Sivuja: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106581 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Indium
Vieras
« Vastaus #3105 : 10.09.2013 10:46:49 »

Aurinko45, mitäs lompakoilla tehdään? No, niihin laitetaan rahaa. Ja rahalla saa kaikenlaista mukavaa ja se tuo elämään vakautta. Toisin sanoen taitaapi tuntua, että kun tuo henkilö on olemassa, sinulla on voimavaroja enemmän, ja olet avoimempi kivoille asioille  Smiley

TAI sitten, lisäys vielä, tuon ihailemasi henkilön paikalle pöllähtäminen symboloi itsesi hyväksymistä. Itse kumminkin näyttelemme uniemme kaikki roolit Smiley
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #3106 : 10.09.2013 21:47:37 »

 On ollut unihalvaus ennenkin mutta siinä ei pystynyt liikkumaan ollenkaan. Ja on olemassa unihäiriö joka englanniksi on "night terror/sleep terror" joksi tämän itse ajattelin.

 Nyt kun luin kirjoitukseni uudestaan niin ihan selvältähän tuo minullekin vaikuttaa. Kun ei voi ääneen kertoa tunteita. Viime yönä näin unta, että rämmin sellaisessa lähes läpipääsemättömässä ryteikössä, yritin pasta aukealle paikalle. Sekin kyllä taitaa heijastaa tätä tilannetta, jossa kamppailen näiden asioiden kanssa yrittäen saada selvyyttä.

 Tuohon kauhukohtaukseen vielä. Kävi sellainen pelottava "sattuma" kun puhuin ystäväni kanssa. Kerroin etten nukkunut hyvin kun oli painajaisia ja sitten vielä se kauhukohtaus (en tarkemmin kertonut minkälainen), ja vastasi "en minäkään, aina kun yritin nukkua niin tuntui kuin joku olisi ottanut jaloista kiinni". Väkisinkin tuli mieleen kuinka huidoin ja yritin ottaa kiinni niistä hirtetyn miehen jaloista siinä sängyn yläpuolella.  Shocked Oli pakko kertoa vakkei tämä varsinainen uni ollutkaan.
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #3107 : 12.09.2013 17:21:22 »

Näin edellisyönä unta; katsoin,  kun Finnairin lentokone jotui tekemään pakkolaskun. Se kyllä laskeutui ehyenä, eikä ilmeisesti henkilövainkoja tullut. Uni oli lyhyt ja loppui samantien. Lie teen elämässäni mahalaskun?  Smiley
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
Indium
Vieras
« Vastaus #3108 : 12.09.2013 17:24:50 »

sinituuli1,
Mahalaskun? No, voi tuon tulkita kyllä niinkin, että uhkaava tilanne säikäyttää, mutta lopulta selvitään tilanteeseen nähden vallan hyvin  Smiley
Eli toisin sanoen, todennäköisimmin uskot että näin tapahtuu, ja siksi uni.
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3109 : 13.09.2013 13:43:06 »

FairyNightillä toi kekäle-uni... no mulla tulee mieleen, että onko sulla ristiriitainen olo jostain polttavasta asiasta?
Toinen osa sinusta pelkää ihan tosissaan, että se käy vielä tuhoksesi niin että et huomaa toimia ajoissa (alun nukkuminen ja erityisesti pelkosi, että talo palaa), toinen osa taas koittaa uskotella sinulle, että ongelmaa ei oikeastaan ole ollenkaan (unessasi puolisosi) ja että siitä stressaaminen on haitallista (tapetin pilalle meneminen on suurempi ongelma kuin se näkemäsi palovaara).

Onko tuon mieshenkilön ilmaantuminen millään lailla kyseiseen asiaan liittyvää?
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #3110 : 16.09.2013 17:19:19 »

Olen nyt monet kerrat nähnyt unta liekeistä. En siis niinkään mistään tulipalosta, ennemminkin liekkejä on unessani aina kotimme keittiö/olohuoneessa, samassa kohtaa. Joka kerta säikähdän hereille, ihmetellen mitä nuo liekit oikein tarkoittaa? Kellään käryä asiasta?  Cheesy
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3111 : 16.09.2013 18:30:16 »

Liekit yleensa symbolisoivat tunteita ja taiteellista itseilmaisua, mutta koska liekit olivat keittiossa ja olohuoneessa joita pidetaan huoneista tarkeimpina, lampo ja turvallisuus.
Hiukan mietin tuota olohuoneen liekkeja toisaalta sehan yhdistetaan sosiaalliseen elamaan ja rakkauteen joka kertoo epavarmuudesta, itse varmasti osaat paattaa kummasta on kysymys.
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #3112 : 17.09.2013 14:20:25 »

Olin sitten viime yönä unessa katutyttö, siis ihan oikea prostituoitu. Sain rahaakin, mutta minua käytettiin pidempään kuin mistä sain palkan ja suutuin ja lopetin homman siihen. Tarkistin, että rahat ovat lompsassani ja lompsin tieheni. Ihan "oikeaa toimintaa" siinä ei ollut, mutta jokin esine työnnettiin sisääni ja sillä tehtiin hyvät vibrat oikeastaan vain minulle... Cheesy Cheesy Cheesy

Tää on oudointa, mitä olen unissa nähnyt. Hui!
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #3113 : 18.09.2013 17:51:27 »

Kuulin (ja näin) unessa kun pianistituttavani soitti aivan tajuttoman konserton ja vaihtoi kesken kaiken vielä pianon urkuihin. Jostain syystä paikalla oli myös Tina Turner. idiot2

Nyt herää kysymys miten mun pää voi tuottaa monimutkaista klassista musiikkia ottaen huomioon etten soita itse mitään. Toinen vaihtoehto että kuulin soiton satojen kilometrien päästä, mutta käsittääkseni hän ei siihen kellonaikaan vielä soittanut mitään.

Tai sitten kuulin konserton, jonka hän aikoo esittää tulevaisuudessa (ehkä todennäköisin vaihtoehto mun tapauksessa.)
Mutta se ei selitä Tina Turnerin läsnäoloa.

tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #3114 : 19.09.2013 17:54:06 »

Kato Vegalla on mahtavia unia, oon ennenkin kiinnittänyt huomiota  Grin

Eminen unista tulee tosiaan positiivinen olo Smiley

Itse näin myös useita unia viime yönä. Yhdessä niistä oli meneillään isossa valkeassa teltassa pidettävä yhteislaulutilaisuus, ihmisiä istui valkeiden pöytien ääressä valkoisilla tuoleilla, minä selin teltassa myös sijainneeseen esiintymislavaan. Siinäpä lauleskeltiin kaikenlaista, ja jossain kohtaa minä ehdotin laulua sylissäni olleesta isosta Suuri Toivelaulukirja-tyyppisestä laulukirjasta. Esiintymislavalla seisoi yksi ihminen mikrofonin kanssa, hän oli ala-asteeni opettaja (silloin jo vanha vaari, nyt ollut kuolleena iät ja ajat). Ehdottamani laulu alkoi, ja lauloin sitä iloisena, kunnes vieressäni istunut nainen sanoi jotenkin häpeissään, että kaikki kuulevat lauluni. Vastasin ensin, että eihän se nyt erotu koska yhdellähän täällä vain mikrofoni on, mutta nainen katsoi minua paheksuvasti. Hiljennyin, kuulin sen vanhan opettajani laulavan, ja tosiaan, yksikään toinen väkijoukosta ei laulanut, ei pihaustakaan. Tajusin vahingossa ehdottaneeni eri laulua kuin ensin kuvittelin, että tämä oli paljon vaikeampi kuin se mitä olisi kai pitänyt ehdottaa, ja että oli käynyt käsittämätön tuuri, että tuo opettaja sattui osaamaan sen.
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #3115 : 20.09.2013 21:37:25 »

näin pari yötä sitten unen jossa olin luokkakokouksessa.minulla oli valkoiset housut jalassa,kun yhtäkkiä huomasin että housu on reiden kohdalta rikki ja housuissa verta.
kun katsoin tarkemmin niin haava oli tosi syvä ja sellaine rosoreunainen.verta tuli paljon.kipua en tuntenut.menin vaaan vessaan huuhtelee vedellä.
tallennettu
t.touhula
Astroholisti
*****
Viestejä: 1332



Profiili
« Vastaus #3116 : 21.09.2013 15:11:05 »

Olen nyt monet kerrat nähnyt unta liekeistä. En siis niinkään mistään tulipalosta, ennemminkin liekkejä on unessani aina kotimme keittiö/olohuoneessa, samassa kohtaa. Joka kerta säikähdän hereille, ihmetellen mitä nuo liekit oikein tarkoittaa? Kellään käryä asiasta?  Cheesy

Heitänpä oman näkemyseni tähän, en korvaa toisten tulkintoja vaan lisään yhden.

Liekillä korkeampi voima kertoo, missä sinulla on energin puutetta / tuen tarvetta. Keittiö kertoo paikasta, jossa saat/ teet elämäneväitä ja olohuone omasta ajanvietto ja elpymispaikastasi henkisesti. Ei hullumpaa saada sinne jumalallista energiaa, sekä keittiöön että olohuoneeseen.
tallennettu

Vapaus - mikä ihana sana!
Tiia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13



Profiili
« Vastaus #3117 : 22.09.2013 12:02:55 »

Hei!
Näin viime yönä kaksi erillistä unta, johtuen siitä kun heräsin kesken ensimmäisen uneni.

Ensimmäinen uneni meni suurin piirtein näin:
Olin huoneessa, jossa oli viisi hyvää ystävääni ja teimme radiolähetystä. Ympärillämme oli kuitenkin samalla ainakin kolme kameraa ja jokaisella ystävälläni oli mikrofoni, paitsi minulla ei. Tunsin oloni erittäin ahdistuneeksi ja yksinäiseksi, joten päätin mennä vessaan puhdistamaan naamaani vedellä.
Vessassa näin itseni peilistä erittäin vakava ilme kasvoille, joten päätin antaa itselleni hymyn, mutta peilikuvani ei hymyillyt vaan se oli vakava.
Säikähdin omaa peilikuvaani, koska en hallinnut sitä. Joten menin ystävieni luokse itkien, eikä kukaan uskonut kun kerroin heille mitä oli tapahtunut.
Koska ystäväni eivät uskoneet minua, päätin lähteä pois heidän seurastaan, kävelemään pitkin käytäviä.
Kävellessäni pitkin käytäviä tapasin aluksi tuntemattoman nuoren miehen, joka oli ystävällinen ja todella lämmin henkinen.
Tuntui kuin olisin ollut turvassa ja että hän uskoisi minua, toisin kuin ystäväni.
Päätimme tämän nuoren miehen kanssa lähteä kävelemään pitkin käytäviä, kunnes tapasimme vanhemman miehen, jolla tuntui olevan suuri halu suojella minua kaikelta pahalta.
Tulimme huoneeseen, jossa oli portaat ylös ja alas sekä ovia josta pääsi muualle.

Seuraavaksi muistan sen, että tämä vanhempi mies ja minä olemme parvella, jolloin asemies ilmestyy eteemme ja tähtää meitä aseella.
Suojelija anoo asemieheltä, että minä pääsisin vapaaksi ja että hän jää ns. panttivangiksi.
Asemies päästä minut ja nuoren miehen menemään.

Minä ja tämä nuori mies pääsemme pakoon, mutta siltikin pelko asemiehestä on molempien mielessä.
Olemme parvekkeella ja yhtäkkiä tunnen lämpöä ja rakkautta tätä nuorta miestä kohtaan ja hoen hänelle koko ajan ettei ole syytä huoleen että meidät pelastetaan ja että meidät löydetään.
Kaiken tämän parvekkeella olo ajan huomaan että olen ollut koko ajan laivalla, keskellä merta. Laiva on hyvässä kunnossa, sisältä että ulkoa. Laiva on puhtaan valkoinen ja muutenkin puhdas.
Tähän sitten uneni loppui.

Toinen uneni:
Olen kaksikerroksisen talon lähellä. Talossa on suuret ikkunat ja todella lähellä joen rantaa.
Olen joen rannalla äitini kanssa, joka on huomattavasti kauempana rannasta kuin minä.
Juttelemma äitini kanssa niitä näitä, kunnes luokseni tulee kaksi pientä koiraa.
Toinen koirista on varuillaan seurassani, eikä uskalla tulla kovin lähelleni minua. Kun taas toinen koirista tulee oikein iloisin mielin luokseni, häntää heiluttaen. Tämä toinen koirista menee kauemmaksi, mutta jää odottamaan toista koiraa joka on luonani hemmoteltavana.
Molempien koirien lähtiessä pois luotani, tämä iloinen koira käy vielä kerran luonani pyörähtämässä ja jatkaa matkaa.

Yhtäkkiä olenkin talon sisällä, siellä on paljon ihmisiä sekä paljon sänkyjä vierekkäin että vastakkain. Yhdellä sängyssä on nuori mies, joka tuntuisi olevan ihstukseni, joten päätän mennä hänen juttusilleen. Hänellä on kavereitaan ympärillä, mutta kun minä saavun paikalle, he lähtevät muualle.
Seuraava asia minkä muistan, olen juhlamekossa ja menossa johonkin juhlaan ihastukseni kanssa.
Menemme juhliin vanhalla, todella hyvä kuntoisella veneellä. Kesken matkan, ihastukseni onkin jossain toisissa juhlissa, kun taas minä olen isäni ja äitipuoleni häissä.
Häissä tunnelma on iloinen ja juhlava. Tunsin siltikin oloni erittäin yksinäiseksi ja onnettomaksi ja aivan kuin en kuuluisi siihen paikkaan.
Häät pidettiin suuressa kartanossa ja pihakin oli suuri. Joka puolella kartanoa ja pihaa oli erilaisia kukkakoristeita. Kaikki oli jotenkin massiivisen suurta ja erittäin vanhan aikaista ja hienoa.
Häissä oli todella paljon tuntemattomia ihmisiä ja näinkin heidän joukossa kummitätini (isäni sisko). Hän oli todella kylmä ja välinpitämätön minua kohtaan.

Ajattelin mennä eräälle parvekkeelle miettimään miksi tunsin oloni niin yksinäiseksi ja onnettomaksi. Mietittyäni hetken huomasin suuren suihkulähteen, johon tunsin suurta vetoa. Aivan kuin minun olisi pakko päästä sinne.
Joten päätin sitten mennä suihkulähteelle.
Lähempänä lähdettä näin ihmisjoukon, joka yritti ottaa kiinni koiraa. Pyysin ihmisiltä lupaa siihen että minä otan tämän koiran kiinni, ettei siitä koidu muille ihmisille harmia. Tämä koira oli todella arka, juoksi ihmisiä karkuun minkä kerkesi ja siitä huomasi että sitä pelotti.
Tämä koira huomasi minut, tuli luokseni juosten aivan kuin olisi tiennyt että luonani on erittäin hyvä olla ja ettei tarvitsisi pelätä.
(Koira oli keskikokoinen, valkoinen jossa ruskeita täpliä. En osaa sanoa mitä rotua oli). Koira oli hyvin suojelevainen minua kohtaan, ei päästänyt ketään lähelleni. Hetken rapsuttelun ja hemmottelun jälkeen, lähdin koiran kanssa etsimään isääni ja äitipuoltani, jotta voisin onnitella heitä.
Matkalla isäni ja äitipuoleni luokse uneni loppui.

Tuli hiukan pitkä, mutta toivoisin että joku voisi auttaa minua tulkitsemaan näitä kahta unta.
Ainiin, kummassakaan unessani en tuntenut tuota ihastusiksen kohdettani.
« Viimeksi muokattu: 22.09.2013 12:15:52 kirjoittanut Tiipero » tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #3118 : 22.09.2013 15:33:52 »

Olin lähdössä lentokoneella Helsinkiin ja siellä oli tarkoitus mennä risteilylle. Tiesin että määränpäässä on ihminen, joka odottaa tapaamistani ja että nyt on mentävä. En kuitenkaan saanut pakattua, vaan venyin ja vanuin ympäriinsä, olin jo varma että lento lähti jo ja sitten koneen lähtöön olikin enää 20 minuuttia. Olin kumminkin kentällä ja lähtöselvityksessä tajusin, ettei mulla ole oikeastaan edes rahaa koko hommaan, henkkareitakin löytyi kolmet ja kaikki vanhentuneita (tämä on totta), mutta silti pääsin läpi ja tiskin takana ollut nainen toivotti hymyillen hyvää jatkoa ja onnea matkaan.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #3119 : 25.09.2013 08:37:36 »

Mää näin unta, mää näin unta!
En oo ainakaan kuukauteen nähny. Tai siis en muista semmosia.

Siinä oli portti, jonka takana olevaan maailmaan kaksi ihmistä joteski niinkun kirjotti tarinaa, ja siitä tarinasta tuli sitämukaa peli. Sen portin täällä puolella odotti sitten vuoroaan ja omaa osaansa ko. tarinan ja pelin hahmot. Portilla oli kaks vartijaa molemmin puolin, ja portilla oli joku pyörivä keskiö, jossa oli kalvo ku kalansuomuja, kiilteli jonakin metallisen sinihopeena. Ja paras juttu oli, että sen kalvon läpi oli isketty kääpiö, ja sen pelin jotenkin siinä ladatessa, ne pyöräytti aina vuoroin sen huutavan pääpuolen yleisölle näkyviin, vuoroin kiukkusesti sätkivät jalat  smitten  idiot2 buck2 coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 206 207 [208] 209 210 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: