Sivuja: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 263
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2269471 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1725 : 05.01.2011 14:06:57 »

Voi juku, miten mun unet jaksavatkin viihdyttää minua.  Cheesy

Toissa yönä oli päässyt poliisikouluun oppilaaksi ja siellä teimme lihasharjoituksia. Tein ranskalaisella käyrällä tangolla hauiksia ja sen jälkeen niitä piti pullistella, jotta niihin tulis voimaa. Katselin omia hauiksiani ja näin kuinka ne olivat kohtuullisen isot ja verisuoni meni kummassakin käsivarressa ihan pinnassa. Se voimankäytön opettaja kysyi minulta, miksi halusin tulla poliisikouluun, että pyssyjenkö takia. Vastasin siihen, että en, kun niiden poliisiautojen, "mustien maijojen" takia.
Samaisessa unessa ehdin myös ihmetellä sitä, että miten hiidessä olin edes poliisikouluun päässyt, kun oma kunto on ihan retuperällä. Kunto on oikeastikin mennyt lähinnä kunnottomuuden puolelle.  :Smiley

Eilen illalla näin kympin uutisista, että Rovaniemelle oli hommattu poliisi-poro Maija. Hieman nauratti, kun hoksasin tämän yhteyden.

Ja jottei viihtyvyys loppuisi, viime yön unessa liikuin ihan toisessa ääripäässä.

Seurustelin romani/mustalaismiehen kanssa ja minut oli viety vanhemmille näytille. Tai vanhemmat olivat tulleet katsomaan minua poikansa luo maatilalle. Vanhemmat olivat kovin arvostelevan oloisia ja mittailivat minua katseellaan ihan näkyvästi. Pöydässä oli tarjolla vain keksejä ja kahvia. Siitä sain kuulla. Miesystäväni oli hyvin iloinen ja hymyileväinen ja sanoi vanhemmilleen, että jatelkaa, että on edes keksejä. Voisi olla, ettei olisi mitään. Olin kovin ujonpuoleinen unessa ja istuin hyvin lähellä miesystävääni pöydän ääressä. 
Nämä mustalaiset/romanit eivät olleet pukeutuneet niin kuin tänä päivänä päivänä, vaan niin kuin 1900-luvun alussa. Oli liiviä ja pussihousua sekä pitkävartiset saappaat miehellä, naisella iso ruusukuvioinen huivi päässä, sidottuna samantyylisesti kuin merirosvoilla. Miesystävälläni oli paksut mustanruskeat laineikkaat hiukset ja hyvin iloiset tummat silmät.

Kahvipöydästä miesystäväni vei minut maatilan pihalle, jolla oli paljon hevosia. Mies vei minua tallin suuntaan. Hän halusi näyttää minulle kaikki kauniit hevosensa. Unessa oli paljon hevosia. Yksi niistä oli todella iso, vaalean harmaa, jolla oli paksu lihaksikas kaula kaarella, kun se katsoi minua aitauksesta. Hevonen oli todellakin iso, luonnottoman iso.

Sitten heräsin. Sen tiesin, että olin valkolainen ja sen vuoksi sain arvostelevia katseita mustalaisvanhemmilta. Ei ollut ihan vissiin sallittua, että valkolainen ja mustalainen kulkivat yhdessä.

Olen aiemminkin nähnyt mustalaisunia, mutta niissä olen itsekin ollut mustalainen ja kuulunut leiriin. Matkasimme silloin rättikattoisilla vankkureilla.

Odotan mielenkiinnolla ensi yötä. Mitähän silloin näen....  Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Rihanna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1726 : 05.01.2011 17:42:17 »

Kerrompa uneni,jonka näin puolivuotta sitten..tai unet..ja niiden seuraukset.

Unessani olin pyöreän lammen rannalla.Lammen toisella puolen oli mäkikumpare ja siellä leikki kaksi sutta.Sudet kapusivat kumpareen päälle ja kääntyivät minua kohden ja hymyilivät leveästi minulle.
Toinen uneni oli se ,että sanoin silloiselle miesystävälleni,että tämä on nyt sitten tässä,,,joten hyvästi!

Okei....pistin poikki miesystäväni kanssa. Pikkuisen sen jälkeen yllättäen tapasin nykyisen .
Nykyiselle kerroin unistani.ja tuo susi uni sai miehen hiljaiseksi pikkuiseksi aikaa.
Kysyinkin ,että mitä nyt? Sitten alkoi kertoa...Hän oli muuttanut puolivuotta sitten vanhempiensa mökille.Mökki siaitsee pyöreänlammen rannalla ja vastakkaisella puolen on mäki kumpare...Lammen nimi on SUSILAMPI!!!...Pisti kyllä kieltämättä karvat pystyyn:))
En tiedä olisiko kyseessä ollut enneuni vai silkkaa sattumaa.
Mutta jännä oli kyllä kuulla moinen:)
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1727 : 05.01.2011 17:44:31 »

Oih! Ihana tarina.^ :Smiley Ihan kuin Susi olisi voimaeläimesi.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1728 : 06.01.2011 01:51:35 »

Mitähän mahtaa tahtoa sanoa tekstari unessa? Oikeastaan puolet unesta on jotenkin taas "harson" takana, mulla on jonkinlainen muistikuva, et olisin jostain lukenut päivän horoskooppia ja se lupasi hyvää, elokuvailtaa tai muita rientoja ja olin ihan, et no jee, olin sit muka menossa tän ihastukseni kanssa leffaan tai jotain. Sit siltä tuli toi tekstari ja ensiksi tietty tää pakollinen sählääminen puhelimen kanssa ja kun lopulta sain sen viestin luettua, ne perinteiset asiat oli ihan normaalisti kirjoitettu, mutta sitten sen ylistys meikäläisestä (joka oli siis vähintäänkin outoa) oli kaikki isolla. Ja se oli kamalan pitkä viesti, se oli ihan sellaista tajunnanvirtaa, pähkäillen samassa jotain Jokerien ja Tps.n matsejakin  2funny
Ja niin, olin kaverilla kylässä, kun se viesti tuli ja se vaihtoi kukkiin multia, kopsutteli niitä vanhoja pois ja ikäänkuin opetti mulle.. sillä kaverilla ei muistaakseni ole ainoaakaan viherkasvia oikeesti  Cheesy

Kiitos jo etukäteen, jos joku osaa "diagnosoida"  Smiley

Tarkoittaa viestiä.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1729 : 06.01.2011 01:59:37 »

Outoa etten nykyään näe (tai ainakaan muista) melkein ollenkaan unia. Pari yötä sitten näin kuitenkin unen jossa minä, siskoni ja 3 veljeä piileskelimme jäätyneessä joenuomassa talomme edessä. Sitten meidät vissiin huomattiin siellä ja lähdimme juoksemaan pakoon. Piileskelin pihamännyn takana valitin sisaruksilleni kun he seurasivat minua ja käsken heidän hajaantua. Sitten menin pihassa olevaan savusaunaan piiloon, avasin siis sen oven ja siihen se uni kai loppui.

Ennen nähnyt paljon unia tuosta saunasta mutta yleensä siitä että siinä olisi ulkosivulla portaat ja joku yläkerta mutta ihan siitä 'oikeasta ovesta' menin sinne sisälle.

Viimeyönä näin unta että jostain syystä olin kaverini kanssa tunkeutunut erään perhetutun taloon (ihminen äidin veljen ex, pahoissa riidoissa meidän suvun kanssa). Olimme kaverini kanssa siellä talossa, ennenkin, oikeastaan tästä ei ole kauaakaan aikaa kun näin unta jossa kurkimme kaverini kanssa sinne taloon ikkunasta Cheesy

Juoksimme äkkiä talosta pois eikä meitä huomattu. Kaverini nappasi erään toisen kaverini lippiksen ja juoksimme pakoon. Kiipesin aidan yli. Lopulta kaveri sai meidät kiinni ja lippis olikin minun kädessäni ja hän otti sen pois minulta nauraen.

Onko tapanasi tehdä paljonki sellasta, minkä tiedät olevan perheesi mielestä epäsopivaa?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1730 : 06.01.2011 02:02:56 »

Minulla oli yksi kerta aikaa harjoitella kaikki Les Miserablesin naisroolien laulut ruotsiksi. Laulujen lisäksi myös tanssit. Tiesin, ettei se nappiin mene, mutta olin jotenkin ihanan kiihkeä ja iloinen haasteen edessä. Toinen tuuraaja oli hänkin kipeä, voi, ja meni rautateitä pitkin kotiinsa.

Toisessa unessa etsin metsässä katuosoitetta. Siellä täällä oli lahoja mökkejä, mutta ei sellaisia kuin olin lapsena muistanut siellä olevan. Isä liittyi tähän, tuliko hakemaan? Siellä haisi metsä, suo, suopursu, lintu lensi yli, oli yksinäistä ja hiljaista, ja olin rauhallinen ja kaikki mitä ikinä kaipasin oli siinä missä olin.

Haluat kehittyä eteenpäin, vaikka ei ihan täydellistä olisikaan. Olet tyytyväinen siihen, mitä sulla on.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1731 : 06.01.2011 02:42:12 »

Voi juku, miten mun unet jaksavatkin viihdyttää minua.  Cheesy

Toissa yönä oli päässyt poliisikouluun oppilaaksi ja siellä teimme lihasharjoituksia. Tein ranskalaisella käyrällä tangolla hauiksia ja sen jälkeen niitä piti pullistella, jotta niihin tulis voimaa. Katselin omia hauiksiani ja näin kuinka ne olivat kohtuullisen isot ja verisuoni meni kummassakin käsivarressa ihan pinnassa. Se voimankäytön opettaja kysyi minulta, miksi halusin tulla poliisikouluun, että pyssyjenkö takia. Vastasin siihen, että en, kun niiden poliisiautojen, "mustien maijojen" takia.
Samaisessa unessa ehdin myös ihmetellä sitä, että miten hiidessä olin edes poliisikouluun päässyt, kun oma kunto on ihan retuperällä. Kunto on oikeastikin mennyt lähinnä kunnottomuuden puolelle.  :Smiley

Eilen illalla näin kympin uutisista, että Rovaniemelle oli hommattu poliisi-poro Maija. Hieman nauratti, kun hoksasin tämän yhteyden.

Ja jottei viihtyvyys loppuisi, viime yön unessa liikuin ihan toisessa ääripäässä.

Seurustelin romani/mustalaismiehen kanssa ja minut oli viety vanhemmille näytille. Tai vanhemmat olivat tulleet katsomaan minua poikansa luo maatilalle. Vanhemmat olivat kovin arvostelevan oloisia ja mittailivat minua katseellaan ihan näkyvästi. Pöydässä oli tarjolla vain keksejä ja kahvia. Siitä sain kuulla. Miesystäväni oli hyvin iloinen ja hymyileväinen ja sanoi vanhemmilleen, että jatelkaa, että on edes keksejä. Voisi olla, ettei olisi mitään. Olin kovin ujonpuoleinen unessa ja istuin hyvin lähellä miesystävääni pöydän ääressä. 
Nämä mustalaiset/romanit eivät olleet pukeutuneet niin kuin tänä päivänä päivänä, vaan niin kuin 1900-luvun alussa. Oli liiviä ja pussihousua sekä pitkävartiset saappaat miehellä, naisella iso ruusukuvioinen huivi päässä, sidottuna samantyylisesti kuin merirosvoilla. Miesystävälläni oli paksut mustanruskeat laineikkaat hiukset ja hyvin iloiset tummat silmät.

Kahvipöydästä miesystäväni vei minut maatilan pihalle, jolla oli paljon hevosia. Mies vei minua tallin suuntaan. Hän halusi näyttää minulle kaikki kauniit hevosensa. Unessa oli paljon hevosia. Yksi niistä oli todella iso, vaalean harmaa, jolla oli paksu lihaksikas kaula kaarella, kun se katsoi minua aitauksesta. Hevonen oli todellakin iso, luonnottoman iso.

Sitten heräsin. Sen tiesin, että olin valkolainen ja sen vuoksi sain arvostelevia katseita mustalaisvanhemmilta. Ei ollut ihan vissiin sallittua, että valkolainen ja mustalainen kulkivat yhdessä.

Olen aiemminkin nähnyt mustalaisunia, mutta niissä olen itsekin ollut mustalainen ja kuulunut leiriin. Matkasimme silloin rättikattoisilla vankkureilla.

Odotan mielenkiinnolla ensi yötä. Mitähän silloin näen....  Grin

Molemmat unet työstää omanarvon tuntoasi, olet hyvä sellaisena kuin olet.
Jälkimmäinen uni voisi olla menneiden elämien nostalgiaa, siellä henkimaailmassahan ne edelleen ovat olemassa. Unimaailmassa me voidaan olla mitä vain, vaikka omia itsejä puutteineen ja vikoineen. Valvemaailmassa se vaikeampaa.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1732 : 06.01.2011 02:44:30 »

Kerrompa uneni,jonka näin puolivuotta sitten..tai unet..ja niiden seuraukset.

Unessani olin pyöreän lammen rannalla.Lammen toisella puolen oli mäkikumpare ja siellä leikki kaksi sutta.Sudet kapusivat kumpareen päälle ja kääntyivät minua kohden ja hymyilivät leveästi minulle.
Toinen uneni oli se ,että sanoin silloiselle miesystävälleni,että tämä on nyt sitten tässä,,,joten hyvästi!

Okei....pistin poikki miesystäväni kanssa. Pikkuisen sen jälkeen yllättäen tapasin nykyisen .
Nykyiselle kerroin unistani.ja tuo susi uni sai miehen hiljaiseksi pikkuiseksi aikaa.
Kysyinkin ,että mitä nyt? Sitten alkoi kertoa...Hän oli muuttanut puolivuotta sitten vanhempiensa mökille.Mökki siaitsee pyöreänlammen rannalla ja vastakkaisella puolen on mäki kumpare...Lammen nimi on SUSILAMPI!!!...Pisti kyllä kieltämättä karvat pystyyn:))
En tiedä olisiko kyseessä ollut enneuni vai silkkaa sattumaa.
Mutta jännä oli kyllä kuulla moinen:)

Dodi.
tallennettu
söpöliini
Kohtuuastroilija
**

Never be afraid to say what you feel...........

Profiili
« Vastaus #1733 : 06.01.2011 14:03:30 »

Hei tietääkö kukaan tiikerin merkitystä? Noin niinkuin yleisesti ottaen? En tuolta unisymbolien ABC:stä löytänyt. Halailin ja leikin nimittäin viimeyönä aikuisen täysikasvuisen tiikerin kanssa. En vain enää muista olisko se ollut uros vaiko naaras. Upottelin muhun nojailevan naukuliinin turkkiin käsiäni ja voin vieläkin tuntea kuinka pehmeä katti oli. Se köllötteli kyljeltään hyvä ettei puoliksi välillä mun päällä. Ja vaikka se oli "kesy", niin silti kunnioitin sitä niin, etten tehnyt mitään "harkitsematonta liikettä", villieläin kun kuitenkin on. Rakastan Tiikereitä muutenkin, olisi ihanaa päästä oikean tiikerin lähelle niin että voisi ottaa ja kietoa kädet kaulan ympäri ja painaa kasvot turkkiin.. Ja ne on niin jumalattoman kauniitakin, ja tottakai, kissan liike on aina kaunista katsottavaa..  smitten

Melkein liitän kissan aina naiseuteeni, varsinkin tiikerin, mutta onko sillä jotain "vakio-merkitystä" kenties?
tallennettu

Aurinko, Mars, Neptunus, Asc.node-Jousimies
Kuu, Jupiter-Kalat
nousu-Leijona
Merkurius, Venus-Kauris
Saturnus-Rapu
Uranus-Scorpioni
Pluto-Vaaka
Lilith-Vesimies
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1734 : 06.01.2011 18:02:41 »

Kai sillä on.. tiikerillä. Feminiininen, vahva, voima? Äidillisyys? Nää oli omia arvauksiani. Mutta netistä löysin; "Tiikeri kuvaa unennäkijän voimaa, elinvoimaa ja energiaa." Smiley Mutta tärkeintä on, mitä se merkitsee unennäkijälle, unet kun ovat yleensä niin henkilökohtaisia. Sinun suhteesi naisellisuuteesi on hyvä ja kunnioittava, olet naisellisuudessasi ja kokonaisuudessa elinvoimainen. Arvostat itseäsi/naisellisuuttasi. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #1735 : 07.01.2011 13:46:01 »

No niin, kummalliset uneni jatkuvat.

Olin jollain kirpputorilla, jota oltiin lopettamassa. Rekkejä ja hyllyjä sekä tyhjää lattiatilaakin oli paljon. Kirpputori sijaitsi jossain vanhassa tehdashallin/tavaratalon yläkerrassa ja lattia oli linoleumlaattaa, sellaista vihertävänharmaata, mitä käytettiin joskus 80-luvulla, kai.
Näin siellä kirpputorilla lasteni päiväkodista mieshoitajan, joka tuli luokseni. Hän halusi kovasti olla seurassani ja tehdä lähempää tuttavuutta, mutta minä emmin ja olin vaivautunut. Hän olisi jopa halunnut suudella minua. Olin hyvin hämmentynyt.

En todellisessakaan elämässä oikein tiedä, miten suhtautuisin tähän mieheen. Ristiriitainen suhtautumistapani näkynee vissiin käytöksessäni hänen läheisyydessä.
Olen myös näitä kirpputoriunia nähnyt aiemminkin ja yleensä aina niissä kirpparit ovat täynnä tavaraa, harvemmin kuitenkaan vaatteita.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1736 : 10.01.2011 15:40:56 »

näin unta että halusin kihlasormiukseni takasin.  (oon siis sen antanu joulukuussa pois, kun toi taas jätti. päätin etten moisen urpon kanssa halua naimisiin ni mitäs suotta moista kapinetta kannankaan. nyt ollaan oltu parisuhde"kurssilla", joka oli melko intensiivinen ja rankka, jonka molemmat otti tosissaan)

sitten en tiedä oliko samaa unta vai uus uni, että halusin kirppikseltä ostaa vilijonkka-pehmolelun kuopukselle.  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
coon
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1737 : 10.01.2011 21:31:45 »

Olen aina ollut kova näkemään unia ja nuorempana ne pelotti ja saattoivat sotkea koko seuraavan päivän. Tämä johtui siitä että unet ovat niin todellisia koska näen värit, tunnen kaikki mihin kosken/astun, haistan hajut ja maistan maut.

Viime yönä kuitenkin näin unessa miehen joka tupsahtikin tänään työpaikalleni asiakkaaksi  Smiley Se oli todella jännä juttu nähdä hänet livenä ja teki mieli sanoa hänelle, että "hei näin susta unta viime yönä".. Hänen tyttöystävänsä tuskin olisi ilahtunut  2funny Vaikkakin unessa tämä mies kävi vain puhumassa minulle eikä mitään muuta. En ollut nähnyt häntä koskaan aikaisemmin.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1738 : 13.01.2011 18:10:42 »

Viime yön uni:

naamatuttu teatterimies oli susimies. Piirsin hänen vasempaan kasvonpuoliskoonsa punaisella tussilla pieniä pisteitä - tehosteväri. En pitänyt hänestä, mutta tiesin hänen himoitsevan minua. Kävelin pois, jonkun toisen miehen vierellä. Se ei ollut eroottista. Me lauloimme, lauloin alempaa stemmaa, hän ylempää. Äänemme olivat uskomattoman kauniita, voimakkaita, solujen läpi kulkevia. Uni oli voimakas. Tunsin kuin ääni tuli minusta ja ravisteli kehoani.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1739 : 14.01.2011 17:38:50 »

Indiima! Rakkauttahan se stemma laulanta on,kuten parina laulu yleensä,myös rakastetun kaipuuta.(onko mies reissussa?   Wink  )  Tällätavalla unessa ,kypsää parisuhdetta,ystävyyttä jne.
Rakkautta joka solulla.Susimies kuvaa niitä himoitsevia miehiä,joita on siellätäällä.Hiukan flirttaat,ja se on siinä.Selkeä tieto omasta paikastaan parisuhteessa.Kokonaisuutta itseen.  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 263
  Tulostusversio  

Siirry: