indiima
|
|
« Vastaus #1440 : 05.09.2010 10:39:33 » |
|
Kiitos Sansai tulkinnasta!
Viime yönä taas kolmen sarja. Olin mummoni talossa, olohuoneen seinät täynnä ryijyjä, se minusta viihtyisin huone. Vasen puoli talosta oli kuitenkin painunut paljon alaspäin. Puhuin ääneen ystävilleni, että kun talo tulee joskus myyntiin, toivoisin heidän ostavan sen. Olimme viettämässä pikkuveljeni lakkiaisia (pikkuveljeni on käynyt amiksen...) ja talossa oli paljon pitkiä punaisia ruusuja, pianonkin päällä. Huomasin Veikon, vanhan (oikeasti naapurin papan) miehen keittiössä pukemassa, ja häpesin, että olin puhunut talon myynnissä tytöille.
(Mummola myytiin niin, etten ehtinyt käydä siellä ennen, eikä minulle edes kerrottu. Unessa esiintyvän ystäväni lapsuuden koti oli aivan mummolan vieressä.)
Olin mustissa viemäritunneleissa. Tunnelien koluamista varten oltiin koulutettu 18-20 vuotiaiden kauniiden tyttöjen armeija, sillä jokin pelottava lymysi kaupungin alla, tuntemattomissa verkostoissa, tappoi ja kadotti ihmisiä ja viljeli pelkoa. Olin alhaalla muiden kanssa, neljä vapaaehtoista halusi etsiä tunneleista syytä. Kaksi heistä oli poikia, nuoria hekin, lippikset ja muotivaatteet päällä, kaksi tyttöä reippaita ja järkeviä. Toisen pojan silmät mustattiin öljyllä ja hän kiljui. Jostain syystä katselin tätä vierestä, en pelännyt, mutta en myöskään nähnyt syyllistä. Toinen poika pelästyi jotain niin paljon, että halusi lähteä ulos. Tytöt olivat ahtautuneet jonnekin putkistojen ja pannujen alle, eivätkä löytäneet mitään. Osa ylhäällä kouluttautumistaan juhlivista tytöistä tuli alas, ja kysyivät minulta halusinko heidät etsimään "tätä jotakin". Sanoin, että ei, ja pyysin kaikki aiemmat vapaaehtoiset mukaani. Viemärit pimenivät meidän lähdettyämme, taakse jäi odottava fiilis.
Olin ehkä Italiassa, rautatieasemalla, hyvin järjestäytymättömässä mielentilassa, matkustusseuranani 40-vuotias, punatukkainen nainen - kaikki hoituu -tyyppinen. Saimme liput Kreikan junaan ja sitten ihmettelin minne sinapinruskea nahkatakkini oli kadonnut. Menimme laiturille ja huomasin, että tavaroitani oli hävinnyt muutenkin. Juna lähti. Se oli kai väärä, en tiennyt, olin vähän sekaisin. Näimme neljän suomalaisen tytön seurueen laituripenkillä istumassa, päivä oli kuuma. He olivat varastaneet takkini ja muutakin meiltä. Menimme heidän luokseen, ilmoitin asiani ja pyysin saada hyvitystä. Sain ison, tummankuparinvärisen ja metallilaatoista tehdyn käsilaukun, jonne laitoin jalkani ja sujahdin sinne sisään. Vedin sen ylös asti, pääni yläpuolelle, kuin makuupussin ja nauroin. Matkaseuranaisenikin nauroi. Käsilaukku repeytyi saumoistaan ja tulin siitä ulos. Se olikin muuttunut sinisin, turkoosein ja vihreän paljetein koristelluksi tyylikkääksi ja upeaksi cocktailmekoksi.
Tulkinnat ovat tervetulleita, itse en saa kiinni, koska elementit, no, omiaan on vaikea tulkita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #1441 : 05.09.2010 11:21:29 » |
|
Sinulla on kuuden minuutin tarkkuudella tr ,tarkentuu, johon mustat viemäritunnelit sopivat. Ehkä käyt läpi "pelkojasi" tai ylipäätään asioita pintaa syvemmältä. Kauris sopii rautateihinkin. Perääntyvänä Pluto voisi olla mummolan vasenta seinää, menneisyyttä. Onko siinä ripaus katkeruutta tai epäoikeudenmukaisuuden tunnetta? Menneet kaupat lie myös retro-Merkuriuksen aatelmia. Ruusut Venusta, Härkää. Luku 4 esiintyy unessa. Se on työn ja järjestyksen, maan luku. Organisointia ,arkea. Sulla tulee MC:n asteista supistamalla luku 4. Samoin pelkkä :n ja :n aste on 4 (ilman minuutteja) eli näitten transiiteilla tahi aspekteilla lie merkitystä samoin kuin MC-IC-akselille tulevilla. Nainenkin oli 4-kymppinen. Toisaalta tästä tuli myös ikäkausitransiitti eli nelikymppisten mieleen, vapauttavaa muutosta, mitä vielä voisin tehdä. Tuleva Uranuksen transiitti? Punatukkainen viittaa Marsiin ja Oinaaseen. Uutta alkua, ja kaikki hoituu. Rautatie liittyy parisuhteeseen, 2 raidetta, yhdessä kohti samaa päämäärää. Seisoit asemalla, ehkä mietit suuntaa, ehkä suhteessa pitäisi tehdä jotakin radikaalia, (järjestäytymätön mielentila, kuulostaa hyvin meiningiltä tai proge joka kohta yhtyy natal- :iin) tiedostaa tila noilla vihreän, sinisen, turkoosin väreillä. Pukeutua paljettiin, tehdä arjesta välillä juhlaa? Vai oliko unessa ehkä reilaamisen muistoja ja jotakin sieltä pitäs käsitellä? Tuo Kreikka ja tumma kupari viittaa Venukseen, Afroditen rantautumiseen meren kuohuista. tr Venuksen tulo IC:lle ja sitten retroillen?
|
|
« Viimeksi muokattu: 05.09.2010 11:23:48 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #1442 : 05.09.2010 11:53:24 » |
|
Aattele, tämmönenkin löytyi netistä: http://tyylitaivas.fi/asu/pieni-ruskea-mieskissa naisellisutta, asuntovaunu, automobile, mobiili-yhteydet, avaimet Vestaa, keskittymistä, 5 Merkuriuksen luku, kommunikointia, suomalaiset ovat soutaja-finne-kansaa, vesillä ollaan "elämän merellä" rytmi Saturnuksen ajoitusta, kivessä vielä
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #1443 : 05.09.2010 12:10:54 » |
|
Mulle tuli intuitiona tuosta "pieni ruskea mies" unessasi ja sitten tuo tyyliblogi, että josko sun pitäs vaihtaa tuo pieni-ruskea-mies maurimourulainen johonkin naisellisempaan? Vaaleanpunaista, naisellista. Trombi ja pyörremyrsky on taivahan rx oinaspointissa, uutta alkua. Kuin myös tätä Jupiterin lukua 3, unia on näköjään muillakin kolmen sarjassa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1444 : 06.09.2010 10:30:03 » |
|
Keskiyön Vahinko..Katselit tuota touhua hitsausmaskin takaa,mitä tehtiin.Uni kääntyy itseesi.Sinun otteesi elämään vahvistuu,käy rautaisammaksi.Messinki tuotetaan maasta,maan antimia siis.Jalostut.Ote maahan vahvistuu.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1445 : 06.09.2010 10:49:45 » |
|
Indiima..unet voivat olla sellaisia,joissa purat pettymyksiä.Mummulan myynnin tunnot toistuvat luultavasi nyt jonkin asian takia.Samankaltaisia tuntoja. Saat jotakin parempaa(laukun kuparilaatat....muuttuu vielä paremmaksi) Soittimen päällä ruusuja....siis elämänsävelten mukana hienoja tunteita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1446 : 06.09.2010 20:05:34 » |
|
Indiima..unet voivat olla sellaisia,joissa purat pettymyksiä.Mummulan myynnin tunnot toistuvat luultavasi nyt jonkin asian takia.Samankaltaisia tuntoja. Saat jotakin parempaa(laukun kuparilaatat....muuttuu vielä paremmaksi) Soittimen päällä ruusuja....siis elämänsävelten mukana hienoja tunteita.
Ja mieheni on pianisti Kyllä jotain on tulossa, ja kovaa vauhtia. Kiitos taas tulkinnasta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1447 : 07.09.2010 12:59:27 » |
|
Hei Maurimourulainen..mukavastippa alat rentoutumaan,kun unia sielläkin tulee. Unissa on sitä pakenemis teemaa.En ihmettele.Paljon sinulla on uutta siellä.Siitä johtuen uni vie metsäänkin ja laittaa pakenemaan tikapuita myöten ojaa pitkin.Ehkä joudut jollain lailla varomaankin,ettet näytä kaikkia tunteitasi.Mutta sinulla sujuu,auttelit "ystäväkoiraasi"eteenpäin. Unet kertovat tosiaan enimmäkseen niistä muutoksista,joita otat vastaan.Ehkä rankkaakin toisinaan,lisäksi on se naiseksi muuttuminen vauhdikasta,kaikkine lämpimine väreineen,naisellisine vaaleanpunaisineen,kauniine hajuvesi purkkeineen. Sitten oli sitä vanhaa elektroniikkaa,joka tuo mieleeni,että huomaat joidenkin asioiden todella olevan vanhentuneita,muutumista kuvaavaa sekin. Peset hampaita,valmistaudut siis puraisemaan.Aika ennakoiva asia.Rakastutkohan tosissaan,on sen oloista unta.Onpa kuin olisi rakkautta ja sen mukanaan tuomaa sähköä ilmassa. Tiivistelin vastausta tähän muotoon.Itsellä on tosi työllistetty syyskausi nyt menossa....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sansai
|
|
« Vastaus #1448 : 08.09.2010 03:11:11 » |
|
Taitaa vilkastua...laita kangät valmiiksi oven suuhun,että ehdit hypätä niihin... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kyllikki6
|
|
« Vastaus #1449 : 08.09.2010 13:42:01 » |
|
Kunnostauduin päikkäreillä näkemään muistettavia unia. Olin taas jossain talossa, olisko ollut joku kiinteistöesittely tms ja taloa en sinällään ulkoapäin muista, mutta sisältä se oli sangen mutkikas. Keittiössä oli pyöreä pöytä, jonka ääressä oli joko 6 tai 7 tuolia, mietin heti siinä katsellessani, että jos tähän tällainen määrä jengiä tulee, niin ahdasta on. Sitten sieltä keittiöstä lähti alakertaan ihan avorappuset, siellä sun täällä oli ovia, mitkä meni ulos ja mitkä mihinkin, kai se oli joku paritalo. Sitten löysin jonkun oven takaa tosi pitkät raput ja mua pelotti mennä niitä yksin. Vaikka arvelinkin, että siellä on vaan pannuhuone tms, niin halusin silti käydä siellä ja jostain matkaan oli tullut vauva/taapero. Muistaakseni selitinkin jotain odotusjuttuja, että ilmeisesti se oli mun oma. En kuitenkaan uskaltanut sitä pitää sylissä niissä pitkissä rappusissa, joku kantoi sen sinne alas ja kun oltiin kurkattu, et no juu, pannuhuone ja tekninen tilahan tämä on, niin kun lähdettiin takaisin ylös, se taapersi itse niitä rappuja ylöspäin, mun vahtiessa vieressä. Ei ne rappuset mitenkään muuten pelottavat olleet, ainoastaan niiden pituus teki sen huimaus-efektin yläpäässä. Mut huvittavinta oli se, että herätessäni ajattelin ensimmäisenä, etten ikinä ostaisi sellaista (monikerroksista ja moniulotteista) taloa pikkulapsi-aikana.. ja joku muu saa kertoa, että mitäs mä sitten näin ja koin Kyllikki
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #1450 : 10.09.2010 09:17:08 » |
|
Olen nähnyt ihmeellisiä unia kartanoista, ensimmäisissä asuin niissä poikakaverin kanssa mutt nyt viime yonä olin siellä ilman häntä, (hän nimittäin ilmoitti eilen ettei jatka tätä suhdetta). Kävelin ympäriinsä siinä kartanossa tutkiskelemassa ja kysyin joltakin, että kuinka iso tämä oikein on. Etsinko sieltä kumminkin poikakaveria koska se kartano sijaitsi venäjällä?
|
|
|
tallennettu
|
"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
|
|
|
SanctAstra
|
|
« Vastaus #1451 : 10.09.2010 13:39:17 » |
|
Muutamia öitä sitten taisin jättää viimeiset hyvästit ex-puolisolleni ja hänen nykyiselle vaimolleen. Uni oli hassu, sillä ex-mieheni oli kovin ujon ja hauraanoloinen suhtautuessaan minuun. Ja hänen nykyinen vaimonsakin oli lähinnä kiukkuisen tai kateellisenoloinen, minun olotilani oli voimakas ja hyvä. Jää hyvästi entinen elämä. Nyt käännän todellakin uuden lehden.
|
|
|
tallennettu
|
May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
|
|
|
indiima
|
|
« Vastaus #1452 : 12.09.2010 09:11:46 » |
|
Viime yönä olin pitämässä ryhmälle lapsia nähtävyys- ja elämyskierrosta Disney -puistossa, kun kompastuin isoon, kiviseen puunlehtipatsaaseen ja kaaduin lammikkoon. Siitä virta vei minut isompaan suihkulähteeseen ja pian putosinkin korkealta veden mukana sisäsammioon. Pelkäsin hukkuvani, ja toivoin, että lapset jäisivät maan tasoon turvallisesti.
Menin aikani veden mukana, kunnes tajusin, että olin saapunut maanalaiseen Disneyworldiin, jossa oli myös nähtävyyskierroksia ja kaikki työntekijät. Tiloja oli valtavasti, mutta kaikki olivat omituisen pieniä, käytävät ahtaita ja kaikki ovet lukossa. Silloin sikamies ja hänen äitinsä tulivat minua vastaan. Mies näytti sialta, ja oli kuin Miyazakin leffoista, iso sika, jonka päällä oli puku. Hän halusi minut orjakseen, vaimokseen tai joksikin. Pakenin häntä aikani, mutta lopulta hän sai minut kiinni ja alisti minut. Lopulta minun oli pakko suostua hänen vaimokseen, koska olin jo panttivanki. Hän imi oikeaa rintaani kuin lapsi - edelleen sikana. Minua ällötti, ja kuvotti ja silloin päätin karata.
Riisuin paitani ja varastin vaaleanpunaisen paidan, ettei minua tunnistettaisi heti. Olin edelleen Disneyworldissa ja tajusin, että sikamies oli siellä työntekijänä. Juoksin pitkin rappusia, ja yritin löytää uloskäyntiä. Hiivin käytävillä, jotta minua ei heti löydettäisiin ja saisin vihjeen ulospääsystä. Lopulta tajusin, ettei yhdelläkään työntekijälläkään ollut hajua siitä, miten talosta pääsisi pois, vaan he olivat siellä aina. Työntekijät olivat nähtävyyskierroksilta kaapattuja, eikä Disneyworldin yksikään kävijä koskaan nähnyt yhtään työntekijää. Avasin ikkunan ja näin meidän olevan Louvressa (tai Louvren kaltaisessa), valtavankokoisessa kolossissa ja ikkunasta alas oli piitkä pudotus. Laitoin ikkunan kiinni ja päätin, etten tapa itseäni. Halusin elää ja päästä kammottavasta laitoksesta pois. Siihen uni loppuu.
Ihan kiva uni, kun olen juuri saanut kaupungilta töitä, unohtamassa Kelan ja näin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #1453 : 12.09.2010 09:47:38 » |
|
http://fenspace.net/index.php5?title=Disney%27s_World 4017 Disneya 23 23 osuu sun semisekstiiliketjulle, joka alkaa Saturnuksesta Skorpionissa ja loppuu Oinaan äkkikäännökseen, Pholukseen syntymäkartallas "maanalaisessa" Skorpionissa, jonka tr sikamies ? on yhyttänyt (tuon Ceres- äitinsä kanssa semisekstiilillä), ap:llä oppo Disneyasta rintamaitoon kuulle, ja kuukin lähestyy tuota maanalaista maailmaa lisäys tuosta alistamisesta, ja vihjeestä ulospääsystä, tuli mieleen sun tuleva ap ja sen ajan progella itsemurhameininkiä on ?
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.09.2010 10:05:14 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #1454 : 12.09.2010 10:50:48 » |
|
Näin oikeastaan hauskan, mutta tragikoomisenkin unen. Minun pomoni (nainen) tuli viereeni lämpimän peiton alle, koska häntä paleli. Hän näytti olevan siinä hyvin mielellään ja viis veisasi lemmikistään, joka oli kissaksi ja kissana käyttäytyvä mies, hännät ja kaikki ja joka hiiviskeli siinä ympärillä. Sanoin, että eikös kissakin voisi tulla vaikka jalkopäähän, se lämmittäisi mukavasti jalkoja, mutta pomoni mielestä ei tarvinnut. Ja kissa-mies luimuili siinä ympärillä. Olin vähän hämilläni tilanteesta.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|