Sivuja: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106675 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #1710 : 15.12.2010 08:44:55 »

Mitähän tämä uni meinaa:

Lensin äärettömän onnellisena ja katselin kesäistä luontoa ja yht äkkiä tulikin luminen järvenjää ja laskeuduin pakosta sinne ja kävelin ja upposin sohjoiseen lumeen ja tipuin ja huusin apua ja virta oli voimakas, sain oksasta kiinni kunnes mies saapui ruskealla hevosella ja kärryillä ja tuli puisen vanhan veneen kanssa minut pelastamaan ja rakastuin tuohon mieheen, se oli tavallinen turvallinen mies. ja vapaa. Samassa unessa minua vietiin loukkaantuneena pakettiautolla hoitoon ja kuski vaihtui tosi komeaksi ja tämän kuskin naisystävä sanoi että älä sitten vie mun miestä. Kysyin oletteko kihloissa ja hän sanoi että ei. Tuo mies vei minut johonkin tanssipaikalle jossa väistelin paskakasoja ja olisin käynyt ulkohuussissa, mutta se oli siin sontainen.

Oikeassa elämässäni exä petti minua ja ruikutti takasin ja minulla on uusi miesystävä, joka yrittää omien sanojensa mukaan päästä ed. eroon ja haluaa minut mieluummin, mutta nainen ei luovuta. Ovat ystäviä, mies tukenut tätä naista miehensä kuoleman jälkeen ja suhde on seksitön. Ensin ajattelin että ihan sama vaikka sillä onkin tuo nainen ystävänä, mutta nyt olenkin mustasukkainen ja epävarma kun mies ei sano tarpeeksi napaksti naiselle että ei.

Äärettömästi onnellisena kesäisenä päivänä ja samassa putoat hyiseen lumiseen järven jäähän meinaa sitä, että henkimaailma haluaa varoittaa sua hyväuskoisuudestasi uutta, nykyistä ihastustasi kohtaan. Suhde ei todellakaan ole seksitön, eikä niin kuin mies haluaa sulle uskotella. Mies rakastaa tuota toista naista ja sä olet jokin lelu hetken hänelle. Henkimaailma haluaa varoittaa sua. Tulee toinen, parempi mies ja ilmeiseti varakkaampikin, joka ottaa tilanteen haltuunsa ja ihastut uudelleen. Joudut kuitenkin maksamaan hinnan tuostakin, väistelemään muiden ihmisten asettelemaa ehkä kateellisten paskaa toisin sanoen.

Kiitos vastauksestasi.
Olenkin aika varautunut tämän miehen kanssa. Ei se täysin ole seksitön, mutta kuitenkin hänellä sellainen valinnanpaikka. On vaaka ja näköjään ei halua loukata. Otan järjen käteen....
Mua nauratti äsken kun luin tytöille että näin tällaista unta noista kakkakasoista, toinen sanoi että miksiköhän.....nimittäin siivoan koko ajan kakkoja kun meillä on koiranpentu. Mutta ollaanhan sitä muutenkin ulosteiden kanssa tekemisissä eikä ne uniin tule....

On nämä mielenkiintoisia asioita.

Minusta tuntuu että näen vähän enneunia kun kesällä näin silloisesta mieystävästäni että hän petti minua ja olikin sitten ollut kapakassa(ensin ei myöntänyt) ja naisen kanssa siellä istuskellut. Samassa unessa poikani putosi valtavaa rinnettä pitkin alas kapalossa, mutta ei kuollut.
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
toukohiippa87
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #1711 : 15.12.2010 09:54:40 »

Toi uni ja tyttären sängystä putoaminen.. Luulisin,olevan ihan sattumaa  Smiley Kyllä kunnioitan 2-vuotiasta tyttöäni hyvinkin paljon  smitten Kuinka paljon pienessa voikaan olla sisua  Wink Ja tottahan toki meidän tytön ihana uhmaikä laittaa välillä hermot koitokseen  Cheesy Cheesy Mutta sitä se elämä on.. Voi kun osaisikin katsoa maailmaa lapsen silmin, aina valmiina lohduttamaan leikkipuistossa,tuntemattomiakin lapsia,ei lannistu vaan nousee aina ylö kaatuessaan.. Ymmärrätte varmasti mitä meinaan.. smitten smitten
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #1712 : 15.12.2010 12:28:47 »

Kiitos Unissa Kävelijä. Tarkentaisin vielä, että eka unessani tunnelma oli uhkaava, ja oli kysymys elämästä ja kuolemasta.

Toisessa oli paljon sosiaalisia jännitteitä, se valokuvamallijuttu ehkä tuli  televisiosta. Näen usein unia, joissa palaan takaisin johonkin kouluun, mutta poikkeuksellisesti tuo jenkkikoulu ei ollut mikään oma luokkani (taas tv:n vaikutusta?).

Kolmannen unen miestä en ole edes ajatellut pitkään aikaan. Mutta kyllähän noita aina pulpahtelee, kerronpa viimeöisenkin unen...
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #1713 : 15.12.2010 12:41:56 »

Olin palaamassa yhteen ensimmäisen aviomieheni kanssa (olen tosielämässä eronnut kahdesti). Olimme jälleen rakastuneita, ja päätimme molemmat jättää kaikki muut suhteet taaksemme. Olin onnellinen, että 'olimme tulleet järkiimme'.

Miehellä oli asunto (kerrostaloasunto!) keskellä vuolaasti virtaavaa jokea. Vesi ulottui lähes ikkunoiden tasalle. Ainakin asunnon alaosa oli betonista, joten vesi ei tullut sisään. Mietin, mitä tapahtuu, jos tulva nostaa vedenpintaa vielä lisää.

Joki toi tulvan repimiä puita. Mies alkoi tehdä niistä polttopuita (ei koskaan tehnyt mitään tällaista ainakaan siihen aikaan, kun olimme yhdessä).

Muistin, että minullahan on kolme lasta. Pähkäilin, pitäisikö niistä kertoa vasta uusvihkimisen jälkeen (mies ei ollut silloin aikanaan erityisen innostunut lapsista).

Mies kertoi omistavansa 700 metriä joenrantaa ja aikovansa rakentaa sinne uuden talon. Hän näytti paikan kartalta. Herättyäni katsoin kyseisen alueen karttaa, mutta se oli aivan erilainen kuin unessa:)
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1714 : 15.12.2010 15:43:50 »

Näin äsken päiväunilla unta, siitä, että meillä oli kaksi saunaa, iso puu ja sähkölämmitteinen ja pieni sähkölämmitteinen. Sitten menin makkariin, sain puhelun omaan työkännykkään vanhemmalta mieheltä,joka arvuutteli kuka oli. samalla kun puhuin puhelimessa, otin vaatekaapin rasiasta kääresuklaita, neljä ja vielä viidennen, kun huomasin, että sitä minulla ei kädessä vielä ollut. Sen suklaa nimi oli Arte.  Smiley

Äitini seisoi makkarin nurkassa ja sanoi, että mies on varmaan oman siskonsa siskon mies samalta paikkakunnalta kuin me. Hän tarjosi minulle ohjaustyötä. Pohdin, että tämäkö lähempänä lapsuudenkotia vai se toinen?

Sitten nousin kontallani pitkää puista ja lumentäyttämää siltaa. Pelkäsin irti olevaa englanninlammaskoiraa, joka juoksi alhaalla riehakkaasti. (lapsuudenystävällä oli tällainen ja se puri vanhemmiten kipeänä ollessaan minua.) Saavuin toisessa päässä alas, ja olin varma, että koira huomaa minut. Kioskilla olivat poika ja tyttö, n. 8-10 -vuotiaita. Koira juoksi tytön ohi, jolloin tyttö otti koiran kaulapannasta kiinni. Mitään ei tapahtunut, vaikka niin pelkäsin. Ajattelin vain, että olisi antanut juosta, ettei se ainakaan purisi lasta. Mitään ei sattunut ja paikalle kiirehti koiranomistajanainen.

tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1715 : 16.12.2010 01:09:29 »

Olin palaamassa yhteen ensimmäisen aviomieheni kanssa (olen tosielämässä eronnut kahdesti). Olimme jälleen rakastuneita, ja päätimme molemmat jättää kaikki muut suhteet taaksemme. Olin onnellinen, että 'olimme tulleet järkiimme'.

Miehellä oli asunto (kerrostaloasunto!) keskellä vuolaasti virtaavaa jokea. Vesi ulottui lähes ikkunoiden tasalle. Ainakin asunnon alaosa oli betonista, joten vesi ei tullut sisään. Mietin, mitä tapahtuu, jos tulva nostaa vedenpintaa vielä lisää.

Joki toi tulvan repimiä puita. Mies alkoi tehdä niistä polttopuita (ei koskaan tehnyt mitään tällaista ainakaan siihen aikaan, kun olimme yhdessä).

Muistin, että minullahan on kolme lasta. Pähkäilin, pitäisikö niistä kertoa vasta uusvihkimisen jälkeen (mies ei ollut silloin aikanaan erityisen innostunut lapsista).

Mies kertoi omistavansa 700 metriä joenrantaa ja aikovansa rakentaa sinne uuden talon. Hän näytti paikan kartalta. Herättyäni katsoin kyseisen alueen karttaa, mutta se oli aivan erilainen kuin unessa:)


Olette sielullisella tasolla antaneet toisillenne anteeksi menneet. Vesi on puhdistava ja uusiva elementti. Talo kuvaa sieluanne, joka on monikerroksinen ja tasoinen. Ex-miehesi sielu viestittää sulle, että tekee työtä itsensä eteen, hakkaa polttopuita ja on siirtymässä eteenpäin, rakentaa uuden talon uuteen paikkaan.
Sun elämään kuuluu kolme muuta sielua, joiden elämä ei kiedoudu ex-miehesi sielun vaelluksen kanssa.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1716 : 16.12.2010 01:26:37 »

Näin äsken päiväunilla unta, siitä, että meillä oli kaksi saunaa, iso puu ja sähkölämmitteinen ja pieni sähkölämmitteinen. Sitten menin makkariin, sain puhelun omaan työkännykkään vanhemmalta mieheltä,joka arvuutteli kuka oli. samalla kun puhuin puhelimessa, otin vaatekaapin rasiasta kääresuklaita, neljä ja vielä viidennen, kun huomasin, että sitä minulla ei kädessä vielä ollut. Sen suklaa nimi oli Arte.  Smiley

Äitini seisoi makkarin nurkassa ja sanoi, että mies on varmaan oman siskonsa siskon mies samalta paikkakunnalta kuin me. Hän tarjosi minulle ohjaustyötä. Pohdin, että tämäkö lähempänä lapsuudenkotia vai se toinen?

Sitten nousin kontallani pitkää puista ja lumentäyttämää siltaa. Pelkäsin irti olevaa englanninlammaskoiraa, joka juoksi alhaalla riehakkaasti. (lapsuudenystävällä oli tällainen ja se puri vanhemmiten kipeänä ollessaan minua.) Saavuin toisessa päässä alas, ja olin varma, että koira huomaa minut. Kioskilla olivat poika ja tyttö, n. 8-10 -vuotiaita. Koira juoksi tytön ohi, jolloin tyttö otti koiran kaulapannasta kiinni. Mitään ei tapahtunut, vaikka niin pelkäsin. Ajattelin vain, että olisi antanut juosta, ettei se ainakaan purisi lasta. Mitään ei sattunut ja paikalle kiirehti koiranomistajanainen.


Luulen, että henkioppaasi tai suojelusenkelisi, ehkä uusi sellainen, haluaa hiukan kiinnittää huomiotasi itseensä ja leikkii arvoitusleikkejä kanssasi, kun olet omassa tyyneyden sijassasi, saunat, makuuhuone. Hänen nimensä on ehkä Arte ja hän on tuo unesi tyttö, joka suojeli sinua koiralta. Hän on ilmeisesti hyvin lapsenmielinen kujeilija tai sitten ihan oikeasti vanha lapsi-sielu. Cheesy
tallennettu
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #1717 : 16.12.2010 08:28:31 »

Viime yönä olin autokaupoilla. Ostin auton ja se sattui olemaan entinen työkaveri joka sitä myi. Oli aika arvokas auto ja melko uusi. Sitten ystäväni huomasi lehdessä ilmoituksen tosi halvasta ja melko uudesta autosta. Soitin ja kyselin, mutta myönsi että on ollut siksi myymättä niin kauan kun se nykii vaihdetta vaihtaessa. Meinasin perua sen toisen auton ostamisen, mutta kysyin sitten vanhalta isältäni neuvoa ja hän sanoi että hyvät kaupat olet tehnyt.

liittyy varmaan näihin miesjuttuihin?
Kiitos jos vastaat. smitten
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #1718 : 16.12.2010 11:29:54 »

Kiitos taas Unissa Kävelijä. On kiva kuulla näkemyksiä erityisesti tuollaisista selkeämmistä unista. Minulle muuten vesi tuntuu kuvaavan usein jotakin tunnemaailman tilaa tai tunteissa vellomista.

Ehkä siksi, että nykyinen suhteeni ja elämäni on varsin epäromanttista, koen unissa koko ajan rakastumisia ja romansseja. Yleensä kyseessä on uusi, tosielämässä tuntematon mies. Tällainen suhde minulla oli taas viime yönäkin.

Nämä tuntemattomat eivät koskaan tule uniini kahta kertaa.

Oikean elämän miehistä löytyy muutama sellainen, jotka tulevat silloin tällöin harvakseen uniin. Ex-mies-ykköstäni en ollutkaan nähnyt pitkään aikaan, hänen kanssaan tunnelma on kuitenkin aina hyvä. Ex-mies-kakkoseen liittyy sen sijaan epäluottamus. Aiemmin mainitun miestuttavan ja muutaman muun kanssa on myös rakkaudellista, mutta kohtaamiset ovat harvassa.
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1719 : 16.12.2010 12:18:38 »

indiima
Pro Arte Utili on latinaa ja tarkoittaa hyödyllisen taiteen puolesta. Ilman Utili -sanaa lauseesta tippuu hyödyllisyys pois.
Viides suklaapala ja haluat myös nauttia tekemisestä.
Makuuhuone, äiti, sillan ylitys, pelko,
haluat päästä irti jostain lapsuuden pelosta, joka rajoittaa tekemisiäsi?
Siirtyä uuteen vaiheeseen.Kahdella saunalla puhdistuen tai kahden vaihtoehdon välissä.
Arte on myös saksalais-ranskalainen tv-kanava,
ehkä sulle tarjotaan tv-työtä uutena houkuttelevana vaihtoehtona?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Arte

Määritätkö itse osaamisesi / tekemisesi vai onko se jonkun auktoriteetin määriteltävissä?

Makuuhuoneen ovea kolkuttelee intensiivisesti  venus skorpioni ...
« Viimeksi muokattu: 16.12.2010 12:22:23 kirjoittanut nikki » tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1720 : 16.12.2010 21:49:40 »

Näin unta sellaisesta valkokultaisesta safiirisormuksesta jossa oli timantteja, jätin sen epähuomiossa kerrostalon pihalle lojumaan, jossa se kasvoi jostain syystä valtavan kokoiseksi monumentiksi. Sitten sen timantit muuttuivat metallirenkaiksi, jotka sormuksen ympärille kerääntyneet ihmiset irrottivat ja veivät pois.
Kun palasin ulos sormuksen luo, se pieneni takaisin entiselleen, otin sen käteen ja se hajosi, safiiri irtosi.

(Sen verran tiän, että sormuksen hajoaminen viittaa riitoihin.)
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1721 : 16.12.2010 23:55:04 »

Viime yönä olin autokaupoilla. Ostin auton ja se sattui olemaan entinen työkaveri joka sitä myi. Oli aika arvokas auto ja melko uusi. Sitten ystäväni huomasi lehdessä ilmoituksen tosi halvasta ja melko uudesta autosta. Soitin ja kyselin, mutta myönsi että on ollut siksi myymättä niin kauan kun se nykii vaihdetta vaihtaessa. Meinasin perua sen toisen auton ostamisen, mutta kysyin sitten vanhalta isältäni neuvoa ja hän sanoi että hyvät kaupat olet tehnyt.

liittyy varmaan näihin miesjuttuihin?
Kiitos jos vastaat. smitten

Liittyy, jos itsekin niin koet.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1722 : 16.12.2010 23:58:46 »

Näin unta sellaisesta valkokultaisesta safiirisormuksesta jossa oli timantteja, jätin sen epähuomiossa kerrostalon pihalle lojumaan, jossa se kasvoi jostain syystä valtavan kokoiseksi monumentiksi. Sitten sen timantit muuttuivat metallirenkaiksi, jotka sormuksen ympärille kerääntyneet ihmiset irrottivat ja veivät pois.
Kun palasin ulos sormuksen luo, se pieneni takaisin entiselleen, otin sen käteen ja se hajosi, safiiri irtosi.

(Sen verran tiän, että sormuksen hajoaminen viittaa riitoihin.)

Suna olisin varoivainen muiden ihmisten kanssa. Olet menestynyt jossain asiassa, sormuksesta kasvaa monumentti ja kateelliset ihmiset on valmiita repimään menestyksesi maantasalle ottaaksen palan siitä itselleen. Kysymys voi olla sellaisestakin, että muiden silmissä olet menestynyt, vaikka tosiasiassa kysymys on vain pienestä asiasta. Sormus sulle, muille monumentti. Molemmissa tapauksissa varoisin kateellisia ja ahneita ihmisiä.
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1723 : 17.12.2010 01:00:00 »

Sain syksyllä eräältä tuntemaltani kaverilta ämpärillisen punaherukoita, jotka hänen naisystävänsä minulle toi.

Nyt unessa tämä kaveri tuli luokseni, jotta leikkaisin saksilla hänen tukkansa. Minä yritin, mutta sakset olivat oikein tylsät. Sanoin, että nyt pitää etsiä teroitin ja sitten jatkaa. Samassa kun muistin missä teroitin kotona on tämä kaveri hävisi pois.
En tätä kaveria paremmin tunne, vain hänen naisystävänsä, mutta näen häntä eri paikoissa.

Mitähän hiustenleikkuu mahtaa meinata?
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1724 : 17.12.2010 01:16:04 »

Näin viime yönä sellaista unta, että minulla oli kotilo lemmikkinä. Se oli jäänyt hoitamatta joksikin aikaa ja sitten huomasin sen akvaariota tyhjentäessäni että sinne oli ilmestynyt kauniin värisiä kotilon poikasia. Tyhjensin akvaarion lavuaariin ja ne poikaset vaan kolisivat siihen.... Otin muutaman poikasen asumaan akvaarioon (en tiedä minne ne muut katosivat).
 Pian mulla oli iso huone täynnä akvaarioita, ja yhtäkkiä huomasin kotiloideni muuntautuneen kaloiksi. Kalat olivat melko onnettomia. Eräskin harmaan ruskehtava litteä kala törmäili koko ajan akvaarion seinään yrittäessään paeta sieltä, sen selkäevä oli semmoinen repaleinen...
 Päätin etsiä kaloille lisää kasveja akvaarioon mutten löytänyt mistään, kaikkialla myytiin vaan kuivattua levää mikä näytti kauhean keinotekoiselta.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 113 114 [115] 116 117 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: