Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3149133 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astro-nauttija

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1410 : 03.09.2010 04:59:37 »

Pitää vielä kysyä työkaverin puolesta toistuvasta unesta.  Jännä, miten hän  heti mut nähtyään töissä kysyi tästä unesta.  Aivan kuin olisi tiennyt, kuinka minäkin näen unia pitkästä aikaa!

Sanoi usein näkevänsä vessaunia.  Ilmeisesti kyse on ihan ulkohuussista, mikä on ihan täynnä sitä ittiänsä.  Niin täynnä, ettei meinaa sopia sinne vessaan itse ollenkaan.  Ei kuulosta kovin kivalta unelta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1411 : 03.09.2010 10:57:28 »

Kiitos Sansaille omien aatoksien/epäilyjen täydentämisestä.. kumma tää ihmisen mieli, et vaikka se tavallaan ymmärtää, niin järki (ego?) ei hyväksy, eikä usko ennen kuin joku muukin on samaa mieltä  :Smiley

Mulla on välillä sellaisia öitä, et vaikka oon hirveen väsynyt, en jotenkaan vaan saa unta ja oon ihan kuin jossain horroksessa, jossa tulee dataa tuutin täydeltä, mutta jota en sit kuitenkaan muista.. ennen kuin törmään siihen jossain dejavu-ilmiönä. Viimeyö oli taas tälläinen, ainoa asia jonka muistan on se, että mulle näytettiin tarot-korteista Kohtaloa.

Että oliskos taas täydentäviä mielipiteitä?  Wink

Smiley Kyllikki
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1412 : 03.09.2010 11:27:21 »

Viime yönä olin supermakea agentti 40-luvun Saksassa. Olin pitkä, kaunis, pukeutunut helmenvalkoiseen toppatakkiin, mustiin trikoisiin ja valkoisiin korkeisiin tolppakorkoihin. Näin kuinka musta supernatsitappaja tykitti myrkkyä oman, liian liberaalista ajattelevan miehensä käsivarteen junan ikkunan läpi. Näin kuinka mies näki, kuinka toinen mies näki ja otti hänet ajatuksissaan seuraavaksi uhrikseen. Juoksin syvennykseen ja odotin, että miehet menisivät ohi. Minun miesystäväni tuli syvennykseen, hän oli peitetehtävissä, häntä ei epäilty. Suutelimme. Sitten hän juoksi pois ja minä hyppäsin nuorten solttupoikien pyöräillessä tandempyörällä syvennyksen ohi istumaan heidän väliinsä. Nuori poika oli pelkkää hymyä. Vaara oli kutkuttavaa, mutta olin tyytyväinen, että pääsin koko ajan kauemmas pahasta.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1413 : 03.09.2010 15:15:44 »

Meimi...yleensä vessa unet johtuvat pissahädästä,tai ilmakuplasta tässä tapauksessa,kuplasta,joka vaeltelee suolistossa.
Jos ajattelee syväluotaamalla unta niin vessassahan erotellaan kuona pois.Joskus uni kertoo sellaisesta.Unen näkijä ei pääse omasta elämän kuonastaan eroon,koska kaikkialla on sitä samaa sontaa,ja sen unen näkijä pitää itsellään,koska ei ole paikkaa mihin sen voisi siististi jättää,ajatuksella,että toisten asiat ovat tärkeämpiä,kuin omat.
Itse harvoin nykyään unessa yritänkään vessoihin,vaan kyykähtelen milloin mihinkin julkisille paikoille,ihmisten seuratessa touhujani.Niin teen todellisuudessakin tavallaan kuonieni suhteen,aika avoimia on mietteeni.Siivoilen sisimpääni aina kun se vain mahdollista on,kaatelen kulissejani.  smitten
tallennettu
meimi
Astro-nauttija

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1414 : 03.09.2010 16:12:11 »

Välitin työkaverille sansain tulkinnan.  Ilmeisesti kyse on ihan kroonisesta fyysisestä vaivasta.  Ainakin osittain.  Mun mielestä hän on sellainen valtavan kiltti ihminen, joka ei anna itselleen tilaa, vaan tekee kaiken toisten mieliksi.  Ja pitää kaiken sisällään, ihan konkreettisestikin.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1415 : 03.09.2010 21:19:00 »

Maurimourulainen...olipa herkullinen uni,nauraa hykersin taas mahan pohjasta asti.Tuossa taas komennutit itseäsi poliisilla,laitoit rajat selviksi.Uni on nuoren naisen kehittymistä seksuaalisilla alueilla,et ilmeisesti salli itsellesi vastuuttomuutta.Myös siwassa tapahtuneet asiat kuvaavat itsesi kanssa tappelua,tavallaan sätit itsesi tuhannen nuuskaksi.Toistit asian vielä kaiken varalta ja varmuudeksi.Ilmeisesti sinulla on kaveri, jolle voit jutella ajatuksiasi,kuten unessakin teit... smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1416 : 03.09.2010 21:24:42 »

Kylliki6..Aika syvässä rentoutuksen tilassa olet kuitenkin silloin, kun sitä dataa tulee.Itselleni ovat tarottien Kohtalo kovin salainen,en niistä juurikaan tiedä.
Odottele jos joku tulkitsisi sitä.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1417 : 03.09.2010 21:28:51 »

kyllikki6

Luen jonkun verran Taroteja, ja mieleeni tästä kuvailemastasi "tilasta" ja väläyksestä tulee mieleen, että Tiedät jotakin olevan avautumassa sinulle, jotain joka kutsuu sinua ja jonka tiedät alitajuisesti olevan osa kohtaloasi riippumatta siitä kuinka paljon saatat vieroksua asialle antautumista.

Tällaista minä asiasta luen, mitä itse olet mieltä?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1418 : 03.09.2010 21:41:38 »

Indiima...voisiko uni kuvata sisäistä sotatilaa.Sotilaat unessa kuvaavat jonkinlaista pakkomielteen kaltaista asiaa,mutta olithan itsekkin agentin osassa,jolloin tuo asia laimenee.Käsivarren myrkytys minua mietityttää,ehket voi tehdä jotain,mitä käsillä haluaisit tehdä,joku asia kuitenkin hiukkasen myrkyttää mieltäsi,mutta loppu hyvin kaikki hyvin.
Hipun verran monimutkainen uni kaikkineen,siinä on mukana päivän asioita,huomista jne....no,pääsit vaarasta kuitenkin ohi..
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1419 : 03.09.2010 21:44:45 »

Sansai  - Kiitos tulkinnasta. Itsekään en siitä oikein kiinni saanut, vaikutti enemmän elokuvalta kuin kertomukselta alitajunnasta. Tulkintasi avasi minulle erilaisen kehyksen tulkita sitä, ja todellakin uni päättyy toiveikkuuteen ja turvaan, joten universumissa kaikki hyvin!  smitten
tallennettu

Kyllikki6
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1420 : 03.09.2010 21:52:47 »

indiima: jotakin tuon kaltaista luulen siihen liittyvän.. monet asiat ovat muutoksessa ja olen luopunut "kontrollista", siis annan elämän kuljettaa ja otan vastaan mitä tuleman pitää.. kaikenlaista siis taitaa olla tulossa  Cheesy

Smiley Kyllikki
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1421 : 03.09.2010 22:14:34 »

Saisinko tulkinta apua...Näin unen,joka oli voimakas,ja enteelisen tuntuinen.Siinä oli niin kovat tunne lataukset,että omissa ajatuksissa ne sotkevat tulkintaa.
Olin edesmenneiden appivanhempieni luona.Tunnelma oli lämmin ja kodikas.Järjestelin siellä joitakin tavaroita anopin avuksi.Laittelin mm.kukka ruukkuja ikkunalaudoille.Appiukko halaisli minua (hän oli elämäni tärkeimpiä ihmisiä)hänen lähellään oli hyvä olla.Appivanhempani ymmärsivät eroni pojastaan,olivat myötä tuntoisia.Exä oli myös siinä jossain.Hänellä oli meno johonkin,mutta oli ilta ja pimeä.Huomasimme apen kanssa,exän pelkäävän pimeää,huomasimme samalla exän vaikeuksien johtuvan pimeän pelosta.
Sanoin ,että lähden exää saattamaan,appi halusi lähteä mukaan,etten minäkään olisi yksin.Se tuntui hyvälle.Lähdettiin pyörillä,matka oli hyvä ja sujui hyvin,oli kevyt polkea.Eräässä sillankorvassa erkaannuin exästä ja isästään.He jäivät johonkin,jatkoin matkaa työpaikalleni(olen eläkkeellä jo)tie olikin jäinen ja hankala kulkuinen,enkä osannut perille,olin myöhässäkin.Käännyin pois,vastaan tuli kolleegani,pyörällä hänkin.Sanoin hänelle,etten mennyt töihin,enkä myöskään välittänyt soittaa sinne.Jatkoin matkaani.Eräässä kohdin pyöräili edesmennyt isäni.Olin siinä vaiheessa väsähtänyt,kun ajattelin,että mistä saan dementoituneelle isälleni hoitopaikan.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1422 : 04.09.2010 10:58:59 »

indiima
Yhdistän Nessuksen myrkkyihin, myrkyttämiseen kuin myös sankarimyyttiin (Herakleesta sankari) ja pikkasen huijaamiseenkin, kostoon.

Sinulla tr Nessus 18  vesimies  aspect_opp oma Nessus rx (peitetehtävissä 12 huoneessa)
liberaalista  vesimies -teemaa
helmenvalkoinen puku tr Nessus  aspect_con sun proge kuu (kuu on helmenvalkoinen)

Tr  juno (oisko rooliminä tai ihan rooli-rooli) tulee kohta yhtymään sun Nessukseen ja samoin tr Nessus tulee yhtymään sun Venukseen 6 huoneessa.
Sullahan oli jotain ihme työkuvio-haastatteluita ( 6 huone töitä, 12 huone ja mitä kuliseissa tapahtuu?)
Oisko etiäisiä?

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=28690.0
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1423 : 04.09.2010 12:13:10 »

Sansai
Yhdistän polkupyörän Kaksosiin ja Merkuriuksen liikkeisiin.
Retro  merkurius transitoi sun 3 huoneessa, joka on Kaksosten aluetta.
Retrolla exän liikkeitä, joka täälläkin on huomattu käytännössä.
4 huoneessa on anoppi,  kuu ja vastapäätä 10 huoneessa appi ,  saturnus jonkun jaottelun mukaan.
Sulla on syntymäkartalla  kuu kauris aspect_opp Logos (merkitys)  uranus rapu.
Ja transiitin DNA  rapu aspect_con Lachesis (ajatar, osan suova) myötä plus edellinen tuli mutu että josko pohdit perimän merkitystä?
Mistä lähdetty ja tähän hetkeen tultu?
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1424 : 04.09.2010 13:03:26 »

Saisinko tulkinta apua...Näin unen,joka oli voimakas,ja enteelisen tuntuinen.Siinä oli niin kovat tunne lataukset,että omissa ajatuksissa ne sotkevat tulkintaa.
Olin edesmenneiden appivanhempieni luona.Tunnelma oli lämmin ja kodikas.Järjestelin siellä joitakin tavaroita anopin avuksi.Laittelin mm.kukka ruukkuja ikkunalaudoille.Appiukko halaisli minua (hän oli elämäni tärkeimpiä ihmisiä)hänen lähellään oli hyvä olla.Appivanhempani ymmärsivät eroni pojastaan,olivat myötä tuntoisia.Exä oli myös siinä jossain.Hänellä oli meno johonkin,mutta oli ilta ja pimeä.Huomasimme apen kanssa,exän pelkäävän pimeää,huomasimme samalla exän vaikeuksien johtuvan pimeän pelosta.
Sanoin ,että lähden exää saattamaan,appi halusi lähteä mukaan,etten minäkään olisi yksin.Se tuntui hyvälle.Lähdettiin pyörillä,matka oli hyvä ja sujui hyvin,oli kevyt polkea.Eräässä sillankorvassa erkaannuin exästä ja isästään.He jäivät johonkin,jatkoin matkaa työpaikalleni(olen eläkkeellä jo)tie olikin jäinen ja hankala kulkuinen,enkä osannut perille,olin myöhässäkin.Käännyin pois,vastaan tuli kolleegani,pyörällä hänkin.Sanoin hänelle,etten mennyt töihin,enkä myöskään välittänyt soittaa sinne.Jatkoin matkaani.Eräässä kohdin pyöräili edesmennyt isäni.Olin siinä vaiheessa väsähtänyt,kun ajattelin,että mistä saan dementoituneelle isälleni hoitopaikan.

Moi Sansai. Minulle unestasi välittyy seuraavaa:

Ajattelet eroprosessiasi, myös eroamista eksäsi mukana tulleista hyvyyksistä. Koit ehkä hänen välttelevän pimeitä puoliaan ja pelkäävän niitä ja halusit auttaa häntä kohtaamaan ne. Et kuitenkaan jäänyt tilanteessasi yksin vaan sait tukea hänen perheeltään. Jossain kohtaa ero oli selvä, ja he jäivät perheenä "taaksesi" ja jatkoit matkaa. Ehkä työpaikallasi ei aina oltu kovin ymmärtäväisiä, ja siellä piti olla "kieli keskellä suuta" - jostain syystä liukkaista teistä tulee se mieleen. Sieltä tultiin kuitenkin vastaan, ja silloin huomasit, ettet tunnekaan enää syyllisyyttä tuntemuksistasi työpaikkaasi kohtaan. Pyöräily kuvaa mielestä ajankulumista - elämä on mennyt nopeasti eteenpäin, ja tämä havainto liittyy myös isääsi, jonka kunnon vuoksi jo itsekin väsyneenä joudut hänestä huolehtimaan.

Jotenkin unesta välittyy sellainen summa summarum olo - tällaista on nähty, koettu ja eletty läpi -
ja nyt pyörät pyörivät eteenpäin.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 93 94 [95] 96 97 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: