Sivuja: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106577 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #2565 : 17.03.2012 17:54:15 »

Indium: Kovasti sulla on värien värittämä tuo uni. Eikös se talo yleensä kuvaa ihmistä itseään. Mitähän se musta pöytä viestii, onko sulla oikeasti sellainen? Pitääkö se jätää taakse?
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #2566 : 17.03.2012 18:21:06 »

Olin muuttamassa ja siinä talossa oli ihan hirveästi ihmisiä, ihan lapsia ja sitten jotain sairaanhoitajia kulki ohitse koko ajan. Piti saada tavarat hissiin ja siinä nappia painaessa joku nainen sanoi, että hän ei ainakaan mene tuohon hissiin. Hissin saapuessa hihkuin innosta kun se hissi oli sisältä todella tilava, niin kuin huone ja sinne mahtuisi kaikki tavarat kerralla. Aloin kantaa tavaroita sisään, mutta huomasinkin, että hissin seinät lähtivät liikkeelle ja litistäisivät kaikki sisällä olijat. Ehdin juuri viime tingassa pois ja kiittelin onneani, sekä samalla tiesin, ettei muille hississä olijoille ollut käynyt kuitenkaan mitään.

Sen jälkeen samaisessa talossa oli rappukäytävässä ja erinäisissä huoneissa jotkut raskaamman musiikin ystävien bileet tai jokin baari-iltamat ja vaeltelin siellä tyytymättömänä, kun en yhtään olisi halunnut sellaisissa olla ("tää on niin nähty"). Yhtäkkiä mulla olikin sellaiset Kiss-tyyliset korkeakorkoiset saappaat jalassa ja yritin kävellä sellaisesta kapeasta kohdasta joidenkin miesten edestä ja vielä korkeiden kirjapinojen päältä.  idiot2 Joku yritti tehdä tuttavuutta ja tiuskaisin vain jotain ilkeää takaisin ja tuli heti huono omatunto.

Viime aikoina unet on olleet jotenkin kevyesti omituisia ja hyvin mieleen jääviä. crazy2
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Indium
Vieras
« Vastaus #2567 : 17.03.2012 21:07:14 »

Indium: Kovasti sulla on värien värittämä tuo uni. Eikös se talo yleensä kuvaa ihmistä itseään. Mitähän se musta pöytä viestii, onko sulla oikeasti sellainen? Pitääkö se jätää taakse?

Joo, mulla tapaa aina jää unista värejä mieleen, nyt on ollut korostuneen paljon vihreää kauan aikaa. Ja kyllä oon samoin aatellut taloista unissa  Smiley

Musta pöytä tuli uneen aiemmin viikolla näin:  
Väläys viime yön unesta: Kihlattuni on järjestellyt meidän keittiön uudelleen. Sielä on hirveän paljon enemmän tilaa koska kaapit ovat nyt sisäkkäin - hän on ihan yksin siirtänyt meidän megajäreän vitriinikaapin jääkaapin luo, jääkaappikin on siirtynyt. Ja sitten siellä on iso musta pöytä keskellä lattiaa. Hemmetin iso, musta, painava pöytä.  

Kyllä mulla tavallaan on oikeastikin yks tumma pöytä, mutta ei musta, eikä raskas. Oon aatellut että jos keittiö on kodin sydän, niin tuo musta pöytä kuvaa mun ahdistuneisuuttani ja ylimääräistä "pahaa" jota oon kanniskellut rinnassa, mulla usein on unitalojen keittiöissä rakastettuja ihmisiä tai muuten jotain arkoja/tunteikkaita asioita kohdattavana. Mielellänihän semmosen ison painavan mustan jutskan pois jättäisin, tuumien että tolle ei muuten ole enää tilaa!  Smiley
tallennettu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #2568 : 18.03.2012 11:18:25 »

Indium: Keittiö 'kodin sydän'. Vihreä on sydänchakran väri.
tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Indium
Vieras
« Vastaus #2569 : 18.03.2012 11:35:27 »

Indium: Keittiö 'kodin sydän'. Vihreä on sydänchakran väri.

 Cheesy Mulla on ilmeiseti tapahtunut aika isoja asioita juuri sielläpäin nyt viime viikkoina ja etenkin viime päivinä, näin tosielämänkin kautta ajatellen... smitten

Nyt näin niin kamalaa unta että blää. buck2

(Muoks: Niin kamalaa että antaapa olla ees kertomatta. )
« Viimeksi muokattu: 18.03.2012 13:30:42 kirjoittanut Indium » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2570 : 18.03.2012 13:18:53 »

Kuulostaa kamalalta...jotenkin noi Robin Hood teemaan sopivat kurkistelijat tuntu tänne asti ällöiltä...

Mä näin päikkäreillä unen, jossa nuoret miehet tanssi jotain niinkun rivitanssia, ja sit lopuks menivät kahteen riviin ja nostivat toisen kätensä ylös ja vastakkain toisen miehen kanssa...sit siinä oli semmonen niinkun kunniakuja, ja lopuksi läjähti kellon aika 15:15  idiot2

Ja lisättäköön, että niillä oli farkku housut ja takit yllä, ja mustat semmoset johkin korvan alle ulottuvat hiukset.

Numeroista löysin näin:
"1 ja 5 kuten 115 tai 551 - Ajatuksesi ohjaavat elämäsi muutoksia. Jatka ajatuksiesi ohjaamista haluamaasi suuntaan. Jos muutokset joita näet tulevan eivät tyydytä sinua, voit estää tai muuttaa niitä muuttamalla ajatuksiasi."

OK, tää sopii ^^
Kunniakuja? Tanssivat nuoret miehet? idiot2
« Viimeksi muokattu: 18.03.2012 13:34:01 kirjoittanut Kuuhilda » tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #2571 : 18.03.2012 14:01:58 »

 Kiitos *Marie*

Positiivinen tää minustakin vahvasti on, ja nyt kun sanoit, niin sitähän se meinaa...ole hyvä vain olet tämän ansainnut  smitten  :Smiley
tallennettu
liveforever
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 615


Profiili
« Vastaus #2572 : 20.03.2012 18:02:15 »

olen viime aikoina nähnyt paljon unia vanhoista luokkakavereista jopa sellaisista joita en ole nähnyt ehkä tokaluokan jälkeen
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2573 : 21.03.2012 12:22:18 »

Jaha, unessa mulla oli jääkaapissa monta litraa tuoremehua, ja yllätyin siitä.  Tongue

Mulla oli muuten tossa unessa mun hölmöin t-paita päällä, villapaidan alla. Se on semmonen vappuna just hyvä-tyylinen hölmö t-paita joka saa mut ittenikin hihittämään kun mä muistan mitä mulla on päällä.

Alitajunta on taas huumorintajuinen... Grin Mut kai tosta voi mun vihdoin kasvamaan päin olevaa positiivista "energiavarastoa" ja tiettyä muuta iloisuutta tulkitakin. Hahaa. Ei paha.  :Smiley 
« Viimeksi muokattu: 21.03.2012 13:08:14 kirjoittanut Indium » tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #2574 : 21.03.2012 22:21:15 »

Heissan!!

Jos joku voisi tulkita mun uneni? Se tavallaan on aika mielenkiintoinen:

Viime yönä näin sellaista unta, jossa oli erään pelin hahmoja (Dynasty Warriors, jos jollekkin kertoo) ja siinä oli tappelu, jossa näin kun joku mies haavoittui ja kuoli. Hänet kannettiin pois jollain laudalla, jota sit kannateltiin. No seuraavassa hetkessä olin jos hiippailemassa ihmisten halki naamioituneena, jotta kukaan ei tunnistaisi. Olin nähtävästi menossa esiintymään jonnekkin korkealle, koska pian aloin tanssia suuren joukon edessä ja pian sainkin katsekontaktin erääseen mieheen, joka sit lähti seuraamaan mua halki rakennuksen. Se oli jotenkin remontti vaiheessa tai jotain, vaikka olikin kunnossa tosin osittain. Sit se mies sai mut kiinni ja olin sillee et: "Hyvä et sä sait mut kiinni, koska jos joku muu olis saanu nii olisin pakoillut" ja sit siirryimme johonkin rauhaisaan huoneeseen juttelemaan, joka osoittautui joksikin työhuoneeksi tai vastaavaksi ja siinä yhteydessä oli joku pieni sivu huone, jossa oli sohva, pari nojatuolia ja vauvankehto tai vastaava. Istahdimme juttelemaan sohvalle ja siin unessa tuli sellainen tunne, että tää on se mun mies. Mutta olen täysin varma, että uni loppui kesken, koska se jäi hiukan kesken eräiseksi.

Jos joku saa jotain selkoa tästä unesta niin mielelläni kuuntelisin =)
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
Indium
Vieras
« Vastaus #2575 : 22.03.2012 14:07:20 »

SSMoonSS, mun heittoni tulee tässä Cheesy Ensinnäkin jos olet paljon tuota peliä pelannut, niin helpostikin siitä tulee joitain juttuja uniin. :Smiley Itse en tiedä mimmonen peli tuo on.

Hiipparointi naamioituneena, toisaalta esiintyminen, et haluaisi että sinua nähdään/tunnistetaan mutta päädyt tanssimaan ihmisten edessä? Ristiriitaista. Öö, tunnetko että pystyt olemaan oma itsesi ihmisten edessä, vai tarvitsetko 'naamioita'?
Remontoitava rakennus voisi heijastella muutoksia sinussa/elämässäsi sikäli kun sellaisia havaittavissa on, en tiedä elämäntilannettasi. Smiley Mies joka kulkee perässäsi rakennuksen halki ja joka on ainut joka saa ottaa sinut kiinni, olisiko toivetta tällaisen ystävän löytymisestä vai onko hän jo elämässäsi?
Jos et tunnistanut häntä unessa, se ei tarkoita etteikö hän voisi symboloida jotain ihmistä elämästäsi. Ja vaikka olisi ollut tuttukin, hän voi merkitä myös jotain sinun ominaisuuttasi tai puoltasi jonka tahtoisit tulevan esiin ja ns. seuraavan sinua minne menet.

Äh tää oli nyt ihan lonkalta heittelyä Cheesy
tallennettu
Indium
Vieras
« Vastaus #2576 : 22.03.2012 14:20:25 »

Itse näin unta jossa ensinnäkin mulla oli just ollut paljon paremmat bileet kuin mun opiskelukavereilla, jotka olivat myös juhlineet keskenään (hahaa  2funny ). Menin katsomaan mitä heille kuuluu. He notkuivat yliopistolla eri puolilla tonttia ja yliopiston käytäviä. Kiertelin ympäriinsä, näin miten opiskelukaverini etsiskelivät toisiaan, kuljin hetken matkaa milloin kenenkin vierellä. Ihastelin miten paljon nuo ihmiset välittivätkään toisistaan, ja unessa ei ollut yhtään epäloogista että ketkä etsivätkään ketä, vaikka oikeasti vähän ehkä olisi siltä pohjalta ketkä ovat keskenään kavereita  Cheesy. Jotkut nukkuivat käytävillä ja tulivat ravistelluksi hereille, kaksi ihmistä söi II-laatuista pizzaa. idiot2

Oli kevät, vapun tienoo, ruoho iti todella voimakkaan vihreänä, oli juuri satanut ja taivas oli vielä ohuesti harmaassa pilvessä. Yliopiston ympärillä oli uskomaton määrä kauniita lehtiviä puita.
tallennettu
SSMoonSS
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 258



Profiili WWW
« Vastaus #2577 : 22.03.2012 15:14:11 »

Indium: No vaikka en tunnistanut hahmoa nii jotenki must tuntuu et se viittaa mun poikaystävääni =) ainakin sen fiiliksen mukaan, jonka unes tunsin veikkaisin näin =) Itellekki tuli myöhemmin mielee toi et olen kattonu ku muut pelaa kyseistä peliä nii siks varmaa olikin sen hamoi unessa  Cheesy :Smiley uglystupid2

Muutoksia tottahan toki on ollut mut en osannu arvatakkaa et toi talo liittyis siihe Cheesy

No silloi tällöi mul on kyl ihmisten ees naamio jos en halua et tietävät mun fiiliksist mitää mut harvemmin enään =)
tallennettu

Nouseva Skorpioni
Aurinko Vaaka
Kuu Kalat
Merkurius Skorpioni
Venus Skorpioni
Mars Rapu
kosmonautti
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 394



Profiili
« Vastaus #2578 : 22.03.2012 19:58:27 »

Nukuin eilen iltapäivällä, kun oon ollut kipeänä ja 'päiväunelmoin' seuraavaa:
Suutelin erään miehen kanssa lapsuuteni huoneessa, kunnes isoäitini keskeytti suutelot. No sitten ihmettelin, miksi suussani tuntuu oudolta ja huomasin että mulla oli hammasraudat jääneet suuhun. Huom, teini-ikäisenä mulla oli kiinteät raudat. Unessa rautalanka kulki rautojen läpi niin ettei se ollut vetämässä hampaita mihinkään suuntaa. Eli ne vaan killuivat turhan panttina suussa ja rupesin repimään jokaisesta hampaasta niitä pois samoin kuin rautalankaa. Sen jälkeen ihmettelin peilistä, miksi ylähuuleni näyttää niin omituiselta, meni ikään kuin sisään päin. Ja ajattelin että raudat oli varmaan jätetty suuhuh siksi, että ylähuuli törröttäisi oikeassa asennossa.
Mut pahus kun suutelot jäi kesken...
Ihan sekoo!!! 2funny

tallennettu

aurinko aspect_con askendentti kaksoset kuu kaksoset
merkurius aspect_con venus harka
mars kuunsolmu vesimies

Metallisika
Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja
Pakolainen
Vieras
« Vastaus #2579 : 23.03.2012 17:38:40 »

En mujista unestani muuta kuin sen, että hiukseni olivat tummanruskeat, tummemmat kuin yleensä, tuuheammat ja elävämmät ja varmaan lyhyemmät. Yleensäkin ne näyttivät isommilta.
   Hiusrajani meni kuitenkin todella pitkälle päälakeen epätasaisesti toiselta puolelta, kun taas toiselta puolen päätä se meni melkein normaalisti. Iho näytti myös kärsineeltä, akneiselta tai palaneelta.

Rupesin katsomaan näiden merkitystä ja saatan mahdollisesti kuulemma pelätä viriyyteni menettämistä, vanhenemista, jotain noloja tunnetiloja tms. Minulla on kyllä ollut stressiä ja ahdistusta aivan muista aiheista, joten ihmetyttää.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 170 171 [172] 173 174 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: