Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2106638 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1185 : 29.05.2010 23:22:23 »

Kiitos, Sansai.
Ajattelin itse myös juuri jotain tuon tapaista ja kiitos suuri kun vahvistit näkemystäni  Cheesy
Ja kyllä, todella nuori olen, kesällä tulee vasta 16 vuotta täytettyä. Olen varmaankin tän foorumin nuorin käyttäjä :------------------D
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1186 : 29.05.2010 23:48:52 »


   Hienoa unityöskentelyä sinulla.Huomaan,kun ikäsi kerroit,juuri tuon tunteiden vaihtelun,joka loppupeleissä on kaunista,soisin sitä toisillekkin.
Kuten sanoin tulkinnan voivan muutua eri ikäisille,niin ajattelen juuri ikäsi pohjalta,niiden siistien valkoisten laatojen olevan unessasi,sitä elämän puhtautta,jollaisena näet myös asioita,eivät niinkään kerro liiallisesta siisteydestä,ne vain ovat sinua,elämän pohjan puhtautta,joten kauniiksi muutui tuo unen osa siltä kohdin myös.Ehkä kuitenkin sitä vaatimusta on itseä kohtaan,vanhemmiltahan sitä joskus on ilmanmuuta,se on selvä. Kauniita unia sinulle  smitten
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1187 : 30.05.2010 10:53:21 »


   Hienoa unityöskentelyä sinulla.Huomaan,kun ikäsi kerroit,juuri tuon tunteiden vaihtelun,joka loppupeleissä on kaunista,soisin sitä toisillekkin.
Kuten sanoin tulkinnan voivan muutua eri ikäisille,niin ajattelen juuri ikäsi pohjalta,niiden siistien valkoisten laatojen olevan unessasi,sitä elämän puhtautta,jollaisena näet myös asioita,eivät niinkään kerro liiallisesta siisteydestä,ne vain ovat sinua,elämän pohjan puhtautta,joten kauniiksi muutui tuo unen osa siltä kohdin myös.Ehkä kuitenkin sitä vaatimusta on itseä kohtaan,vanhemmiltahan sitä joskus on ilmanmuuta,se on selvä. Kauniita unia sinulle  smitten

Kiiitos (-----------------:
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77



Profiili
« Vastaus #1188 : 30.05.2010 20:41:19 »

 Onko painajaisunilla mittään merkitystä?

 Näin viime yönä kamalaa unta. Ensin oli mukavia hetkiä poikakaverin kanssa; koiran hoitoa, käytiin jossakin yökerhossa jossa oli outo sääntö; hiukset eivät saaneet olla auki, minun piti laittaa valkea huivi päähän, ja sain paniikkikohtausken siellä. Sitten ympäristö muuttui ja seisoin mutaisella työmaalla, vieressä oli kaivuri, näin ihmisen kallon ja luita ja joku sanoi että se on poikakaverini, sisko yritti estää minua menemästä sinne mutt menin ja lysähdin mutaan itkemään ja ulvomaan ja silitin pääkalloa, olin ihan murtunut. Mutta sitten sisko sanoi ettei se ole poikakaveri vaan on joku on lavastanut sen. Loppu uni meni siinä epätoivossa kun yritin selvittää mitä oli tapahtunut.

 Minä en ole muuta ajatellut kuin että pahin pelkoni näyttäytyi tuolla tavoin.. Huh
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1189 : 30.05.2010 21:13:54 »

 Mountain Lion  :)Kerroit loppu lauseessa ajatelleesi "pahimman pelkosi näyttäytyvän tuolla tavoin"

Ehkäpä ne sanat ovat tärkeimmät avaimet uneen.Kun pelkää kovasti jotakin asiaa,luo sisin siitä painajaisunen,myös silloinkun valve minä ei oikein ole oivaltanut pelkoa.Sinä tiedät  mitä pelkäät.Uni vain kertoo sinulle reippaasti,mikä se pelko on,täsmentää sitä.
Aivan kuin sinulla olisi hippusen sitä paniikinkin tuntoa valvemaailmassa.Tuli mieleeni,että oletko saanut yhteyttä poikakaveriisi  Mistä voisit olla niin äärettomän huolestunut,että alitajunta jo luukasaksi muuttaa poikakaverisi. Uni on ollut tosi tuskallinen,ihanhan tuo, kuin minussakin tuntuisi pahalle.  Sitten muistinkin,että sinulla on luova mielikuvitus,joten ei mitään hätää,ei mitään.
Ajatuksesi ovat askarrelleet ja luoneet ne painajaisiksi,joita joskus näemme tosi pahoja,kuten sinullaoli.

Lämmintä mieltä sulle ja keveitä unia ensiyöksi  smitten
edit.
Voi sentäs,kun jätin tärkeän asian pois..Siskosi sanoi,että ei se ole poikakaverisi,vaan joku on lavastanut sen.....Siinä se tärkeä asia,joku oli lavastanut sen..siis sinä.Pelko sai jo tekemään lavastuksenkin.
« Viimeksi muokattu: 30.05.2010 21:34:55 kirjoittanut sansai » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1190 : 02.06.2010 23:32:46 »

 
 Kyllähän se Annaelen hyvältä kuulostaa. Tunteiden keveyttä,ehkä aistillissia kokemuksia,monen laisia.Laivat näissä kylpylä unissa varmaan sitä irrottautumista,arkisilta rannoilta matkan päähän,matkan pää voi olla ihan kotosallakin,mutta siihen en nyt usko,kun unia on ollut muutamia.Ehkäpä nuo irtaantumisen tunnetilat ovat alkaneetkin jo.
Ne laivat sinällään,ovathan ne elämän laivoja,joissa kuljetaan toisiin satamiin,uusille rannoille,lieneekö ihan uusia kokemuksiakin sitten.Enteilevä uni kuitenkin. Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1191 : 03.06.2010 12:20:08 »

Olen nähnyt kaksi kertaa nyt unta ex-miehestäni. Eikä hän ole ollut päiväajatuksissa..
Toisessa unessa soitin hänelle kysyäkseni neuvoa. Mieheni oli vieressä. Siihen se loppui. Mitään en kerennyt kysyä tai jutella.
Pitäisikö minun siis löytää parisuhteeseeni/elämäntilanteeseeni nyt jotain neuvoja silloisesta suhteestani, menneisyydestäni?
Toisessa unessa viime yönä juteltiin vaan mukavasti kaksin. Huh
Olimme pitkään riidoissa hänen kanssaan, viimeisen vuoden aikana välit vasta vähän normalisoituneet siten että voimme olla yhteydessä yhteisen lapsemme asioihin liittyen.

Selkeästi jokin sanoma on, sillä nämä pätkät ovat ainoita mitä unistani nyt muistan.

« Viimeksi muokattu: 03.06.2010 12:21:51 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1192 : 03.06.2010 12:45:45 »

    
     Onhan näillä unilla varmasti kovastikkin merkitystä.Alitajunta yrittää ottaa sitä yhteyttä,puhelin soittohan on sitä.Aika selvä unen sanoma siltä osin.
Saisitko muistumaan jotakin asiaa mikä liityisi vaikkapa raskauteen,silloin edellisessä avioliitossa,voisiko liittyä johonkin sellaiseen,kun odotat vauvaa nyt.
Jotain neuvoa sieltä entisestä ehkä odotat,ei se soitto turha ollut.
Toinen välähdys,kun istuitte rauhassa eksän kanssa juttelemassa...jotenkin vain tulee mieleen,että tuo tärkeä asia on jo menossa selkeään suuntaan.Jutellaan jos olet koneella,minä olen jonkin aikaa.

edit..Kuitenkin..tärkeä asia minusta oli,kun istuit eksän kanssa rauhassa juttelemassa,sielun selkeyttähän se kuvaa,vaikka kyseessä oli eksä,oli kuitekin sielun miespuolinen täydentäjä,kokonaisuutta siis,luulisi sen jotenkin jo tuntuvankin.Istuminen ja juttelu rauhassa,mukavia aikoja edessä.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2010 13:11:01 kirjoittanut sansai » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1193 : 03.06.2010 13:38:29 »

Oih, kiitosta. Niin ihanasti availet mun silmiä aina. smitten
Mulla on raskausaikoina ollut aika hurjaakin tunne-elämäni. Nyt pari päivää oli vaikeaa. Ja viime yönä kai rauha sitten laskeutui maahan, näin tuon unen ja tänään onkin paljon parempi mieli ja olo. smitten
Juuri eilen mietin, että kuinkahan parisuhteemme kärsii tai jaksaa jos rankkoja aikoja on taas edessä mielialanvaihtelujeni takia. Monia asioita olen tehnyt eri tavoin tässä suhteessani kuin eksän kanssa, ja suhde on todella hyvä, paljon parempi kuin ex-mieheni kanssa oli. Ehkäpä alitajuntani kertoi, että ei ole nyt aihetta huoleen, mä olen ottanut opikseni (neuvo) ja kaikki menee hyvin, suhteemme jaksaa näiden yli. Eikä näitä hirmumyrskyjä nyt tosiaan ole läheskään niin paljoa ollut kuin ed. raskauksissa, ehkäpä juuri siksi kun olen tässä välissä itseeni vähän tutustunut ja töitä tehnyt.. Smiley

edit. Ja että mun on pidettävä varmaan mielessä ne "neuvot", opitut läksyt, ja sitten kaikki menee hyvin.
« Viimeksi muokattu: 03.06.2010 13:45:20 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1194 : 03.06.2010 13:53:24 »

   
     Tuotahan se uni sitten..siinä yhteyden otto unessa oli sitä hätää,mutta tämä toinen oli sopusointua.Katsele lisää niitä eks miehen kanssa rupattelu unia vain.
Kylläpä niitä mielialoja on vaikka minkälaisia välillä,saati vauvaa oottaessa.Hormoonien on tehtävä toisenlaisia kuvioita,ei niissä pysy kukaan oikein mukana,niinhän ne menkatkin,minua lennätteli pitkin seiniä,sai siinä kyytiä yksi ja toinen.Onko sulla pitkästi raskautta vielä?  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1195 : 03.06.2010 14:41:46 »

Näinpä. Smiley Hormoonit on kyllä sellasia..  Cheesy Nää raskaudet on mulle tuonut pintaan paljon asioita jotka on pitänyt selvittää. Tossa kun tiskailin ja pohdin tätä hommaa, tuli sellanen levollinen ja hirmu hyvä mieli, kiitollisuutta täynnä. Sellanen olo, että ei ole nyt huolta, ja että elämä antaa takasin kun sille itsestään antaa. smitten
Mulla on laskettu aika 10.9.10 eli kolmisen kuukautta sais vielä masussa pysyä. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1196 : 03.06.2010 14:53:41 »

     
     Rohkeutta tämä elämä vaatii,mutta rohkeita olemme me naiset,uskomattomia suorastaan.Vauvan odotuskin on jo pitkällä,haleja hänelle ja sinulle.
Minulla toinen raskaus aiheutti jonkinlaisen pohjamutien kaivelun,mutta se lopputulos oli sen kaiken arvoinen.Tsemppiä smitten
                                           smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1197 : 04.06.2010 10:18:16 »


    meruska!Tulipa kova kiusaus heittäytyä vanhan ajan , kunnon povarieukoksi  2funny
   

Kiitos Sansai! Hauska tulkinta. Ei kyllä ole vielä tavttu mutta eipä mitään. Voihan tuo unu merkitä jotain mm. työkuviota. Nyt ollaan oltu toista viikkoa kipeänä ja töihin takaisin ensiviikolla joten kattellaan!...
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1198 : 04.06.2010 13:08:01 »


     Ja minä, kun ajattelin,että kylvettelet jossain romanttisissa tunnelmissa siellä  Cheesy niin sairastelit kääk` crazy2  Nyt meni povarieukon maine ja kunnia. Undecided  Otan uusiksi-Voipi olla niitä mukavia tunne puolen asioita kyllä missä asiassa hyvänsä,mutta ne ihanat tuoksutkin siinä unessa,että,jospa se ,joku prinssi kuitenkin väijyskelee siinä jossain ...pidä huulipunat huulissa kaiken varalta kun astut ovesta ulos  smitten
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1199 : 04.06.2010 13:28:46 »


     Ja minä, kun ajattelin,että kylvettelet jossain romanttisissa tunnelmissa siellä  Cheesy niin sairastelit kääk` crazy2  Nyt meni povarieukon maine ja kunnia. Undecided  Otan uusiksi-Voipi olla niitä mukavia tunne puolen asioita kyllä missä asiassa hyvänsä,mutta ne ihanat tuoksutkin siinä unessa,että,jospa se ,joku prinssi kuitenkin väijyskelee siinä jossain ...pidä huulipunat huulissa kaiken varalta kun astut ovesta ulos  smitten

Jep... Lueskelin topikkia ja amme taisi nimen omaan merkitä jotain tunne juttuja...  smitten Ja vaaleanpunainen...Onhan tässä koko kesä aikaa. Ja eihän tuollaisille unille ole aikarajaa.. Eihän?

Hauskaa sinänsä unessa tuo väri "vaaleanpunainen" ja ruusun tuoksu. Pari vuotta takaperin... Näin unta Vaaleanpunaisesta kristallipallosta jonka kauhoin vaaleanpunaisesta usvasta/lähteestä ja pallo muuttui sitä nostaessani maljaksi (kirkaslasi/kristalli) Jossa oli vaaleanpunaista nestettä. takavasemmalta kuului ääni: nyt olet valmis. Otin nesteen suuhuni mutta ajatus tuli päähäni: entä lapset. Sanoin sen ääneen neste suussani, en saanut vastausta, tyhjensin suuni nesteestä takaisin maljaan ja kysyin saman, ei vastausta. Uni haihtui sen sileän tien.... Silloinen vispilänkauppa ei edennyt mihinkään. Mikä oli toisaalta hyvä asia.. Tyypin tuntien... Nyt ei kyllä mun mielestä ole ihmeempiä tarjolla mutta.... katsellaan!
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Sivuja: 1 ... 78 79 [80] 81 82 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: