Sivuja: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106589 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1215 : 10.06.2010 02:53:45 »

   
   Metsänkeiju!Lohikäärme,kuin sisäinen taistelu,joka on voitettu,kuolletettu väkivalloinkin.Mielipahaa,kuin jotakin olisi nyletty elämästä pois.Sinun tehtäväsi pitää lohikäärmeestä kiinni,kuin tarve tai pakko hyväksyä vain ,joku asia.
Et haudannut lohikäärmettä(asiaa,toivetta)jätit sen elämän "virran varrelle"
Hämärä unessa,surun tunnetta....virtaava joki..voimakasta elämää,kuohuineen(tunteiden kuohuntaa)

Lohikäärmeet verrattain harvinaisia,ovat useimmiten enneuniin kuuluvia voimakkaita symboleja.
Lohikäärme sinällään on hyvä symboli..kuin voitto,kun on kukistuneena..

Olipa tosi hyviä tulkinta malleja tuossa edellä,heitin nuo omat mausteeni sekaan  smitten
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #1216 : 10.06.2010 10:05:28 »

Lohikaarme tai drugpa=on luomisvoiman symboli-hyva, etta jatit paan joen rannalle, koska luomisvoimasi jaa kytemaan ja odottamaan sopivaa aikaa puhjetakseen kukkaan kun on oikea aika!
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #1217 : 10.06.2010 11:24:01 »

Kiitos sansai ja Hopeainen  smitten. Sain pohdittavaa Huh
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1218 : 10.06.2010 13:24:47 »

Kiitos ihanista toisiaan täydentävistä tulkinnoista. smitten

Mä kun mietin, että mitä lohikäärme voisi mulle henk. koht. symboloida, ajatuksiin tuli rohkeus, vapaus, itsenäinen, aggressiivinenkin mutta ehdottoman oikeudenmukainen voima ja ennenkaikkea jostain pompsahteli päähän sana "luovuus". Smiley
Tajusin myös kun mietin sen väriä, että se oli musta mutta heijastui liilaan. Ikäänkuin lilaa heijastava musta, tai mustaan peittynyt lila. Ja liila/violetti on mulle henkisyyden väri..

Jäi sellainen olo, että raahailin mukana kuollutta idealismiani/luovuuttani, ja käytännön syistä mun oli nyt jätettävä se sinne rannalle, odottamaan parempaa hetkeä.

Koen luovuuden erityisen tärkeänä osana henkisyyttäni ja sen kehittymistä (lila), nyt en pysty sitä oikein toteuttamaaan (mustunut). Halusin pitää kovasti siitä kiinni, vaikka koira (realismi) repi sen (jalan="kulkuvälineen") irti. Ei tuntunut hyvältä, kuten oikeastikin olen nyt vähän olosuhteiden pakottama joka ahdistaa.
Myös oma käytös tuo ehkä osansa tähän.. -> kuten hopeainen sanoi, "Liian suuria haaveita, täydellisyydentavoittelua? Tai toisinpäin, ei riittävästi uskoa omiin kykyihin?" -tämäkin iskee.

Viime yönä sitten lentelinkin unessa. smitten En oikein muista muuta.. Ehkäpä lentelin oloni keveydestä, hyväksyinhän kai edellisyönä sen että lohikäärmeeni pää jäi nyt rannalle odottelemaan.. Grin Vai mistä lie :Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1219 : 10.06.2010 20:41:28 »

Hööh, olen ihan pettynyt, kun en ole nähnyt unia vähään aikaan.. Tai ainakaan sellaisia, mitkä muistaisin. Mielelläni eläisin seikkailuja öisin!  smitten Ihmeen kausittaista unien näkemiset mulla.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1220 : 10.06.2010 22:39:06 »

Joo, sama juttu täällä! Välillä vilistää semmosta kyytiä ja unimaailman pyörteitä että huhhuh ja välillä on rauhallista.

Ehkä ihan hyvä vaan, muuten sitä hengästyisi ihan liikaa nukkuessaankin Cheesy
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1221 : 11.06.2010 00:47:18 »

Lohikäärmeen pää on  kuunsolmu.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1222 : 11.06.2010 05:23:28 »

   
   Jopahan heräsin ihmeelliseen uneen.Kuljeskelin joen rannassa,yht`äkkiä siinä puun alla oli lohikäärmeen pää.Istuin siihen viereen,ja ajattelin hyvillä mielin,että hyvään paikkaan Metsänkeiju jätti tuon pään.Tarkastelin joen juoksua,ja aivan mielissäni ajattelin,että olipa hyvä kun ei molskauttanut tuota päätä jokeen,sinne se olisi mennut menojaan.
Pää liikahteli,kaivelin maata siinä ympärillä pienellä valokuvakehyksellä,ja huomasin,että siinä oli kasvamassa uusi lohikäärme pään jatkoksi.Tutkin sitä suurennuslasilla ja mikroskoopilla.Mikroskooppi muuttui timantiksi,mutta sillä näki hyvin.Näin,että lohikäärme olisi valmis vajaassa kahdessa vuodessa.
Mittailin timantilla ilman happimäärän ja energia tasot,jotka timantti ilmoitti minun päähän suoraan,että ovat erinomaiset ja suotuisat.

Uni oli tunnelmiltaan hyvä ja leppoisa,oli lämmintä. Sovittelin monokkelia silmääni,sen avulla näin lohikäärmeen korvaan,jonne laitoin timantin talteen ja siksi,että Metsänkeiju voi timantilla tarkkailla lohikäärmeen kehitystä.
Sittempä heräsin ihmettelemään olinko Metsänkeijun unessa vai omassani,kummalle tuota pitäisi tulkita? 
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1223 : 12.06.2010 08:35:53 »

No jopas jotakin! Smiley Taisit jatkaa minun unestani..?! onpas mielenkiintoista!! Smiley Odotan tulkintaasi! Olikohan se lohikäärme nyt sitten luovuuteni, vai jotain muuta.. Vai kahdessa vuodessa valmis.. :Smiley
Mulla olikin sellainen tunne, että ei se ihan kuollut ole. Smiley Hmm vähän vaikeaa symboliikkaa, en tiedä yhtään oikein tulkita.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1224 : 12.06.2010 17:33:08 »

Sinäpä sen sanoit"jatkoa sinun unestasi".Ehkä oli jatkoa...Kun mietin siltä pohajalta...Kävin tarkistelemassa rannalla sinun lohikäärmeen päätä,ja totesin sen olevan hyvässä paikassa,kasvamassa hyvissä energioissa.Tein sille perinpohjaisen tarkistuksen.Kertomuksestani jäi pois,että yksi lohikäärmeen nikama oli yhteydessä maahan,ja se keräsi myös sieltä kautta maan energiaa kasvaessaan.On kuin tarvitsisit tuon vajaa kaksi vuotta aikaa,voidaksesi käyttää luovuuttasi täysipainoisesti.
Tuo timantti on "itse" se oli suuri,jätin se sinne lohikäärmeen korvaan,jolla voit seurata ...asioiden kehittymistä.Kenties huomaat tarvitsevasi tuon vajaa kaksi vuotta aikaa,ollaksesi vapaampi.

(
Minua hämmensi eräs unen osa,joka tuntui olevan minulle.Sitä en kertonut.
Joessa oli pieni koski,jossa oli maan peruskalliota näkyvillä.













Veden alla näkymättömissä soitti Richard Clayderman "kirje äidilleni"(maailman parhaita pianisteja)
 
(YouTube,ssa näytti olevan Ricen konsertteja myös)

 angel

Muoks.Mietin vielä,jos uni on myös sinun unesi jatkoa,niin löytäisitkö ehkä harmoniaa Ricen konserteista,jotka ovat ainutlaatuisia harmoniassaan,jonka Rice saa esille kovin kauniilla tavalla.
Myös tuo "kirje Äidille"Onhan se sinullekkin sopiva,kun lapsesi on lapsivedessä,sieltäkö lähettää kirjettä,ja sävel vaihtuu nopea tempoisempaan "Lady Di,in,joka soi Ricellä suorastaan hurmaavasti.
Enneuni tuossa on kyseessä.Lohikäärme kollektiivisena symbolina.Timantti,joka on syntynyt kovassa puristuksessa.Korva jossa timantti..kuulemista sanomattomaksi jääneistä sanoistakin.
Nikin   kuunsolmu mietin tässä yhteydessä .  smitten






Ajattelin unessa,että mitä ihmettä hän siellä vedessä soittelee,ei hän voi vaikuttaa veden enegioihin,eikä oljy katastrofiin,koska se on ihmisten aiheuttama....Ajattelin,että hän saisi soitella Islannissa äiti maalle,ettei toinen tulivuori purkautuisi.
Sitten musiikki vaihtui kappaleeksi "lady di" ja tulin äärettömän iloiseksi.  smitten

Tuota Richard osaa ajattelin itselleni,koska toinen poikani meni Malesiaan sukeltamaan ja etsimään vanhoja laivan hylkyjä(viihtyy merten syvyyksissä)En ole saanut,kukaan ei ole saanut häneen yhteyttä nyt vähään aikaan.Viime yönä tuli kaksi soittoa jotka katkesivat,ne tulivat kiinan   :'(verkkoryhmästä kuitenkin.Soitin takaisin,siellä puhuttiin kiinaa,kysyin poikaani nimeltä,tuli vain pitkä kiinan kielinen selostus,mutta ymmärsin,että puhelu tuli kiinan alaiselta saarelta,joten
                                                                                                                        
 crazy2
päättelin,että poika on edennyt johonkin saarelle,josta on taas häipynyt johonkin meren syvyyksiin.
« Viimeksi muokattu: 12.06.2010 19:48:55 kirjoittanut sansai » tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1225 : 13.06.2010 12:02:28 »

Olin uusi pääosan näyttelijän Rauman kaupunginteatterissa, ja olin itse asiassa oikein hyvä. Teatterikappaleen esitys meni hyvin ja pukijani ja kampaajani olivat erittäin mukavia ja kannustavia.
Kuitenkin opettajieni silmien alla harjoittelemani esitys meni mönkään, koska omat näyttelijäni eivät osanneet vuorosanoja. Minua harmitti kovasti. Minut oli myös puettu rooliasuun, johon kuului musta turbaani, pitkä (liian) musta hame ja musta yläosa. Olin kaunis, mutta kun nousin tuoliltani ringistä kaikkien muiden jälkeen, ja yritin liikkua ringin keskellä niin kuin muutkin, kompastuin liian pitkään mekkooni ja löin pääni parkettilattiaan todella kovaa. Ajattelin, että minulle yritettiin kostaa menestykseni, kateellisuuttaan olivat pukeneet minulle liian pitkän roolihameen päälle.

Toisessa unessa oli jokin kuolleiden, kultaisten sydänten kaupunki. Alkuperäiskansa, kultasydäminen, oltiin täysin ryöstetty, ja heidän henkensä vainosivat turisteja. Uni on nyt vähän epäselkeä.

Heräsin päänsäryn kanssa, sellaisen kuin olisin lyönyt pääni lattiaan.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1226 : 13.06.2010 13:04:16 »

Ehkä unet ovat alitajunnan ja sielun lahjoja yksilölle.

Kuulosti hyvin mielenkiintoiselta nuo unet ja varmaan voit käyttää niitä kirjoittamisen lähteenä (olen saanut käsityksen että kirjoitat jossain muodossa, en tiedä onko käsitys oikea ja ei tarvitse edes sanoa...)


Kultasydäminen Alkuperäiskansa kuulosti ihanalta smitten

Joskus päänsärky on merkki siitä, että pää on prosessoinnut jotain merkityksellistä tietoa täysilaidallisen, ja se nyt on vaan tämän sinänsä hedelmällisen asiantilan yksi pieni ikävä sivutuote. (ellei se sitten ole tyyliä helvetillinen päänsärky, jota en kenellekään soisi....kertakin sitä on tarpeeksi...no, selvitty on siitäkin...)
tallennettu

nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #1227 : 13.06.2010 13:16:02 »

indiima
ne vuorosanathan tuli mainittua jo aikasemmisa unissa /tulkinnoissa.
Pää lattiaan, päänsärky,pää-osa,
tr  mars neitsyt aspect_opp mars kalat,
yleisönäkin 7 huoneessa.
Se miten muut kokevat, miten esiinnyt,
 neptunus chiron vesimies sun descendentillä ja sehän oli nyt eilen uudenkuun aikaan yodin kärkenä,
sekstiilin tekivät  venus rapu (ehkäpä se asu?)  aspect_sex saturnus neitsyt (musta väri ja rajotti liikkumista)

Kulta-sydäminen viittaa Leijonan merkkiin,
tr Atropos (elämänlanka poikki)  :aspect_con:Logos  leijona alitajunnan huoneessa.
Se kulta-sydämisyys liittynee myös sinun omiin ominaisuuksiin,
koskapa  askendentti:si oli yodin kantana, Leijonaa.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #1228 : 13.06.2010 14:00:16 »

Tossa joku aika sitten näin aika erikoisen unen jolla tuntui olevan jotain viestiä.

Olin siinä isolla esiintymislavalla sijoittautuneena aika takana nurkassa. Lavalla oli paljon muitakin ihmisiä jotka vain seisoivat paikallaan. Erinäköisiä, kokoisia ja rotuisia ihmisiä. Vapaa-ajan asusteissa, roolipuvuissa ja univormuissa jne.

Seuraavaksi lavan verho eli "veils of illusion" nousi ylös ja katsoin yleisöön päin. Yleisönä oli koko maailma, ihmismassa jatkui loputtomiin ja kaikki tuntuivat katsovan hyvin totisen, jännittyneen oloisina esiintyvää joukkoa lavalla.

Katsoin taas muuta esiintyvää joukkoa jotka rupesivat tekemään kuka mitäkin. Yksikin pariskunta rupesi vain kaiken sähellyksen keskellä tanssimaan valssia. Toiminta oli vielä hyvin epäorganisoitua. Ihmiset lavalla olivat vähän "hukassa". Lavalla esiintyjät rupesivat tutustumaan toisiinsa, jotkut ryhmissä, jotkut yksin. Oli semmosta kiekumista, häsläystä ja huutelua vähän koko toiminta.

Ymmärsin että nyt kaikkien lavalla olijoiden roolit alkavat pikkuhiljaa selviytyä. Olin itsekin täysin hukassa mitä minun siellä pitäisi tehdä ja poistuin lavalta pukuhuoneisin etsimään puuttuvaa tekijää.
Kyseisen unen jälkeen olen löytänyt osan vastauksesta.

Tiedättekö te roolinne?
tallennettu
tuonen joutsen
Astroholisti
*****
Viestejä: 1001


aamunsäde


Profiili
« Vastaus #1229 : 13.06.2010 14:42:08 »

Todella hieno uni tuokin, kiitos jakamisesta. Näin sen elokuvamaisena kohtauksena mielikuvituksessani, sellaisena mitä tulee, kun kirjaa lukee.


...paikka löytyy kun lähtee matkalle, ja se matkakin on paikka.... Smiley

...niin, itse aloin kirjoittamaan paikasta, mutta ajatus oli roolista. Ajattelemisen aihetta. Smiley
tallennettu

Sivuja: 1 ... 80 81 [82] 83 84 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: