Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106616 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1695 : 10.12.2010 15:36:59 »

Näin viime yönä voimakasta unta,johon sitten heräsin kesken yön.
Olin vanhempieni luona(ovat kuolleet)Siivosin siellä,vanhemmat motkottivat,siivosin ja siivosin,mutta se ei tuntunut riittävän.Ajattelin,että  menen veljeni luokse(hänkin on kuollut)jolla aikaa vanhempani rauhoittuisivat.Ensin kuitenkin naulasin hevosen kengät isän jalkoihin,kengitys onnistui hyvin.

Menin veljen luokse,vein viemisiksi hänelle kuuluvan ruukkukukan,kukan varressa oli itu,josta kehittyisi vauva.Veli oli ylpeä tulevasta vauvasta.Menin johonkin huoneeseen ja laittelin kaunista kukkakoria.Niidenkin kukkien varsissa oli vauva ituja,otin kolme niistä talteen,loput viisi jätin koriin,painelin niitä multaan.Hiukan ahdisti jättää niitä sinne,mutta kauhistutti myös vauvojen määrä jos ne ottaisin.
Näin veljen idun uudestaan ja se oli kasvanut ihmeen paljon,ihmettelin sitä.

Lähdin pois,näin anopin(kuollut myös)kulkevan vastaan,hänellä oli pari hääpukua mukana,koska minulla olisi häät hetikohta.Joku oli kaatanut kahvia puvuille,olin mielissäni,koska halusin pukeutua itse valitsemaani pukuun,laitoinkin sen päälleni samantien kadulla.Olin aivan onnessani,kun se sopi niin hyvin ja oli erityisen kaunis.Puku oli sellainen joka sopisi myöhemminkin monenlaisiin juhlatilaisuuksiin.

Vanhempasi, veljesi ja anoppisi sielut ilmeisesti ovat tulossa keholliselle uusintakierrokselle. Vauvaidut, niitähän valitsit ihan yhtämonta kuin oli noita läheistesi sieluja. Kävit valmistamassa nuo sielut matkaan. Sielu, joka oli kehollisessa elämässä isäsi,
ei ilmeisesti ole kovin innoissaan kokemaan uusintaa ja maadoitit, ankkuroit sen niillä hevosenkengillä. Hevoseksi hän tuskin syntyy.
Anoppisi sielu vissiin meinaa, että sun sielun pitäisi jo irrota kehollisuudesta. Onneksi et huolinut sen tarjoamia hääpukuja ja teit selväksi, että sieluna olet kehossasi kokemassa elämää just niin kauan kuin haluat ja jäit tänne meidän iloksi vielä.
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #1696 : 11.12.2010 12:52:08 »

olin kävelemässä ulkona talvi pakkasessa illalla ja koko ajan eteeni tuli kynttilöitä joissa oli muistokirjoituksena "lepää rauhassa" ne oli hautakynttilöitä.  Olin hämmentynyt kun ne vaan tuli eteeni, sitten jossain kynttilän vieressä oli valokuva ja muistokirjoitus alapuolella. En saa nyt kuvaani mieleen, ketä se se esitti mut muistan pelästyneeni hurjasti ja lähdin sitä  kynttilä vanaa juoksemaan karkuun, mut en päässy eroon niistä.

olen hiukan ihmeissäni. voisiko joku tulkita...
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1697 : 11.12.2010 13:23:31 »

Kiitos tulkinnasta Unissa Kävelijä.Tulkitsit kauniisti,en ole tuosta näkökulmasta osannut ajatella,olen aika arkinen ihminen.
Veljen tytär soitti illalla oudoista oireista,on pahoinvointia
,rinnat kasvaa,mutta kuukautiset ovat säännölliset jne.Pyysin ottamaan varalta raskaustestin.Otti sen aamulla ja plussaahan se oli.Pyysin,että menee päivystykseen,tarkastavat onko sikiö oikeassa paikassa.Laittoivat osastolle.Sikiö on kohdussa ja n.13 raskaus viikko menossa.Muistin veljen idun,joka kasvoi nopeasti ja niinpä teki tosiaan.
tallennettu
pimpula45
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 54



Profiili
« Vastaus #1698 : 11.12.2010 19:02:47 »

Mitähän tämä uni meinaa:

Lensin äärettömän onnellisena ja katselin kesäistä luontoa ja yht äkkiä tulikin luminen järvenjää ja laskeuduin pakosta sinne ja kävelin ja upposin sohjoiseen lumeen ja tipuin ja huusin apua ja virta oli voimakas, sain oksasta kiinni kunnes mies saapui ruskealla hevosella ja kärryillä ja tuli puisen vanhan veneen kanssa minut pelastamaan ja rakastuin tuohon mieheen, se oli tavallinen turvallinen mies. ja vapaa. Samassa unessa minua vietiin loukkaantuneena pakettiautolla hoitoon ja kuski vaihtui tosi komeaksi ja tämän kuskin naisystävä sanoi että älä sitten vie mun miestä. Kysyin oletteko kihloissa ja hän sanoi että ei. Tuo mies vei minut johonkin tanssipaikalle jossa väistelin paskakasoja ja olisin käynyt ulkohuussissa, mutta se oli siin sontainen.

Oikeassa elämässäni exä petti minua ja ruikutti takasin ja minulla on uusi miesystävä, joka yrittää omien sanojensa mukaan päästä ed. eroon ja haluaa minut mieluummin, mutta nainen ei luovuta. Ovat ystäviä, mies tukenut tätä naista miehensä kuoleman jälkeen ja suhde on seksitön. Ensin ajattelin että ihan sama vaikka sillä onkin tuo nainen ystävänä, mutta nyt olenkin mustasukkainen ja epävarma kun mies ei sano tarpeeksi napaksti naiselle että ei.
tallennettu

aurinko ja kuu vesimies
nouseva rapu
merkurius ja venus kauris
puu käärme, valkoinen resonoiva koira
toukohiippa87
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #1699 : 11.12.2010 20:30:52 »

Mä näin viime yönä unta et joku lihavamman puoleinen täti molskahti pepulleen! Nauroin unessa mistä tietää vaikka ääneenkin  Grin Grin Ja samassa kauhea tömähdys kun tyttäreni putaa sängystään, ensimmäinen kerta.. Voi pientä  smitten smitten Ei unessa tädille käynyt kuinkaan eikä pikkuisellekkaan vaikkakin luulin tömähdyksestä päätellen et joulupukki tuppas piipusta hieman etuajassa  crazy2
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #1700 : 12.12.2010 19:15:20 »

Viime yönä näin kolme eri unta, heräilin sähkökatkoihin. Jotakin lyhyesti jokaisesta, olivat niin kummia:

Ensimmäisessä kolme mustaa rosvoa jahtasivat minua. Pakenin johonkin luolaan. Ne yrittivät hyökätä sinne, mutta viskoin niitä aseilla ja sammaleilla - pakenivat. Menin syvemmälle luolaan, kun pelkäsin, että rosvot tulevat uudestaan. Siellä oli paljon neekereitä rosvoja paossa. Olin helpottunut, että ajoin rosvot pois, koska luola olikin umpikuja, ja rosvot olisivat tappaneet monia.

Toisessa unessa olin Kaliforniassa, ja olin ujuttautunut sikäläiseen high schooliin tai collegeen oppilaaksi. Olin unessa n. 30-vuotias (tosielämässä olen kyllä reippaasti vanhempi), ja mietin, että huomaavatko luokkalaiseni, miten vanha olen. Halusin valokuvamalliksi. Sain itsestäni kuvia, mutta niissä olin lähinnä huonompi painos Teho-osaston Abbysta. Olin kuitenkin tyytyväinen, että muistutin vähän Abbya, onhan hän hyvä tyyppi.

Vaaleat hiukseni olivat kuvissa himmeän ruskeat (kertoo ilmeisesti energian vähyydestä). Näin myös äitini, mutta siinä missä hän on tosielämässä pieni ja pyöreä, uniäiti oli pitkä, laiha ja tyylikäs. Minulla oli myös romanssi nuoren norjalaisen pojan kanssa.

Kolmannessa unessa näin erään miehen, jonka kanssa meillä tosielämässä oli muutama vuosi sitten tunteita (ei mitään muuta, koska molemmat olemme varattuja). Mies oli jälleen ihastunut,  ja niin minäkin. Hänellä oli vaimokin mukana, olin ystävällinen vaimolle ja kunnioitin heidän suhdettaan. Olin osin hereillä ja koitin kysellä vastauksia mieltäni vaivaaviin kysymyksiin - en saanut mitään järkeviä vastauksia.

Joka uneen liittyi paljon yksityiskohtia, aamulla ne olisivat olleet tuoreessa muistissa.


tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #1701 : 12.12.2010 23:51:51 »

Vähän aikaa sitten näin unta, että pikkuruinen vessamme oli remontoitu uuteen uskoon. Hienoa! Mutta vessapaperiteline oli laitettu niin epäloogiseen paikkaan, ihan väärään paikkaan, että ilo vessan remontista ja tuloksesta hukkuin ärsyyntymisen alle, kun nurisin paperitelineen väärästä paikasta.

 Grin
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #1702 : 14.12.2010 14:23:55 »

Tämä on niin nähty. Näin unta hampaiden putoamisesta.

Aika selvä juttu. Olen joutunut turvautumaan unettaviin lääkkeisiin, eli olen menettänyt otteen omasta elämästäni ja kropastani. Kyllä se alitajunta on fiksu. Embarrassed

tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1703 : 14.12.2010 18:43:50 »

olin kävelemässä ulkona talvi pakkasessa illalla ja koko ajan eteeni tuli kynttilöitä joissa oli muistokirjoituksena "lepää rauhassa" ne oli hautakynttilöitä.  Olin hämmentynyt kun ne vaan tuli eteeni, sitten jossain kynttilän vieressä oli valokuva ja muistokirjoitus alapuolella. En saa nyt kuvaani mieleen, ketä se se esitti mut muistan pelästyneeni hurjasti ja lähdin sitä  kynttilä vanaa juoksemaan karkuun, mut en päässy eroon niistä.

olen hiukan ihmeissäni. voisiko joku tulkita...

Oliko kävely vaivatonta, millainen tie kulkea?
Kaikki yksityiskohdat mitä muistaa on tärkeitä..

Tulee mieleen, että jokin osa sinua saa "kuolla", voit jättää jotain menneisyyteen lepäämään,
jotain mitä olet käsitellyt (alitajuisesti tai päivätietoisuudessa). Sinua pelottaa päästää vanhasta irti,
pidät kiinni jostain, koska muutos/vanhasta luopuminen pelottaa. Et pääse asiaa karkuun, on aika luopua jostain/hyväksyä jotain osaksi menneisyyttä, menneisyydeksi, "haudata", että uutta voi syntyä. Smiley
Hyvin palavat kynttilät lupaavat hyvää. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1704 : 15.12.2010 00:39:04 »

olin kävelemässä ulkona talvi pakkasessa illalla ja koko ajan eteeni tuli kynttilöitä joissa oli muistokirjoituksena "lepää rauhassa" ne oli hautakynttilöitä.  Olin hämmentynyt kun ne vaan tuli eteeni, sitten jossain kynttilän vieressä oli valokuva ja muistokirjoitus alapuolella. En saa nyt kuvaani mieleen, ketä se se esitti mut muistan pelästyneeni hurjasti ja lähdin sitä  kynttilä vanaa juoksemaan karkuun, mut en päässy eroon niistä.

olen hiukan ihmeissäni. voisiko joku tulkita...

Jätät jonkin elämänvaiheen taakse ja aloitat uuden. Jätit sielusi tasolla sille rauhalliset jäähyväiset, mutta minuutesi haluaa vielä roikkua menneisyydessä, eikä aloittaa uutta sen kummemmin kuin jättää menneelle jäähyväisiä. Tosiasiassa et voi paeta asiaa, vaan hyväksyä menneet menneinä ja aloittaa uusi vaihe elämässäsi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1705 : 15.12.2010 00:49:24 »

Mitähän tämä uni meinaa:

Lensin äärettömän onnellisena ja katselin kesäistä luontoa ja yht äkkiä tulikin luminen järvenjää ja laskeuduin pakosta sinne ja kävelin ja upposin sohjoiseen lumeen ja tipuin ja huusin apua ja virta oli voimakas, sain oksasta kiinni kunnes mies saapui ruskealla hevosella ja kärryillä ja tuli puisen vanhan veneen kanssa minut pelastamaan ja rakastuin tuohon mieheen, se oli tavallinen turvallinen mies. ja vapaa. Samassa unessa minua vietiin loukkaantuneena pakettiautolla hoitoon ja kuski vaihtui tosi komeaksi ja tämän kuskin naisystävä sanoi että älä sitten vie mun miestä. Kysyin oletteko kihloissa ja hän sanoi että ei. Tuo mies vei minut johonkin tanssipaikalle jossa väistelin paskakasoja ja olisin käynyt ulkohuussissa, mutta se oli siin sontainen.

Oikeassa elämässäni exä petti minua ja ruikutti takasin ja minulla on uusi miesystävä, joka yrittää omien sanojensa mukaan päästä ed. eroon ja haluaa minut mieluummin, mutta nainen ei luovuta. Ovat ystäviä, mies tukenut tätä naista miehensä kuoleman jälkeen ja suhde on seksitön. Ensin ajattelin että ihan sama vaikka sillä onkin tuo nainen ystävänä, mutta nyt olenkin mustasukkainen ja epävarma kun mies ei sano tarpeeksi napaksti naiselle että ei.

Äärettömästi onnellisena kesäisenä päivänä ja samassa putoat hyiseen lumiseen järven jäähän meinaa sitä, että henkimaailma haluaa varoittaa sua hyväuskoisuudestasi uutta, nykyistä ihastustasi kohtaan. Suhde ei todellakaan ole seksitön, eikä niin kuin mies haluaa sulle uskotella. Mies rakastaa tuota toista naista ja sä olet jokin lelu hetken hänelle. Henkimaailma haluaa varoittaa sua. Tulee toinen, parempi mies ja ilmeiseti varakkaampikin, joka ottaa tilanteen haltuunsa ja ihastut uudelleen. Joudut kuitenkin maksamaan hinnan tuostakin, väistelemään muiden ihmisten asettelemaa ehkä kateellisten paskaa toisin sanoen.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1706 : 15.12.2010 00:51:16 »

Mä näin viime yönä unta et joku lihavamman puoleinen täti molskahti pepulleen! Nauroin unessa mistä tietää vaikka ääneenkin  Grin Grin Ja samassa kauhea tömähdys kun tyttäreni putaa sängystään, ensimmäinen kerta.. Voi pientä  smitten smitten Ei unessa tädille käynyt kuinkaan eikä pikkuisellekkaan vaikkakin luulin tömähdyksestä päätellen et joulupukki tuppas piipusta hieman etuajassa  crazy2

Et taida oikeasti nähdä tytärtäsi hyvässä ja kunnioittavassa valossa? Oletko kateellinen hänelle?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1707 : 15.12.2010 01:09:29 »

Viime yönä näin kolme eri unta, heräilin sähkökatkoihin. Jotakin lyhyesti jokaisesta, olivat niin kummia:

Ensimmäisessä kolme mustaa rosvoa jahtasivat minua. Pakenin johonkin luolaan. Ne yrittivät hyökätä sinne, mutta viskoin niitä aseilla ja sammaleilla - pakenivat. Menin syvemmälle luolaan, kun pelkäsin, että rosvot tulevat uudestaan. Siellä oli paljon neekereitä rosvoja paossa. Olin helpottunut, että ajoin rosvot pois, koska luola olikin umpikuja, ja rosvot olisivat tappaneet monia.

Toisessa unessa olin Kaliforniassa, ja olin ujuttautunut sikäläiseen high schooliin tai collegeen oppilaaksi. Olin unessa n. 30-vuotias (tosielämässä olen kyllä reippaasti vanhempi), ja mietin, että huomaavatko luokkalaiseni, miten vanha olen. Halusin valokuvamalliksi. Sain itsestäni kuvia, mutta niissä olin lähinnä huonompi painos Teho-osaston Abbysta. Olin kuitenkin tyytyväinen, että muistutin vähän Abbya, onhan hän hyvä tyyppi.

Vaaleat hiukseni olivat kuvissa himmeän ruskeat (kertoo ilmeisesti energian vähyydestä). Näin myös äitini, mutta siinä missä hän on tosielämässä pieni ja pyöreä, uniäiti oli pitkä, laiha ja tyylikäs. Minulla oli myös romanssi nuoren norjalaisen pojan kanssa.

Kolmannessa unessa näin erään miehen, jonka kanssa meillä tosielämässä oli muutama vuosi sitten tunteita (ei mitään muuta, koska molemmat olemme varattuja). Mies oli jälleen ihastunut,  ja niin minäkin. Hänellä oli vaimokin mukana, olin ystävällinen vaimolle ja kunnioitin heidän suhdettaan. Olin osin hereillä ja koitin kysellä vastauksia mieltäni vaivaaviin kysymyksiin - en saanut mitään järkeviä vastauksia.

Joka uneen liittyi paljon yksityiskohtia, aamulla ne olisivat olleet tuoreessa muistissa.



Harmi nuo unohtuneet yksityiskohdat. Ensimmäisessä unessa pakenet vain omia demonejasi ilmeisesti vanhojen, jo käsitellyiden demonien luo, joihin koet jo luottavasi. En voi olla huomaamatta epäkunnioittavaa nimitystäsi mustista. Et ilmeisesti kuitenkaan pitänyt tilanteesta, joten kehitysmatkaa taitanee olla vielä jäljellä aika reippaasti.

Toinen unesi kertoo jatkoa ensimmäiselle unellesi. Pidät itseäsi parempana kuin muita kanssa-ihmisiäsi ja pelkäät, että muut näkevät heikkoutesi, jonka jo tiedostat itse, mutta et oo varma, huomaako muut sitä. Toivoisit myös taustojesi ja perheesi olevan paremmat, kuin mitä ne ovat todellisuudessa.

Kolmas unesi kertoo siitä, että olet hyväksynyt menneisyyden tapahtumat ja sen, että et voille niille enään mitään. Menetetty tilaisuus, mikä menetetty. Todenäköisesti unen mies rakastaa edelleen kuvaa, jonka oot antanut sille itsestäsi, mutta sielussasi tiedät, että todellisuudessa koko suhteesta ei voi tulla mitään antamasi kuvan vuoksi ja tuon miehen sielulle on parempi olla tuon toisen naisen sielun kanssa kuin sun sielun kanssa.
Unien yhteistulkintana sanoisin, että sielusi on herättelemässä sua todelliseen ja rehellisyyteen itsesi ja muiden kanssa. Mahtavat unet, eikä sulla ole mitään pelättävää prosessissa. Oma viisas sielusi johdattaa sua oman kehityksesi mukaan.


tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1708 : 15.12.2010 01:15:41 »

Vähän aikaa sitten näin unta, että pikkuruinen vessamme oli remontoitu uuteen uskoon. Hienoa! Mutta vessapaperiteline oli laitettu niin epäloogiseen paikkaan, ihan väärään paikkaan, että ilo vessan remontista ja tuloksesta hukkuin ärsyyntymisen alle, kun nurisin paperitelineen väärästä paikasta.

 Grin

Jäät menestystä, ehkä taloudellista, vaille omien täydellisyysvaatimuksiesi vuoksi, kun omasta mielestäsi epätäydellinen, mutta muiden mielestä jo aivan hyvä tuottaisi jo täyden menestyksen.
Sielusi haluaa ohjata sua helpompaan elämään, jossa joutuu tekemään kompromisseja menestyksen ja onnellisuuden eteen.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1709 : 15.12.2010 02:00:45 »

Tämä on niin nähty. Näin unta hampaiden putoamisesta.

Aika selvä juttu. Olen joutunut turvautumaan unettaviin lääkkeisiin, eli olen menettänyt otteen omasta elämästäni ja kropastani. Kyllä se alitajunta on fiksu. Embarrassed



Jep.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 112 113 [114] 115 116 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: