Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 261
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 3145456 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1050 : 28.04.2010 09:47:25 »

Kreivi Krapula
Oon samoilla linjoilla indiiman kanssa tuosta isän tehtävästä psyykkeessä.
Mulle tuli mieleen että olisko tuo uni isäsi muistutus siitä, että kulkee vierelläsi nyt ja aina. Valokuva kun on vain fyysisestä ruumiista otettu-ei se oikea ihminen. Jotain, ettet tarvi enää "valjuja kuvia" ja ne voit pestä pois kun oikea on mukanasi koko ajan.

Myös tuo vaatehuone uusille vaatteille josta erikseen mainitset, vois kuvata tulevaa avioliittoasi. Siinähän tavallaan puetaan uudet vaatteet kun sinkusta tulee rouva, yhdestä kaksi jne.. samalla se sun huone jossa on kaikki mitä tarvitset, vois kuvata myös liittoasi. Että se on juuri se, mitä tarvitset nyt.

Ja voisko olla, että tuo pupu-marsu kuvaa pohdintaasi eläinlääkärin töistä? Ja kun isäsi rapsutti ja pusutti tuota pupua, olis se vähän kun vihje tai hyväksyntä ammatista? Varsinkin kun häkki oli avonainen, eikä suljettu?
Mulle tulee mieleen siis, että isäsi kertoi tykkäävänsä sun suunnitelmista, olevansa mukana ja tukevansa vaikka mitä tapahtuis.
Ehkä liiton myötä saat jonkun vanhan asian korjattua tai käsiteltyä ja siitä tuo pyörätuoli? Että matka jatkuu avun kanssa vaikka omat jalat ei aina kanna?
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Asterix
Vieras
« Vastaus #1051 : 28.04.2010 17:18:27 »

Kreivi Krapula
Oon samoilla linjoilla indiiman kanssa tuosta isän tehtävästä psyykkeessä.
Mulle tuli mieleen että olisko tuo uni isäsi muistutus siitä, että kulkee vierelläsi nyt ja aina. Valokuva kun on vain fyysisestä ruumiista otettu-ei se oikea ihminen. Jotain, ettet tarvi enää "valjuja kuvia" ja ne voit pestä pois kun oikea on mukanasi koko ajan.

Myös tuo vaatehuone uusille vaatteille josta erikseen mainitset, vois kuvata tulevaa avioliittoasi. Siinähän tavallaan puetaan uudet vaatteet kun sinkusta tulee rouva, yhdestä kaksi jne.. samalla se sun huone jossa on kaikki mitä tarvitset, vois kuvata myös liittoasi. Että se on juuri se, mitä tarvitset nyt.

Ja voisko olla, että tuo pupu-marsu kuvaa pohdintaasi eläinlääkärin töistä? Ja kun isäsi rapsutti ja pusutti tuota pupua, olis se vähän kun vihje tai hyväksyntä ammatista? Varsinkin kun häkki oli avonainen, eikä suljettu?
Mulle tulee mieleen siis, että isäsi kertoi tykkäävänsä sun suunnitelmista, olevansa mukana ja tukevansa vaikka mitä tapahtuis.
Ehkä liiton myötä saat jonkun vanhan asian korjattua tai käsiteltyä ja siitä tuo pyörätuoli? Että matka jatkuu avun kanssa vaikka omat jalat ei aina kanna?

Hmm, mä olen taas eri linjoilla, johtuen sellaisesta jännästä tunteesta,
joka ei ole vielä koskaan valehdellut tai ollut väärässä. Smiley

Mä olen mun unissa viime aikoina ollut menossa milloin ihanaan mummolaan,
milloin johonkin muuhun ihanaan paikkaan, jossa on joku hyvin rakas kuollut
ja sinne usein on ollut johtamassa tuo tuntematon vaalea nuori mies.
Kuvavaa on sekin, että lähden ihan näistä nykyisistä hyvistä olosuhtestani
kohti parempaa, mutta myös välillä jonkun onnettomuuden kautta.

Jotenkin mulle tekee paremman mielen tuo oma tulkintani. Smiley
Mä näen aika suoria unia ilman symboleja ja kiertelyitä ja kaarteluita,
jotka sitten toteutuu varsin sellaisenaan realielämässä kuin unessa olen nähnyt. Wink
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1052 : 29.04.2010 11:10:37 »

Kreivi Krapula
Olet varmasti oikeassa koska sun unesi ja tunteesihan se on/oli  smitten.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #1053 : 06.05.2010 14:13:32 »

Näin normiuniin verrattuna erikoista unta ja päätin tilittää sen tänne.

Näin unta, että olin jonkinlaisen oppaan seurassa ja puhuimme maapallon tilanteesta. Opas johdatti minut 'ulos' maapallolta, astuimme linnunradalle. Jalkaisin. En muista kovin hyvin tilannetta maapallolla ennen poistumistamme, jotakin puhetta kuitenkin oli. Ja nyt kun mietin, minulle nousee voimakkaimmin mieleen sellainen palanut oranssi ja okran sävy. Niin kuin aavikon hiekka kullankeltaisessa, laskevan auringon valossa. Itse linnunrata olikin sitten jäätä. Katselin ympärilleni, ja joka puolella oli vain jäätä. Ilma yllämme oli raikasta ja jotenkin puhdistavaa, 'taivas' oli tumma. Tunsin jonkinlaista rauhaa, vaikkei minusta kuitenkaan tuntunut oikein miltään. Luotin oppaaseeni täysin. Jää ei ollut sellaista kuin jään pinta yleensä on, hiukan rosoinen, vaan täysin sileä muttei yhtään liukas. Sen päällä oli hienoinen utu, ja kuin jotain ohutta lumipölyä. Katsoin taakseni ja näin maapallon pohjoispuolen, pienenä, ja ajattelin että niin ylhäällä kuin alhaalla? Ja katselin kuvaa maapallon sisuksesta, se oli kuin tulilaavaa, keskellä jokin musta/ tumma kaistale, kuin elämänpuu. Opas kuljetti minua vähän matkaa linnunradalla, kunnes tulimme johonkin kohtaan (missään ei näkynyt kuin sitä jäätä) mihin opas osoitti ja sanoi että tuonne maapallon voi siirtää. Tuosta voi kaivaa 100 kilometriä (jolloin ajattelin että tilaa maapallolle on siellä hyvin ahtaasti) ja maapallon voi sijoittaa sinne. Muuta paikkaa sille ei ole.

Jotenkin tuo uni tuntui samaan aikaan hassulle, ja sitten merkitykselliselle koska muistan sen vieläkin noinkin hyvin. Saa esittää pohdintoja jos niitä nousee.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1054 : 06.05.2010 18:21:02 »

Enceladus!Moni kerroksinen on unesi.Laitan ehdotelmia.Ensinnäkin on hienoa,että sinulla oli opas mukanasi.Todellisuudessa taidat olla tietoinen,että sisimmässäsi on todella opas,olet sen jollain tavalla oivaltanut.En ehdottele ulkopuolista henki opasta,sen tiedät vain itse,miten siitä asiasta ajattelet.
Menitte linnunradalle,se ei sinällään ole ihmeellistä astrolaisille.Minäkin sinne yritin polkupuorällä,mutta tuli takaisin lähtö äkkiä,enpä siellä osannut mihinkään. Embarrassed
Sinulla oli varmaa ,se liikkuminen siellä(todellisuutta,uskon näin.)
Jäinen linnunrata sinällään,viestittelee tunteiden jäätymisestä.Hyvä asia oli,että jollakin tavalla olet sinut sen asian kanssa,koska jää ei ollut liukas.Joten oli nyt miten vain elämän tilanne,et lennä
rähmällesi,pysyt pystyssä.Pojoinen pallon puolisko on sitä samaa kylmyyttä.

Sitten katselit kuvaa,jossa oli laavaa.....Taiteijat näkevät näitä laava unia,kun alkaa valtava smitten luomiskausi....Mitä sinä luot?...Ensin latennssi vaihe,sitten kuumenee laavaksi asti.Tuo luominen voi olla mitävain,johon intohimolla paneutuu.Se mihin maapallon voi sijoittaa?Sen merkitys selviää,kun olet tutkiskellut unta.
Miellän sinut herkäksi henkilöksi,värien perusteella.Tuntuiko lapsena,murkkuna kaverit lapselliselta.

Tässä tätä,jospa saisit poimittua jotakin itsellesi. Smiley
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1055 : 06.05.2010 19:44:27 »

mä näin vasta unta missä kuljin ystäväni kanssa pehmeää vanhaa hiekkatietä, sellaista missä kasvoi ruohotukkoja siinä keskellä. tultiin paikkaan missä oli niittyjä ja harmaita vanhoja ns.talleja. mentiin katsomaan niitä sisältä ja siel oli jos vaikka mitä.. possuja lampaita jne.. mikään ei kuitenkaan ollut sotkuista vaikka melkoinen lautahökkeli se olikin. tultiin ulos ja meitä tuli tervehtimään valtava kirahvi. jatkettiin matkaa n.kilometri kun löydettiin taas kirahvi. sillä ei ollut seuraa ja vaikutti yksinäiseltä, tunsin suunnatonta rakkautta ja surua sitä kohtaan ja halasin sitä ja se työnti valtavan päänsä mun syliin. se oli ihanaa. palattiin tietä takaisin edelliselle tilalle ja näin kirahvin omistajan. kerroin niille että miten ihanaa olis jos kirahvit vois elää yhdessä naapurin kirahvin kanssa ja seuraavaks istuin sen kirahvin selässä kun se pitkillä jaloillaan ravasi pitkin tietä yksinäisen kirahvin luo smitten selässä tunsin taas sen rakkauden tunteen kun puristin halausotteella sen pitkää ka ohutta kaulaa. tosi haikea ja rakkaudentäyteinen uni..
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1056 : 07.05.2010 01:47:28 »

Cheesy Ihana uni Jemina.Tunne elämäsi on hyvin jäsentynyt(säyseitä eläimiä)Olet valmis rakkauteen ja erotiikkaan.Tunsit rakkautta kirahvia kohtaan(rakkauden kohde voi uni maailmassa olla mikä vain,myös kirahvi).Uni voi olla myös tämän hetkisen tilanteen vuoksi rakkauden kaipuuta. smitten
Sitten laittaisin pähkäiltäväksi toisen ehdotelman.Oletko rakastumassa johonkuhun "varattuun?
Ratsastit kirahvilla,tunsit syvää rakkautta.Erotiikkaahan se on.
 Mutta, empä näe unessasi mitään,joka varoittelisi rakastumasta,joten anna mennä vain. smitten

Unen rakkauden tunteet,enteilevät mukavia aikoja.Unen tunteita voi vaalia valveilla huoletta.
Tässä minun ehdotelmia,jospa tulisi lisää vinkkejä työkaluiksi.Oma intuitio on se tä
rkein. :Smiley
tallennettu
känkkäränkkä
Vieras
« Vastaus #1057 : 07.05.2010 07:33:38 »

Kiitos Sansai kommenteistasi  Smiley

Kyllä minusta on lapsesta saakka tuntunut että joku tai jokin opastaa, ja siihen on luotettava. Enkä mitään epävarmuutta tuntenutkaan, pikemminkin välttämättömyyttä ja tietynlaista välinpitämättömyyttä. "Jäinen linnunrata sinällään,viestittelee tunteiden jäätymisestä." Tuota ajattelin itsekin, kun maisema muuttui jäänsininsen väriseksi. Kyllä, olen melko herkkä vaikkei sitä taida tietää kuin läheisimmät ja lapsuus oli sikäli yksinäinen että todellakin kaverit tuntuivat lapsellisilta. Todella ikävä asia tuokin silloin, jatkuva ulkopuolinen olo.

"Taiteijat näkevät näitä laava unia,kun alkaa valtava smitten luomiskausi....Mitä sinä luot?..." Tämä oli erittäin hyvä kysymys enkä voi nyt vastata kuin että kaunis kiitos, nostit pintaan jotain mitä olen hiljaa mielessäni työstänyt jo jonkin aikaa.  Smiley

Toivotaan että maapallolle löytyy turvallisempi paikka kuin jossain linnunradan sivuraiteella  Wink  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1058 : 07.05.2010 11:05:20 »

Olin viime yönä puoliksi ihminen ja puoliksi norppa ja yritin paeta hirveältä Ursula -meduusalta. Kiersimme sokkeloista laivaa ja lopulta uin sinne sisään ja olin kuivilla. Sitten näin kolme lasta. Yhden pojan, yhden tytön ja kolmannen, josta en tiedä, tai sitten se olin minä katsojana. Heillä oli hoitaja, joka pesi heidän hampaitaan. Kolme erilaista loppua: yksi, jossa kuvasta lähtee värit ja heidän hampaitaan pestään kovalla muovisuolla, jossa on kumipäät. Pojan naama venyy. Toinen loppu kääntyy väreihin ja on vähemmän kauhea, ja siltikin Ursula on vielä tässäkin läsnä. Uhkana. Kolmas loppu; lapset hymyilevät ja ovat menossa ovesta ulos. Värit ovat aurinkoiset, lapset ovat onnellisia.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1059 : 07.05.2010 14:36:31 »

smitten Enceladus!Nyt lisään hiukan.Olet lapsena jo kokenut ulkopuolisuutta jolloin maailman kuvasi on alkanut laajenemaan,omien yksinäisten ajatusten myötä.Tuo asia on jatkunut.Maapallo kuvaa sinun maailmaasi,se ei mahtunut oppaan osoittamaan paikkaan mielestäsi,oli liian ahdas.Ehkäpä maailman kuvasi on erilainen,laajempi kuin ystävä piirin,oivallat asioita,joita he eivät näe.Myös tuo elämän puun näköinen,siellä laavan keskellä on tuota samaa.Nämä ovat hienoja symboleita unessa,ja sielussasi.Nuo kaikkineen tuovat ajoittain sitä yksinäisyyden tunnetta,mutta minä puolestani voin onnitella sinua. smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1060 : 07.05.2010 15:25:31 »

Indiima!Vinkkejä sulle.Aikamoinen meininki unessa.Tunteiden vedessäkin puoliksi ihmisenä,puoliksi norppana.Laiva on oma elämänlaivasi.Uit itsenäsi,myös "arkana" norppana,pääset kuiville.Unesi ilmoittelee,että pääset kuiville elämän tilanteestasi.Kolme lasta,hampaita pestiin.Joudutkohan olemaan toisinaan lapsen asemassa ja suutasi tukitaan ja pestään,niin että elämästä väritkin katoavat.Kukahan tai ketkä ovat Ursula-meduusa,joka on noin uhkaava,että varoa  :-\pitää.MUTTA,LOPPU HYVIN;KAIKKI HYVIN.  Kaikkinensa aavistelen,että useampaan suuntaan on oltava varuillaankin nyky tilanteessasi,mutta se on ohimenevää.Olet oman elämäsi kapteeni joka tapauksessa,muuntaudut tilanteen mukaan taitavasti. tickedoff smitten
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1061 : 08.05.2010 06:23:53 »

SANSAI kiitos!! Nyt tuo uni mulle aukeni.. Kirahvihan on laumaeläin.. niinkuin itsekkin mutta minulla ei sitä laumaa ole löytynyt.. Eli minä saattaisin hyvinkin olla se yksinäinen kirahvi ja uni kertoo että minun tulisi rakastaa enemmän itseäni. Olen kohdellut itseäni todella epäreilusti ja pitänyt huonosti. Vappuna päätin että pidän mielen ja sydämen auki. kuinka ollakkaan.. tapasin miehen joka tuntuu kun oltais aina tunnettu, sillä on paljon ystäviä.. Niitä sikoja ja lampaita mutta se kirahvi puuttuu.. coolsmiley
Nyt antaa vain ajan edetä, huoliiko muut minua laumaan.. antaa ajan viedä ja avoimin mielin ettiinpäi Cheesy
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1062 : 08.05.2010 07:27:12 »

Jemina :smitten:Ihanasti kiskoit unesta asiat kohdilleen.Työstä vielä sitä itseksesi,niin löydät jotain vielä,mikä avaa joitakin asioita hipun verran.Kiinnitäthän huomiota,vielä niihin unen tunne tiloihin....Kyllä se niin on,että ollaan lauma ötököitä,oll ;)aan vaan,trall lall laa...
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1063 : 08.05.2010 07:36:15 »

Hymiöt liitelivät avaruuteen,jalan jäljet jäivät.Laitan uudet,HMMmm,mikä nappula se olikaan Wink smitten
tallennettu
Mountain Lion
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1064 : 08.05.2010 09:35:38 »

Näen paljon enneunia, ne ovat lisääntyneet kun tultiin tähän vuoteen.

Pakko kerto uni jonka näin huhtikuussa.

Olin menossa sairaalan katsomaan äitiäni, siellä hän antoi minulle sylliin pienen suloisen vauvan ja sanoi "tässä on pikkusiskosi, hänen nimensä on Adele-Maria". Pidin hänt sylissä ja ajettelin kuinka ihanaa, sain pikkusiskon. Mutta sitten tapahtui jotain ja itkin sairaalan ulkopuolella vihaisena ja ajattelin "en ennää koskaa näe pikkusiskoani". Muistan että hänen syntymäpäivä oli unessa 13.4 eli se seuraava päivä johon heräsin unen nähtyäni ja ajatteli unessa vielä että muutama päivä aikasemmin kun olisi syntynyt niin hänellä olisi sama syntymäpäivä kuin kaverillani.  Huh

Päivällä sitten mietin sitä kuumeisesti ja olin ihan hämmentynty koko päivän kun mietin että liittyikö se jotenkin äidin keskenmennoon yli 10 vuotta sitten. Minä en muista siitä mittään ja silti paras ystäväni muistaa sen. Hän se kerran otti sen puheeksi ja sanoi "muistatko kun piirsit sellaisen musta sävytteisen kuvan kun sait tietää keskenmenosta?". Olin ihan ihmeissäni että mitä sinä oikein puhut, minä muista moista. Jouduin kysymään äidiltä siitä ja hän sanoi että "kyllä se on totta, sinä vielä sanoit että "eikö sitä vauvaa tulekkaan?"" En edellenkään muista siitä mittään.

Ja mietin että mistä sain sen nime (Adele-Maria) kun äiti on puhunut että jos hänellä olisi neljäs tyttö niin hänen nimensä olisi Adeliina. idiot2
tallennettu

"Sielu jää ilman sateenkaarta, jos silmät jäävät ilman kyyneliä."
Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 261
  Tulostusversio  

Siirry: