Sivuja: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106709 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1725 : 17.12.2010 10:43:16 »

indiima
Pro Arte Utili on latinaa ja tarkoittaa hyödyllisen taiteen puolesta. Ilman Utili -sanaa lauseesta tippuu hyödyllisyys pois.
Viides suklaapala ja haluat myös nauttia tekemisestä.
Makuuhuone, äiti, sillan ylitys, pelko,
haluat päästä irti jostain lapsuuden pelosta, joka rajoittaa tekemisiäsi?
Siirtyä uuteen vaiheeseen.Kahdella saunalla puhdistuen tai kahden vaihtoehdon välissä.
Arte on myös saksalais-ranskalainen tv-kanava,
ehkä sulle tarjotaan tv-työtä uutena houkuttelevana vaihtoehtona?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Arte

Määritätkö itse osaamisesi / tekemisesi vai onko se jonkun auktoriteetin määriteltävissä?

Makuuhuoneen ovea kolkuttelee intensiivisesti  venus skorpioni ...

Kiitos Nikki ja Unissa Kävelijä.

Toivottavasti tulee tv-töitä, se olisi uutta ja tervetullutta, vaikka ensi syksylle tai keväälle. Arte myös siksi, etten unohtaisi sitä mikä tuottaa seikkailua, tenhoaa, antaa voimaa, elävöittää...  smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1726 : 18.12.2010 13:07:16 »

En ole lähiaikoina hirveästi unia nähnyt, mutta viime yönä tuli nähtyä taas jännää unta...

Oli lämmin kesäpäivä ja joku ruskea farmari oli siinä meidän pihassa. Yhtäkkiä taivaalla lensi iso aura joutsenia ja toisesta suunnasta isopäisiä ( Cheesy ) kurkia. Aurat meinasivat törmätä, ja kurjet laskeutuivat farmarin kyytiin. Laskeuduttuaan ne olivat  muuttuneetkin flamingoiksi... Flamingot siirtyivätkin sitten mummoni piha-altaaseen uimaan.

Isä oli irroittanut virvelistä uistimen ja uistin oli autokatoksessa auton renkaan takana. Sanoin isälle että ottaa uistimen pois siitä koska se hajoaa tms. Isä ei kuitenkaan 'totellut', ja kun vaari lähti ajamaan autolla, uistin ilmeisesti tarttui auton renkaaseen. Silti isäni pyysi minua etsimään uistinta auton renkaan jäljistä jotka olivat painautuneet autokatoksen lattian tomuun. Renkaanjälkiä oli kahden noin 10 cm päässä toisistaan, ja minä kaivoin tomua siinä niiden välistä jos se uistin löytyisi. Isä sanoi kuitenkin että etsisin sieltä renkaan painautumista mutta etsittyäni uistinta ei kuitenkaan löytynyt mistään.

Kiinnitin virveliini sitten pitkähäntäiset ja läpikuultavan vihreän, krokotiilin näköisen syötin ja menin kalastamaan mummon pihalammikolle (teen tätä unissani melko usein). Vedessä syöttini ui sulavasti ja näin pari laihaa ahventa uimassa lammikossa. Innokaasti tutkin rannalta lampea että minkälaisia kaloja siellä nykyään asusteli. Ihmettelin vaan vähän että minne ne isoimmat kalat olivat hävinneet...

Pian sitten tärppäsi ja kala pudotti minut sinne  veteen. Naurahdin siinä takanani seisseille henkilöille (taas oli muutama ihmistä, en tiedä ketä, takanani katsomassa kun kalastan),  että jopas on oikea vonkale kun minut veteen pudotti, ja kipusin ylös vedestä. Kala hyppäsi pieneen puroon joka johti viereiseen lammikkoon ja minä yritin väsyttää sitä. pian sain nostettua kalan takaisin matalaan puroon (siinä se haukkoi henkeään) sieltä toisesta lammikosta ja vedin kalan kuiville maille.

Seuraavaksi hämmästelimme, ettei kala ollutkaan enää kala, vaan näytti vaaleanruskealta koiralta. Kaulan alla sillä oli sellainen kangastasku, vähän samanlainen kuin mikä bernhardilaisillakoirilla (en varmaan osannut oikein kirjottaa) on se tynnyri. Taskukankaassa luki jotain mutten muista mitä.
  Koiralla oli ystävällinen katse ja se oli selällään ja piti suutaan raollaan. Sen turkkikin oli kuiva vaikka vasta se oli vedestä nostettu (en tajunnut tätä kuitenkaan unessa). Joku ihminen joka kanssani piteli koiraa sanoi että 'katso onko sillä kaulapantaa'. Kaivoin sen turkkia kaulanympäriltä hetken ja löysin kapean kellertävän/haalistuneen vihreän pannan jossa oli jotain tekstiä. Sanoin toiselle henkilölle koiran nimen olevan Cria.       

Tein äsken vähän tutkimusta, ja 'cria' on sanakirjan mukaan portugalia ja tarkoittaa untuvikkoa...  Smiley Mitähän tämä uni mahtaisi sitten tarkoittaa?

Toinen uneni oli sellainen, että äitini siivosi pihaa kunnes löysi pihalta muusta alueesta eriävän näköisen kohdan. Kohtaan oli haudattu serkkuni (tästä serkusta en ole koskaan ainakaan tietoisesti nähnyt ennen unia). Äiti ei aluksi tykännyt siitä että serkku oli haudattu meidän pihalle, oli ollut kuulemma mummon idea haudata se sinne.
  Seuraavaksi näin monta kertaa serkkuni ajavan pienellä äänettömällä skootterilla pihamme vierestä tervehtien minua. Unessa ajattein tuon olevan serkkuni haamu.

Sitten etupihallamme oli komea mies joka myös jollain tapaa oli haamu, vähän kuin olisi itse kutsunut itseään haamuksi muttei kuitenkaan ääneen niin sanonut. Hän kertoi minulle tämän serkkuni olevan haamu uglystupid2 Nyt menee monimutkaiseksi Cheesy Cheesy

Sitten oli vielä sellainen uni jossa itse ikäänkuin kuolin pois, ympärillä jossain ravintolassa oli asuntolastamme ihmisiä. Tämä uni tosin johtuu siitä että olen muuttamassa sieltä pois. Huomenna käyn siellä sitten viimeistä kertaa, ja kun maanantaina sieltä lähen niin takaisin en palaa enää... :d

Saa toki tulkita näitä viimeyön uniani! Varsinkin tuohon ensimmäiseen uneen kaipaisin selostajaa =D                                         
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1727 : 18.12.2010 22:01:35 »

näin ihan kaameen unen, ex narsisti oli mesessä kun odotin ihan muuta. se oli ruskettunut kun oli muuttanut muualle, ja näin minkä naisten kanssa flirttaili. evvk enää, mutta hassu uni. ehkä se todisti että exät jää pois, kaikki hurjatkin siteet katoaa, eikä ole väliä mitä ne puuhaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1728 : 19.12.2010 01:12:20 »

Viimeöinen uni oli hassu. Vai oliko se toissayönä. No anyway....

Olin jossain virallisessa ruokalassa (itseasiassa se oli terveyskeskuksen ruokala) ja odottelin päiväkahville pääsyä siinä jonottaessani ja tarjotinta liu'utin tiskisä myöten. Oli Kirkas valkea talvipäivä. En tunnistanut muita jonossa olijoita, vain vastakkaisella puolella olevaa toisessa jonossa ollutta miespuolista tyyppiä moikkasin, kun olin hänet jossain nähnyt. Oikeasti en todellakaan tiedä kuka tyyppi oli.
Enpä jaksanut kauaa jonotella, kun muistin, että omassa kahvihuoneessakin oli joulutorttuja ja kahvia, joten lähdin jonosta kohti kahvihuonetta. Siinä juuri ruokalan ulkopuolella törmäsin erääseen tuttavaan, naiseen, jonka kanssa en enää oikein ole edes tekemisissä. Hänellä oli löysähköt mustat nahkahousut, valkoinen kaukuspaita ja musta vyötärömittainen nahkatakki, valkoinen blonditukka tiukasti ponihännällä. Ei me mitään juuri sanottu ja sitten hän käveli pois samaan suuntaan, mistä oli tullutkin.
Päätin siinnä kahvihuonematkalla soittaa selvänäkijälle kysyäkseni, että miksi eräs mies on pettänyt minua ja mitä hän haluaa minusta. Selvänäkijä alkoi kertoa, että olin joskus elänyt riippaoksaisena koivuna järven rannalla punaisen torpan lähellä ja mies oli kaatanut minut. Sen jälkeen puhe meni epäselväksi sopertamiseksi, enkä saanut mitään selvää. Kuitenkin mielessäni näin trooppisen vesiputouksen (animaationa), jyrkän, mihin piirroshahmoeläimet olivat joutuneet, mutta selvisivät siitä.
Edelleen puhelin korvalla kävelin terveyskeskuksen pihalla, jolla oli paljon lunta. Kävelin syvän, mutta jäätyneen lammikon yli, joka juuri jaksoi kannatella minut. Lapseni pyrähtivät jostain siihen ja olisivat ylittäneet saman lammikon, mutta kielsin ja jostain käteeni osui koivutukki, jonka laitoin lammikon päälle, jotta lapset saattoivat sen ylittää turvallisesti.

Tähän heräsin. Enkä ymmärtänyt pätkääkään. Tältä tutulta kysäisin tekstiviestillä oliko kaikki kunnossa, kun uniini tuli. Hän sanoi käyneensä fb-profiilissani unta edeltävänä iltana ja ajatelleensa minua. Tämä selittäisi vierailun, muttei muuta.  Olen yrittänyt ymmärtää, mutten ymmärrä kuitenkaan.  Huh
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kyllikki6
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #1729 : 19.12.2010 10:56:47 »

Kertookas mitä tietää, kun naiselle kasvaa parta unessa? Jotain siinä unessa kupsasin vessassa ja katsoin sitten samalla peiliin, niin kappas, leukaan oli tullut ihan kiva pikku pukinparta  Shocked Samalla siitä peilistä heijastui mun "ihastukseni", vaikka se ei mun mielestä muuten ollut läsnä siinä unessa.. 

Smiley Kyllikki
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1730 : 19.12.2010 12:54:25 »

Näin olevani Aruballa sellaisessa beach front-hotellissa, mikä ei tosin ollut ollenkaan yhtä hienoa kuin voisi kuvitella, oli epämukavan kuumaa ja kosteaa ja sitten se merivesi vielä tulvahti sisälle, olin siinä sitten polvia myöten vedessä.

Oikeassa elämässä en kuuna päivänä majoittuisi sellaiseen mestaan joka on aivan meren tasalla ja lähellä, siinähän saattaisi käydä kuin siinä tapaninpäivän tsunamissa.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1731 : 19.12.2010 15:36:24 »

Kovin on kummallisia nämä uniasiat...
Yleensä saan jotenkin unen viestistä kiinni, mutta perina viime yönä on ollut käsittämättömän päätöntä menoa  idiot2 Ja nää unet on semmosia, että muistan ne vieläkin ihan selvästi.

Ehkä hauskin oli tältä aamulta:
Istuin auton takapenkillä Prinsessa Victorian kanssa. Olin vähän hämilläni kun olin hänen oppaakseen joutunut. Esittelin sitten auton ikkunasta maisemia ja hän oli prinsessamaiseen tyyliin hyvin kiinnostunut. No sitten hän nukahti pää minun olkapäätä vasten, olin tosi hämilläni ja nostin sitten käden hänen olkapäälleen niin, että hän sai turvassa nukkua minun kainalossa, sentään kun prinsessa on. No hän siitä heräsi ja kiitteli ja lähti....  Cheesy
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1732 : 19.12.2010 15:41:37 »

Kato Vega..Minulla on ollut aina vaikeuksia päästä miesten ajatusmaailmaan,miten kokevat tunteitaan.Kuitenkin vesi kuvaa tunnemaailmaasi.Jonkinlaista epävarmuuden tunnettako olisi.
Joku tunne asia tunkee tajuntaan,jota torjut,pidät ehkä pahana tunnetasolla.Onhan se rakkauttakin,se vesi nimittäin.Olit hotellissa,joka kuvaa ohi menevää tilannetta,kuten hotellissa olokin on. (siis tappelet tunteidesi kanssa.lyhennettynä versiona.)

Onpa siinä unessa enteilyäkin,että rakastut.(siis outo tunne rinnassa,jota rakkaudeksikin sanotaan)

Jos tulkinta meni pieleen,johtuu se siitä möntistä taivaalla,joka peruuttaa  buck2
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1733 : 19.12.2010 15:54:01 »

Kimo...Sinä ja prinsessa olette yksi ja sama henkilö.Enneunen kaltainen uni.Joku ohjaa/tulee ohjaamaan elämääsi.Esittelet itsellesi elämäsi maisemia.Prinsessa unessa ,kertoo myös tyttömäisestä naisellisuudesta sinussa.UUsia tuulia.   angel
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #1734 : 19.12.2010 16:36:24 »

Mistä ihmeestä sinä Sansai tuon ymmärryksen saat...
Minulle tuo uni on semmonen irrallinen langanpätkä, satunnaisvalintainen filminpätkä.
Ihan niinkuin ne muutkin viimeaikaiset.

Jään maistelemaan ja mutustelemaan tätä, ehkä se ymmärryksen hiven saapuu aikanaan tännekin  angel

Kiitos sulle Sansai!
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1735 : 19.12.2010 16:46:38 »

Onpa siinä unessa enteilyäkin,että rakastut.(siis outo tunne rinnassa,jota rakkaudeksikin sanotaan)


Jaa, alan olla jo vähän liian vanha ja kyyninen sellaiseen. Vetoa kyllä saatan kokea vaikka kuolleeseen puuhun. Sen tiedostan, että mulla on jotain aggressio-ongelmia ja ne heijastuvat uniin.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1736 : 20.12.2010 05:51:42 »

Onpa siinä unessa enteilyäkin,että rakastut.(siis outo tunne rinnassa,jota rakkaudeksikin sanotaan)


Jaa, alan olla jo vähän liian vanha ja kyyninen sellaiseen. Vetoa kyllä saatan kokea vaikka kuolleeseen puuhun. Sen tiedostan, että mulla on jotain aggressio-ongelmia ja ne heijastuvat uniin.
Huomaa Kato Vega,että se oli merivettä,kaukaa tullutta syvää vettä.Ehkä lapsuudesta tulevia tunteita.Mutta siinä on aina  muutosta mukana,kun ollaan merten rannoilla,ja jouduit tavallaan veden ympäröimäksi,joka on sitä rakkautta,tai syviä hyviä  tunteita.Oli kuumuutta,joka kyllä kertoo,ettet haluaisi tuntea kuumia tunteita ketään kohtaan,etteivät tunteet veisi mennessään,ja sekoittaisi elämäsi pakkaa.

Ensimmäinen lauseesi oli minun suustani vielä viime talvena.Olen tosi vanha luu.Ja sitoutumis kammo siinä lisänä.Saipa kuitenkin ritari-rohkea lassottua,voimakas ja herkkä tyyppi.Yhteisasumista en hyväksy,koska kuitenkin heittäisin ritarin ulos pari kertaa päivässä.Välitän siis niin paljon,etten halua asua yhdessä,ja ritari tietää sen. Minulla on   mars  aspect_squ  aurinko    kääk`   crazy2
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1737 : 20.12.2010 08:03:06 »

Kertookas mitä tietää, kun naiselle kasvaa parta unessa? Jotain siinä unessa kupsasin vessassa ja katsoin sitten samalla peiliin, niin kappas, leukaan oli tullut ihan kiva pikku pukinparta  Shocked Samalla siitä peilistä heijastui mun "ihastukseni", vaikka se ei mun mielestä muuten ollut läsnä siinä unessa.. 

Smiley Kyllikki
  Uni kertoo samaistumisesta ihastukseen,saman kaltaisuutta elämän kokemuksissa,ja tai luonteessa.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1738 : 20.12.2010 08:12:32 »

näin ihan kaameen unen, ex narsisti oli mesessä kun odotin ihan muuta. se oli ruskettunut kun oli muuttanut muualle, ja näin minkä naisten kanssa flirttaili. evvk enää, mutta hassu uni. ehkä se todisti että exät jää pois, kaikki hurjatkin siteet katoaa, eikä ole väliä mitä ne puuhaa.

Unissa usein työstetään vielä entisiä.Jotain unen kaltaista koettua,joka on loukannut joskus.
Joka voi loukata vieläkin sielunsopukassa.Kun ne unissa ei loukkaa enää,alkavat jäädä muutenkin toisarvoisiksi kokemukseksi,ja omalla tavallaan valmistavat rohkeutta uuteen suhteeseen.Tarvitset kuitenkin vielä hiukan aikaa.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1739 : 20.12.2010 08:43:56 »

SanctAstra....Ompa kaunis uni ihmisestä   joka etsii elämän syviin asioihin vastauksia,henkistä ravintoa.Kuitenkin hellyttävän kauniina tulee esille,että löydätkin vastauksia itsestäsi,huomaat niiden tulevan omasta sisimmästä.Jotakin talven kylmyyden kaltaistakin tunnetta,mutta se jää valkoisen,valoisan alle.
Lapsia haluaisit suojella niiltä kokemuksilta,joita sinulla on,ja teetkin sitä viisaasti vahvalla tunnetiedolla.
Haluaisit vielä selitystä menneeseen ihmis suhteeseen,sitä et taida löytää,mutta löydät tulevaan elämään kauneutta,entisten kokemusten kautta.Unelmia,jotka ovatkin mahdollista toteuttaa.Ehkä ne sadun omaisetkin asiat,joissa voi hassustikkin käydä,mutta tiedostat sen hyvin,ja osaat elää arjessa.

Ystävä siellä unessa,vaikuttaa hauskalta ajatusten yhteydeltä  Smiley 
tallennettu
Sivuja: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: