Sivuja: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2107189 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3120 : 27.09.2013 16:07:32 »

Kiitos liekki-tulkinnoista ihanat  smitten

Viime yönä olin unessani töissä (en kuitenkaan niissä hommissa, joissa oikeassa elämässä, mutta samassa talossa) ja yksi hoitaja toi mulle puhelinta, et joku mies kysyy sua. Olin ihan huuli pyöreenä, et kuka mulle nyt tänne ja otin sen puhelimen korvalle; iskä tässä! Puhelin putosi ja puhelu katkesi, tajusin unessakin että isäni on kuollut jo useampi vuosi sitten. Nostin sit sen puhelimen, vähän hämilläni siitä, että olin noin säikähtänyt ja kohta se soi uudestaan. Vastasin siihen ja isä oli ymmärtäväinen reaktioni suhteen, alkoi sitten puhua, että eikös hänellä ollut ihan terveet jalat ja mä siinä takeltelin, että niistä oli tehty hänen siskolleen jotain proteeseja tms. Huhhuh! Mitäs tästä tulis mieleen?
tallennettu
johanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


Profiili
« Vastaus #3121 : 29.09.2013 13:29:56 »

Näin unta, jossa esiintyivät numerot 68 ja 90 000.
Joku unessa oleva mieshenkilö oli 68-vuotias ja äitini kertoi voittaneensa 90 000e lotossa. Olin närkästynyt
äidilleni, koska hän ei luvannut antaa minulle voitosta mitään ja kertoi menevänsä Kreikkaan lomalle.

July Smiley
tallennettu
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #3122 : 01.10.2013 01:00:44 »

mä oon nyt nähnyt pari tosi mielenkiintoista avaruuteen liittyvää unta. (: toinen niistä oli sellainen missä meidän taivaalle oli ilmestynyt yhtäkkiä tosi lähellä maata olevaa kaksi isoa planeettaa. Shocked

isonikohan se mulle kummittelee Wink
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
mii-i
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 349



Profiili
« Vastaus #3123 : 01.10.2013 12:38:19 »

Edelleen oppimiskausi meneillään, luen unissani yhä tunnetasolla vahvana tuntuvia tekstejä (suomeksi ja näköjään enkuksikin). Jännä tunne, teksti tuntuu porautuvan kolmannen silmäni kautta solutasolle ilman että herättyäni muistan täsmälleen sanoja, vaikka osan aina muistankin.

Kiroilin opassopalleni tuossa yhdestä kipupaikasta, ja sitten unissani luin taas jotain voimakkaan vihreä-kantista kirjaa, ja kuulin Kryon-kanavoijaa muistuttavan äänen, joka sanoi enkuksi jotain suuntaan "me kyllä kerrotaan, kun on se hetki- ja sitten kyllä varmasti tiedät". Ja se ääni oli sitten niin voimakas, että tuntui sydänjuurissa asti.  Grin
tallennettu

There is a voice that doesn't use words - Listen.
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3124 : 01.10.2013 13:23:08 »

Näin unta, jossa esiintyivät numerot 68 ja 90 000.
Joku unessa oleva mieshenkilö oli 68-vuotias ja äitini kertoi voittaneensa 90 000e lotossa. Olin närkästynyt
äidilleni, koska hän ei luvannut antaa minulle voitosta mitään ja kertoi menevänsä Kreikkaan lomalle.

July Smiley

Voi ethän sinä äitisi voittorahoja tarvitse! Unesi kertoo, että tämän hetken läksysi, jonka olet oppimassa on tasapaino isosiskon roolin (opastaja, vastuunkantaja. Siinä onkin oppimista itsessään, ettet mene tekemään toisen puolesta tai annettuasi neuvoja, ettet jää vahtimaan, tekeekö neuvoja saanut asiat niin kuin sinä itse ne tekisit. Muista antaa henkilön itse tulla kysymään, missä meni pieleen, jollei tämä heti hoksannut mitä ja kuinka tehdä!) ja "ahneen kauppiaan" välillä. Ilmeisesti rahalla nykytilanteessasi hiukan liian iso painoarvo tai olet short cash- tilanteessa, jolloin on luonnollista olettaa rahan tuovan ratkaisun elämänongelmiin.
Mutta ei!!!
Tasapainon löytäminen avaa hanat sinuun päin ja universaalit energiat alkavat tehdä työtä puolestasi. Tilaisuuksia parantaa elämääsi tulee aivan muuten kuin lottovoiton kanssa. Jumalia / jumalallisia voimia tuntuu ilmestyvän joka kulmalta auttamaan sinua.
Ole valpas, pidä visusti kiinni tasapainosta.
Älä anna minkään horjuttaa luottamustasi ajatukseen: "Hyvin tässä käy!"
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3125 : 01.10.2013 13:28:31 »

Mää näin unta, mää näin unta!
En oo ainakaan kuukauteen nähny. Tai siis en muista semmosia.

Ai sinäkin! Mulla menny useita vuosia, etten juurikaan ole nähnyt unia. Nyt ihan viime viikkoina kaksi unta, joista toisen olen autuaasti unohtanut. Toinen olikin ihan selvää pässinlihaa. Katsotaan, koska se tulee lihaksi ja vereksi - elikkäs toteutuu.
Menoo oli kuin Vilkkilässä, niinkuin ennen muinoin sanottiin.

Untasi en valitettavasti muuten osaa tulkita, kuin että olet valintojen edessä ja ajatusmaailmasi puhdistuu ja uudistuu. Onhan sekin tietty paljon, jos tuntuu, että pitäis tulla muutoksia. Ajatuksista lähtee toiminta ja se muuttaa koko elämän.
Kaikkee hyvää vuan!
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3126 : 01.10.2013 13:30:48 »

Kiitos liekki-tulkinnoista ihanat  smitten

Viime yönä olin unessani töissä (en kuitenkaan niissä hommissa, joissa oikeassa elämässä, mutta samassa talossa) ja yksi hoitaja toi mulle puhelinta, et joku mies kysyy sua. Olin ihan huuli pyöreenä, et kuka mulle nyt tänne ja otin sen puhelimen korvalle; iskä tässä! Puhelin putosi ja puhelu katkesi, tajusin unessakin että isäni on kuollut jo useampi vuosi sitten. Nostin sit sen puhelimen, vähän hämilläni siitä, että olin noin säikähtänyt ja kohta se soi uudestaan. Vastasin siihen ja isä oli ymmärtäväinen reaktioni suhteen, alkoi sitten puhua, että eikös hänellä ollut ihan terveet jalat ja mä siinä takeltelin, että niistä oli tehty hänen siskolleen jotain proteeseja tms. Huhhuh! Mitäs tästä tulis mieleen?


Tämän unen tarkoitus on antaa sinulle voimia taapertaa päättäväisemmin eteenpäin. Isäsi toimii enkelinäsi 'tuolla puolen' ja vielä antoi jalkansakin, jotta siskosi/ -kin pääsee eteenpäin.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3127 : 01.10.2013 13:32:30 »

Olin lähdössä lentokoneella Helsinkiin ja siellä oli tarkoitus mennä risteilylle. Tiesin että määränpäässä on ihminen, joka odottaa tapaamistani ja että nyt on mentävä. En kuitenkaan saanut pakattua, vaan venyin ja vanuin ympäriinsä, olin jo varma että lento lähti jo ja sitten koneen lähtöön olikin enää 20 minuuttia. Olin kumminkin kentällä ja lähtöselvityksessä tajusin, ettei mulla ole oikeastaan edes rahaa koko hommaan, henkkareitakin löytyi kolmet ja kaikki vanhentuneita (tämä on totta), mutta silti pääsin läpi ja tiskin takana ollut nainen toivotti hymyillen hyvää jatkoa ja onnea matkaan.

Mikäs avaruusikkuna täällä oikein on aurennut, kun monella alkaa kokonaan uusi elämä. Ihanaa että siitä ilmoitellaan unissa. Nauti! Elämä kantaa. Tämän unen jälkeen paremmin kuin ennen.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3128 : 01.10.2013 13:35:22 »

mä oon nyt nähnyt pari tosi mielenkiintoista avaruuteen liittyvää unta. (: toinen niistä oli sellainen missä meidän taivaalle oli ilmestynyt yhtäkkiä tosi lähellä maata olevaa kaksi isoa planeettaa. Shocked

isonikohan se mulle kummittelee Wink

Tuli heti luettuani tekstisi mieleen, että näinköhän kahdelta planeetalta löytyneestä elämästä kohtapuoliin kerrotaan julkisuuteen.
Toinen mielleyhtymä, minkä edellistä lausetta kirjoittaessani sain, on että elämästäsi kaikonneita sinulle merkityksekkäitä ihmisiä alkaa tulla takaisin lähipiiriisi. Heidän vaikutuksensa tulee olemaan jotakin Jupiterin ja Neptunuksen luokkaa mittasuhteiltaan ja ihan vaan juuri sinulle.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #3129 : 02.10.2013 07:44:45 »

 Näin unta, että matkustin majakkasaarelle. Oli sateinen (ei myrskyisä) ilma kun matkustin pienellä veneellä saarelle, mukana oli jotain muitakin henkilöitä. Katselin sitä isoa majakkaa, jossa valo paloi, koko matkan ajan. Perille päästyämme valo oli sammunut. Kuljin majakanvartijan mökkiä ympäri ja majakkaa ylös ja alas portaita hermostuneesti kun joka puolella oli aaveita, kukaan muu ei tainut nähdä niitä ollenkaan. Nämä aaveet vain tutkailivat ja kurkkivat ovista mitä teen. Eivät mitenkään uhanneet mutta pelottivat silti. Vähän oli synkkä uni luonteeltaan kun siitä majakasta sammui valo. Että semmoista tällä kertaa.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3130 : 07.10.2013 06:44:58 »

Huhhuh! En tiedä oliko unta, kovin todentuntuista joka tapauksessa.. Olin yksin kotona, kissat pihalla yötä ja talo siis niiltä osin hiljainen (tämä siis tilanne ennen nukkumaan menoa). Herään ekan kerran noin tunnin kuluttua nukahtamisesta koputukseen, mutta en oo varma näinkö unta, enkä mennyt edes katsomaan ovelle. Olen levoton ja heräilen kaikenlaisiin ääniin, kunnes yhtäkkiä tunnen, että sängyssäni ON joku. Tuo joku pitää musta kiinni niin, että sattuu, kunnes lopulta rauhoitun ja olo muuttuu rauhallisen levolliseksi. Vähän myöhemmin tuo toistuu, ilman mitään muistijälkeä aiemmasta, jonka kuitenkin nyt muistan  idiot2

Saa tulkita Cheesy
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3131 : 08.10.2013 12:38:19 »

Näin unta, että matkustin majakkasaarelle. Oli sateinen (ei myrskyisä) ilma kun matkustin pienellä veneellä saarelle, mukana oli jotain muitakin henkilöitä. Katselin sitä isoa majakkaa, jossa valo paloi, koko matkan ajan. Perille päästyämme valo oli sammunut. Kuljin majakanvartijan mökkiä ympäri ja majakkaa ylös ja alas portaita hermostuneesti kun joka puolella oli aaveita, kukaan muu ei tainut nähdä niitä ollenkaan. Nämä aaveet vain tutkailivat ja kurkkivat ovista mitä teen. Eivät mitenkään uhanneet mutta pelottivat silti. Vähän oli synkkä uni luonteeltaan kun siitä majakasta sammui valo. Että semmoista tällä kertaa.

Menit kohti valoa, mutta sisäinen valosi on kehittymässä niin, ettet kohta kaipaa aurinkoakaan taivaalle.

Tunnemaailmasi etsii jotain mihin kiinnittää huomionsa ja mitä seurata. Kuitenkin, kun annat tunteittesi virrata omillaan, saat sisäiset voimasi ehyemmiksi ja tuon mainitsemani valon sydänsakraasi antamaan voimaa ja sisäistä lämpöä. Melkoinen taitoskohta elämässäsi, mutta se kannattaa mennä luottaen että 'Elämä kantaa!'
« Viimeksi muokattu: 10.10.2013 15:42:05 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
VanillaHeart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 157


Profiili
« Vastaus #3132 : 08.10.2013 13:21:24 »

Näin unta pari yötä sitten, että nykyisessä kodissani oli yksi ylimääräinen huone, jossa eräs miespuolinen kaverini oli vuokralla. Hän kuitenkin ilmoitti päässeensä opiskelemaan toiselle paikkakunnalle ja huone jäisi tyhjäksi. Ihmettelin, että miten saisin uuden vuokralaisen tyhjäksi jäävään huoneesee, kun en sitä itse tarvitse. Hän sanoi, että älä huoli, kyllä siihen vuokralainen saadaan, että laita ilmoitus ja valitse joku mies. Unessa järjestin näytön ja paikalle tuli vuokralaisehdokkaita. Kun kurkkasin tyhjään valkoiseen huoneeseen, oli siellä myös erillinen kylpyhuone. Aluksi olin ollut harmissani, etten halua asua tuntemattoman miehen kanssa ja jakaa kylppäriä, mutta huoli muuttui helpotukseksi, kun huomasin toisen kylpyhuoneen Smiley

Osaisiko joku tulkita Smiley
tallennettu
astronomus
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #3133 : 09.10.2013 07:39:56 »

Pitkästä aikaa näin unen, joka tuntuu jotenkin merkitykselliseltä. Itse asiassa muistan tuolta yöltä viisi eri unta, mutta tämä yksi sisälsi eniten yksityiskohtia.

Ajoin autolla hiekkatietä. Oli satanut ilmeisesti runsaasti, koska ajattelin, että onkohan joki tulvinut tien yli. Pitkästi pääsinkin ajamaan suht kuivalla tiellä, kunnes tuli kohta missä tuo joki virtasi tien yli. Ajattelin vaihtaa isommalle vaihteelle ja kaasuttaa yli, mutta vaihde ei mennyt päälle, ja köröttelin jännittyneenä tuon tulvapaikan läpi. Tämän jälkeen tuli iso ylämäki, ja tässä vaiheessa huomasin kulkevani jalkaisin. Edelläni meni äiti kahden lapsen kanssa. Yht' äkkiä huomasin karhun tulevan minua vastaan. Se muuttui (taisi käydä liian jännäksi, ja päätin itse muuttaa sen) kuitenkin karhun näköiseksi koiraksi. Oli tuon edelläni kulkevan naisen koira.
  Seurasin jostain syystä tätä minulle vierasta naista ja lapsia heidän kotiinsa. Siellä huomasin, että kaikki ei ole kunnossa. Tämä nainen olikin pedofiili, ja käytti lapsiaan hyväkseen (tästä kohtaa en halua sen enempää kertoa  Sad). Nainen koitti saada minulta ymmärrystä, mutta pakenin kauhuissani paikalta, ja pelkäsin, että tuo nainen lähtee perään ja tekee jotain minulle. Juoksin talolta pois päin, ja näin ensin vasemmalla puolellani kirkon, joka oli tosi huonossa kunnossa. Kattoa puuttui, ja lautoja repsotti. Heti kirkon jälkeen näin hienon rakennuksen, jossa oli paljon valoja, ja talon seinässä luki valokirjaimin "Sinervä". Se oli jokin tanssipaikka.

Mitähän uni voisi kertoa? Tällä hetkellä elämässäni ei ole oikeastaan mitään ihmeellistä. Kaikki on ok.

Tähän uneni loppui.
tallennettu

aurinko harka  askendentti leijona  kuu vaaka
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3134 : 13.10.2013 18:58:48 »

olen viime öinä nähnyt unia,joissa nukun ja yritän herätä mutta en yksinkertaisesti saa silmiä auki.tai olen jossain missä pitäisi olla hereillä,koulussa ym.ja nukahdan väkisin.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 207 208 [209] 210 211 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: