Sivuja: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106597 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1770 : 03.01.2011 10:05:31 »

^ Kyllä mullakin vaihtelee, sen mukaan millainen päivä on ollut, tai olenko esim. katsonut elokuvaa ennen nukkumaan menoa, joka antaa oman vivahteensa välillä uniini, sen teeman, esim. seikkailuelokuvan jälkeen seikkailen itsekin enemmän.. Smiley Ja mikä tarkoitus unella on. Mut yleensä uneni ovat kyllä suht samanlaisia teemoiltaan.. Smiley

Tulkintaa ottaisin mielellään vastaan viime yön unenpätkistäni.
En ole varma ovatko oikeassa järjestyksessä, mutta näin ne muistelen.

Olin lelukaupassa etsimässä vissiin sukulaislapselle (miehen puolelta) joululahjaa. Siellä oli pari henkilöä, joista ainakin toinen nainen (toinen ehkä mies, tai sitten nainen Grin ) jotka kritisoivat kovin sitä jotakin lelua siellä kaupassa, että se on huonolaatuinen. Minä satuin kuulemaan sen, ja en sitten ottanut ainakaan sitä lelua, ja pohdiskelin siinä niitä leluja. Jotain kehittävää ja hyvää lelua etsin. Sitten tämä pätkä loppuu.

Seuraavaksi olin jonkun sukulaiseni (oman puolen sukuni) kotona. Siellä olin ensin jossain komerossa, liittyen siihen leluun tai tähän tulevaan lahja-asiaan. Eli mietimme seuraavaksi veljeni(?)/serkkujen/sukulaisten (miespuolisten) kanssa että mitä antaisimme lahjaksi miespuoleiselle serkulleni. Ensin ajattelimme antaa kitaran, joka oli rikki. Mukana ajatuksessa oli ekologisuus ja huumori. Grin
Serkku ja muut sukuni miehet kerkesivät kuitenkin tulla jo, ja kitara loikoili eteisessä. Vein sen siitä sitten toiseen huoneeseen ikäänkuin jemmaan jos se kuitenkin annetaan, vaikka hän kerkesi ehkä jo nähdä sen.
Sitten olinkin takaisin eteisessä, jossa rivissä seisoivat enoni, setäni, pari muuta mies-sukulaista ja viimeisenä isäni. Halasin vuorotellen kai kaikkia, muistan halauksista vain kun halasin enoa, jota en ole nähnyt todella pitkään aikaan emmekä ole läheisiä. Unessa kuitenkin hän oli tosi iloinen näkemisestämme ja halasi tosi kovaa ja minäkin olin iloinen siitä. Ja toisen halauksen jonka muistan; viimeisenä halasin isää
oikein kovasti (halailen kyllä oikeastikin, isä on mielettömän rakas mulle). Sitten pätkäisee.

Seuraava kuva: Seisomme jossain salissa/tilaisuudessa mieheni kanssa, seinän vierustalla katsellen saliin, ja mieheni koskettaa mahaani, olen raskaana. Ihan alkuvaiheessa, siten että pikkukumpu näkyi jo vähän/tuntui kun mieheni kosketti hellästi mahaani ja olimme ihan rakastuneita ja onnellisia uudesta lapsosesta. Smiley

Tulkintaa otan tosi mielellään vastaan.. Nää pätkittäisunet on vähän hämäriä itelleni.. :Smiley
Viimeinen kohta varmastikin liittyy uuteen "alkuumme" suhteessamme/perheessämme, oivalluksia on syntynyt ja tuloksia entistä parempaan suuntaan, minussa sekä miehessäni.. Smiley
Nuo aikaisemmat pätkät voisivat siten kertoa niistä ongelmista, mitä on ollut..



Haluat tuoda esiin jonkun taitosi tai puolesi tai toteuttaa jotain, joka ei kritiikittä onnistu. Jokaisessa hyvässä puolessa on aina haittapuolikin, kuten nyt luonteenpiirteissä ja lahjakkuuksissa aina. Tuo puolesi tai lahjakkuutesi on muut jo huomanneet ja hyväksyvät sen, suorastaan kannustavat. Raskaus voisi kuvata sitä, että laitat aikomuksesi tai lahjasi käytäntöön ja odottelet sen kypsymistä kukoistukseensa.
tallennettu
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1771 : 03.01.2011 10:13:46 »

Mitähän mahtaa tahtoa sanoa tekstari unessa? Oikeastaan puolet unesta on jotenkin taas "harson" takana, mulla on jonkinlainen muistikuva, et olisin jostain lukenut päivän horoskooppia ja se lupasi hyvää, elokuvailtaa tai muita rientoja ja olin ihan, et no jee, olin sit muka menossa tän ihastukseni kanssa leffaan tai jotain. Sit siltä tuli toi tekstari ja ensiksi tietty tää pakollinen sählääminen puhelimen kanssa ja kun lopulta sain sen viestin luettua, ne perinteiset asiat oli ihan normaalisti kirjoitettu, mutta sitten sen ylistys meikäläisestä (joka oli siis vähintäänkin outoa) oli kaikki isolla. Ja se oli kamalan pitkä viesti, se oli ihan sellaista tajunnanvirtaa, pähkäillen samassa jotain Jokerien ja Tps.n matsejakin  2funny
Ja niin, olin kaverilla kylässä, kun se viesti tuli ja se vaihtoi kukkiin multia, kopsutteli niitä vanhoja pois ja ikäänkuin opetti mulle.. sillä kaverilla ei muistaakseni ole ainoaakaan viherkasvia oikeesti  Cheesy

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa "diagnosoida"  Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1772 : 03.01.2011 17:22:17 »

Kiitos tulkinnasta UK.. Smiley

Olisipa se siemen lohikäärmeeni, jonka kuoppasin silloin, vuosi sitten. Ja senhän piti olla kahden vuoden päästä valmis, vai mitä sansai.. :Smiley jos mietimme että vauvan kasvuaika on melkein vuosi, se osuisi suht siihen kahteen vuoteen.. :Smiley
Tauluni odottaa tuolla tyhjillään maalaamista, sivuni kirjoittamista..

Viime yönä nähtyä.

Äiti antoi mulle sormuksensa, ja tahtoi niiden olevan tietyissä sormissä. Pienimmän halusi olevan vasemman käden pikkurillissä, kun ensin laitoin sen oikean käden pikkurilliin. Vasemmassa kädessä oli muutenkin enemmän sormuksia, melkein joka sormessa, kun oikeassa vähemmän. Ja osa niistä sormuksista olivat äidin omia, kihla -ja vihkisormukset. Olin muutenkin laitettu unessa, mulla oli Tosi Korkeat (ihan överit olisi tavallisesti noin korkeat tolppakorot), upeat, uudet, korkokengät, joilla kävelin mutkattomasti. Tukka ja vaatteet olivat uudet ja hienot, ja olin tosi tyytyväinen itseeni ja kävelin kesäisellä kadulla.

Olin menossa koirani kanssa jonnekkin, kun näin äidin koiranäyttelyyn menossa, portilla tarkastuksessa. Ajattelin että minäkin menen, pääsen äidin lipuilla sisään. Alkoivat kuitenkin kysellä koiran rokotuksista, jolloin tajusin/heti myönsin, ettei koiraa ole rokotettu, ja lähdin pois. Smiley

Viimeisessä pätkässä, olin muuttamassa ystäväni kanssa samaan, yhteen, huoneeseen asumaan.
Seinät olivat väritykseltään liilat. Huoneessa oli hyvin vähän hyllytilaa, ja pähkäilimme minne laitamme koriste-esineemme/tavaramme. Hän oli oletuksena ottamassa enemmän tilaa tavaroilleen kuin minä, hänellä oli ennestään enemmän niitä. Minä keksin, että tiettyyn kohtaan laitamme hyllyn, että saamme lisää tilaa tavaroille. Se huone oli jotenkin, erään toisen ystäväni entinen huone. Se liilan väri liittyi siihen ystävään. Hänen elämäntapansa taisi vinkata minulle, miten hyödyntää seinien väriä, henkisyyttäni/ttämme., Smiley -> viitaten juuri oikean käden koruttomuuteen, niitä ominaisuuksia täytynee nyt kehittää ja keskittyä niihin, kun vasen käsi on täynnä sormuksia.. Smiley

tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1773 : 04.01.2011 00:39:00 »

Metsänkeiju.Olen kyllä UK kanssa samaa mieltä täysin.
Kannustusta olet saanut,ja lahjat laitoit kypsymään vielä sisimpään.Synnytät kun aika on täysi.

Olit tulkinnut unta,eipä ole vastaan väittämistä.Äitien antamat sormuksetkin voisivat olla lisäksi sopimuksia oman naisellisuuden suhteen.Kypsymistä eteenpäin edelleen.Nainen ja äidillisyys sopusoinnussa.
Tuo asia korostuu myös niissä korkeissa koroissa,ja mutkattomassa kävelyssä niillä.Tyytyväisyys itseen,itsensä kokonaisuuteen.

Näin itsekkin käveleväni upeilla piikkareilla,sormuksia oikea käsi täynnä,peukalossa useita.
Siis naisellista puolta enemmän.Vähän vähemmän siis moottorisaha olalla kulkua,ja sillain.  2funny
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1774 : 04.01.2011 12:47:20 »

Kiitos täydennyksestä! Smiley Kyllä vaan.

Vähän vähemmän siis moottorisaha olalla kulkua,ja sillain.  2funny

 2funny
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1775 : 04.01.2011 21:46:48 »

Outoa etten nykyään näe (tai ainakaan muista) melkein ollenkaan unia. Pari yötä sitten näin kuitenkin unen jossa minä, siskoni ja 3 veljeä piileskelimme jäätyneessä joenuomassa talomme edessä. Sitten meidät vissiin huomattiin siellä ja lähdimme juoksemaan pakoon. Piileskelin pihamännyn takana valitin sisaruksilleni kun he seurasivat minua ja käsken heidän hajaantua. Sitten menin pihassa olevaan savusaunaan piiloon, avasin siis sen oven ja siihen se uni kai loppui.

Ennen nähnyt paljon unia tuosta saunasta mutta yleensä siitä että siinä olisi ulkosivulla portaat ja joku yläkerta mutta ihan siitä 'oikeasta ovesta' menin sinne sisälle.

Viimeyönä näin unta että jostain syystä olin kaverini kanssa tunkeutunut erään perhetutun taloon (ihminen äidin veljen ex, pahoissa riidoissa meidän suvun kanssa). Olimme kaverini kanssa siellä talossa, ennenkin, oikeastaan tästä ei ole kauaakaan aikaa kun näin unta jossa kurkimme kaverini kanssa sinne taloon ikkunasta Cheesy

Juoksimme äkkiä talosta pois eikä meitä huomattu. Kaverini nappasi erään toisen kaverini lippiksen ja juoksimme pakoon. Kiipesin aidan yli. Lopulta kaveri sai meidät kiinni ja lippis olikin minun kädessäni ja hän otti sen pois minulta nauraen.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1776 : 05.01.2011 14:03:27 »

Minulla oli yksi kerta aikaa harjoitella kaikki Les Miserablesin naisroolien laulut ruotsiksi. Laulujen lisäksi myös tanssit. Tiesin, ettei se nappiin mene, mutta olin jotenkin ihanan kiihkeä ja iloinen haasteen edessä. Toinen tuuraaja oli hänkin kipeä, voi, ja meni rautateitä pitkin kotiinsa.

Toisessa unessa etsin metsässä katuosoitetta. Siellä täällä oli lahoja mökkejä, mutta ei sellaisia kuin olin lapsena muistanut siellä olevan. Isä liittyi tähän, tuliko hakemaan? Siellä haisi metsä, suo, suopursu, lintu lensi yli, oli yksinäistä ja hiljaista, ja olin rauhallinen ja kaikki mitä ikinä kaipasin oli siinä missä olin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1777 : 05.01.2011 15:06:57 »

Voi juku, miten mun unet jaksavatkin viihdyttää minua.  Cheesy

Toissa yönä oli päässyt poliisikouluun oppilaaksi ja siellä teimme lihasharjoituksia. Tein ranskalaisella käyrällä tangolla hauiksia ja sen jälkeen niitä piti pullistella, jotta niihin tulis voimaa. Katselin omia hauiksiani ja näin kuinka ne olivat kohtuullisen isot ja verisuoni meni kummassakin käsivarressa ihan pinnassa. Se voimankäytön opettaja kysyi minulta, miksi halusin tulla poliisikouluun, että pyssyjenkö takia. Vastasin siihen, että en, kun niiden poliisiautojen, "mustien maijojen" takia.
Samaisessa unessa ehdin myös ihmetellä sitä, että miten hiidessä olin edes poliisikouluun päässyt, kun oma kunto on ihan retuperällä. Kunto on oikeastikin mennyt lähinnä kunnottomuuden puolelle.  :Smiley

Eilen illalla näin kympin uutisista, että Rovaniemelle oli hommattu poliisi-poro Maija. Hieman nauratti, kun hoksasin tämän yhteyden.

Ja jottei viihtyvyys loppuisi, viime yön unessa liikuin ihan toisessa ääripäässä.

Seurustelin romani/mustalaismiehen kanssa ja minut oli viety vanhemmille näytille. Tai vanhemmat olivat tulleet katsomaan minua poikansa luo maatilalle. Vanhemmat olivat kovin arvostelevan oloisia ja mittailivat minua katseellaan ihan näkyvästi. Pöydässä oli tarjolla vain keksejä ja kahvia. Siitä sain kuulla. Miesystäväni oli hyvin iloinen ja hymyileväinen ja sanoi vanhemmilleen, että jatelkaa, että on edes keksejä. Voisi olla, ettei olisi mitään. Olin kovin ujonpuoleinen unessa ja istuin hyvin lähellä miesystävääni pöydän ääressä. 
Nämä mustalaiset/romanit eivät olleet pukeutuneet niin kuin tänä päivänä päivänä, vaan niin kuin 1900-luvun alussa. Oli liiviä ja pussihousua sekä pitkävartiset saappaat miehellä, naisella iso ruusukuvioinen huivi päässä, sidottuna samantyylisesti kuin merirosvoilla. Miesystävälläni oli paksut mustanruskeat laineikkaat hiukset ja hyvin iloiset tummat silmät.

Kahvipöydästä miesystäväni vei minut maatilan pihalle, jolla oli paljon hevosia. Mies vei minua tallin suuntaan. Hän halusi näyttää minulle kaikki kauniit hevosensa. Unessa oli paljon hevosia. Yksi niistä oli todella iso, vaalean harmaa, jolla oli paksu lihaksikas kaula kaarella, kun se katsoi minua aitauksesta. Hevonen oli todellakin iso, luonnottoman iso.

Sitten heräsin. Sen tiesin, että olin valkolainen ja sen vuoksi sain arvostelevia katseita mustalaisvanhemmilta. Ei ollut ihan vissiin sallittua, että valkolainen ja mustalainen kulkivat yhdessä.

Olen aiemminkin nähnyt mustalaisunia, mutta niissä olen itsekin ollut mustalainen ja kuulunut leiriin. Matkasimme silloin rättikattoisilla vankkureilla.

Odotan mielenkiinnolla ensi yötä. Mitähän silloin näen....  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Rihanna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #1778 : 05.01.2011 18:42:17 »

Kerrompa uneni,jonka näin puolivuotta sitten..tai unet..ja niiden seuraukset.

Unessani olin pyöreän lammen rannalla.Lammen toisella puolen oli mäkikumpare ja siellä leikki kaksi sutta.Sudet kapusivat kumpareen päälle ja kääntyivät minua kohden ja hymyilivät leveästi minulle.
Toinen uneni oli se ,että sanoin silloiselle miesystävälleni,että tämä on nyt sitten tässä,,,joten hyvästi!

Okei....pistin poikki miesystäväni kanssa. Pikkuisen sen jälkeen yllättäen tapasin nykyisen .
Nykyiselle kerroin unistani.ja tuo susi uni sai miehen hiljaiseksi pikkuiseksi aikaa.
Kysyinkin ,että mitä nyt? Sitten alkoi kertoa...Hän oli muuttanut puolivuotta sitten vanhempiensa mökille.Mökki siaitsee pyöreänlammen rannalla ja vastakkaisella puolen on mäki kumpare...Lammen nimi on SUSILAMPI!!!...Pisti kyllä kieltämättä karvat pystyyn:))
En tiedä olisiko kyseessä ollut enneuni vai silkkaa sattumaa.
Mutta jännä oli kyllä kuulla moinen:)
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1779 : 05.01.2011 18:44:31 »

Oih! Ihana tarina.^ :Smiley Ihan kuin Susi olisi voimaeläimesi.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1780 : 06.01.2011 02:51:35 »

Mitähän mahtaa tahtoa sanoa tekstari unessa? Oikeastaan puolet unesta on jotenkin taas "harson" takana, mulla on jonkinlainen muistikuva, et olisin jostain lukenut päivän horoskooppia ja se lupasi hyvää, elokuvailtaa tai muita rientoja ja olin ihan, et no jee, olin sit muka menossa tän ihastukseni kanssa leffaan tai jotain. Sit siltä tuli toi tekstari ja ensiksi tietty tää pakollinen sählääminen puhelimen kanssa ja kun lopulta sain sen viestin luettua, ne perinteiset asiat oli ihan normaalisti kirjoitettu, mutta sitten sen ylistys meikäläisestä (joka oli siis vähintäänkin outoa) oli kaikki isolla. Ja se oli kamalan pitkä viesti, se oli ihan sellaista tajunnanvirtaa, pähkäillen samassa jotain Jokerien ja Tps.n matsejakin  2funny
Ja niin, olin kaverilla kylässä, kun se viesti tuli ja se vaihtoi kukkiin multia, kopsutteli niitä vanhoja pois ja ikäänkuin opetti mulle.. sillä kaverilla ei muistaakseni ole ainoaakaan viherkasvia oikeesti  Cheesy

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa "diagnosoida"  Smiley

Tarkoittaa viestiä.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1781 : 06.01.2011 02:59:37 »

Outoa etten nykyään näe (tai ainakaan muista) melkein ollenkaan unia. Pari yötä sitten näin kuitenkin unen jossa minä, siskoni ja 3 veljeä piileskelimme jäätyneessä joenuomassa talomme edessä. Sitten meidät vissiin huomattiin siellä ja lähdimme juoksemaan pakoon. Piileskelin pihamännyn takana valitin sisaruksilleni kun he seurasivat minua ja käsken heidän hajaantua. Sitten menin pihassa olevaan savusaunaan piiloon, avasin siis sen oven ja siihen se uni kai loppui.

Ennen nähnyt paljon unia tuosta saunasta mutta yleensä siitä että siinä olisi ulkosivulla portaat ja joku yläkerta mutta ihan siitä 'oikeasta ovesta' menin sinne sisälle.

Viimeyönä näin unta että jostain syystä olin kaverini kanssa tunkeutunut erään perhetutun taloon (ihminen äidin veljen ex, pahoissa riidoissa meidän suvun kanssa). Olimme kaverini kanssa siellä talossa, ennenkin, oikeastaan tästä ei ole kauaakaan aikaa kun näin unta jossa kurkimme kaverini kanssa sinne taloon ikkunasta Cheesy

Juoksimme äkkiä talosta pois eikä meitä huomattu. Kaverini nappasi erään toisen kaverini lippiksen ja juoksimme pakoon. Kiipesin aidan yli. Lopulta kaveri sai meidät kiinni ja lippis olikin minun kädessäni ja hän otti sen pois minulta nauraen.

Onko tapanasi tehdä paljonki sellasta, minkä tiedät olevan perheesi mielestä epäsopivaa?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1782 : 06.01.2011 03:02:56 »

Minulla oli yksi kerta aikaa harjoitella kaikki Les Miserablesin naisroolien laulut ruotsiksi. Laulujen lisäksi myös tanssit. Tiesin, ettei se nappiin mene, mutta olin jotenkin ihanan kiihkeä ja iloinen haasteen edessä. Toinen tuuraaja oli hänkin kipeä, voi, ja meni rautateitä pitkin kotiinsa.

Toisessa unessa etsin metsässä katuosoitetta. Siellä täällä oli lahoja mökkejä, mutta ei sellaisia kuin olin lapsena muistanut siellä olevan. Isä liittyi tähän, tuliko hakemaan? Siellä haisi metsä, suo, suopursu, lintu lensi yli, oli yksinäistä ja hiljaista, ja olin rauhallinen ja kaikki mitä ikinä kaipasin oli siinä missä olin.

Haluat kehittyä eteenpäin, vaikka ei ihan täydellistä olisikaan. Olet tyytyväinen siihen, mitä sulla on.
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1783 : 06.01.2011 03:35:15 »

Outoa etten nykyään näe (tai ainakaan muista) melkein ollenkaan unia. Pari yötä sitten näin kuitenkin unen jossa minä, siskoni ja 3 veljeä piileskelimme jäätyneessä joenuomassa talomme edessä. Sitten meidät vissiin huomattiin siellä ja lähdimme juoksemaan pakoon. Piileskelin pihamännyn takana valitin sisaruksilleni kun he seurasivat minua ja käsken heidän hajaantua. Sitten menin pihassa olevaan savusaunaan piiloon, avasin siis sen oven ja siihen se uni kai loppui.

Ennen nähnyt paljon unia tuosta saunasta mutta yleensä siitä että siinä olisi ulkosivulla portaat ja joku yläkerta mutta ihan siitä 'oikeasta ovesta' menin sinne sisälle.

Viimeyönä näin unta että jostain syystä olin kaverini kanssa tunkeutunut erään perhetutun taloon (ihminen äidin veljen ex, pahoissa riidoissa meidän suvun kanssa). Olimme kaverini kanssa siellä talossa, ennenkin, oikeastaan tästä ei ole kauaakaan aikaa kun näin unta jossa kurkimme kaverini kanssa sinne taloon ikkunasta Cheesy

Juoksimme äkkiä talosta pois eikä meitä huomattu. Kaverini nappasi erään toisen kaverini lippiksen ja juoksimme pakoon. Kiipesin aidan yli. Lopulta kaveri sai meidät kiinni ja lippis olikin minun kädessäni ja hän otti sen pois minulta nauraen.

Onko tapanasi tehdä paljonki sellasta, minkä tiedät olevan perheesi mielestä epäsopivaa?
Cheesy Laitoit hyvin minut miettimään Cheesy Cheesy Hmmm.... Itseasiassa melko monikin asia mitä teen on perheeni mielestä epäsopivaa, nyt lomalla haluaisin vain rentoutua ja pitää hauskaa, mutta perheen mielestä en saa nukkua niin pitkään kuin mieleni tekisi, enkä saisi kulkea niinkuin haluaisin, mutta silti olen tainnut tehdä niinkuin itsehaluan....

Ja tuosta kohdasta unestani, jossa kaveri nappaa sen toisen kaverin lippiksen, niin juuri päätettiin että viikonloppuna tavataan hauskanpidon merkeissä Cheesy Nämä kaksi kaveriani eivät siis oikeasti tunne (vielä) toisiaan, mutta samaan paikkaan ollaan menossa Cheesy
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1784 : 06.01.2011 03:42:12 »

Voi juku, miten mun unet jaksavatkin viihdyttää minua.  Cheesy

Toissa yönä oli päässyt poliisikouluun oppilaaksi ja siellä teimme lihasharjoituksia. Tein ranskalaisella käyrällä tangolla hauiksia ja sen jälkeen niitä piti pullistella, jotta niihin tulis voimaa. Katselin omia hauiksiani ja näin kuinka ne olivat kohtuullisen isot ja verisuoni meni kummassakin käsivarressa ihan pinnassa. Se voimankäytön opettaja kysyi minulta, miksi halusin tulla poliisikouluun, että pyssyjenkö takia. Vastasin siihen, että en, kun niiden poliisiautojen, "mustien maijojen" takia.
Samaisessa unessa ehdin myös ihmetellä sitä, että miten hiidessä olin edes poliisikouluun päässyt, kun oma kunto on ihan retuperällä. Kunto on oikeastikin mennyt lähinnä kunnottomuuden puolelle.  :Smiley

Eilen illalla näin kympin uutisista, että Rovaniemelle oli hommattu poliisi-poro Maija. Hieman nauratti, kun hoksasin tämän yhteyden.

Ja jottei viihtyvyys loppuisi, viime yön unessa liikuin ihan toisessa ääripäässä.

Seurustelin romani/mustalaismiehen kanssa ja minut oli viety vanhemmille näytille. Tai vanhemmat olivat tulleet katsomaan minua poikansa luo maatilalle. Vanhemmat olivat kovin arvostelevan oloisia ja mittailivat minua katseellaan ihan näkyvästi. Pöydässä oli tarjolla vain keksejä ja kahvia. Siitä sain kuulla. Miesystäväni oli hyvin iloinen ja hymyileväinen ja sanoi vanhemmilleen, että jatelkaa, että on edes keksejä. Voisi olla, ettei olisi mitään. Olin kovin ujonpuoleinen unessa ja istuin hyvin lähellä miesystävääni pöydän ääressä. 
Nämä mustalaiset/romanit eivät olleet pukeutuneet niin kuin tänä päivänä päivänä, vaan niin kuin 1900-luvun alussa. Oli liiviä ja pussihousua sekä pitkävartiset saappaat miehellä, naisella iso ruusukuvioinen huivi päässä, sidottuna samantyylisesti kuin merirosvoilla. Miesystävälläni oli paksut mustanruskeat laineikkaat hiukset ja hyvin iloiset tummat silmät.

Kahvipöydästä miesystäväni vei minut maatilan pihalle, jolla oli paljon hevosia. Mies vei minua tallin suuntaan. Hän halusi näyttää minulle kaikki kauniit hevosensa. Unessa oli paljon hevosia. Yksi niistä oli todella iso, vaalean harmaa, jolla oli paksu lihaksikas kaula kaarella, kun se katsoi minua aitauksesta. Hevonen oli todellakin iso, luonnottoman iso.

Sitten heräsin. Sen tiesin, että olin valkolainen ja sen vuoksi sain arvostelevia katseita mustalaisvanhemmilta. Ei ollut ihan vissiin sallittua, että valkolainen ja mustalainen kulkivat yhdessä.

Olen aiemminkin nähnyt mustalaisunia, mutta niissä olen itsekin ollut mustalainen ja kuulunut leiriin. Matkasimme silloin rättikattoisilla vankkureilla.

Odotan mielenkiinnolla ensi yötä. Mitähän silloin näen....  Grin

Molemmat unet työstää omanarvon tuntoasi, olet hyvä sellaisena kuin olet.
Jälkimmäinen uni voisi olla menneiden elämien nostalgiaa, siellä henkimaailmassahan ne edelleen ovat olemassa. Unimaailmassa me voidaan olla mitä vain, vaikka omia itsejä puutteineen ja vikoineen. Valvemaailmassa se vaikeampaa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 117 118 [119] 120 121 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: