Sivuja: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106699 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1755 : 22.12.2010 15:00:12 »

Kafkar..Joskus elämässä on hetkiä,että mietitään,kuka minä oikein olen.Voi olla ulkopuolelta tulevia vaatimuksia,ettei aina tiedä missä roolissa pitäisi olla.Tuossa se nyt oli nimesi piirrettynä ikkunaan.Se sinä olet.Nimi oli kuitenkin huuruun piirretty,joten se voi hämärtyä.Luulen nyt ,että olisi hyvä pitää omasta persoonasta kiinni,ja antaa itselle arvoa ja omille mielipiteille.Ajatellen,että olet arvokas omana itsenäsi.   Wink
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1756 : 22.12.2010 15:02:31 »

näin unta, että menin yhtiökumppanin kotiin jtn palaveeraan ja jostain syystä piti lainata vaatetta, (yhtiökumppani on sen verran tukeva ettei sen vaatteet sopinu) joten lainasin sen miehen vaatteita- leviksen , 501, housut, vaaleensiniset ja valkonen leviksen tpaita. asuin ite veneessä johon tää mies tuli ettiin vaimoonsa ja näki vaatteensa mein pyykkivuoressa.. suuttu pimeesti Cheesy

mitä ihmettä tästä vois päätellä?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1757 : 22.12.2010 15:25:45 »

Metsänkeiju..Taitaa olla enneuni.Sinä kuitenkin olit sielä keittiössä,elämänlämmön
keskuksessa,josta sitä kaikkea jaetaan.
Mies oli eteisessä,josta tullaan ja mennään.Kuin kuvaisi sellaista,että välillä mies on lähelläsi tunnepuolella,toisinaan loittonisi.
Näit sen enkelipallon,kuin miehessä olisi puoli,ehkä kovin samanlainen,kuin itsessäsi,mutta se näkyisi yht`äkkisenä oivalluksena.Ne viisi tähteä siellä ulkokehällä.Viisihän teitä perheessä on.Kaikki saman arvoisia miehelle,joka kantaa teitä menee mihin meneekin.Kehä sinänsä,jossa tähdet tasapuolisen symmetrisesti olivat,on onnen kehä,onnea tuottava.Siitä tulee mieleen taas se unien monikerroksisuus.Pelaako mies jotain pallolajia?Jos niin on,ei pelaaminen ole se tärkein kuitenkaan,vaikka niin voisi luulla.  Löytäisitkö jotain ?    smitten

Niin..miltä tuntui nähdä se enkelipallo.Enneunissa usein ei ole selkeitä tunteita,on vain kuin kuvaa katsoisi.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1758 : 22.12.2010 15:43:04 »

Ronia..Aivan kuin kantaisit hienokseltaan syylisyyden tuntoa,joka unen kertoman mukaan on tarpeetonta.Unessa ne totuudet tulevat.Selvä viittaus tosiasioihin,luulen.
Pidät yhtiökummppania lällerönä,tai saamattomana,et sovi hänen vaatteisiinsa,olet erilainen,se kai kismittää.Siksi laitat ne miehiset vaatteet,olet energisempi,ehkä käytät miesenergiaa.Joudutkohan sitten olemaan niin vahva,että siitä tulee sitä syylisyyden tuntoakin.Ehkä olet sanonut,jotakin joka vaivaa,mutta sitä sanapyykkiä pitäisi pestä vieläkin,välittämättä siitä mitä se mies siellä ajattelee,jos on se mies.    Wink
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1759 : 23.12.2010 14:39:06 »

Kiitos.. Smiley No ei siinä kyllä ollut mitään tunteita, eikä muita tapahtumia ollut, vain se kuva tuosta tilanteesta.
Ihan osuvaa.. Ei kyllä pelaa pallopelejä, mutta unen näkemisen aikaan itse taisin tutkia noita enkelipalloja ja se tainnut tulla uneen?.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1760 : 23.12.2010 15:25:36 »

Näin hämähäkkiunen. En muista siitä mitään muuta kuin ne hämähäkit.
Minä pelkään hämiksiä ihan hulluna oikeasti, mutta unessa en pelännyt niitä.  Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #1761 : 23.12.2010 19:52:53 »

Viime yönä näin oudon unen; harrastin seksiä kaikkien tähän astisten poikaystävieni kanssa nykyinen mukaanluettuna, siis yksitellen, meno oli intohimoista ja villiä (toisin kuin todellisuudessa eräänkin kanssa, olimme enemmän kavereita) ja nykyinen mies oli seinän takana ja tuli välillä käymään huoneessa ja saatoimme kolmestaan makoilla sängyllä. Mietin ensin, että voi ei, mitä olen mennyt tekemään (suhtaudun pettämiseen hyvin jyrkästi), mutta jossain vaiheessa en enää edes ajatellut koko asiaa, unessa mieskään ei oikein välittänyt asiasta.

Jossain vaiheessa olin vanhan kotikaupunkini kulmilla, kaikki olivat menossa kouluun (kyse taisi olla lukiosta, paikalla oli myös paljon vanhempia parrakkaita professoreita opiskelijoiden lisäksi), osa kulki pyörällä, osa taas ikäänkuin ilmassa leijuen kuten minäkin. Tuo leijuminen tapahtui niin, että polvet olivat yhdessä ja niiden ympärillä oli ohut metalliketju. Huomasin, että liikkuminen helpottui huomattavasti, kun laitoin ketjun pään nilkkaan kiinni, jolloin ei tarvinnut jännittää vatsalihaksia tai käsiä (?!) ollenkaan, että yläruumis pysyisi pystyssä, vähän niinkuin istumaannousua tehdessä. Saatoin katsella maisemia samalla.

Koulun sijasta päädyin kouluaikaisen kaverini kotiin, keittiöön, missä oli mm. mieheni veli. Oli yö ja kaverini alkoi etsiä sähkövatkaimen osia aikeenaan tehdä kermavaahtoa ja mietin että älä nyt ihmeessä, teidän vanhemmat herää siihen hirveään meteliin. Samalla makoilin lattialla (päälläni oli pelkät alushousut, mutta ei hävettänyt ollenkaan) ja näpräsin jotain kaksiosaista lappua, jossa oli punaisella pohjalla mustaa tekstiä ja mustat kehykset; sain toisen lapun irti ja liimasin sen isomman lapun alareunaan kiinni, niin että kehys näkyi. Huomasin kuitenkin että oikeaan reunaan tuli ryppy, mutta sain sen siloitettua kokonaan.

Suhteessa ollessa poden yleensä hirveän huonoa omaatuntoa seksiunista, tällä kertaa en niinkään. Uni on vaivannut päätä koko päivän, se oli jotenkin kummallinen tunnelmaltaan.
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1762 : 25.12.2010 08:38:23 »

Näin viime yönä aika kummallista, jopa pelottavaa unta.

Olin kuulemma käyttänyt järjestöjä liikaa hyväkseni ja joidenkin tahojen mukaan minut pitäisi tappaa. Olin kulman takana kuulemassa tämän ja kun menin kotiin näin mustiin pukeutuneen
miehen nousevan talon terassille. Mutta jokin pelästytti hänet ja hän vetäytyi ainakin toistaiseksi aikeistaan. Samalla kuulin erään sukulaisteni tuttavan(ei minun tuttavani aikakaan vielä) keskustelevan isäni kanssa ja jotenkin minut otettiin esiin siinä mielessä, että hän oli minusta kinnnostunut. Aloin kuumeisesti etsimään tavaroitani, jotta pääsen lähtemään pakoon. Koira piti
kuitenkin ensin ulkoiluttaa ja kävelyllä ollessani tämä henkilö, joka oli kiinnostunut minusta tuli pyöräilemään hiljalleen viereeni ja juttelemaan. Hän oli ulkonäöltään aivan erään miespuolisen ystäväni näköinen. Tai siis hän oli tämä henkilö. Hän oli huolissaan ja ikään kuin halusi olla rinnalla.
Kuitenkin todliisuudessa on vain tuttava. Muuta en muista.

Aika hurja, mitä alitajunta haluaa kertoa ?

 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
Tätsä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1763 : 25.12.2010 17:52:05 »

Nythän näitä unia alkaa pukata oikein urakalla. Olisi kiva kuulla, jos tämä herättää jotain ajatuksia tai tulkintoja. Itse en ole muistanut  uniani (tämä on 5. muistamani uni ikinä) joten en ole harjaantunut niiden tulkitsemiseen.

Minä, mieheni, ystäväni, hänen miehensä ja yksi nuoruudesta tuttu poika olimme menneet jonnekin vuokrattavalle mökille veneellä. Sinne oli autotiekin,  mutta me valitsimme veneen. Koko porukka pörräsi kaikissa unen vaiheissa mukana, mutta ikään kuin taustalla.

Jostain syystä kuljimme mäkeä alas mökille johtavan hiekkatien varrelle, ja siirtelimme ja kannoimme siellä  isoja luonnonkiviä. Niistä rakenneltiin siis jotain koristerakennelmaa. Ystävän mies peilasi naamaansa jokaisen kiven nostamisen jälkeen tummanruskean, lautaverhoillun piharakennuksen ikkunasta. Ihmetellessäni kertoi, että tarkistaa poskipäänsä, kun nostelee kiven aina poskipäähän tukeutuen syliinsä. Vasemmassa poskipäässä olikin aika monta sinervää painaumaa. Hän kertoi, että samasta syystä isälläänkin on ohimoilla kaksi kaljua kohtaa tavallisen yhden sijasta.

Jossain vaiheessa tämä ystävän mies otti kantoonsa isomman kiven, kun minä en jaksanut sitä nostaa. Minä sitten kaappasin syliini hänen kantamansa pienemmän kiven.

Jossain vaiheessa muut jäivät sinne tienposkeen, ja minä menin tekemään hienoa asetelmaa mökin (tai iso huvila se oikeastaan oli) terassin kulmaan.  Asetelmaan kuului pajuista punottu kaitale, ja hieno kivi. Se oli siis iso, varmaan 50x80cm kokoinen suorakaiteen muotoinen ohut laatta, jossa oli hieno kouru, jota pitkin voi laskea vettä. Tarjouduin ottamaan laatan meille kotiin, jos muut ei tykkää siitä. Huvilan vuokraajamiehet kävivät tässä vaiheessa katsomassa, mitä oikein tunaamme tontilla, viipyivät hetken ja lähtivät pois.

Pikkuhiljaa aloimme suunnitella kotiinlähtöä. Tämä reissu oli ollut vain valmistelua tulevaa lomaa tms ajatellen. Ympäristö piti saada siis nätiksi ennen kuin siellä vietetään enemmän aikaa. Kaikilla oli tietysti kauhea jano, mutta hyvin varustellusta keittiöstä ei löytynyt juotavaa. Jääkaapissa oli vain tomaatteja, mutta ei siideriä. Pakkasessa oli vain jääpaloja. Pöydällä oli vesikanisteri täynnä, mutta missään ei ollut juomalaseja. Keittiön tasolta löytyi jopa sodastreamer, se oli pakattu nippuun jonkun toisen keittiökoneen kanssa.

Ystävän mies sitten hoputteli, että josko lähtisimme kattien takia. Unessa heillä ilmeisesti oli pari kissaa, jotka olivat yksin kotona. Minä siihen sitten elvistelemään, että ymmärrän toki, kun meillä itsellä on pari kissaa ja koiraa, niin tiedän kyllä. Tässä vaiheessa huvilalta meni sähköt. Kysyin sitten porukalta, että jättäisinkö telkkarin virtanapin kuitenkin päälle, että kissoille (siinä vaiheessa huvilalle oli ilmestynyt valtavan suureen lintuhäkkiin kaksi kissaa) olisi seuraa, kun sähköt palaavat. Sovittiin yhdessä, että jääköön telkku päälle.

Homma eteni varsin loogisesti alusta loppuun asti. Muiden kanssa olen valve-elämässä hyvin paljon tekemisissä, paitsi tuon nuoruuden tutun, jota en ole nähnyt yli 20 vuoteen. Ystävän miehen olen tavannut nelisen kertaa oikeassa elämässä.
tallennettu

Worrying is using your imagination to create something you don't want.
-Abraham-
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #1764 : 26.12.2010 11:13:10 »

Oli kesä ja ihanat rannat ja poukamia, vesi tyyntä ja oli yht äkkistä myrskyäkin. Keikuin sellaisella näkötornilla/terassilla joka ei kuitenkaan ollut kuin n. 2 m korkea. Se oli vähän hutera ja en oikein meinannut päästä sieltä alas ja kun tulin tikkaita alas pylly edellä sellainen komea ja kuuluisa mies jäi siihen ja minä ihmettelin mitä se siihen jäi. Oli minusta kovin kiinnostunut ja aivan halaili ja makasimme siinä rannalla aurinkoa ottaen. Esitteli minut ystävilleenkin ja halusi alkaa minun kanssa seurusteleen.

Sitä ennen olin sellaisessa pitkulaisessa saunassa joka vietti alas siten että kiuas oli siellä alaalla. Kun menin lisäämään puita en millään meinannut päästä ylös ja joku lestadiolaisnainen tuli siihen auttamaan.

Eli vaikeuksia alas tulossa ja ylös menossa ja molemmat kuitenkin onnistuivat. Smiley
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #1765 : 27.12.2010 08:44:33 »

Oli kesä ja ihanat rannat ja poukamia, vesi tyyntä ja oli yht äkkistä myrskyäkin. Keikuin sellaisella näkötornilla/terassilla joka ei kuitenkaan ollut kuin n. 2 m korkea. Se oli vähän hutera ja en oikein meinannut päästä sieltä alas ja kun tulin tikkaita alas pylly edellä sellainen komea ja kuuluisa mies jäi siihen ja minä ihmettelin mitä se siihen jäi. Oli minusta kovin kiinnostunut ja aivan halaili ja makasimme siinä rannalla aurinkoa ottaen. Esitteli minut ystävilleenkin ja halusi alkaa minun kanssa seurusteleen.

Sitä ennen olin sellaisessa pitkulaisessa saunassa joka vietti alas siten että kiuas oli siellä alaalla. Kun menin lisäämään puita en millään meinannut päästä ylös ja joku lestadiolaisnainen tuli siihen auttamaan.

Eli vaikeuksia alas tulossa ja ylös menossa ja molemmat kuitenkin onnistuivat. Smiley

Seuraavana yönä näin taas näitä mäkiunia.
kovasti yritin mennä mäkiä ylös entisten luokkakaverieni kanssa ja pääsinkin. toisessa unessa junarataa pitkin menin sellaisissa kuuluisuuksien häissä, joissa minut oli valittu joukkoon, jotka tekivät näitä kilpailuja. Niiden hääparien(kanssa) mentiin kauheeta vauhtia junarataa ja minä pyllähin pois kyydistä, mutta se oli vain huvittavaa. Kaiken kaikkiaan sinä kilpailussa voitimme parini kanssa, olimme ainoat rehelliset, emme pluffanneet. Siinä oli intiimejäkin juttuja ja mies ihastui minuun vaikka oli menossa naimisiin. Siltojakin siinä oli ja korkeita paikkoja, menimme ilman vaunua jollain pikku alusella vain. Minut oli rohkeana siihen valittu, tajusin sen siinä unessa ettei muita löytynyt samanlaisia. Vessakin taas oli unessa, likainen, mutta ei ulostetta.

miehet näissä unissani ihailevat minua kovasti....

tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #1766 : 28.12.2010 10:57:47 »

Oli kesä ja ihanat rannat ja poukamia, vesi tyyntä ja oli yht äkkistä myrskyäkin. Keikuin sellaisella näkötornilla/terassilla joka ei kuitenkaan ollut kuin n. 2 m korkea. Se oli vähän hutera ja en oikein meinannut päästä sieltä alas ja kun tulin tikkaita alas pylly edellä sellainen komea ja kuuluisa mies jäi siihen ja minä ihmettelin mitä se siihen jäi. Oli minusta kovin kiinnostunut ja aivan halaili ja makasimme siinä rannalla aurinkoa ottaen. Esitteli minut ystävilleenkin ja halusi alkaa minun kanssa seurusteleen.

Sitä ennen olin sellaisessa pitkulaisessa saunassa joka vietti alas siten että kiuas oli siellä alaalla. Kun menin lisäämään puita en millään meinannut päästä ylös ja joku lestadiolaisnainen tuli siihen auttamaan.

Ja seuraavana yönä olin ihanalla kallioisella rannalla ja punaisia nättejä mökkejä siinä ja olikin sota ja saksalaisia sotilaita siinä.  Yhden kanssa siinä olin läheisessä kontaktissa ja siksi minut ja muut vietiin tapettavaksi. Kaikkien piti panna päät pöydälle ja siitä vuorotellen meidät ammuttiin ja ihmettelin että ei missään tuntunut ja sitten pitikin kääntää päät ja pistoolilla meidät ammutiin toiseen ohimoon.  Mielestäni en kuitenkaan kuollut.


Tässäpä tulkittavaa......
Eli vaikeuksia alas tulossa ja ylös menossa ja molemmat kuitenkin onnistuivat. Smiley

Seuraavana yönä näin taas näitä mäkiunia.
kovasti yritin mennä mäkiä ylös entisten luokkakaverieni kanssa ja pääsinkin. toisessa unessa junarataa pitkin menin sellaisissa kuuluisuuksien häissä, joissa minut oli valittu joukkoon, jotka tekivät näitä kilpailuja. Niiden hääparien(kanssa) mentiin kauheeta vauhtia junarataa ja minä pyllähin pois kyydistä, mutta se oli vain huvittavaa. Kaiken kaikkiaan sinä kilpailussa voitimme parini kanssa, olimme ainoat rehelliset, emme pluffanneet. Siinä oli intiimejäkin juttuja ja mies ihastui minuun vaikka oli menossa naimisiin. Siltojakin siinä oli ja korkeita paikkoja, menimme ilman vaunua jollain pikku alusella vain. Minut oli rohkeana siihen valittu, tajusin sen siinä unessa ettei muita löytynyt samanlaisia. Vessakin taas oli unessa, likainen, mutta ei ulostetta.

miehet näissä unissani ihailevat minua kovasti....


tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1767 : 28.12.2010 13:05:23 »

Näin sellaista unta, että olin lapsuuden kodissani (ylläripylläri taas kerran). Se ei kuitenkaan ollut ihan täysin samanlainen kuin oikeasti oli. Keittiö oli niin kuin pitikin, mutta äitini työhuoneen paikalla olikin vessamme. (taas vessa uni!)

Olin keittiössä poikani ja äidin miesystävän pojan kanssa. Äidin miesystävä ei kuitenkaan ollut se, joka oikeasti on, vaan joku pitkätukkainen juntti. Äitini oli ihan selvästi tossun alla ja tämä mies kohteli häntä tosi huonosti, lähes piikana. Ja minun äitini suostui! (Hän ei ikimaailmassa suostuisi oikeassa elämässään siihen.) Mies oli pelottava ja väkivaltainen. Molemmat pojat pelkäsivät miestä, minä en. Pojat söivät pelokkaina jotain keittiön "baaripöydän" ääressä ja vilkuilivat tämän tästä olohuoneen suuntaan, jossa mies oli ja äitini kantoi hänelle ruokaa, yritti olla mieliksi.

Lähdin keittiöstä ja huomasin, että joku oli käynyt vessassa pissalla ja pissannut pöntön ohi. Pissaa valui isona virtana pitkin parkettilattiaa vessalta minun huonettani (entistä) kohti. Raivostuin ihan silmittömästi. Menin keittiöön huutamaan pojille, että miksei siihen pönttöön osata pissata niin, ettei pissailla lattioille. Olin tosi hurjana.
Sitten tartuin omaan poikaani ja menin pyyhkimään hänellä pissaa lattiasta. Poika oli, tottakai, pelästynyt pahan kerran, kun oma äiti käyttäytyi sillä lailla.

Olin minäkin herättyäni hieman huolissani omasta käytöksestäni. Näköjään tämä seisoma-asennon opettelu pissaamisessa aiheuttanut joitain paineita poikani suhteen. Ja ainoastaan kerran olen joutunut lattian vessasta pesemään. Miten se voi jäädä noin kummittelemaan mieleen?  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1768 : 31.12.2010 13:57:02 »

^ Kyllä mullakin vaihtelee, sen mukaan millainen päivä on ollut, tai olenko esim. katsonut elokuvaa ennen nukkumaan menoa, joka antaa oman vivahteensa välillä uniini, sen teeman, esim. seikkailuelokuvan jälkeen seikkailen itsekin enemmän.. Smiley Ja mikä tarkoitus unella on. Mut yleensä uneni ovat kyllä suht samanlaisia teemoiltaan.. Smiley

Tulkintaa ottaisin mielellään vastaan viime yön unenpätkistäni.
En ole varma ovatko oikeassa järjestyksessä, mutta näin ne muistelen.

Olin lelukaupassa etsimässä vissiin sukulaislapselle (miehen puolelta) joululahjaa. Siellä oli pari henkilöä, joista ainakin toinen nainen (toinen ehkä mies, tai sitten nainen Grin ) jotka kritisoivat kovin sitä jotakin lelua siellä kaupassa, että se on huonolaatuinen. Minä satuin kuulemaan sen, ja en sitten ottanut ainakaan sitä lelua, ja pohdiskelin siinä niitä leluja. Jotain kehittävää ja hyvää lelua etsin. Sitten tämä pätkä loppuu.

Seuraavaksi olin jonkun sukulaiseni (oman puolen sukuni) kotona. Siellä olin ensin jossain komerossa, liittyen siihen leluun tai tähän tulevaan lahja-asiaan. Eli mietimme seuraavaksi veljeni(?)/serkkujen/sukulaisten (miespuolisten) kanssa että mitä antaisimme lahjaksi miespuoleiselle serkulleni. Ensin ajattelimme antaa kitaran, joka oli rikki. Mukana ajatuksessa oli ekologisuus ja huumori. Grin
Serkku ja muut sukuni miehet kerkesivät kuitenkin tulla jo, ja kitara loikoili eteisessä. Vein sen siitä sitten toiseen huoneeseen ikäänkuin jemmaan jos se kuitenkin annetaan, vaikka hän kerkesi ehkä jo nähdä sen.
Sitten olinkin takaisin eteisessä, jossa rivissä seisoivat enoni, setäni, pari muuta mies-sukulaista ja viimeisenä isäni. Halasin vuorotellen kai kaikkia, muistan halauksista vain kun halasin enoa, jota en ole nähnyt todella pitkään aikaan emmekä ole läheisiä. Unessa kuitenkin hän oli tosi iloinen näkemisestämme ja halasi tosi kovaa ja minäkin olin iloinen siitä. Ja toisen halauksen jonka muistan; viimeisenä halasin isää
oikein kovasti (halailen kyllä oikeastikin, isä on mielettömän rakas mulle). Sitten pätkäisee.

Seuraava kuva: Seisomme jossain salissa/tilaisuudessa mieheni kanssa, seinän vierustalla katsellen saliin, ja mieheni koskettaa mahaani, olen raskaana. Ihan alkuvaiheessa, siten että pikkukumpu näkyi jo vähän/tuntui kun mieheni kosketti hellästi mahaani ja olimme ihan rakastuneita ja onnellisia uudesta lapsosesta. Smiley

Tulkintaa otan tosi mielellään vastaan.. Nää pätkittäisunet on vähän hämäriä itelleni.. :Smiley
Viimeinen kohta varmastikin liittyy uuteen "alkuumme" suhteessamme/perheessämme, oivalluksia on syntynyt ja tuloksia entistä parempaan suuntaan, minussa sekä miehessäni.. Smiley
Nuo aikaisemmat pätkät voisivat siten kertoa niistä ongelmista, mitä on ollut..

« Viimeksi muokattu: 31.12.2010 17:02:32 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1769 : 03.01.2011 09:56:47 »

Oletteko huomanneet että unenne muuttuu välillä hyvin toisenlaiseksi kun ne tavallisesti ovat?

Minun uneni ovat muuttuneet lähinnä seikkalutarinoiksi nykyään, viime öiset unetkin olivat väriltään kirkkaammaat ja seikkailunomaiset  Grin Ihan omituista.

Luonnollisesti. Mitä kehittyneempi sielu, sen värikkäämmät ja selkoluonteisemmat unet, koska uni on melkein ainoa keino irtautua kehosta ja elää henkimaailmassa. Jos sielu ei oo valmis siihen, niin unet on sellaisia totutteluja ja oppimisia symbolien kautta. Vähä kun olis koulussa.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 116 117 [118] 119 120 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: