Sivuja: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106761 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
babytiger76
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #3090 : 03.09.2013 13:26:01 »

Näin hiljattain unta, jossa oma rakas kanini pomppi iloisesti sinne tänne, kunnes huomasin, että tismalleen samanlaisia kaneja loikki huoneessa mieletön määrä ja minä mietin, että miten löytäisin omani sieltä. En kuitenkaan ollut kovin huolissani.
     Sitten yhtäkkiä työnsin rattaita, joissa istui oma nuorin lapseni. Hänellä oli kädessään kulho, johon lisäsin koko ajan mansikkajogurttia. Rinnalla juoksenteli myös koira, pieni mahongin värinen, joka oli tosi tottelevainen, villi ja iloinen.Menimme hissiin, joka meni ylöspäin. Sitten saavuimme eläinkauppaan, joka oli kaksiosainen.Ensimmäisessä osassa oli pieneläimet ja tarvikkeita. En kuitenkaan mennyt katsomaan niitä, vaan akvaarioita, joita oli se toinen osa täynnä. Toinen toistaan upeampia. Eläinkaupan myyjä sanoi kuitenkin minulle, että suosittelisi mieluummin minulle jotain liskoa.

Näin samana yönä toisenkin unen, mutta jospa tätä voisi pohtia ensin.Mitä tämä mielestänne voisi tarkoittaa?
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #3091 : 03.09.2013 22:43:43 »

Portaita ja numero 5
Nousin keveästi hyvin jyrkkiä kapeita puuportaita ylöspäin. Portaan askelmat syvyyssuunnassakin olivat hyvin kapeat, kauniit kiiltävät puiset askelmat, kiertosuunta oikealle. Viidenteen kerrokseen olin matkalla. Talossa joka sijaitsi korkean mäen päällä, tien vasemmalla puolella, osoitteessa oli numero 5. Tien viimeinen talo oli seuraava tien oikealla puolella oleva talo, osoitteessa numero 6. Tulin ulos talosta, mieheni kanssa olimme lähdössä kävelemään, kysyin lukitsitko ulko-oven. Samalla ajoi ohitse, taloltaan osoitteessa numero 6, tumman sinisellä autolla nuorempi mies joka oli meille osoitteemme neuvonut. Unessa mainitsin hänen nimensä, nyt en nimeä muista.

..tien, osoitteen numeron 5, talon portaat, 5.kerroksen, ylöspäin menon,
yhdistän viidenteen chakraan. Mihin suuntaan pyörii spiraali, oikealleko ??

--------

Kävin Kuussa =). Kuinka sinne jouduin, ei ole tietoa.  Korkealla olimme, mies ja minä. Autio tunnelma sekä maisema, muita ei paikalla ollut. Kuun pinnalla oli iso pyöreä matalahko esine, malliltaan voimarummun tapainen vaan isompi, halkaisijaltaan ehkä 1,5metrinen. Minä käänsin kappaletta toiseen suuntaan, siinä oli jokin merkkiviivakin. Puhelin samalla ´Nyt Kuu näyttää maasta katsottuna ihan erinäköiselle!´ - Ennen tuota unta minulle näytettiin vaaleanpunaisia kellokukkia, kukkien reunat olivat kääntyneet kauniisti ulospäin. Ihanat kukat <3.
--------

Ison määrän jyviä joku heitti ilmaan. Nämä jyvät putoilivat päälleni kuin sade. Itse tein samalla tavoin .. otin käsiini jyviä heittäen ne ilmaan, jyvät putosivat tuon toisen henkilön päälle.

Nuo kertomani unet on muutamalta viime yöltä, nyt alkusyyskuun öinä katseltuja.
Tapanani on katsella ja myös kirjata ylös jouluaatosta alkaen ns Pyhiä unia,
jolloin syyskuulle näytettiin seuraavaa ::


Pitkä kauralaari rakennuksen umpiverannalla ikkunan alla. Minulla oli multaista (?) vettä astiassa, samanlainen astia kuin kauppojen isot valmissalaattikaukalot, musta. Kippasin veden tuohon kauralaariin, jyvien sivuun.

 Cheesy skorpioni


« Viimeksi muokattu: 03.09.2013 22:45:47 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Indium
Vieras
« Vastaus #3092 : 04.09.2013 09:34:48 »

Viime yön unessa kävelin ohi, kun tyttö isänsä käskystä kanavoi maassa hipsivän siilin ajatuksia. Siili kuulemma koki että tulee kalliiksi, rahallisesti, olla yöllä hereillä. Summa oli kai 6.40 euroa. Tyttö kyynelehti.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3093 : 05.09.2013 13:01:38 »

Portaita ja numero 5
Nousin keveästi hyvin jyrkkiä kapeita puuportaita ylöspäin. Portaan askelmat syvyyssuunnassakin olivat hyvin kapeat, kauniit kiiltävät puiset askelmat, kiertosuunta oikealle. Viidenteen kerrokseen olin matkalla. Talossa joka sijaitsi korkean mäen päällä, tien vasemmalla puolella, osoitteessa oli numero 5. Tien viimeinen talo oli seuraava tien oikealla puolella oleva talo, osoitteessa numero 6. Tulin ulos talosta, mieheni kanssa olimme lähdössä kävelemään, kysyin lukitsitko ulko-oven. Samalla ajoi ohitse, taloltaan osoitteessa numero 6, tumman sinisellä autolla nuorempi mies joka oli meille osoitteemme neuvonut. Unessa mainitsin hänen nimensä, nyt en nimeä muista.

..tien, osoitteen numeron 5, talon portaat, 5.kerroksen, ylöspäin menon,
yhdistän viidenteen chakraan. Mihin suuntaan pyörii spiraali, oikealleko ??

--------

Kävin Kuussa =). Kuinka sinne jouduin, ei ole tietoa.  Korkealla olimme, mies ja minä. Autio tunnelma sekä maisema, muita ei paikalla ollut. Kuun pinnalla oli iso pyöreä matalahko esine, malliltaan voimarummun tapainen vaan isompi, halkaisijaltaan ehkä 1,5metrinen. Minä käänsin kappaletta toiseen suuntaan, siinä oli jokin merkkiviivakin. Puhelin samalla ´Nyt Kuu näyttää maasta katsottuna ihan erinäköiselle!´ - Ennen tuota unta minulle näytettiin vaaleanpunaisia kellokukkia, kukkien reunat olivat kääntyneet kauniisti ulospäin. Ihanat kukat <3.
--------

Ison määrän jyviä joku heitti ilmaan. Nämä jyvät putoilivat päälleni kuin sade. Itse tein samalla tavoin .. otin käsiini jyviä heittäen ne ilmaan, jyvät putosivat tuon toisen henkilön päälle.

Nuo kertomani unet on muutamalta viime yöltä, nyt alkusyyskuun öinä katseltuja.
Tapanani on katsella ja myös kirjata ylös jouluaatosta alkaen ns Pyhiä unia,
jolloin syyskuulle näytettiin seuraavaa ::


Pitkä kauralaari rakennuksen umpiverannalla ikkunan alla. Minulla oli multaista (?) vettä astiassa, samanlainen astia kuin kauppojen isot valmissalaattikaukalot, musta. Kippasin veden tuohon kauralaariin, jyvien sivuun.

 Cheesy skorpioni




Tarvitset siis tunteen ja järjen tasapainoa kehittää lisää. Koska viitosta on useampi, tarvitset eri tilanteisiin eri 'tajun' tasapainoisesta käyttäytymisestä.
Väliaikaisrakennelmana portaat kertovat, että nouset korkeammalle tietoisuuden tasolle, jonka jälkeen tarpeettomat portaat voivat lahota tai ne voidaan purkaa.
Vasen 5, looginen tasapaino tarpeen. Oikea 6, tunnemaailmasta kumpuava vastuu ja eroavaisuuksienkin ymmärtäminen autettavan / opetettavan ja sinun (= vastuullinen) välillä.
Kuun kääntö, maisema 'tyhjä' = tunnemaailman muutoksen tarve, jotta suhteet pelittäis paremmin.
Vaaleanpunainen on agape-rakkautta.

Jatkan toiste...
Omat hommat odottelee jo.

Jatkoa pe 06.09.2013

Jyvät, osan niistä heität toisten päälle.
= Paljon uutta tietoa = alkuja, siirrät tietoa toisille ?opettamisenko kautta?

Kauralaari ja musta vesiaastia
= Lisää ravintoa tai tieto'ravintoa'. Vesi on elämän lähde, musta astia, haet tietoiseti uusia vaikutteita.

Koostettuna katson, että tarkoituksellakin etsit lisää osaamista,vaikutteitakin. On muutoksen aika kaikenkaikkiaan elämässäsi.
Eräs '5' n merkityksistä on tehdä selkeitä päätöksiä, joko tunteeseen tai järkeen pohjaten. Paras päätös kuitenkin tulee, kun sisimmässä tuntuu tasapaino ja sinulla tahto sitoutua.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2013 12:31:18 kirjoittanut t.touhula » tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #3094 : 05.09.2013 16:51:54 »

Kiitos t.touhula ...

jään tuumimaan näitä sanojasi !!! Löytyykö muuta mahdollista neuvokkia uniini .. ?

Lisää näkymiä toissa yöltä ::
Aukko pilvessä
Katselin ylös taivaalle, paikkana mökkipiha, läsnä oli omaa perhettä. Vaaleat pilvet peittivät taivaan. Pilvien keskelle oli avautunut pyöreä aukko. Siitä tähystelin jonkinlaisen laitteen avulla taivaankantta. Korkealla korkealla pilviaukon yläpuolella näkyi kuvio. Samantapainen kuin on enkelipallosissa tai elämänkukassa. Kovin selvästi en voinut kuviota nähdä. Viestin kuitenkin ymmärsin näin: jotakin suurempaa siellä meille on !

 Shocked skorpioni

Kiitos myös jatko-osiosta !! Tulkitset hyvin, kiitos !!  Smiley
« Viimeksi muokattu: 07.09.2013 23:07:45 kirjoittanut Anitaaah » tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
waaka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #3095 : 06.09.2013 06:50:51 »


Kerron ihmeellisen uneni

Olin jossain todella vanhassa vihreässä puisessa omakotitalossa ja siellä oli myös pikkusiskoni (nimimuutettu Seija).
Löysin jostain ulkoa talon nurkalta olevasta komerosta Seijan vanhan mustan nahkalompakon joka oli muka unohtunut aikojen saatossa sinne. ja jossa oli Euro kolikoita,oli 5 cnt,10cnt,20cnt,1€, 2€ jne kolikkotaskussa.
Rahat olivat uutuuden uutukaisia ajalta, joilloin markat vaihtuivat euroihin.
Näin muka kuitin lompakossa jossa oli muistaakseni vuosi 2001 ?
Kaivelin kolikoita ja olini ihan ihmeissäni niiden kiiltävyydestä ja niissä oli muka erilaisia kuvioita takapuolella kuin nykyään. tiesin unessani että nämä ovat muka arvokkaitakoska näitä ei enää muka tehtäisi tai saisi mitään. Tiesin että näistä saisi paljon rahaa.
Otin 2€ kolikon itselleni kunnes siskoni pyyhälsi paikalle nurkan takaaja ihmetteli mitä teen. Jäin kiinni, mutta hän ei suuttunut. hymyili vain.ja alkoi itsekin tutkia lompakkoa.
Sitten uni vaihtui järkyttävään suuntaan, jossain kohtaa siskoani ei enää ollutkaan paikalla
vaan joku tuntumaton mies jonka muka unessa tunsin puukotti minua. Hän yritti puukottaa minua sydämen kohdalle, mutta puukon kärki upposi johonkin osaan rinnastani aiheuttaen kipua tuottavan reijän josta vuosi verta. hengitykseni vaikeutui ja tuntui erittäin raskaalta
samassa mielessäni muka kaikui kuinka kuolema olisi todella lähellä
sain väännettyä tuntemattoman puukkomiehen kättä jossa puukko oli, niin että hän tökkäsi sillä itseään ja tuupertui maahaan, josta hän muka nousi vielä ylös suht hyvin voivana
juoksin hidastetusti karkuun tuon vanhan vaaleanvihreän puisen omakotitalon huoneeseen
pakoon joka oli muka kylpyhuone joka oli sekaisin, siellä oli paljon vaatteita lattioilla ja vaaleanpunaista maalia seinissä siellä täällä ja ISO valkokarminen ikkuna
ja minä muka pitelin itseäni oven edessä ja roikuin kahvassa hyvin huonovointisena ja soitin itse hätäkeskukseen huohottaen, muistan vieläkin mitä muka puhelussa sanoin

tässä puhelun kulku:

Tärisevin ja verisin sormin päättäväisesti painelin jonkinlaisen ilmeisesti kännykän näppäimiä 112

häke " hätäkeskus"
minä " apua,tulkaa äkkiä auttamaan, minua on puukotettu, tuolla on joku mies jota myös on puukotettu"
häke " mihin sinua on puukotettu"
" rintaan, ja tuota toista miestä myös, se hyökkäsi puukon kanssa ja pisti minua ja minä pistin takaisin"
tässä vaiheessa henkeäni alkoi ahdistaa todella paljon tuntui kuin keuhkoni täyttyisi verellä
ja hengitys oli todella raskasta
hätääntyneenä huusin puhelimeen tyttömäisen hennolla äänellä
"tulkaa pian, nopeasti minä kuolen tähän , minuun sattuu, auttakaa auttakaa auttakaa apua ja selitin missä osoitteessa olen ja tämä osoite oli muka nykyinen kerrostalo asuntoni osoite"
häke "koita jaksaa, apua on tulossa jo"

ja uni päättyy siihen kun tuo puukkomies yrittää tunkea vessaan ja  saa sormensa oven rakoon mutta olen muka niin raskas oven edessä ettei hän jaksa työntää ovea auki enempää
ja näen kylpyhuoneen isosta ikkunasta jossa on valkoiset ovenkarmit kuinka
poliisiautoja ja ambulansseja tulvii pihaan
uni loppuu siihen kun näen poliisimiehen astuvan ulos autosta juosten kohti taloa.

Olen ihmeissäni, en oo koskaan ennen nähnyt tämmösiä unia!! Herättyäni piti oikein tarkistaa ettei mua ole oikeasti puukotettu.

Osaako joku sanoa,että mitä tämä nyt oikein MEINAA?!
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3096 : 07.09.2013 21:48:43 »

Unessa tapasin hammaskeijuksi pukeutuneen teinitytön joka kysyi olenko minäkin työasussani. Mulla oli velhon vaatteet, taikasauva ja kaikki. Vastasin olevani konevelho. coolsmiley
tallennettu
annkristin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #3097 : 08.09.2013 09:01:10 »

Mitä tämä tarkoittaa?
Olin meidän vanhan talon pihalla useiden muiden ihmisten kanssa ja siellä oli myös meidän kaksi jo aikoja sitten kuollutta metsästykoiraa. Ne alkoivat yhtäkkiä todella voimakkaasti kouristella ja kuolivat tuskallisesti molemmat siihen paikkaan? Joku oli myrkyttänyt ne?
tallennettu
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #3098 : 08.09.2013 11:15:39 »

Niin paras uneni on;
Taivas tumman harmaan edessä planeetta.
Tavallaan näkyvä käsi tuli ja sanottiin; Täältä sinä olet kotoisin.

Aika-ajoin pysähdyn miettimään mikä planeetta.
Mutta niin parasta,että se uni toi rauhaa ja ymmärrystä siitä että miksi usein tuntuu,etten ole ihan tältä planeetalta.

Haluaa vain tietää Mistä..Ja< miksi se kerrottiin
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #3099 : 09.09.2013 20:44:25 »

 Yksi pahimmista unistani on sellainen jossa minua yritetään kuristaa. Se toistuu aika ajoin, ei täysin samanlaisena mutta aina joku yrittää kuristaa minut. Tämä ollut jo vuosia, ja taas viime yönä näin tälläistä unta.
Olin nykyisessä kodissani mieheni kanssa, meillä oli joku vieras (joka vaikuttaa ihan satunnaiselta henkilöltä, hänellä ei ollut mitään roolia, kunhan oli vain taustalla). Sitten asuntoomme tunkeutui joku ulkopuolinen mies, hän ei välittänyt miehestäni eikä siitä vieraasta, hän halusi vain päästä kuristamaan minut. Hän saikin minut kiinni ja alkoi kuristaa. Kun yritin huutaa, hän yritti estää sen toisella kädellä mutta sain jotenkin henkeä ja huudettua miestäni nimeltä. Hän tulikin siihen viereen mutta ei tehnyt yhtään mitään, katsoi vain kylmänä vieressä. Se tietenkin lisäsi paniikkia joten aloin huutamaan ystävääni nimeltä (ystävää, jonka kanssa jaamme suurempia tunteita kuin vain ystävyys, joista ei tietenkään voi puhua kun olen naimisissa). Hänkään ei tullut ja unessa ajattelin, että "miten hän voisi kuullakkaan kun asuu toisella puolella kaupunkia". Pääsin pakenemaan, juoksin ulos ja piilouduin puskaan. Kun tuo kuristaja oli juossut ohitseni, menin vastakkaiseen suuntaan ja näin mieheni joka näytti yhtä kylmältä ja vihaiselta. Olin hyvin pettynyt ja shokissa joten lähdin juoksemaan, toivoen vain ettei kuristaja tule vastaan.
Siihen sitten heräsin.

 Viime yönä sain myös yöllisen kauhukohtauksen, sellaisen missä nousee paniikissa istumaan, huutaa ja huitoo. Minä olin näkevinäni hirtetyn miehen sänkyni yläpuolella ja mieheni kysyi mikä hätänä. En pysytnyt vastaamaan mitään huidoin vain niitä jalkoja. Sitten vaanpistin pääni tyynyyn ja nukahdin.
Jos tällä nyt on unen kanssa mitään tekemistä tai tarkoitusta. En edes muista oliko tuo ennen vai jälkeen tuon unen.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #3100 : 09.09.2013 21:16:04 »

Sähkö, risteilevät sähköjohdot, voimalinja ... liikaa sähköä ..

Mitä ne unessa kertovat ??

aikuisen tyttären unia nämä ...

 Shocked
tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Indium
Vieras
« Vastaus #3101 : 09.09.2013 21:26:59 »

Mountain Lion:lla kuulostaa olleen unihalvaus, toi jälkimmäinen osa siis.  Undecided Ikävää, vaikka sinänsä ei lie mitään kauhean epätavallista.
Kuristuspainajainen, no oisko se sitä tuskaa kun et voi puhua siitä mitä tunnet tuota ihmistä kohtaan?

Anitaaah, sähkönpurkaukset minun unissani ainakin tuppaavat tarkoittamaan säkenöiviä tunteita. Niin hyvässä kuin pahassakin.
tallennettu
Anitaaah
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 269



Profiili
« Vastaus #3102 : 10.09.2013 00:30:15 »

Mountain Lion:lla kuulostaa olleen unihalvaus, toi jälkimmäinen osa siis.  Undecided Ikävää, vaikka sinänsä ei lie mitään kauhean epätavallista.
Kuristuspainajainen, no oisko se sitä tuskaa kun et voi puhua siitä mitä tunnet tuota ihmistä kohtaan?

Anitaaah, sähkönpurkaukset minun unissani ainakin tuppaavat tarkoittamaan säkenöiviä tunteita. Niin hyvässä kuin pahassakin.

Kiitos sähköisestä kommentistasi ind1 !!

Mountain Lion:in jutusta ajattelen samoin ,, unihalvaukselle vaikuttaa ..

tallennettu

~  kulkekaa nyt-virralla kuin kuunsäteellä ja seuratkaa sen valoa  ~
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #3103 : 10.09.2013 06:33:22 »

Oi voe, ei ole unia, eikä untakaan oikein hyvin :/
Pelkästään chakrojen, ehkäpä kolmannen silmän, tosin väri on liian vaalea, näen kauniisti pyörähtelevän, en muuta. Tai siis ON niitä unia, mutta tiedätte. Miksi ne aina välillä katoavat?
tallennettu
Aurinko45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59


Profiili
« Vastaus #3104 : 10.09.2013 10:24:13 »

Sain unessa paljon uusia pieniä ja isoja lompakoita (tyhjiä) Vaaleansininen lompakko miellytti kovasti. Eräs ihailemani henkilö antoi ne minulle. Mitähän mahtaa tarkoittaa?  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 205 206 [207] 208 209 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: