Sivuja: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2104636 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Starsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3225 : 30.01.2014 18:47:01 »

Kiitos paljon t.touhula selvennyksestä.
Tosiaan lapsuudesta ei tule mieleen ketään satusetää... hmmm.
Kertomasi asiat loksahtavat hyvinkin paikoilleen nykyhetkeni kanssa. Alitajunta on myös sanonut monesti, että täytyisi hiljentymään kuuntelemaan enemmän itseä. Samoin kuin pitämään vankemmin mielipiteistäni, tavoitteistani ja periaatteistani kiinni. Ehkä liiaksikin ajattelee ja toimii muiden ehdoilla, mikä rasittaa henkisesti.

 Smiley
tallennettu
Varjotar
Astroholisti
*****
Viestejä: 1262


Starchild


Profiili
« Vastaus #3226 : 10.02.2014 12:02:57 »

Voi hyväää päivää.
Taas ne vanhat talot Shocked

MITÄ NE HALUAA?!
tallennettu

Kuuntele tuulta.
Starsky
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3227 : 11.02.2014 09:07:59 »

Viime yönä olin metsässä harrastelemassa sirkustemppuja. Siellä oli suuri trapetsi yms. muuta sälää.
Painopiste kuitenkin minulla oli yksipyöräisellä ajeleminen. Se sujui vaivattomasti ja oli mitä ilmeisemmin helppoa.  Smiley

Mitähän tämäkin uni taas mahtaa tarkoittaa?  idiot2

Onko kukaan teistä pitänyt koskaan uni-päiväkirjaa? Suunnitelmissa on monesti aloittaa ja joskun joitain merkkaillutkin ylös, mutta siihen jäänyt.

tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3228 : 11.02.2014 12:01:02 »

Voi hyväää päivää.
Taas ne vanhat talot Shocked

MITÄ NE HALUAA?!

Lue ystävä hyvä nuo aiemmat vastaukset ja OTA siellä oleva TIETO käyttöösi! Siihen asti ne vanhat talot puhuttelevat sinua unissa!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3229 : 11.02.2014 12:09:29 »

Viime yönä olin metsässä harrastelemassa sirkustemppuja. Siellä oli suuri trapetsi yms. muuta sälää.
Painopiste kuitenkin minulla oli yksipyöräisellä ajeleminen. Se sujui vaivattomasti ja oli mitä ilmeisemmin helppoa.  Smiley

Mitähän tämäkin uni taas mahtaa tarkoittaa?  idiot2

Onko kukaan teistä pitänyt koskaan uni-päiväkirjaa? Suunnitelmissa on monesti aloittaa ja joskun joitain merkkaillutkin ylös, mutta siihen jäänyt.



Yrität selviytyä liian paljosta yksin sekä nähdä elämääsi yläilmoista. Vaikka kuinka oletkin yksinselviytymisessä taitava, nousee ajatus, että väistelet sitoumuksia ihan liian kanssa. Yritäpä nähdä unia, joissa liikut jalat tukevasti maassa j v a l i k o i d e n otat kontaktia ihmisiin ja muihin eläviin. Hyötynäkökohta on syytä unohtaa. Paras sinulle olisi, kun voisit nauttia sekä arjessa että unissa toisten kanssa o l e i l u s t a. Viipyilevissä tilanteissa on aikaa oivaltaa, missä oikein menet itse. Silloin voit myös oppia enemmän johtamaan itsenäisesti omaa elämääsi. Nyt vain t o r j u t kontakteja. Vaihdellen kontaktisidonnaista ja  -torjuvaa tyyliä elämästäsi tulee paljon antoisampi.
Toivon, ettet ota hernettä nenääsi, kirjoitan ihan vaan symboliikan avaamalla. Mielikuvat unistasi ovat kuitenkin suht vahvat. Toivon kaikkea hyvää elämääsi! 
Cool  smitten
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
hoodin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #3230 : 11.02.2014 19:23:55 »


Näin viime yönä unta, että lenkone lenti verkkaisesti taivaan ylitse(ei tippunut), koneen kyljessä oli tummanpunainen hevonen pysty asennossa(ei uhkaavan näköinen kuitenkaan). Lentokoneessa oli 2 pyörää, mikä sai minut jotenkin miettimään myös hevoskärryä, ne pyörät jotka roikkuivat siitä olivat kuin jostain kerrystä tai apupyörät. Taivas oli sininen ja muutama pilvi siellä täällä (cumulus).

Jäin vähän öönä miettimään, että mitä tämä meinaa. Lentokoneesta ja hevosista löytyy juttua (erikseen), mutta tälläinen sekasikiö. Mitä siitä nyt voi päätellä?
tallennettu
Luuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 205



Profiili
« Vastaus #3231 : 13.02.2014 06:23:03 »

Mitähän eri väriset kivet kalliossa tarkoittaa?
Nousin kalliota pitkin ja yhdessä kohtaa oli jokapuolella sinisiä, punaisia ja vihreitä kiviä.
Otin yhden punaisen kiven ja laitoin sen taskuun. Se oli ihan sileä ja näkyi lävitse.
tallennettu
Sirpa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62


Profiili
« Vastaus #3232 : 13.02.2014 09:37:09 »

Onko kenelläkään ideaa, minkä takia nykyään melkein joka yö näen unia, joissa touhuan ihan mahdottomasti? Olen matkalla jonnekin, kauhea vauhti ja aktiviisuus koko ajan päällä tai etsin jotain enkä löydä tai korjaan ja järjestelen. Ympärillä on usein paljonkin ihmisiä, kavereita, sukulaisia, töistä, tuntemattomia jne.
Ehkä en noiden unien takia jaksa hereillä ollessa olla enää kovin aktiivinen ja touhukas. Unissa saa jo tarpeeksi touhuta  Grin Grin Grin

Sitten näen aina välillä unia, joissa on paljon virtaavaa vettä. Viimeksi viime yönä - silloinkin matkalla edestakaisin leveän ja vuolaan joen yli hiukan vaarallisissa tunnelmissa kunnes siirryin jonnekin sisätiloihin sisustamaan ja korjaamaan vanhoja huonekaluja. Ei ihme, jos tänäänkään ei huvittaisi tehdä mitään fyysistä  Grin

Tai entä muutama viikko sitten kun näin unta, jossa oli ulosteita. Navettatöitä ja jatkuvaa vessassa ravaamista joko minä tai muut henkilöt unessa. Muistelen lukeneeni joskus, että tällä olisi jotain merkitystä, mutta kun joskus aikaisemminkin näin jotain vastaavaa, en kyllä muista mitään tapahtuneen, mihin olisin ainakaan tällaista unta yhdistäneeni. Niin ja tuossakin unessa oli kovin aktiivinen ja puuhakas tunnelma ja olin menossa koko ajan jonnekin tuntemattomaan määränpäähän, jota en kyllä missään unissa saavuta tai tiedä ellei se sitten ole vaan joku toiselle rannalle meno (kuten viime yönä) tms.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3233 : 13.02.2014 14:22:46 »


Näin viime yönä unta, että lenkone lenti verkkaisesti taivaan ylitse(ei tippunut), koneen kyljessä oli tummanpunainen hevonen pysty asennossa(ei uhkaavan näköinen kuitenkaan). Lentokoneessa oli 2 pyörää, mikä sai minut jotenkin miettimään myös hevoskärryä, ne pyörät jotka roikkuivat siitä olivat kuin jostain kerrystä tai apupyörät. Taivas oli sininen ja muutama pilvi siellä täällä (cumulus).

Jäin vähän öönä miettimään, että mitä tämä meinaa. Lentokoneesta ja hevosista löytyy juttua (erikseen), mutta tälläinen sekasikiö. Mitä siitä nyt voi päätellä?

Tarvitset joittenkin asioitten hoitamiseen todella nopeaa ja uskaliasta voimaa. Kone laskeutumass, kun pyörät alhaalla, joten voiman ja toimintatarmon tarve on hyvin pian ajankohtainen.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3234 : 13.02.2014 14:24:02 »

Mitähän eri väriset kivet kalliossa tarkoittaa?
Nousin kalliota pitkin ja yhdessä kohtaa oli jokapuolella sinisiä, punaisia ja vihreitä kiviä.
Otin yhden punaisen kiven ja laitoin sen taskuun. Se oli ihan sileä ja näkyi lävitse.


Fyysinen voimasi aika heikolla. Käytä myös vaatetuksessa ja lakanoina yms punaista. Riittää kun on raitoja. Mutta jos tunnet suunnatonta väsymystä, kääriydy punaiseen ja rauhoitu sen ajan.
« Viimeksi muokattu: 20.02.2014 13:03:45 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3235 : 13.02.2014 14:28:03 »

Riisimuro!

Sinulla tarve puhdistautua. Kun monia samansuuntaisia symboleita unessa, ota viesti heti käyttöön. Älä kuitenkaan hosu fyysisen puhdistautumisesi kanssa, ettei tule pitkäkestoista ripulia.
Kodin tavroitten järjesteleminen ja feng sui ajattelu saattaisi auttaa sinua.

Palaa asiaan, jollei tämä selvitä.
Minulla juuri nyt kiire puhumaan tilaisuuteen. Mokomat keksineet tuon Ystävänpäivän elämääni sotkemaan. Loppuviikolla joka päivä teemasta asiaa...
Nooo. Onhan se kivaakin, lukea runoja ja puhua painavaa asiaa. Tietty öauöetaankin vähän.

 smitten 
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3236 : 13.02.2014 17:18:55 »

Asuin talossa, jonka ikkunat hävisi ulkoa katsottaessa, sisällä ne pysyi aloillaan. Asuntoja piti olla kaksi, mutta kuitenkin meno oli kuin kommuunissa, kaikki siinä yhdessä ja samassa tilassa. Jatkojohtoja risteili joka puolella, varsinkin "keittiössä" jota oli melko vaikea sellaiseksi tunnistaa... Kaaos olisi kuvaavampi ilmaisu. Mut niitä johtoja tosiaan meni ikkunastakin ulos....
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3237 : 20.02.2014 13:17:15 »

Asuin talossa, jonka ikkunat hävisi ulkoa katsottaessa, sisällä ne pysyi aloillaan. Asuntoja piti olla kaksi, mutta kuitenkin meno oli kuin kommuunissa, kaikki siinä yhdessä ja samassa tilassa. Jatkojohtoja risteili joka puolella, varsinkin "keittiössä" jota oli melko vaikea sellaiseksi tunnistaa... Kaaos olisi kuvaavampi ilmaisu. Mut niitä johtoja tosiaan meni ikkunastakin ulos....

Olet liian avoin toisille, mutta jostain syystä -ehkä vain tässä jaksossa elämääsi- et osaa lukea toisia ihmisiä ja alitajuisia viestejä. Lisäksi päästät toiset sotkemaan sisäistä elämääsi ja vaikuttamaan sinuun liiaksi. Turhia sidonnaisuuksia ja energiasyöppöjä lähipiirissäsi.

Opettele katkomaan sinua satuttavat sidonnaisuudet. Elämäsi selkiytyy ratkaisevasti ja jaksat enemmän hoitaa omia asioitasi.

Keittiö on symboliikaltaan ravinnon saannin ja jaksamisen mahdollistava osa ihmisen elämässä. Jos sieltä johtoja menee vähän sinne tänne, niin yritäpä tutkiskella tosielämääsi ja irrota kaapelit kaikissa niissä suhteissa, joissa toinen on aktiivisempi kuin sinä. Tämä johtaa lyhyellä aikajänteellä omaehtoisempaan tekemiseen ja parantaa jaksuasi ratkaisevasti.
Tärkeintä lienee juurikin tuo, että sinä päätät mitä sinun elämässäsi tapahtuu ja mihin sinun energioitasi käytetään eli että sinä käytät sinun energiasi sinun mieleiseesi ja sinulle tarpeellisiin asioihin.
Onhan toki tilanteita, esim hengenpelastus tms apu, jossa ei voi odottaa toiselta evänkään värähdystä, mutta maailma olisi todellinen onnela, mikäli itsekukin tekisi oman osansa ja tarvittaessa auttaisi toisia. Momi vaan ei tajua, ettei tarvitse uhrautua eikä sallia toisten tunkea itseään tekemään omaan elämään uusia päätöksiä ja uutta elämänjärjestystä.
Jokainen on syntynyt tänne
elämään oman elämänsä ja saanut siihen syntymässään jo oikeat ainekset luonteessa ja fyysisessä voimassaan.

Itse 'opetan' ihmisiä ottamaan vastuun vain puoliksi jokaisessa ihmissuhteessa. Tarkoitan siis jokaiseen ystävän, puolisoon, jokaiseen lapseen jne nähden. Hyväksikäyttäjät kaikkoavat ja jaksat paremmin itsellesi tärkeät asiat toteuttaa. Eli: Täytät paremmin sen paikan jota varten synnyit.

Siis: Kaikkea hyvää sinulle!  smitten
« Viimeksi muokattu: 27.02.2014 11:54:05 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3238 : 21.02.2014 20:08:22 »

Näin unta että olin aika muhkeasti raskaana, mutta jostain syystä vatsani olisi pitänyt mitata (no, neuvolassahan tätä mitataan) mutta en pystynyt sitä jostain syystä itse tekemään. Mietin onko mahani raskausviikkoihin nähden tarpeeksi kehittynyt, sillä minun piti kai kohtapuoliin synnyttää. Uneen mukaan tuli entinen työkaverini vuosien, vuosien takaa, joka pikapikaa mittasi mahani ja totesi että eihän tässä mitään. Muuta en unesta muista Smiley
Tiedän että raskaus on uuden alun tai suunnitelmien merkki ja tänään sainkin työhaastattelukutsun.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
jasso
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3239 : 22.02.2014 20:17:11 »

Olin unessa intiimissä kanssakäymisessä exäni kanssa. Joku mies tuli ovesta sisään ja exäni nauroi mulle ja sano että olin vaan pano... Ja uni loppu. Ja ahdisti aivan järjettömästi... Vieläkin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 214 215 [216] 217 218 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: