummu alkoi lukeamaan päiväkirjaansa joka alkoi näin " sitten tuli viesti, että veljeni  on kuollut. Hain metsän laidasta kaksi puun halkoa ja vein ne pakastimeen, koska muuten se olisi ehtinyt mädäntyä ennen kuin ehdin haudalle."
Tämä toistui jokaisen seitsemän sisaruksen kohdalla.
Sitten mummoni nousi ylös keinusta ja lähti kävelemään pitkin saunapolkua kohti saunaan. Mummu hihkaisi ja sitten tuli viesti, että kahdeksaskin on nyt poissa!

Mitä tämä voisi tarkoittaa, olen miettinyt nyt pääni puhki  idiot2


Unessa oli vielä sellainen yksityis kohta, että kuusiaita joka istutettiin viime syksynä oli kasvanyt jo 1,5 m korkeudeksi
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3241 : 24.02.2014 11:13:01 »

olisiko jollain ajatusta näistä unista? Unissa tapahtui paljon muutakin ja kuten yleensäkin, olivat aika sekavia pomppivat ihan aiheesta toiseen.

Edellisyönä näin unta, että olin juuri saanut kuulla olevani raskaana. Olin kampaajalla ja kun lähdin, niin kampaajat (2 naista) sanoivat, että ensi kerralla sinulla onkin sitten jo iso vauvamasu. Minä vedin mahaa sisään ja sanoin, että katsotaan nyt alkaako se kasvaa vai ei.
Viime yönä sitten oli aula, jossa oli pyöreitä pöytiä. Istuimme pöydissä ilmeisesti aamiaisella. Minun kanssa samassa pöydässä istui pari ihmistä. Minulla ei kylläkään ollut mitään syötävää, joku esine oli edessäni, en muista mikä. Sitten siihen minun eteeni ilmestyi yhtäkkiä jostain vaaleansininen tutti, joka oli paketissa. Minua vastapäätä istui tiukanoloinen nainen, joka otti sen tuttipaketin.

Mitä ihmettä?  idiot2

Piti tulla päivittämään...
yksi yö välissä ja sitten minulla olikin vauva. Tosin todella todella pieni, kämmenen kokoinen pötkylä. Ensin siisteys, hoito yms. oli todella tarkkaa, sitten ajattelin, että ei kai sitä tarvitse noin nipottaa. Sen jälkeen esim. leivoin niin, että vauva oli siinä leipomapöydällä.
« Viimeksi muokattu: 26.02.2014 07:38:04 kirjoittanut miix » tallennettu
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #3242 : 26.02.2014 13:02:27 »

Viime yönä unessa olin leveän, kuohuvan joen partaalla. Minun olisi pitänyt päästä toiselle puolelle, mutta siltaa ei ollut. En keksinyt millään mitään tapaa suoriutua yli. Herättyäni tästä jäi ahdistava olo pitkäksi aikaa.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3243 : 27.02.2014 11:53:33 »

Se on ajatusten virta, odottaa sinun toimintaasi. Uskallusta hypätä ja uida. Uimalla pääset johonkin kohtaa joen toiselle puolelle. Uni kertoo sisäisestä tarpeestasi muuttaa arvomaailmaasi ja elämäsi uusien arvojen mukaiseksi. Joen kuohunta kertoo, että paljon energiaa vapautuu käyttöösi, kunhan uskalla elämän kuohuihin ja muuttamaan elämääsi omin ajatuksin, töin ja toimin.

Vesi kantaa, kuten elämäkin.
« Viimeksi muokattu: 01.03.2014 16:05:38 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3244 : 27.02.2014 11:58:33 »

miix,

pikakelauksella luin unesi. Nousi esille uuden asian 'synnyttäminen' ei siis lapsen vaan jonkun itse keksimäsi ja luomasi asian. Kuitenkin kontrolloit liiaksi asioita, kun ne vasta ovat kehittymässä.
joka tapauksessa tämä 'ajatusten lapsi' syntyy. Jotenkin näyttää kuin tuntisit epävarmuutta  tämänkin uuden asian edessä - kuinka hoitaa ja saada uusi tulokas kehittymään.
Pyöreät pöydät symboloivat vaivattomuutta sekä satuttamattomuutta elämässäsi.

Älä siis pelkää uusien asioitten ja varsinkaan omien ideoittesi toteuttamisen edessä!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3245 : 27.02.2014 12:01:34 »

Olin unessa intiimissä kanssakäymisessä exäni kanssa. Joku mies tuli ovesta sisään ja exäni nauroi mulle ja sano että olin vaan pano... Ja uni loppu. Ja ahdisti aivan järjettömästi... Vieläkin.

Uni vapautti sinut ex-suhteesi energioista. Nauti! Elämäsi on sinun. Tee päätöksiä ja toimi.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Sisko sininen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73


Profiili
« Vastaus #3246 : 27.02.2014 14:58:52 »

Se on ajatusten virta, odottaa sinun toimintaasi. Uskallusta hypätä ja uida. Uimalla pääset johonkin kohtaa joen toiselle puolelle. Uni kertoo sisäisestä tarpeestasi muuttaa arvomaailmaasi ja elämäsi uusien arvojen mukaiseksi. Joen kuohunta kertoo, että paljon energiaa vapautuu käyttöösi, kunhan uskalla elämän kuohuihin ja muttamaan elämääsi omin ajatuksin, töin ja toimin.

Vesi kantaa, kuten elämäkin.

Oi miten ihanasti tulkitsit tämän minulle! Kiitos paljon!  smitten smitten smitten
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3247 : 27.02.2014 18:43:12 »

Kiitos t.touhula tulkinnoistasi Smiley Pitää muistaa tuo punaiseen kääriytyminen!
Haluan jakaa taasen uniani teille ( vai olikohan unta..  Cheesy )

Toissa yönä minut herätti, kun tunsin/kuulin, kun joku tuli selkäni taakse sängyn viereen ja kumartui niinkuin olisi ollut herättämässä minut.
Luulin ihan että se oli mieheni kun käännyin katsomaan. Ketään ei kuitenkaan näkynyt ja mieheni nukkui vieressäni.
Ihmettelin hetken asiaa ja katselin ympärilleni etteikö tosiaan ollut ketään  Grin
Eipä se loppuyötäni haitannut, nukuin kuin tukki aamuun asti.

Mieheni arveli, että taisi olla taas talon vanha asukas käymäs  buck2
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3248 : 27.02.2014 21:07:56 »

miix,

pikakelauksella luin unesi. Nousi esille uuden asian 'synnyttäminen' ei siis lapsen vaan jonkun itse keksimäsi ja luomasi asian. Kuitenkin kontrolloit liiaksi asioita, kun ne vasta ovat kehittymässä.
joka tapauksessa tämä 'ajatusten lapsi' syntyy. Jotenkin näyttää kuin tuntisit epävarmuutta  tämänkin uuden asian edessä - kuinka hoitaa ja saada uusi tulokas kehittymään.
Pyöreät pöydät symboloivat vaivattomuutta sekä satuttamattomuutta elämässäsi.

Älä siis pelkää uusien asioitten ja varsinkaan omien ideoittesi toteuttamisen edessä!

Kiitos paljon tulkinnasta!

Tässä iässä ei enää lapsista haaveilekaan, eikä se ole mahdollista. Lapset on jo maailmalle saatettu. Olin itse ajatellut noista unista vähän samantapaisesti. Minä toivon todella paljon "uutta alkua", toisenlaista elämää. Sellaisesta on pienen viitettä ollut jo pitkään, mutta mihinkään ei kuitenkaan asiat muutu. Itse en tässä tilanteessa oikein osaa toimia, on niin vieras tilanne mulle. Raskasta tavallaan roikkua asian helmassa aina ja aina vaan.

Itse olin ajatellut niin, että tuo raskausuutinen uni on sitä kovasti toivomista uudesta, mutta en kuitenkaan uskalla uskoa että sitä uutta tulee - siitä tuo "katsotaan nyt kasvaako vaiko ei" lausahdus.

Tutti unesta ajattelin, että tavallaan valmistaudun tulevaan (tarvitsen tutin kun vauva syntyy), mutta pelkään, että "joku vie" taas kerran kaiken ennen kuin mitään todellista edes tapahtuu. Ihanan positiivinen tuo tulkintasi pyöreistä pöydistä. Minulle joku on sanonut, että pyöreä pöytä tietää hankaluuksia, siinä ei ole kulmia mistä ottaa kiinni. Taidanpa pitäytyä sinun tulkinnassasi  Smiley

Vauva unta en oikein osannut ajatella. Kummallinen vauva oli, mutta selkeästi vauva. Todella pieni kämmenen kokoinen pötkylä. Oli jossain valkoisessa pitsissä tms, niin ettei kädet ja jalatkaan näkyneet (kuin makkara). Ehkä ajattelin niin, että jotain pientä uutta syntyykin, mutta ei sellaista "normaalikokoista" mitä toivon. Toivon, että se rennompi ote vauvan hoitamiseen viittaisi siihen, että en vatvoisi ja pelkäisi sitä, ettei mitään tule, vaan voisin vihdoin luottaa että tulee. Tai sitten, että menetän uskoni asiaan ja leipoilen vaan tässä samassa jatkossakin.
tallennettu
miix
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3249 : 28.02.2014 16:48:52 »

Täytyypä kertoa viimeöinenkin uni. Unet ovat niin mielenkiintoisia, haluaisin oppia itse tulkitsemaan niitä paremmin. Onneksi täältä löytyy ihana auttaja osaamattomalle  Smiley

Unessa olimme jossain asunnossa, ensin toisessa huoneessa (en tiedä mikä huone oli), josta menin erään tutun miehen kanssa makuuhuoneeseen. Makuuhuoneessa oli jotenkin hämärää/tummaa, siellä oli todella iso sänky. Minä istuin sängylle ja mies oli sängyn vieressä. Minulla oli jostain syystä paha olla ja itkin, hän lohdutti ja halasi. Huoneeseen tuli pari muuta ihmistä, en tiedä keitä. Mies ei lopettanut heti halaamista kun muita tuli paikalle ja sitä siinä itsekseni ihmettelin.

Sitten hän sanoi, että hänen pitää alkaa tehdä töitä ja jotenkin ymmärsin, että hän olisi halunnut minun tekevän hänen töitään. Ilmaisin jollain tavalla hänelle, että hänen pitää tehdä itse työnsä mistä hän sitten olikin ihan samaa mieltä. Hänellä oli siinä musta laatikko, josta otti ensin siimaa ja sitoi siihen kiinni kaksi pitkää siiman pätkää. Sitten hän alkoi pujottamaan "helmiä" niihin. Helmet olivat valkoisia ja vaaleanpunaisia. Voi olla, että väliin laittoi lasisia, en ole siitä ihan varma.

Enempää en sitten muistakaan tai näinkö edes pidemmälle, kun muut unet odottelivat vuoroaan jo  Smiley En siis nähnyt mitä tuosta helmihommasta lopulta syntyi vai syntyikö mitään.
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3250 : 28.02.2014 18:10:29 »

Olin jonkun uudehkon asunnon kylpyhuoneessa/saunassa. Jostain syystä ovi oli tuotu jostain remonttikuntoisesta talosta ja se poikkesi tyylistä täysin. Tuuletuskanavassa oli ampiaispesä ja sain ampiaiset kimppuuni huutamalle niille haukkumasanoja. Juoksin niitä pakoon ja pistot sattuivat julmetusti. Maassa makasi nyrkin kokoisia ampiaisia ja joku nainen kertoi että ne on niitä itsenäisiä ampiaisia..

Sitten olinkin kai tuon naisen talossa tai mökillä. Sisällä oli aika sekaista ja likaistakin ja lattialla huomasin hiiren loukun ja kolme kuollutta metsämyyrää. Nainen itse ohjasi ison näköistä kyykäärmettä toisella kädellään ja kepillä kohti hellan alusta ja polttopuille tarkoitettua syvennystä. Sanoi laittavansa sen uunin alle talveksi, kiitoksena siitä että käärme oli pitänyt hiiret kurissa (ilmeisen huonosti kylläkin?).

Seuraavaksi uni siirtyi ulos, jonnekin rannalla olevalle nuotiopaikalle. Siellä oli joku nainen ja mies ja etenkin miestä autoin laittamaan suuria kiviä takaisin niin, että ne muodostivat isot kiviportaat alas veteen. Huomasimme taivaalla omituisia isoja valopalloja ja kun ne tulivat lähemmäs, huomasimme niissä olevan höyhenen kuva. Noita valopalloja pystyi pompottamaan omalla kehollaan ylös alas niin kuin jossain videopelissä. Huusin että näähän on niitä orbeja, niitä on siis oikeasti olemassa!



Välillä tuntuu ettei tuota tule öisin juuri levättyä..
« Viimeksi muokattu: 01.03.2014 15:33:59 kirjoittanut m.magia » tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
hoodin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3251 : 01.03.2014 14:13:56 »

Mitä nämä armeijaunet kertovat ? Olen nähnyt nyt melkein viikon putkeen armeijasta unta. Joka kerta siinä korostuu, että tiedän JO käyneeni armeijan. Siis unessa olen tietoinen siitä, silti olen siellä kuin alokas. Olen hieman hukassa, että mitä teen siellä. Eilen näin, että istuimme kuin oppitunnilla armeijassa sadat muut siellä olijat, kaikki ompelivat. Ilmeisesti niitä merkkejä kaulaan tai jotain...MUistan vain katsoneeni omaa merkkiäni siellä (se oli jostain syystä JO SIIS ensimmäisellä armeijakeikalla ommeltu) mutta se oli väärin.  Kauluksessa olevat merkin "ääriviivat" siis mihin alikessun natsatkin tulevat, olivat samaan suuntaan osoittavia kummallakin puolella ,vaikka sen tulee vaihtaa suuntaa (sen kärjen) riippuen kummalla puolella päätä lipare on. Tämä yksityiskohta jäi voimakkaana mieleen. Tämä armeija uni vain toistuu useaan kertaan nyt näillä perusjutuilla.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3252 : 01.03.2014 16:11:38 »

m.magia


Olet pääsemässä omaehtoiseen ja totutusta poikkeavaan elämäntilanteeseen. Kateelliset yrittävät estää ja piikittelevät (ampiaiset - saavat yleisestä mielipiteestä voimaa ja kasvavat  sillä äärimittoihin) sinua siksi.

Älä sure. Kohta he huomaavat, kunhan vain jaksat totella sisäistä ääntäsi, ettet anna heille valtaa estää omanlaisesi elämän elämistä. Tämä on sinulle koetuksen paikka - siis uskotko sisäiseen johdatukseesi, vai annatko ympäristön latistaa itsesi ja tarkoitusperiesi toteuttamisen.
« Viimeksi muokattu: 06.03.2014 12:54:40 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1330



Profiili
« Vastaus #3253 : 01.03.2014 16:13:02 »

hoodin. Joudut aloittamaan alusta jotain, minkä jo hallitset. Uusin ajatuksin ja uusin 'maalein'. Et siis juokse kilpailuasi samaan maaliin, johon muut ovat tottuneet tähtäämään.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3254 : 01.03.2014 17:58:42 »

t. touhula, mielenkiintoinen tulkinta! Itselleni tuli mieleen vain että uni kuvastaisi muuten tämän hetkistä tilannetta; kaikki vähän rempallaan.. Mutta se onkin mielestäni tämän ketjun suola että joku toinen saattaa tulkita ihan eri tavalla ja avata ihan uusia näkökulmia. Smiley
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: 1 ... 215 216 [217] 218 219 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: